Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.

Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Ardbeg
Mister PSV
6
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sensation schreef: 03 sep 2024, 10:50
Juancho schreef: 03 sep 2024, 10:47

Dat wordt toch ook gedaan? Als Earnie kiest voor Mauro en Oppegard op LB omdat hij niemand in de weg wil hebben voor als Dest terug komt is dat een bewuste keuze. Prima, zijn verantwoordelijkheid. En daar mag en kan je als fan een mening over hebben.
Dat is nooit gezegd. Er is gezegd dat er geen 5-6mil wordt uitgegeven aan een verdediger die je, als het mee zit, maar een half jaar nodig hebt. Een, blijkbaar, niet te verantwoorden financieel risico.

Ik had de verhalen over restwaarde hier wel willen lezen als we inderdaad voor 6mil Lodi hadden gehuurd voor een jaartje.
Wilde net zeggen. We kunnen natuurlijk doen alsof PvA niet opnieuw in beeld is geweest, Lodi of Zalewski maar ja, dat was natuurlijk wel.
D.Millpants
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Sensation schreef: 03 sep 2024, 10:49
Juancho schreef: 03 sep 2024, 10:44 Uhm ik en alle anderen oordelen toch op de output? Niet waarom de teams meeting om 9 uur is ipv 10 uur.

Dus nogmaals, wat wil je zeggen? Er zijn hier prima uiteenzettingen gedaan over de wijze van handelen, gemaakte keuzes en de output van deze window.

Dat lijkt me bij uitstek iets waar je over kan oordelen.
Je zegt
En ja het zal ook vast echt niet allemaal zo makkelijker zijn maar dat is ook part of the job hé. Op mijn werk gaat het ook nirt altijd even makkelijk en daar heb je mee te dealen.
En mss lees ik het verkeerd, maar ik lees hierbij dat je zegt dat het vast echt niet allemaal zo makkelijk zou zijn geweest maar dat hij wel gewoon had moeten leveren. Dan beoordeel je imo niet alleen de outcome maar doe je ook een gooi naar de oorzaak (dat het allemaal niet makkelijk is) en doet daar het oordeel bij dat het wel gewoon had moeten gebeuren.
Daar zal @Juancho het niet mee eens zijn...jij leest dat inderdaad verkeerd.

Ontopic. Ik vind dat Stewart het verder prima heeft gedaan. Ja een LB en een backup RB hadden niet misstaan, maar ik kan me verder prima vinden in het eindresultaat van deze periode.
Deze gebruikers waarderen D.Millpants voor dit bericht:
Sensation
ComeOnPSV
Vedette
5

Heeft samen met JVoH nieuw geld veilig gesteld met Ndala🔥
DonyellMalen
Legende
3

https://www.vi.nl/pro/stewart-blikt-ter ... en-geweest
Ykhim
Lid scoutingsteam
7

Awards:

Thijs schreef: 03 sep 2024, 07:08 maar volgens mij hebben we de beste transerwindow van de top drie gedraaid, dus misschien was dit een zeldzaam moeilijk jaar?
Onvergelijkbaar. Ajax heeft geen centen en een huis dat in brand staat. Bij Feyenoord lijkt sowieso geen sprake meer te zijn van enige strategie, want die halen alles wat los en vast zit, uit alle windstreken. Als het maar kan lopen. Ik vind dat PSV naar zichzelf moet kijken en als je zoveel tijd en geld hebt, dan is het moeilijk te verkopen dat je het seizoen begint met de achterhoede die we nu hebben. Je gaat mij niet vertellen dat er nergens een hele goeie linksback beschikbaar is. Of dat er geen andere, goeie opties waren behalve Sepp en Itakura. Dat gaat er bij mij niet in.

Je gaat straks naar Juventus en hebt op enig moment in de wedstrijd Ledezma en Oppegard/Dams op de backposities staan, want Karsdorp en Mauro gaan de 90 minuten echt niet volmaken. Dat is echt niet goed hoor. Dat de club dan naar buiten toe roept dat ze tevreden zijn met de defensie, daar geloof ik niks van. Het past totaal niet in de ambities die PSV heeft.
Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 10):
JuanchoMenno1FonzerilliGestelnaarSkuddemdannyPSVWolfZuc0Doperwt11Heissenberrug
Sensation
Lid scoutingsteam
7
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim schreef: 03 sep 2024, 13:21
Thijs schreef: 03 sep 2024, 07:08 maar volgens mij hebben we de beste transerwindow van de top drie gedraaid, dus misschien was dit een zeldzaam moeilijk jaar?
Bij Feyenoord lijkt sowieso geen sprake meer te zijn van enige strategie, want die halen alles wat los en vast zit, uit alle windstreken. Als het maar kan lopen.
Kleine rectificatie; ze willen alles halen. Vier misgelopen transfers op de slotdag spreekt niet in hun voordeel :mrgreen:
Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht:
Heissenberrug
Josef Dettelbacher
Legende
7

