Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs schreef: 13 mar 2022, 16:29
Maikel schreef: 13 mar 2022, 16:26

Kwam met kracht uit toen 't moest.
Dan sta je als een vent te keepen.

Dus nee, ik overdrijf niet.
Drommel deed niks wat je niet gewoon mag verwachten van een keeper op subtop Eredivisie niveau of hoger.
En met kracht uitkomen is wat overdreven, hij kwam gewoon uit zoals het hoort. Zoals Gomes vroeger uitkwam past bij jouw omschrijving, nu was het “gewoon” uitkomen.
Kijk die actie nog maar eens terug, hij kwam echt enorm snel uit z'n doel en mede daardoor ook volle bak op de bal en net op tijd. Was echt een topredding.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

'... en als beloning een interview met Hans Kraay jr.' Je zou om die reden bijna een bal doorlaten :kots: Maar verder: top Joël!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Goed interview.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij doet niks bijzonders, nee, maar alles is relatief. Dit was overall gezien zijn beste wedstrijd van het seizoen. Een goede redding, maar vooral met veel vertrouwen en uitstraling gekeept. Die reactie van Teze in minuut 92 op een ogenschijnlijk simpele vangbal vond ik typerend en mooi, zo stond ik er ook in.

Dit is de Drommel die je wil zien!
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Zeer goed interview inderdaad. Sympathie gewonnen en een hele goede wedstrijd.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat weinig mensen echt begrijpen hoe lastig zo'n moment in de 1e helft was. Zo simpel is dat allemaal niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 13 mar 2022, 16:39
Standbeeld schreef: 13 mar 2022, 16:37 Vandaag is inderdaad geen "maar" op zijn plaats, in mijn ogen. Een uitstekende pot gekeept vandaag.
Want? We moeten nu maar doen alsof alles goed is?
Drommel pakte alles wat ie moest pakken, maar als ie er een van die niet gepakt had, was het gewoon een blunder geweest. Om dan nu te doen alsof het top is, is toch overdreven?

Ik hoop dat ie hier wel vertrouwen uit put en verbetert, maar het is niet zo dat ik nu de komende weken met een gerust hart erbij zit als Drommel in actie moet komen. Jij wel?
Nee het gaat erom dat we kritiek leveren wanneer het niet goed is, maar ook duidelijk complimenten uitdelen wanneer hij de uitblinker is. Iedereen weet dat het gemiddeld beter moet, maar wat heb je eraan om dat nog eens te gaan benadrukken wanneer hij net een geweldige pot heeft gespeeld? Joel was gewoon top level vandaag, niet meer niet minder.

Verder kan ik niet zoveel met "als". De scheidingslijn tussen een blunder en topredding is altijd al flinterdun. Als we dat erbij moeten gaan halen dan heb je iedere wedstrijd wel wat te zeuren.

Nee ik zit ook niet per se met een gerust hart te kijken de aankomende weken. Maar dat is een andere discussie. Ik beoordeel Joel op vandaag en geef terechte credits. Wat volgende wedstrijd gebeurt gaan we zien, en dan zullen we hem weer complimenteren of niet.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 13 mar 2022, 16:42 Hij doet niks bijzonders, nee, maar alles is relatief. Dit was overall gezien zijn beste wedstrijd van het seizoen. Een goede redding, maar vooral met veel vertrouwen en uitstraling gekeept. Die reactie van Teze in minuut 92 op een ogenschijnlijk simpele vangbal vond ik typerend en mooi, zo stond ik er ook in.

Dit is de Drommel die je wil zien!
Maar dat zegt toch ontzettend veel? We staan te juichen als een Teze, omdat ie een simpele bal uit de lucht plukt. Ja, heel fijn dat ie dat doet, maar dat we hier zo blij mee zijn zegt wel veel.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Standbeeld schreef: 13 mar 2022, 16:45
Thijs schreef: 13 mar 2022, 16:39

Want? We moeten nu maar doen alsof alles goed is?
Drommel pakte alles wat ie moest pakken, maar als ie er een van die niet gepakt had, was het gewoon een blunder geweest. Om dan nu te doen alsof het top is, is toch overdreven?

