Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zonde voor ze… :I
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Onana had z'n pilletjes weer es niet gehad
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Lekker André
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Ik wil het niet zeggen, maar als Drommel dat zou doen zou die worden afgeslacht
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

:party: nu nog volhouden boys.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Classic Onana dit wel.

Die commentator ook weer ‘valpartij overdreven’ hij werd gewoon uit balans gebracht, stond gelijk weer op en kreeg alsnog vrije trap. Licht, ja, maar als je gelijk weer op staat kan je iig niet van een overdreven valpartij spreken.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Heerlijk dit. Ajax zit in de hoek waar de klappen vallen op het moment dat de prijzen verdeeld worden. Nu alleen nog profiteren
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Omg dit is echt genieten, publiek over flos, Portugezen die tijdrekken, Ajax die ongeduldig wordt..... mooi man.

Dit kan gewoon betekenen dat Ajax de EERSTE nl ploeg is die uit Europa vliegt hahaha. Small club.
Gebruikersavatar
PSV-DTC
International
3
Berichten: 861
Lid geworden op: 13 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Kutclub!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Staan gelukkig totáál niet bekend om het vakkundig dood kunnen maken van zo'n wedstrijd, Benfica :mrgreen:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als je in deze fase verliest in de CL, stroom je dan bij de halve finale van de Conference League in?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Beter blijft het ook zo.
Lalas
Ballenjongen
3
Berichten: 17
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ben ik dan de enige die hoopt dat Ajax doorgaat? Begrijp me goed, ik zie niks liever dan dat die kutclub verliest, maar heb nog altijd liever dat het met PSV goed gaat. En denk dat het voor ons heel wat beter zou zijn als Ajax ook nog Europese beslommeringen heeft en we nog wat inlopen op Portugal voor de tweede CL-plek. Laat Ajax maar doorgaan en er in de volgende ronde na twee loodzware wedstrijden uit gaan….
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wel mooi dat verloren zoon Brian Brobbey dan nu de grote troef is. Dan kun je toch net zo goed Vinicius brengen.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Hadden nog wel een rondje verder mogen komen met alle extra wedstrijden, vermoeidheid en eventuele blessures die daarbij komen.

Maar ach, hier lig ik ook niet wakker van.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door GillesdelaCroquette op 15 mar 2022, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben wel een beetje bang voor Brobbey.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Lalas schreef: 15 mar 2022, 22:43 Ben ik dan de enige die hoopt dat Ajax doorgaat? Begrijp me goed, ik zie niks liever dan dat die kutclub verliest, maar heb nog altijd liever dat het met PSV goed gaat. En denk dat het voor ons heel wat beter zou zijn als Ajax ook nog Europese beslommeringen heeft en we nog wat inlopen op Portugal voor de tweede CL-plek. Laat Ajax maar doorgaan en er in de volgende ronde na twee loodzware wedstrijden uit gaan….
Ik ben het met je eens, maar toch geniet ik hier ook wel van… het voelt voor mij als een win-win situatie nu.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lalas schreef: 15 mar 2022, 22:43 Ben ik dan de enige die hoopt dat Ajax doorgaat? Begrijp me goed, ik zie niks liever dan dat die kutclub verliest, maar heb nog altijd liever dat het met PSV goed gaat. En denk dat het voor ons heel wat beter zou zijn als Ajax ook nog Europese beslommeringen heeft en we nog wat inlopen op Portugal voor de tweede CL-plek. Laat Ajax maar doorgaan en er in de volgende ronde na twee loodzware wedstrijden uit gaan….
Ik sta er ook zo in hoor.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Lalas schreef: 15 mar 2022, 22:43 Ben ik dan de enige die hoopt dat Ajax doorgaat? Begrijp me goed, ik zie niks liever dan dat die kutclub verliest, maar heb nog altijd liever dat het met PSV goed gaat. En denk dat het voor ons heel wat beter zou zijn als Ajax ook nog Europese beslommeringen heeft en we nog wat inlopen op Portugal voor de tweede CL-plek. Laat Ajax maar doorgaan en er in de volgende ronde na twee loodzware wedstrijden uit gaan….
Zij worden gewoon kampioen, wij zijn daarvoor net niet te stabiel genoeg en hebben altijd blessures op belangrijke momenten. Maar wat is dit heerlijk zeg als ze eruit vliegen, na zo een poulefase😁.
#simplythebest
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Sinds 1996 geen duel meer thuis gewonnen in de CL knock-out.....
Laatst gewijzigd door 11 Tinus op 15 mar 2022, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Als ajax er nu uitvliegt is dat óók goed voor PSV. Scheelt ze weer een miljoen of 100 ofzo die ze mislopen en wel begroot hebben.
Lalas
Ballenjongen
3
Berichten: 17
Lid geworden op: 4 nov 2020

Haha dat snap ik ook wel weer…. Maar als wij donderdag verder bekeren dan baal ik de volgende ronde wel dat wij weer een dubbel programma hebben en Ajax alles op de competitie kan gooien. Tenzij deze klap doorwerkt naar zondag en ze er tegen Feyenoord af gaan, dan wordt het crisis….
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Kan niet wachten tot Valentijn zegt dat Haller geen CL spits is na dit festijn.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Lalas schreef: 15 mar 2022, 22:45 Haha dat snap ik ook wel weer…. Maar als wij donderdag verder bekeren dan baal ik de volgende ronde wel dat wij weer een dubbel programma hebben en Ajax alles op de competitie kan gooien. Tenzij deze klap doorwerkt naar zondag en ze er tegen Feyenoord af gaan, dan wordt het crisis….
Dat verwacht ik wel.
Ze zitten in een negatieve spiraal zo.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Hoe groot is de kans dat dadelijk berichten de media inkomen dat ajax afgeleid was door de kwestie-Overmars en Promes
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Grasmat schreef: 15 mar 2022, 22:45 Als ajax er nu uitvliegt is dat óók goed voor PSV. Scheelt ze weer een miljoen of 100 ofzo die ze mislopen en wel begroot hebben.
Precies, 15 miljoen om maar niet te beginnen over spelers die meer waard zouden zijn geworden.

Ajax