Earnest Stewart

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Smeets14
Nationale topspeler
7

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bizar01 schreef: 02 feb 2025, 20:20 Stewart dreigt net als de afgelopen zomerperiode hard te falen met de aankopen die heel hard nodig zijn. Het is te achterlijk voor woorden dat Bosz uit noodzaak 2 middenvelders op de back posities moet positioneren. Daarnaast is Pepi uitgevallen en heb je nu alleen maar Luuk de Jong op de spitspositie. Over 48 uur sluit de transfermarkt en speel je straks zonder backs en zonder spits als Luuk een blessure oploopt. Daar sta je dan met je 200 miljoen aan transfer+ CL geld die je de afgelopen jaren hebt geïncasseerd. Wanbeleid ten top.
Conclusies trekken voor het sluiten van de markt. Mooi zeg.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Smeets14 voor dit bericht (totaal 4):
    matejaJohann VogelaarJandeVakantiemanBombel500
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Smeets14 schreef: 02 feb 2025, 20:26
    Bizar01 schreef: 02 feb 2025, 20:20 Stewart dreigt net als de afgelopen zomerperiode hard te falen met de aankopen die heel hard nodig zijn. Het is te achterlijk voor woorden dat Bosz uit noodzaak 2 middenvelders op de back posities moet positioneren. Daarnaast is Pepi uitgevallen en heb je nu alleen maar Luuk de Jong op de spitspositie. Over 48 uur sluit de transfermarkt en speel je straks zonder backs en zonder spits als Luuk een blessure oploopt. Daar sta je dan met je 200 miljoen aan transfer+ CL geld die je de afgelopen jaren hebt geïncasseerd. Wanbeleid ten top.
    Elke fucking window weer.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 8):
    Smeets14matejaTijnJandeVakantiemanDonyellMalenStandbeeldFlabbergastRen Höek
    koetje
    Legende
    7

Zou Frans Jansen nog naar voren worden geschoven voor een praatje hoe de window verliep?

Was iets te zelfgenoegzaam, helemaal met het beeld van nu.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7
    Clubvoorkeur: PSV

SKERLA schreef: 02 feb 2025, 20:29
    Smeets14 schreef: 02 feb 2025, 20:26

De andere kant op net zo goed he 😏. Dat maak het forum toch prachtig in een transferperiode.

Afbeelding

Vs

Afbeelding
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 3):
    TylerDurdnEllermanJBreur
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    DoelbewustProvoceren
    Basisspeler
    4

48 uur voor twee versterkingen. Werk aan de winkel maar niet onhaalbaar toch? Even geduld mensen.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

koetje schreef: 02 feb 2025, 21:03 Zou Frans Jansen nog naar voren worden geschoven voor een praatje hoe de window verliep?

Wat bedoel je precies? Heb ik iets gemist?
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Juancho schreef: 02 feb 2025, 21:06
    SKERLA schreef: 02 feb 2025, 20:29

De andere kant op net zo goed he 😏. Dat maak het forum toch prachtig in een transferperiode.

Afbeelding

Vs

Afbeelding
    Ik vind het helemaal niks.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    MC Hammer
    koetje
    Legende
    7

Standbeeld schreef: 02 feb 2025, 21:10
    koetje schreef: 02 feb 2025, 21:03 Zou Frans Jansen nog naar voren worden geschoven voor een praatje hoe de window verliep?

Wat bedoel je precies? Heb ik iets gemist?
    Hij schoof aan bij een podcast en was een beetje aan het smalen over het journaille tijdens de zomerwindow. Vond het zelf wat hoogmoedig.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen koetje voor dit bericht:
    BarryBanaan
    DC_PSV
    Legende
    7

Ik heb er 0,0 vertrouwen in dat er iets bijkomt. We hebben veel grootverdieners in de selectie, ook onder de geblesseerden. Ik denk niet dat er ruimte is in het salarishuis voor aankopen. Dat een Salah Eddine in de belangstelling is, vind ik eerder een teken dat we geen lijstje hebben van haalbare spelers die ons kunnen versterken. Dit wordt een hele zware tweede seizoenshelft op deze manier.
  • Citaat
  • #simplythebest
    Psvaanzet
    Nationale topspeler

DC_PSV schreef: 02 feb 2025, 22:03 Ik heb er 0,0 vertrouwen in dat er iets bijkomt. We hebben veel grootverdieners in de selectie, ook onder de geblesseerden. Ik denk niet dat er ruimte is in het salarishuis voor aankopen. Dat een Salah Eddine in de belangstelling is, vind ik eerder een teken dat we geen lijstje hebben van haalbare spelers die ons kunnen versterken. Dit wordt een hele zware tweede seizoenshelft op deze manier.
    Komt echt nog wel wat man, Lozano, Oppegard en Dams zijn weg. Lozano had echt een dik salaris.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Psvaanzet voor dit bericht:
    Smeets14
    Boktor
    Meervoudig international
    1