Awards:

Ykhim schreef: 03 sep 2024, 13:21
Onvergelijkbaar. Ajax heeft geen centen en een huis dat in brand staat. Bij Feyenoord lijkt sowieso geen sprake meer te zijn van enige strategie, want die halen alles wat los en vast zit, uit alle windstreken. Als het maar kan lopen. Ik vind dat PSV naar zichzelf moet kijken en als je zoveel tijd en geld hebt, dan is het moeilijk te verkopen dat je het seizoen begint met de achterhoede die we nu hebben. Je gaat mij niet vertellen dat er nergens een hele goeie linksback beschikbaar is. Of dat er geen andere, goeie opties waren behalve Sepp en Itakura. Dat gaat er bij mij niet in.

Misschien hoofdzakelijk een geldkwestie?
- geen uitgaande financiële klappers
- Ramalho en PvA vertrekken transfervrij

Je moest tot aan het vertrek van Teze als het ware investeren in een verdediging waar geen geld uit gegenereerd werd. Ik vind dat persoonlijk geen alles verklarende situatie, maar ik denk dat het wel heeft meegespeeld. Zelf vind ik het wel echt jammer dat er niet nog minimaal één speler is gehuurd voor wat extra bezetting.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ykhim
Lid scoutingsteam
7

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 03 sep 2024, 13:30Misschien hoofdzakelijk een geldkwestie?

Je moest tot aan het vertrek van Teze als het ware investeren in een verdediging waar geen geld uit gegenereerd werd. Ik vind dat persoonlijk geen alles verklarende situatie, maar ik denk dat het wel heeft meegespeeld. Zelf vind ik het wel echt jammer dat er niet nog minimaal één speler is gehuurd voor wat extra bezetting.
Er was kennelijk al minimaal 15 miljoen beschikbaar voor Sepp en Itakura, al voordat Teze verkocht werd. Dat kan de reden dus niet geweest zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
7

Awards:

Ykhim schreef: 03 sep 2024, 13:35
Josef Dettelbacher schreef: 03 sep 2024, 13:30Misschien hoofdzakelijk een geldkwestie?

Er was kennelijk al minimaal 15 miljoen beschikbaar voor Sepp en Itakura, al voordat Teze verkocht werd. Dat kan de reden dus niet geweest zijn.
Aan de andere kant leek dat budget niet te zijn gegroeid na verkoop Teze.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ykhim
Lid scoutingsteam
7

Awards:

Dat maakt op zich niet heel veel uit, toch? Het geld was er duidelijk wel.
Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht:
Zuc0
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Voordat Nagalo gekocht werd stond er nog in het ED dat we een pot hadden van 25-30 miljoen euro.
Dus geld lijkt inderdaad het probleem niet te zijn geweest. Maar wellicht vonden ze in alle gevallen de verhouding geld/kwaliteit te scheef. Anders kan ik zo ook geen redenen bedenken.
DonyellMalen
Legende
3

Gestelnaar schreef: 03 sep 2024, 14:30Maar wellicht vonden ze in alle gevallen de verhouding geld/kwaliteit te scheef.
Yep, dat heeft Stewart dan ook een aantal keer aangegeven. “Overal waar wij aanklopten was de vraagprijs extreem hoog”.
DonyellMalen
Legende
3

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... s-achterin
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
3

Ik vond in het bericht (tweet) van Rik niet ''eerlijk'' om Tillman en Dest als aankopen op te sommen. Natuurlijk zijn ze gekocht maar ze waren afgelopen seizoen ook al PSV speler. Bovendien is Dest nog lang niet fit. Verder vond ik de defensie vorig seizoen de minste linie en zat hier enorm veel ruimte voor verbetering in mijn ogen. Met een goed betrouwbaar blok kun je het middenveld en de aanval vol laten afjagen. Dus om vorig seizoen als ''basis'' te nemen is eigenlijk ook niet eerlijk.
Deze gebruikers waarderen DoelbewustProvoceren voor dit bericht:
Hartig Woordje
Vanthaman18
Internationale topspeler
2
Favoriete speler: Luuk de Jong

Awards:

