Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

milansandro schreef: 11 mei 2022, 22:34
Nou hier hebben we wat aan. Die hele zwendel kost de club een slordige 30 miljoen. Als je niet in actie komt wordt alles vanzelf onbeheersbaar.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

mr.top schreef: 11 mei 2022, 23:24
11 Sir Tinus schreef: 11 mei 2022, 23:17 Is er iemand hier die nerveus wordt van Schreuder? Is er iemand die Schreuder bij PSV heeft genoemd? Is er iemand die denkt dat Ajax zomaar door gaat timmeren met Huntelaar en Schreuder? Ik vind het pure armoede.
Alfred Schreuder doet in België nog mee om het kampioenschap. En de man is een ervaren trainer. Bij PSV moeten ze hopen dat het klikt tussen RvN en Fred Rutten.
De man is vooral een nieuwsblad en grijze muis.
Ruud van Nistelrooij en Fred Rutten is een match in heaven.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

milansandro schreef: 11 mei 2022, 22:07 Pleur toch op met felicitaties aan die pauperclub..
Een geschonken kampioenschap met dubieuze momenten van de VAR en de referees verdient geen felicitaties..
Nooit!
We zijn het zowaar voor de volle 100% eens.

Ze kunnen die felicitaties ergens steken waar de zon niet schijnt en waar Tadic graag komt. Je zal er maar trots op zijn, zo'n schaal vol allerlei dubieuze beslissingen en misselijkmakende omstandigheden. Een club die van schandalen uit elkaar valt, waar het morele besef compleet is weggevallen en waar men ondanks allerlei duwtjes in de rug van de KNVB én een budget van ongeveer 18 miljard nog tot speelronde 32 nodig had om zeker te zijn van een titel. Het is me wat.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ykhim schreef: 11 mei 2022, 23:39
milansandro schreef: 11 mei 2022, 22:07 Pleur toch op met felicitaties aan die pauperclub..
Een geschonken kampioenschap met dubieuze momenten van de VAR en de referees verdient geen felicitaties..
Nooit!
We zijn het zowaar voor de volle 100% eens.

Ze kunnen die felicitaties ergens steken waar de zon niet schijnt :no: en waar Tadic graag komt. Je zal er maar trots op zijn, zo'n schaal vol allerlei dubieuze beslissingen en misselijkmakende omstandigheden. Een club die van schandalen uit elkaar valt, waar het morele besef compleet is weggevallen en waar men ondanks allerlei duwtjes in de rug van de KNVB én een budget van ongeveer 18 miljard nog tot speelronde 32 nodig had om zeker te zijn van een titel. Het is me wat.
😂😂😂😂
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

milansandro schreef: 11 mei 2022, 22:34

Doe er maar wat Poison Ivy tussen..
En als bijschrift: mede mogelijk gemaakt door de KNVB..
Blij dat die pastoor vertrekt.
En nu hopen dat Brands wel ballen heeft om bij onrecht op de barricade te gaan staan..
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

guus schreef: 11 mei 2022, 23:48
milansandro schreef: 11 mei 2022, 22:34

Doe er maar wat Poison Ivy tussen..
En als bijschrift: mede mogelijk gemaakt door de KNVB..
Blij dat die pastoor vertrekt.
En nu hopen dat Brands wel ballen heeft om bij onrecht op de barricade te gaan staan..
Ik snap best dat mensen dat willen maar dat gaat helemaal niks helpen. Ik denk zelfs dat het averechts werkt. Als analogie wil ik graag de tijd dat we nog een tuchtcommissie hadden in herinnering roepen en PSV ongeveer vaste klant was daar. Nooit is PSV er beter van geworden van daarheen te gaan, meestal pakte het alleen maar slechter uit. De KNVB accepteert geen kritiek; zeker niet van PSV.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