Awards:

Psvaanzet schreef: 02 feb 2025, 22:05
    DC_PSV schreef: 02 feb 2025, 22:03 Ik heb er 0,0 vertrouwen in dat er iets bijkomt. We hebben veel grootverdieners in de selectie, ook onder de geblesseerden. Ik denk niet dat er ruimte is in het salarishuis voor aankopen. Dat een Salah Eddine in de belangstelling is, vind ik eerder een teken dat we geen lijstje hebben van haalbare spelers die ons kunnen versterken. Dit wordt een hele zware tweede seizoenshelft op deze manier.
    Komt echt nog wel wat man, Lozano, Oppegard en Dams zijn weg. Lozano had echt een dik salaris.
    Tja en Dams en Oppegard speelden hier voor het profvoetbalsalaris equivalent van een gevulde koek en een Snickers.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Nationale topspeler

Maar ze zijn wel verplicht minimaal 1 back te halen en ook een 2e spits, omdat er 2 backs vertrokken zijn. Anders word ome Peet kwaad!
  • Citaat
    DC_PSV
    Legende
    7

Ik heb er geen vertrouwen in, kijkende naar de laatste twee transferwindows.
  • Citaat
  • #simplythebest
    Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

TRANSFERNIEUWS! HIJ LEEFT NOG!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 2):
    HeissenberrugJbeans
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Rechtsback Urnie. Geen rechtsbuiten.
  • Citaat
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Ykhim schreef: 02 feb 2025, 22:15 TRANSFERNIEUWS! HIJ LEEFT NOG!
    Zul je net zien dat Earnie al die tijd gewoon van goede wil is geweest, maar gewoon dat geeltje met z'n windows wachtwoord kwijt was..
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Juancho schreef: 02 feb 2025, 10:18 Ik geloof ook niet zo in verzadiging of dat spelers de werkwijze van Bosz zat zijn @Josef Dettelbacher . Sterker nog, nog geen jaar geleden vonden ze het allemaal geweldig! Ze deden weer wat ze het liefst doen: voetballen, geen gelul met defensief denken, lekker voetballen. Blik naar voren, druk zetten, kansen creëren en veel vrijheid aan de bal. Ik geloof er geen zak van dat spelers dit gaat vervelen na zo'n korte periode en dat ze bjiv. terug zouden willen naar het oer en oersaaie kut voetbal onder Ruud en Mark.

Persoonlijk denk ik eerder dat het weldegelijk een fout is van Earnie door niet op het juiste moment door te selecteren. Bepaalde spelers zitten hier al een tijd maar werden nooit kampioen met PSV. Dat lukte vorig jaar, de spanning is er vanaf en daarmee automatisch wellicht ook die laatste 10% bereidheid om alles te geven voor die punten. Persoonlijk vind ik dat als eerste heel kwalijk van die spelers want hoe kan je nou in godsnaam zo denken na slechts 1 titel, maar ook Earnie heeft hier te weinig in gegaan. De problemen zijn bekend, al veel en veel langer en lijken gewoon niet aangepakt te worden. Als Dams niet vertrokken was, denken mensen dat Earnie dan een nieuwe back had gehaald? Natuurlijk niet. Maar juist dat is al een teken dat er gewoon iets niet goed zit.

Ik noemde eerder gekscherend dat Earnie op Brands begint te lijken door de achterhoede te verwaarlozen terwijl er verder een prima selectie staat, maar dit is wat mij betreft nu gewoon daadwerkelijk zo. Nu nog in alle haast een back proberen te halen is precies wat Brands ook vaak genoeg overkwam. Dat had allang, echt allang opgelost moeten zijn. Ik weet ook niet wat dat is bij PSV, maar volgens mij begint heel veel met een stabiele en betrouwbare defensie en vanuit daar, je fundament, bouw je verder. Zoek je koppeltjes die elkaar aanvullen en sterker maken. Zorg je dat het geheel bij elkaar past.

Vorig seizoen was top en viel natuurlijk veel vrij snel in elkaar. Je hoopt dat je dan in het 2de seizoen een stapje vooruit kan maken door slim beleid, maar de boel stort eerder in. En dat is een best pijnlijke conclusie na slechts 1,5 seizoen waarbij Ajax notabene ook nog eens in een van de slechte fase van haar bestaan zit.

Laat het maar rammelen bij PSV, het mag best crisis zijn om de boel nog net op tijd wakker te schudden. Want als je dit seizoen de titel niet pakt heb je gewoon wanbeleid van de hoogste orde gepleegd als club. Op alle fronten.
    Op welke spelers doel jij? Die Stewart dan had moeten laten gaan?

