Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gesloten

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Totaal aantal stemmen: 111
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sta niet te wachten op die frikandel.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 20 mar 2022, 16:18
Juancho schreef: 20 mar 2022, 15:09 @deninho32 mag Arne Slot weer in de lijst. Dank u. 😁
Nou nee..
Ieder zijn keuze toch?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Ik zou Slot eveneens graag zien. Die heeft er wel kaas van gegeten. Met beter materiaal zal hij nog meer onderscheid kunnen maken.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja, en dan na een redelijk jaar gaat 'ie door naar Ajax. Leuk man.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nee want dan is PSV weer aan de beurt voor de komende jaren. Wij de titel, wij de CL en wij het geld. Das het mooie 😎
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat dacht men in Alkmaar ook. En dat zal men nu bij Feyenoord vast ook hopen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Slot is sowieso geen Ajax man. Dat scheelt. Komt hier uit de buurt. Mooie kerel. Zou prima bij PSV passen. Zolang het plan en de mogelijkheiden bij PSV weer eens goed zijn is er ook geen enkele reden om te denken dat trainers of topspelers naar Amsterdam willen.

Sowieso slaat de vergelijking met Feyenoord en AZ nergens op. Die komen niet eens in de buurt van PSV qua mogelijkheden. 0,0 angst voor.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Juancho schreef: 20 mar 2022, 16:48 Slot is sowieso geen Ajax man. Dat scheelt. Komt hier uit de buurt. Mooie kerel. Zou prima bij PSV passen. Zolang het plan en de mogelijkheiden bij PSV weer eens goed zijn is er ook geen enkele reden om te denken dat trainers of topspelers naar Amsterdam willen.

Sowieso slaat de vergelijking met Feyenoord en AZ nergens op. Die komen niet eens in de buurt van PSV qua mogelijkheden. 0,0 angst voor.

Waar uit de buurt? Want hij komt uit de buurt van Zwolle en da's niet vlakbij Eindhoven, haha
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Want elke PSV supporter woont in Brabant?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je haalt er gewoon onbetrouwbaarheid mee in huis. Dan kun je wel allerlei sentimenten aanhalen als argumenten, maar ik zie vooral geen reden om aan te nemen dat iemand die binnen twee jaar van AZ naar Feyenoord naar PSV verhuist vervolgens niet ook na een goed seizoen naar Ajax zou kunnen gaan. Meer geld, meer mogelijkheden, enzovoorts.

Stabiliteit? Boeien, FOMO!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat jij hem niet vertrouwt als hij graag de uitdaging bij PSV aan wil gaan(wat voor mij het enige belangrijke is) ... Moet je zelf weten. Dan is het vast geen optie voor je. Ik vind het gelul eigenlijk, pure een onderbuik gevoel. Of gewoon angst voor Ajax.

Ik heb dat niet en vertrouw wat meer op PSV. Dus laat maar komen. Zeker als je de andere namen leest.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik kijk naar wat Slot doet en op basis daarvan zou ik weinig vertrouwen hebben in zijn betrouwbaarheid. Als je vrouw 2x vreemdgaat met een nieuwe, leuke buurman, dan ga je toch ook niet lopen roepen dat je erop vertrouwt dat het geen derde keer gaat gebeuren?

Ik hecht daar wel waarde aan. En dat heeft niet zoveel te maken met angst voor Ajax. Integendeel zelfs: gekeken naar de feiten staat Ajax overall gewoon een eindje van ons weg, zoals dat bij AZ en nu ook Feyenoord ook zou zijn. Genoeg reden voor hem om zo'n stap naar Ajax dan ook te maken als het kan.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Prima dat je dat vind. Ik vind het onzin argumenten en zou daarom Slot zeker niet laten lopen. Ieder zijn voorkeur nogmaals. Ik geloof er helemaal niets van dat Ajax een succesvolle trainer of ook niet onze topspelers kan weg halen. No way. Daarvoor schat ik PSV wel iets hoger in.