En toch had Toon zich iets meer mogen laten gelden. Elke keer zijn we genaaid en elke keer hield Toon zich afzijdig. Of het nu om Schmidt vs Nijhuis ging, de niet gegeven rode kaarten vorig jaar van Aj*x tegen ons, het vreemde competitieschema dit seizoen, de beslissingen dit seizoen en nog meer: Toon was muis-en muis stil. Jammer.
#simplythebest
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 11 mei 2022, 23:17 Is er iemand hier die nerveus wordt van Schreuder? Is er iemand die Schreuder bij PSV heeft genoemd? Is er iemand die denkt dat Ajax zomaar door gaat timmeren met Huntelaar en Schreuder? Ik vind het pure armoede.
Ik heb Schreuder genoemd. Vind het een vervelende kerel maar zijn CV is geleidelijk opgebouwd. Doet het nu in België goed. Mensen kunnen wel roepen dat Van Nistelrooij en Rutten een droom duo zijn, maar dat moet allemaal nog maar blijken. Ruud is en blijft een beginnende trainer waar tot een jaar geleden niet heel veel mensen een trainer zagen. Het enthousiasme over zijn aanstelling is gebaseerd op zijn carrière als speler en het feit dat het een geweldig uithangbord is. Als je rationeel kijkt is Schreuder een betere keuze, maar ik zou uiteraard niet willen ruilen.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

11 Sir Tinus schreef: 11 mei 2022, 23:17 Is er iemand hier die nerveus wordt van Schreuder? Is er iemand die Schreuder bij PSV heeft genoemd? Is er iemand die denkt dat Ajax zomaar door gaat timmeren met Huntelaar en Schreuder? Ik vind het pure armoede.
Je bent zogenaamd een europese topclub en dan kom je met Schreuder aanzetten.
Bij PSV hadden ze de Herdgang in de fik gezet als hij hier trainer zou worden.

Kijkend op VI (waar je voortaan je telefoonnummer op moet geven als je wil reageren op berichten) vinden de ajaciedjes het een wereldtrainer.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ten Hag is drie keer kampioen geworden in Nederland (met een budget 1,5 tot 2 keer zo groot als de concurrentie) en Freak Jansen noemt hem 'de beste trainer van Ajax ooit'. Die heeft zich blijkbaar nooit in de geschiedenis van zijn clubje verdiept.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar in mijn omgeving hebben ze het zuigen richting PSV tot een volgend level verheven. Ik dacht niet dat het kon maar die hekel begint bijna haat te worden bij mij.
Brabantse joden, een erger slag volk kan je bijna niet bedenken.
Laatst gewijzigd door Thoresen op 12 mei 2022, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Gewoon negeren. Doe ik al heel lang en ze laten mij daarom met rust. Woon overigens niet in Brabant, maar het slag dat van buiten de randstad komt en fanatiek Ajax supporter is dat zijn inderdaad de ergste.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

koetje schreef: 12 mei 2022, 07:31 Ten Hag is drie keer kampioen geworden in Nederland (met een budget 1,5 tot 2 keer zo groot als de concurrentie) en Freak Jansen noemt hem 'de beste trainer van Ajax ooit'. Die heeft zich blijkbaar nooit in de geschiedenis van zijn clubje verdiept.
Niets zo hypocriet als een ajacied. [mention]Ykhim[/mention] heeft het meeste op de vorige pagina al perfect verwoord. Wat in de media altijd bijzonder is, is dat als een andere club veel geld heeft/uitgeeft de titel altijd gebagatelliseerd wordt, want het is makkelijk winnen als je veel meer geld hebt. Echter bij Ajax geldt dat niet, die winnen, ondanks dat ze 3x zoveel geld uitgeven aan salarissen, 3x zoveel uitgeven aan transfersommen nog steeds dankzij superieure coaching blijkbaar. En ondanks die superieure coaching met al die briljante spelers hebben ze nog steeds heel erg veel hulp nodig van de KNVB. Gelukkig zijn ze op een doordeweekse avond kampioen geworden en is het makkelijker te negeren allemaal, maar dit was echt de meest belachelijke titel in jaren.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Van der Sar wil wel iets zeggen over technisch manager Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar, die waarschijnlijk het technisch beleid zullen blijven vormgeven na het vertrek van Overmars. "Als je het goed doet, dan blijf je vaak staan."
Hammie en Klaas moeten het gaan doen. Twee ervaren jongens die wel weten hoe ze het technisch beleid bij een grote club uiteen moeten zetten.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12453
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Zo en nu ben ik heel benieuwd wat er volgend seizoen staat te gebeuren nu bij Ajax een aantal sterkhouders gaan vertrekken, de afgelopen jaren lang niet elke aankoop een succes is gebleken, Netto is vertrokken, Schreuder het stokje van Ten Hag overneemt, de financieel directeur kort op het geld zit en PSV kan en wil gaan doorpakken.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