DoelbewustProvoceren schreef: 03 sep 2024, 15:42 Ik vond in het bericht (tweet) van Rik niet ''eerlijk'' om Tillman en Dest als aankopen op te sommen. Natuurlijk zijn ze gekocht maar ze waren afgelopen seizoen ook al PSV speler. Bovendien is Dest nog lang niet fit. Verder vond ik de defensie vorig seizoen de minste linie en zat hier enorm veel ruimte voor verbetering in mijn ogen. Met een goed betrouwbaar blok kun je het middenveld en de aanval vol laten afjagen. Dus om vorig seizoen als ''basis'' te nemen is eigenlijk ook niet eerlijk.
Maar als Tillman en Dest geen aankopen waren geweest, waren ze nu weg...
Deze gebruikers waarderen Vanthaman18 voor dit bericht (totaal 4):
DonyellMalenDutch CowboyDoperwt11Heissenberrug
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
1

DoelbewustProvoceren schreef: 03 sep 2024, 15:42 Ik vond in het bericht (tweet) van Rik niet ''eerlijk'' om Tillman en Dest als aankopen op te sommen. Natuurlijk zijn ze gekocht maar ze waren afgelopen seizoen ook al PSV speler. Bovendien is Dest nog lang niet fit. Verder vond ik de defensie vorig seizoen de minste linie en zat hier enorm veel ruimte voor verbetering in mijn ogen. Met een goed betrouwbaar blok kun je het middenveld en de aanval vol laten afjagen. Dus om vorig seizoen als ''basis'' te nemen is eigenlijk ook niet eerlijk.
Tillman, Schouten en Dest in de Eredivisie. Dát is pas niet eerlijk 😀. Had van mij nog wel een linksback bij gemogen, maar ik ben content met Nagalo en Flamingo. Die hadden vorig jaar ook niet misstaan. Ook ben ik erg blij met Driouech. Die is volgens mij veel beter dan menigeen hier inschat op dit moment 💪💪💪
Deze gebruikers waarderen Gerard Karnemelk voor dit bericht (totaal 2):
SensationDeefPeef
Sensation
Lid scoutingsteam
7
Clubvoorkeur: Ja

Snap je wel wat het woord 'aankoop' betekend?
Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht (totaal 2):
ArdbegDonyellMalen
DonyellMalen
Legende
3

Wat is dit voor redenatie.. Een aankoop is geen aankoop omdat 'ie niet fit is of vorig seizoen al bij ons speelde? Dat is echt onzin. Bij Tillman is de clausule geactiveerd (dus een aankoop) en Dest is transfervrij van Barcelona overgekomen. Beide gewoon aankopen dus.
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
3

Maak je financieel vergelijk dan prima, kijk je naar de kwaliteit van je selectie dan valt Dest toch weg i.p.v dat hij er juist bij komt?
Ardbeg
Mister PSV
6

Sensation schreef: 03 sep 2024, 15:47
Snap je wel wat het woord 'aankoop' betekend?
Echt he. Op welke manier zijn dat geen aankopen? Zo kun je alles verdraaien om maar te klagen.
Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
DonyellMalen
DonyellMalen
Legende
3

DoelbewustProvoceren schreef: 03 sep 2024, 15:53 Maak je financieel vergelijk dan prima, kijk je naar de kwaliteit van je selectie dan valt Dest toch weg i.p.v dat hij er juist bij komt?
Nee, hij is definitief vastgelegd. Alleen nog even geblesseerd. That's all. Niet moeilijker maken dan het is.
ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

Begint een mooi topic te worden hoor. Het is lastig te accepteren dat PSV intern schijnbaar wel tevreden is over hoe het is gegaan (daarmee niet gezegd hebbende dat ze vinden dat zaken soms beter hadden gekund).

Wat Stewart in bijvoorbeeld het pro-interview zegt op VI kan ook gewoon waar zijn. Ook al past het niet in het straatje van de suporter. Nee: het is gelijk weer een lulverhaal of slap verhaal of straatje schoonvegen. Als je reacties van buiten PSV en PSV-supporters leest hoort dat men vindt dat PSV het goed gedaan heeft en een voldoende scoort en het beste van de Eredivisie eruit is gekomen dan is het de kritiekloze media die PSV de hand boven het hoofd houdt (las ik ook ergens).

