Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Kijk eens een keer verder dan die klote Eredivisie man…Earnest Stewart
-
Vanthaman18
- Vedette
- 3
- Favoriete speler: Malik Tillman
-
Awards:
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
-
Pierre
- Regelmatige invaller
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Winter 2024: de hele Driouech/Vertessen saga.
Zomer 2024: Bosz de Champions League ingestuurd met Ledezma, Dams en Karsdorp (maar cijfers klopte in ieder geval).
Nu: uitkomen bij Ohio.
- Deze gebruikers waarderen Pierre voor dit bericht:
- Fonzerilli
-
- International
- 4
Ja dit is dan de 3e transferperiode dat hij slecht werk levert.
Vorig jaar winterstop Vertessen weg laten gaan en geen vervanger, bovendien nog helemaal niet inspelen op het gegeven dat bijna je volledige verdediging een half jaar later weg ging.
Afgelopen zomer een puinhoop gemaakt van de backposities.
En dan deze periode waarschijnlijk een huurling( los is een keer echt iets op)op links en blijkbaar een spits die bij Utrecht niet voldoet.
Dat zijn dan inderdaad 3 transferperiodes dat hij gewoon slecht werk levert( in ieder geval slecht eindresultaat)
- Deze gebruikers waarderen RemPSV voor dit bericht (totaal 3):
- milansandro • Cristiano • Eindhovenvoetbal
-
- Vedette
- 4
-
NoaNoTheBaddest10
- Nationale topspeler
- 6
- Oude naam: NotoriousBIG046
-
- Basisspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak SS
-
Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Favoriete speler: Ryan Flamingo
-
Awards:
Haha sommige mensen hier

- Deze gebruikers waarderen Fanatic-U-s voor dit bericht (totaal 2):
- Boszball1913 • D.Millpants
Ex unitate vires
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- 2
-
Awards:
Of een aanvaller kopen voor 15 miljoen, of een spits huren waardoor Pepi straks gewoon zeker de 1e spits is en voor nu de vacature is opgelost? Ik ben juist blij. Er wordt niet, zoals in het noorden, gesmeten met geld. Er is een plan, een strategie en PSV laat zich niet gek maken.
Go Earnie!
Go Earnie!
-
Eindhovenvoetbal
- 4
Ohio hahahahahahaha. Wat een ongelofelijk gefaal zeg. Laten we de derde spits van Utrecht halen.
-
- Bankzitter
als jij vindt dat hij door dat gezeik met Vertessen een onvoldoende verdiend voor winter 2024 prima maar hoe haal je het in je hoofd om zomer 2024 een onvoldoende te gevenPierre schreef: 04 feb 2025, 15:19Winter 2024: de hele Driouech/Vertessen saga.
Zomer 2024: Bosz de Champions League ingestuurd met Ledezma, Dams en Karsdorp (maar cijfers klopte in ieder geval).
Nu: uitkomen bij Ohio.

- DSQ2
- Bankzitter
- 1
Dus jij zegt dat Malacia en Ohio huren het plan was?PSVerDenBosch schreef: 04 feb 2025, 15:25 Of een aanvaller kopen voor 15 miljoen, of een spits huren waardoor Pepi straks gewoon zeker de 1e spits is en voor nu de vacature is opgelost? Ik ben juist blij. Er wordt niet, zoals in het noorden, gesmeten met geld. Er is een plan, een strategie en PSV laat zich niet gek maken.
Go Earnie!
-
Joenepsv
- Legende
- 7
-
Awards:
Nu nog proberen om Ohio te huren klinkt niet als een plan. Earnie is het gewoon weer kwijt deze window. Het duurt allemaal veel te lang waardoor we straks of niks hebben of iemand die niet goed genoeg is.PSVerDenBosch schreef: 04 feb 2025, 15:25 Of een aanvaller kopen voor 15 miljoen, of een spits huren waardoor Pepi straks gewoon zeker de 1e spits is en voor nu de vacature is opgelost? Ik ben juist blij. Er wordt niet, zoals in het noorden, gesmeten met geld. Er is een plan, een strategie en PSV laat zich niet gek maken.
Go Earnie!
- Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht:
- Eindhovenvoetbal
-
- Bankzitter
ja vooral lekker teveel gaan betalen in de winter omdat er een paar zenuwpezen zijn die tegen een huurtransfer zijn, had je liever salah eddine voor 8 miljoen gehaald?RemPSV schreef: 04 feb 2025, 15:20Ja dit is dan de 3e transferperiode dat hij slecht werk levert.
Vorig jaar winterstop Vertessen weg laten gaan en geen vervanger, bovendien nog helemaal niet inspelen op het gegeven dat bijna je volledige verdediging een half jaar later weg ging.
En dan deze periode waarschijnlijk een huurling( los is een keer echt iets op)op links en blijkbaar een spits die bij Utrecht niet voldoet.