guus schreef: 11 mei 2022, 23:37
mr.top schreef: 11 mei 2022, 23:24

Alfred Schreuder doet in België nog mee om het kampioenschap. En de man is een ervaren trainer. Bij PSV moeten ze hopen dat het klikt tussen RvN en Fred Rutten.
De man is vooral een nieuwsblad en grijze muis.
Ruud van Nistelrooij en Fred Rutten is een match in heaven.
Dat hoop ik echt. Graag zelfs!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Thoresen schreef: 12 mei 2022, 08:12 Ik weet niet hoe het bij jullie is maar in mijn omgeving hebben het zuigen richting PSV tot een volgend level verheven. Ik dacht niet dat het kon maar die hekel begint bijna haat te worden bij mij.
Brabantse joden, een erger slag volk kan je bijna niet bedenken.
Dit zijn de ergsten. Echte Amsterdammers zoals ik haten de club.

Wat betreft Alfred Schreuder, job hopper pur sang. Gaat het zeker niet redden
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12453
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

mr.top schreef: 12 mei 2022, 08:43
guus schreef: 11 mei 2022, 23:37

De man is vooral een nieuwsblad en grijze muis.
Ruud van Nistelrooij en Fred Rutten is een match in heaven.
Dat hoop ik echt. Graag zelfs!
Ik ook. Vooralsnog spreekt er niet veel in het voordeel van Schreuder, ik hoop dat het net als bij Lijnders (assistent) en Moniz (techniektrainer) blijkt dat hij beter is naast een echte hoofdtrainer dan zelf als hoofdtrainer. Vooralsnog weinig geslaagd, pas nu bij Brugge doet hij het qua resultaten naar behoren maar is er eigenlijk al sinds zijn aanstellen kritiek (laten banken van belangrijke spelers, De Ketelaere op linksback zetten, goede resultaten behalen maar qua veldspel weinig overtuigen). Als je dit bij Ajax doet is het snel gebeurd hoor, en zeker aangezien er best veel opnieuw opgebouwd zal moeten worden als bijv. ook nog Haller en Antony, en wie weet Tadic, vertrekken naast Mazraoui, Tagliafico en Gravenberch. Ajax zal ongetwijfeld de buidel trekken voor wat spelers maar ik denk dat ze vooral in de breedte wel inleveren, als je ziet dat je daar nu nogal eens Mazraoui en Tagliafico had zitten, dat waren jongens die je moeiteloos kan inbrengen, volgend jaar foetsie.

Laten we wel wezen; veel spelers uit deze selectie hebben een paar jaar geleden die CL-campagne meegemaakt, zijn twee en de meesten zelfs drie keer kampioen geworden, de succestrainer vertrekt, er zal ongetwijfeld veel interesse in jongens als Martinez, Tadic, Timber en Alvarez zijn. Er is echt een heel heel grote kans dat die gasten een stap gaan maken, Timber is natuurlijk het toptalent, Tadic kan waarschijnlijk ergens anders nog heel veel gaan verdienen en Martinez en Alvarez hebben Ajax als eerste Europese club, die willen best nog wel een stap naar Engeland, Spanje, Duitsland of Italië maken.

Het zal mij niks verbazen dat buiten Mazraoui, Tagliafico en Gravenberch heel waarschijnlijk ook Antony en Timber vertrekken (al dan niet met Ten Hag mee) maar ook een aannemelijke kans dat Haller, Tadic, Martinez en Alvarez een stap naar het buitenland willen/kunnen maken.

En dan wil ik nog weleens zien wat er gebeurt!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30695
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Heerlijk, gisteren na de wedstrijd tegen NEC de tv uitgezet en ik heb er totaal niks van meegekregen. Intussen is het alweer weggezakt in de headlines, linea recta richting vergetelheid. Kampioenschap 2021-2022? Pffft dat is alweer zoooooo lang geleden... Was dat niet met dat kromme kale mannetje?