Er is 2 miljard minder uitgegeven door twee competities zoals elders aangetoond. De TV gelden in Frankrijk zijn omlaag gegaan, de FFP in Engeland heeft duidelijk invloed en er speelt op dit moment een zaak voor het Europese Hof (meen ik) die het hele transfersysteem op zijn kop kan zetten. Dat zijn geen excuses: dat zijn feiten. Stewart zegt hierover:
In Frankrijk zijn de televisiegelden een stuk lager geworden en in Engeland zitten de clubs inderdaad met Financial Fair Play. Er zitten dus wel wat dingen aan vast. Alhoewel we in Engeland zelf wel een aantal grote dingen hebben zien gebeuren. Extern viel dat inderdaad mee. We gaan het analyseren. Deze markt is door het EK sowieso heel laat op gang gekomen. Of dat nu alleen door dat toernooi kwam of dat financiën meespeelden, dat gaan we in alle rust bekijken. Dan kun je zo'n conclusie dat het zorgelijk is misschien trekken. Nu is dat nog iets te snel.'
Het lijkt erop dat dit bij PSV heeft meegespeeld in de besluitvorming. Want ze zijn zich er heel bewust van. Veel te makkelijk om dit weg te zetten onder recht lullen of slap verhaal. Makkelijk praten vanaf de zijkant, maar als je de beslissingen moet nemen in een bedrijf met een omzet van 150 miljoen ligt het allemaal wat ingewikkelder. Het halen van een linksback bleek ook nog moeilijker omdat niet iedereen naar PSV wil komen met de wetenschap dat hij Dest voor zich moet dulden zodra hij fit is. Neemt nog steeds niet weg dat ik vond dat die er best mocht komen, maar intern hebben ze andere afwegingen gemaakt toen het juiste niveau niet beschikbaar bleek.

Hele grote woorden als een mislukt transferwindow of een dikke onvoldoende. Of de aan inflatie onderhevige term 'zorgelijk'. Ik zal een keertje terugbladeren in een verloren uurtje hoe men eind mei dacht over het bijeenhouden van de kampioensploeg. En nu dat gelukt is wordt het afgedaan als geluk.

Tja.
Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht (totaal 3):
VTheManJeronimoD.Millpants
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Wolf
Talent
1
Oude naam: Mevogoat

ShovingNE2 schreef: 03 sep 2024, 16:32, de FFP in Engeland heeft duidelijk invloed en er speelt op dit moment een zaak voor het Europese Hof (meen ik) die het hele transfersysteem op zijn kop kan zetten.

Heb je hier een linkje van toevallig?
YPLee
Jeugdinternational
2
Seizoenkaart: Vak H

Wolf schreef: 03 sep 2024, 18:05
ShovingNE2 schreef: 03 sep 2024, 16:32, de FFP in Engeland heeft duidelijk invloed en er speelt op dit moment een zaak voor het Europese Hof (meen ik) die het hele transfersysteem op zijn kop kan zetten.
https://fd.nl/economie/1529333/is-het-g ... -luxemburg
Galactico
Meervoudig international
6

ShovingNE2 schreef: 03 sep 2024, 17:03 Begint een mooi topic te worden hoor. Het is lastig te accepteren dat PSV intern schijnbaar wel tevreden is over hoe het is gegaan (daarmee niet gezegd hebbende dat ze vinden dat zaken soms beter hadden gekund).

Wat Stewart in bijvoorbeeld het pro-interview zegt op VI kan ook gewoon waar zijn. Ook al past het niet in het straatje van de suporter. Nee: het is gelijk weer een lulverhaal of slap verhaal of straatje schoonvegen. Als je reacties van buiten PSV en PSV-supporters leest hoort dat men vindt dat PSV het goed gedaan heeft en een voldoende scoort en het beste van de Eredivisie eruit is gekomen. Maar dan is het de kritiekloze media die PSV de hand boven het hoofd houdt (las ik ook ergens).

Er is 2 miljard minder uitgegeven door twee competities zoals elders aangetoond. De TV gelden in Frankrijk zijn omlaag gegaan, de FFP in Engeland heeft duidelijk invloed en er speelt op dit moment een zaak voor het Europese Hof (meen ik) die het hele transfersysteem op zijn kop kan zetten. Dat zijn geen excuses: dat zijn feiten. Stewart zegt hierover:
In Frankrijk zijn de televisiegelden een stuk lager geworden en in Engeland zitten de clubs inderdaad met Financial Fair Play. Er zitten dus wel wat dingen aan vast. Alhoewel we in Engeland zelf wel een aantal grote dingen hebben zien gebeuren. Extern viel dat inderdaad mee. We gaan het analyseren. Deze markt is door het EK sowieso heel laat op gang gekomen. Of dat nu alleen door dat toernooi kwam of dat financiën meespeelden, dat gaan we in alle rust bekijken. Dan kun je zo'n conclusie dat het zorgelijk is misschien trekken. Nu is dat nog iets te snel.'
Het lijkt erop dat dit bij PSV heeft meegespeeld in de besluitvorming. Want ze zijn zich er heel bewust van. Veel te makkelijk om dit weg te zetten onder recht lullen of slap verhaal. Makkelijk praten vanaf de zijkant, maar als je de beslissingen moet nemen in een bedrijf met een omzet van 150 miljoen ligt het allemaal wat ingewikkelder. Het halen van een linksback bleek ook nog moeilijker omdat niet iedereen naar PSV wil komen met de wetenschap dat hij Dest voor zich moet dulden zodra hij fit is. Neemt nog steeds niet weg dat ik vond dat die er best mocht komen, maar intern hebben ze andere afwegingen gemaakt toen het juiste niveau niet beschikbaar bleek.