Wat ik heb gelezen/onthouden;
    Boscagli voor 8 miljoen naar Brighton
    Benitez voor 2 miljoen, dat met bonussen tot 3,5 miljoen euro kon oplopen, naar Atletico Madrid.
    Beiden tegen het eind van de zomer transfermarkt.
    Dan hadden we moord en brand geschreeuwd voor zulke bedragen en zulke belangrijke spelers.
    Niets interessants voor Veerman
    Bakayoko kon naar Saoedi-Arabië voor vele miljoenen, maar koos hier niet voor.
    Niemand kwam voor Drommel die zijn salaris wil overnemen.

Of zit ik helemaal mis @Juancho ?
    Hoewel ik het wel eens ben met de strekking dat de defensie aandacht nodig heeft. Ik zou hier graag wat meer over horen van Steward na de winterstransfermarkt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Voormalig KG voor dit bericht:
    Nummer 6
    Siemen
    Nationale topspeler
    7

Benieuwd of Earnie deze laatste dag nog iets voor elkaar krijgt. Ik wil nog niet op de zaken vooruit lopen voren... maar tot dusver is de hakbijl waarschijnlijker dan het voetstuk.
  • Citaat
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    2
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Siemen schreef: 04 feb 2025, 02:45 Benieuwd of Earnie deze laatste dag nog iets voor elkaar krijgt. Ik wil nog niet op de zaken vooruit lopen voren... maar tot dusver is de hakbijl waarschijnlijker dan het voetstuk.
    Je wilt t niet, maar doet t toch... :L

Mocht de aanvaller nog komen, dan heeft ie t m.i. goed gedaan met Malacia al aan boord.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

D.Millpants schreef: 04 feb 2025, 06:43
    Siemen schreef: 04 feb 2025, 02:45 Benieuwd of Earnie deze laatste dag nog iets voor elkaar krijgt. Ik wil nog niet op de zaken vooruit lopen voren... maar tot dusver is de hakbijl waarschijnlijker dan het voetstuk.

Mocht de aanvaller nog komen, dan heeft ie t m.i. goed gedaan met Malacia al aan boord.
    - Het gaat erom welke aanvaller komt, niet of er een aanvaller komt.
    - Ik vind een half jaar Malacia eerlijk gezegd niet zo’n goede oplossing. Mits fit en met wedstrijdritme een prima speler, alleen je schuift wederom het probleem voor je uit, zeker ook met een Mauro die nog niet heeft verlengd in het achterhoofd. Het is best aannemelijk dat Earnie komende zomer drie (!) backs moet gaan halen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht:
    EllermanJ
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Chucky schreef: 04 feb 2025, 06:50

- Ik vind een half jaar Malacia eerlijk gezegd niet zo’n goede oplossing. Mits fit en met wedstrijdritme een prima speler, alleen je schuift wederom het probleem voor je uit, zeker ook met een Mauro die nog niet heeft verlengd in het achterhoofd. Het is best aannemelijk dat Earnie komende zomer drie (!) backs moet gaan halen.
    Ja maar in de zomer is het veel makkelijker. In de winter gebeurt er niets. :lol:
  • Citaat
  • Peer71
    Bankzitter
    3

Het is te hopen dat Earnest de contacten met Yasek Gasiorowski warm houdt, is het niet voor nu dan misschien in de zomer, als je de verhalen hoort en leest (vi) past deze speler goed bij PSV!!
    Hoop is nu nog gevestigd op een spits...
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Peer71 voor dit bericht:
    Galactico
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    2
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Chucky schreef: 04 feb 2025, 06:50

- Ik ga er even vanuit dat onze vriend van Lazio komt en die moet eerst een tijdje spelen voordat we echt kunnen oordelen of het een prima aanvaller is of niet. Dus voor deze transferperiode is dat voor mij geslaagd, alle signalen wijzen erop dat het een prima speler is.
    - Ik vind een half jaar Malacia helemaal prima. Zeker wanneer er een koopoptie wordt bedongen een waardevolle investering.

Het probleem in de zomer is er, zeker weten. Het kan ook zomaar zijn dat je nog 2 keepers, 2 middenvelders en mogelijk nog een nieuwe aanvaller moet gaan shoppen ook...een beetje koffiedik kijken, wat mag. Dat is namelijk voer voor discussie.
  • Citaat
  • Hightower
    Basisspeler
    4

Nog 16 uur voor een extra aanvaller, kom op Stewart, je kan en moet het gaan fixen voor ons. Met alleen Malacia is het wat aan de magere kant deze transferwindow.
  • Citaat
  • Breur
    Internationale topspeler
    6

Hightower schreef: 04 feb 2025, 07:43 Nog 16 uur voor een extra aanvaller, kom op Stewart, je kan en moet het gaan fixen voor ons. Met alleen Malacia is het wat aan de magere kant deze transferwindow.
    En Bajraktarević.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Breur voor dit bericht:
    Prof_napo
    Bosssz
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Malik Tillman

Kijk eens een keer verder dan die klote Eredivisie man…
  • Citaat
  • Plaats reactie