Voordat ik het vergeet: wel nog gefeliciteerd [mention]VeresRivne[/mention] en [mention]Johan-Cruijff[/mention] (Y)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Sensation schreef: 12 mei 2022, 08:50
mr.top schreef: 12 mei 2022, 08:43

Dat hoop ik echt. Graag zelfs!
Ik ook. Vooralsnog spreekt er niet veel in het voordeel van Schreuder, ik hoop dat het net als bij Lijnders (assistent) en Moniz (techniektrainer) blijkt dat hij beter is naast een echte hoofdtrainer dan zelf als hoofdtrainer. Vooralsnog weinig geslaagd, pas nu bij Brugge doet hij het qua resultaten naar behoren maar is er eigenlijk al sinds zijn aanstellen kritiek (laten banken van belangrijke spelers, De Ketelaere op linksback zetten, goede resultaten behalen maar qua veldspel weinig overtuigen). Als je dit bij Ajax doet is het snel gebeurd hoor, en zeker aangezien er best veel opnieuw opgebouwd zal moeten worden als bijv. ook nog Haller en Antony, en wie weet Tadic, vertrekken naast Mazraoui, Tagliafico en Gravenberch. Ajax zal ongetwijfeld de buidel trekken voor wat spelers maar ik denk dat ze vooral in de breedte wel inleveren, als je ziet dat je daar nu nogal eens Mazraoui en Tagliafico had zitten, dat waren jongens die je moeiteloos kan inbrengen, volgend jaar foetsie.

Laten we wel wezen; veel spelers uit deze selectie hebben een paar jaar geleden die CL-campagne meegemaakt, zijn twee en de meesten zelfs drie keer kampioen geworden, de succestrainer vertrekt, er zal ongetwijfeld veel interesse in jongens als Martinez, Tadic, Timber en Alvarez zijn. Er is echt een heel heel grote kans dat die gasten een stap gaan maken, Timber is natuurlijk het toptalent, Tadic kan waarschijnlijk ergens anders nog heel veel gaan verdienen en Martinez en Alvarez hebben Ajax als eerste Europese club, die willen best nog wel een stap naar Engeland, Spanje, Duitsland of Italië maken.

Het zal mij niks verbazen dat buiten Mazraoui, Tagliafico en Gravenberch heel waarschijnlijk ook Antony en Timber vertrekken (al dan niet met Ten Hag mee) maar ook een aannemelijke kans dat Haller, Tadic, Martinez en Alvarez een stap naar het buitenland willen/kunnen maken.

En dan wil ik nog weleens zien wat er gebeurt!
Dus ik kan hieruit opmaken dat wij volgend jaar kampioen gaan worden? Mooi, ga ik alvast wat beveiligers inhuren voor op het stadhuisplein. 8)
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dank. Heb m'n tentje alvast opgezet...
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18116
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hoe kan zo'n Schmidt na dat voortdurende geklaag over de VAR, de scheidsrechters en weet ik het allemaal, zeggen dat ze terecht kampioen zijn geworden? Heb je dan al die tijd een showtje opgevoerd, of kan het je gewoon niet meer schelen nu je er zelf op vooruit gaat?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Roger is net als Toon een gentleman. Er is genoeg gezegd en iedereen weet hoe het zit.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Je kunt nu eenmaal beter niet daarin blijven hangen. Bovendien: een supportershart klopt nu eenmaal toch een tikje anders :wall:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Standbeeld schreef: 12 mei 2022, 09:10 Roger is net als Toon een gentleman. Er is genoeg gezegd en iedereen weet hoe het zit.
Enne, wat [mention]Standbeeld[/mention] zegt, mede daarom een top gast
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18116
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psvgouda schreef: 12 mei 2022, 09:12
Standbeeld schreef: 12 mei 2022, 09:10 Roger is net als Toon een gentleman. Er is genoeg gezegd en iedereen weet hoe het zit.
Enne, wat @Standbeeld zegt, mede daarom een top gast
Dan kun je het wat mij betreft laten bij gefeliciteerd. Roepen dat het verdiend is, is niet nodig om je gentleman imago te behouden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Ajax