De kans dat Slot naar PSV komt is natuurlijk wel klein en met 1 belletje lukt het ook echt niet. Maar als je kampioen wordt, CL gaat spelen en een heel goed sportief en financieel verhaal hebt... Proberen kan altijd. Nee heb je, ja kan je krijgen. Zeker als het een top kandidaat zou zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Op basis waarvan is Slot een topkandidaat? Ja, hij had het tactisch plan goed voor elkaar de eerste helft, maar na een paar aanpassingen van Ten Hag had ie geen antwoord meer, terwijl ze in een goede positie zaten. Dat gebeurt Slot wel vaker.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je negeert mijn verhaal, best opmerkelijk. Dan stel ik de vraag nog maar eens expliciet: waarom zou Slot Ajax afwijzen, wetende dat AZ ook een beter plan had dan Feyenoord? Wetende dat hij ook vrij succesvol is bij een grote club als Feyenoord?

Als Slot iets aan zou tonen met een overstap naar PSV, dan is het wel dat hij lak heeft aan hoe zijn huidige werkgever er overall voorstaat, en dat hij meer waarde hecht aan wat er bij een potentiële werkgever mogelijk is. Ajax is momenteel overall een club met veel meer mogelijkheden dan PSV. Leg mij maar eens uit waarom hij Ajax zou afwijzen, wetende dat jouw argumenten dus totaal niet op zouden gaan voor de beleving van meneer Slot?

Het is net als bij Koeman: je zou je club in handen leggen van onbetrouwbare mensen. Als jij dat wenselijk vindt: prima, maar dan hoeven we ook geen gesprek te voeren.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Ykhim[/mention] ik negeer het niet ik vind het onzin argumenten die iig voor mij totaal niet relevant zijn. Heeft dus weinig zin om daar door over te gaan. Jij hecht er waarde aan, prima, ik 0,0. Waarom heb ik je uitgelegd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je negeert het hele verhaal. Beetje slap, maar prima hoor.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mag je vinden. Ik ga mezelf niet 10x herhalen omdat jij zo graag gelijk wil hebben.

Prima dat jij slot een onbetrouwbaar persoon vindt. Ik niet. Ik denk daar anders over en waarom heb ik je nogmaals uitgelegd. Dus dan vind ik het wel prima zo.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik hoef geen gelijk te hebben. Maar je hoeft me niet te vertellen over onzin argumenten terwijl die van jou al aantoonbaar (!) fout blijken te zijn. In dat geval is er maar een iemand die graag gelijk wil hebben, en ik ben het niet. Daarom had ik graag gezien dat je zou reageren op die argumenten, al begrijp ik dat je hele verhaal dan niet meer overeind blijft staan. Is lastig.

Ik ga verder ook geen energie steken in een kansloze discussie. Jij laat je club graag in handen van onbetrouwbare figuren, ik liever niet. Daarmee is het voor mij wel prima hoor.
Laatst gewijzigd door Ykhim op 20 mar 2022, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

👍🏼
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik hoop vooral dat de club een goede trainer vinden die drie Jaar achtereen succesvol is en wilt blijven. Bowen, doorbouwen en zo onze 'rechtmatige' plaats als voetbalhoofdstad van Nederland in deze eeuw weer opeisen.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voormalig KG schreef: 20 mar 2022, 17:45 Ik hoop vooral dat de club een goede trainer vinden die drie Jaar achtereen succesvol is en wilt blijven. Bowen, doorbouwen en zo onze 'rechtmatige' plaats als voetbalhoofdstad van Nederland in deze eeuw weer opeisen.
Precies dit! En dan boeit het echt niet of het een Nederlandse of buitenlandse trainer is..
Al trekken ze hem uit de prut in Kazachstan, als hij PSV beter maakt, hoor je mij niet klagen
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

[mention]Voormalig KG[/mention] Rechtmatig mag zonder aanhalingstekens hoor ;) gezien het gedrag in de normale hoofdstad is er werkelijk waar geen enkele andere stad die de naam Voetbalhoofdstad van Nederland verdient te dragen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Opvolger van Roger Schmidt wordt Roger Schmidt
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Roger doet het goed, behalve in de toppers.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik vraag me af of je Bosz überhaupt wel zou moeten willen nu hij zo opzichtig faalt met Lyon. Leuk dat hij vrij komt als ze hem buitengooien, maar dat buitengooien heeft uiteindelijk dan ook een gegronde reden. Wat moeten we met een trainer die niet eens van Reims kan winnen?

Opvolging Roger Schmidt