Dat zijn dan inderdaad 3 transferperiodes dat hij gewoon slecht werk levert( in ieder geval slecht eindresultaat)
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- 2
-
Awards:
Ja, Malacia was in de zomer al in beeld. Noah Ohio is een prima spits en die staat niet voor niets in de basis bij jong Oranje.DSQ2 schreef: 04 feb 2025, 15:26Dus jij zegt dat Malacia en Ohio huren het plan was?PSVerDenBosch schreef: 04 feb 2025, 15:25 Of een aanvaller kopen voor 15 miljoen, of een spits huren waardoor Pepi straks gewoon zeker de 1e spits is en voor nu de vacature is opgelost? Ik ben juist blij. Er wordt niet, zoals in het noorden, gesmeten met geld. Er is een plan, een strategie en PSV laat zich niet gek maken.
Go Earnie!
Toen Pepi kwam, vond iedereen het ook maar gek en te duur. Moet je nu eens kijken...
Hem huren voor ene half jaar is helemaal niet gek. Hij heeft diepte en scoort.
- Paco Casal
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ik vind het geen onvoldoende, maar het lijkt me duidelijk dat de bezetting op de beide back posities (heel zwaar) ondermaats is.Boszball1913 schreef: 04 feb 2025, 15:25
als jij vindt dat hij door dat gezeik met Vertessen een onvoldoende verdiend voor winter 2024 prima maar hoe haal je het in je hoofd om zomer 2024 een onvoldoende te gevenFlamingo, Perisic, Nagalo, Tillman definitief en Dest. Karsdorp was een risico maar heeft het in de serie A altijd goed gedaan.
Ik ben wel teleurgesteld in Earnie, moet ik eerlijk zeggen. Vooral het feit dat de defensie maar een zorgenkindje blijft, ondanks dat een blinde al 2 jaar ziet dat we daar moeten verbeteren. De spitspositie neem ik hem nu niet zo kwalijk, behalve wat @Juancho elders terecht schrijft: De spits van jong PSV zou in staat moeten zijn om hier eventuele gaten op te vullen. Maar je kunt hem niet kwalijk nemen dat Pepi er een tijd uitligt.
#FreeGeneratie4
-
- Nationale topspeler
- 2
Mensen die dit verdedigen als "beleid" omdat Pepi geblesseerd is mogen oprotten. Ook als je alleen wil huren zoek je maar wat fatsoenlijks. Earnie scoort gewoon weer een onvoldoende als dit onze vervanger wordt voor Pepi tot de zomer.
- Deze gebruikers waarderen CZ_Code voor dit bericht (totaal 3):
- DoelbewustProvoceren • Cristiano • Fonzerilli
-
Vanthaman18
- Vedette
- 3
- Favoriete speler: Malik Tillman
-
Awards:
Nou, nou, nou, dat je het ergens niet mee eens bent, prima. Maar dat mensen met een andere mening mogen oprotten vind ik een beetje overdreven.CZ_Code schreef: 04 feb 2025, 15:30 Mensen die dit verdedigen als "beleid" omdat Pepi geblesseerd is mogen oprotten. Ook als je alleen wil huren zoek je maar wat fatsoenlijks. Earnie scoort gewoon weer een onvoldoende als dit onze vervanger wordt voor Pepi tot de zomer.
- Deze gebruikers waarderen Vanthaman18 voor dit bericht (totaal 3):
- Ardbeg • PSVerDenBosch • LeandroBonfim
-
- International
- 4
Ik denk dat Salah Eddine nog wel is had kunnen verrassen eigenlijk, ik schoot een paar jaar geleden om hem in de lach bij Ajax, maar ik heb hem dit seizoen echt goede wedstrijden zien spelen.Boszball1913 schreef: 04 feb 2025, 15:27ja vooral lekker teveel gaan betalen in de winter omdat er een paar zenuwpezen zijn die tegen een huurtransfer zijn, had je liever salah eddine voor 8 miljoen gehaald?RemPSV schreef: 04 feb 2025, 15:20
Ja dit is dan de 3e transferperiode dat hij slecht werk levert.
Dus ja persoonlijk had ik hem liever dan weer een nieuwe pleister op een backpositie.
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
Niemand hoeft hier op te rotten. Doe normaal joh. Het is weer lastig om de emoties in bedwang te houden zie ik.CZ_Code schreef: 04 feb 2025, 15:30 Mensen die dit verdedigen als "beleid" omdat Pepi geblesseerd is mogen oprotten. Ook als je alleen wil huren zoek je maar wat fatsoenlijks. Earnie scoort gewoon weer een onvoldoende als dit onze vervanger wordt voor Pepi tot de zomer.
- Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht (totaal 5):
- Vanthaman18 • Paco Casal • Ren Höek • Standbeeld • LucNilisLegend