Hele grote woorden als een mislukt transferwindow of een dikke onvoldoende. Of de aan inflatie onderhevige term 'zorgelijk'. Ik zal een keertje terugbladeren in een verloren uurtje hoe men eind mei dacht over het bijeenhouden van de kampioensploeg. En nu dat gelukt is wordt het afgedaan als geluk.

Tja.
Nee geen geluk. It’s the economy stupid. Net zoals dat excuus wordt aangedragen aan de inkomende kant. Mijn vermoeden is dat Stewart veel te lang op Van de Berg heeft ingezet zonder de alternatieven af te tasten. En dan kom je last minute aankloppen bij BMG die hetzelfde doet wat Stewart in de Bosca casus doet. Deur dicht en de hoofdprijs vragen. Ik ben ook het gehannes in de winter window niet vergeten met Vertessen. Ik zie een enorme parallel rond het gedoe met Teze.

Nee gewoon een matig window. En dat mag gewoon hardop uitgesproken worden zonder dat je weer het standaard riedeltje over je uitgestort krijgt dat ze het bij PSV veel beter weten. Kijk maar naar Ajax vorig jaar waar iedereen kon zien dat daar een toekomstige bende werd gemaakt door Svennie. Echt niet dat clubs altijd weten waar ze mee bezig zijn.
Deze gebruikers waarderen Galactico voor dit bericht (totaal 2):
MassimoJuancho
Ardbeg
Mister PSV
6

Galactico schreef: 03 sep 2024, 18:37
ShovingNE2 schreef: 03 sep 2024, 17:03 Begint een mooi topic te worden hoor. Het is lastig te accepteren dat PSV intern schijnbaar wel tevreden is over hoe het is gegaan (daarmee niet gezegd hebbende dat ze vinden dat zaken soms beter hadden gekund).

Wat Stewart in bijvoorbeeld het pro-interview zegt op VI kan ook gewoon waar zijn. Ook al past het niet in het straatje van de suporter. Nee: het is gelijk weer een lulverhaal of slap verhaal of straatje schoonvegen. Als je reacties van buiten PSV en PSV-supporters leest hoort dat men vindt dat PSV het goed gedaan heeft en een voldoende scoort en het beste van de Eredivisie eruit is gekomen. Maar dan is het de kritiekloze media die PSV de hand boven het hoofd houdt (las ik ook ergens).

Tja.
Nee geen geluk. It’s the economy stupid. Net zoals dat excuus wordt aangedragen aan de inkomende kant. Mijn vermoeden is dat Stewart veel te lang op Van de Berg heeft ingezet zonder de alternatieven af te tasten. En dan kom je last minute aankloppen bij BMG die hetzelfde doet wat Stewart in de Bosca casus doet. Deur dicht en de hoofdprijs vragen. Ik ben ook het gehannes in de winter window niet vergeten met Vertessen. Ik zie een enorme parallel rond het gedoe met Teze.

Nee gewoon een matig window. En dat mag gewoon hardop uitgesproken worden zonder dat je weer het standaard riedeltje over je uitgestort krijgt dat ze het bij PSV veel beter weten. Kijk maar naar Ajax vorig jaar waar iedereen kon zien dat daar een toekomstige bende werd gemaakt door Svennie. Echt niet dat clubs altijd weten waar ze mee bezig zijn.
Flinke woorden op basis van vermoeden maar blijf maar roepen dat ze waarschijnlijk geen idee hadden waar ze mee bezig zijn. De forumleden hier die totaal niet betrokken zijn geweest, die weten het wel 🙌

Maakt niet uit hoe vaak je het bagatalliseert onder "standaard riedeltje". Jouw "riedeltje" is niets minder standaard. Ik ben ook niet geheel te tevreden maar doe niet alsof je ook maar het kleinste idee hebt van wat er speelt of speelde.
Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
SKERLA

Earnest Stewart