Ik hoop dat ie hier wel vertrouwen uit put en verbetert, maar het is niet zo dat ik nu de komende weken met een gerust hart erbij zit als Drommel in actie moet komen. Jij wel?
Nee het gaat erom dat we kritiek leveren wanneer het niet goed is, maar ook duidelijk complimenten uitdelen wanneer hij de uitblinker is. Iedereen weet dat het gemiddeld beter moet, maar wat heb je eraan om dat nog eens te gaan benadrukken wanneer hij net een geweldige pot heeft gespeeld? Joel was gewoon top level vandaag, niet meer niet minder.

Verder kan ik niet zoveel met "als". De scheidingslijn tussen een blunder en topredding is altijd al flinterdun. Als we dat erbij moeten gaan halen dan heb je iedere wedstrijd wel wat te zeuren.

Nee ik zit ook niet per se met een gerust hart te kijken de aankomende weken. Maar dat is een andere discussie. Ik beoordeel Joel op vandaag en geef terechte credits. Wat volgende wedstrijd gebeurt gaan we zien, en dan zullen we hem weer complimenteren of niet.
Het was prima vandaag, maar als je termen als “geweldige pot” en “top level’ gebruikt dan duidt dat toch op een wedstrijd waarin hij uitzonderlijke reddingen heeft? Dat was vandaag niet zo, want alles wat ie pakte, moet ie ook pakken. Daar was niks uitzonderlijks bij.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja, dat snap ik wel, maar ik ga niet mopperen totdat hij als Gomes ballen uit de kruising begint te plukken. Groei koesteren en waarderen!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 13 mar 2022, 16:48
Standbeeld schreef: 13 mar 2022, 16:45
Nee het gaat erom dat we kritiek leveren wanneer het niet goed is, maar ook duidelijk complimenten uitdelen wanneer hij de uitblinker is. Iedereen weet dat het gemiddeld beter moet, maar wat heb je eraan om dat nog eens te gaan benadrukken wanneer hij net een geweldige pot heeft gespeeld? Joel was gewoon top level vandaag, niet meer niet minder.

Verder kan ik niet zoveel met "als". De scheidingslijn tussen een blunder en topredding is altijd al flinterdun. Als we dat erbij moeten gaan halen dan heb je iedere wedstrijd wel wat te zeuren.

Nee ik zit ook niet per se met een gerust hart te kijken de aankomende weken. Maar dat is een andere discussie. Ik beoordeel Joel op vandaag en geef terechte credits. Wat volgende wedstrijd gebeurt gaan we zien, en dan zullen we hem weer complimenteren of niet.
Het was prima vandaag, maar als je termen als “geweldige pot” en “top level’ gebruikt dan duidt dat toch op een wedstrijd waarin hij uitzonderlijke reddingen heeft? Dat was vandaag niet zo, want alles wat ie pakte, moet ie ook pakken. Daar was niks uitzonderlijks bij.
Ik vond Joel vandaag rustig, stabiel en goed. Hij pakte die bal op die steekpass uitstekend en dat was zeker geen makkelijke inschatting. Maar dan verschillen we van mening, Thijs.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

MotM. Vooral verrassend sterk op de hoge vallen en straalde wat uit. 2 goede reddingen. Eerste helft met die 1 op 1 en die corner in de tweede helft. Klasse gedaan.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ykhim schreef: 13 mar 2022, 16:49 Ja, dat snap ik wel, maar ik ga niet mopperen totdat hij als Gomes ballen uit de kruising begint te plukken. Groei koesteren en waarderen!
Doe ik ook. Alleen doe ik nu niet alsof het een 8 of 9 was, want het was gewoon een 6,5 of 7. Hopelijk wordt dit nu de basis en kan hij hierop bouwen.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Hele goede pot.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Fijn dat hij ballen heeft gepakt. Hopelijk houdt hij dit vast.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Voormalig KG schreef: 13 mar 2022, 21:10 Fijn dat hij ballen heeft gepakt. Hopelijk houdt hij dit vast.
Heeft ie gedaan, schijnt na de wedstrijd zo naar huis te zijn gegaan en nog steeds zo te staan:

https://as1.ftcdn.net/v2/jpg/00/96/51/5 ... 9AeNuS.jpg
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Pakt gewoon punten voor ons gisteren. Prima. Nu vasthouden dit en vertrouwen uit putten. Want dit mag inderdaad het niveau zijn wat je van een PSV-keeper wil zien. Mooi voor hem ook en prima interview.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Speelde gewoon een prima pot gisteren inderdaad, mag ook wel eens gezegd worden. Hopelijk geeft dit een flinke vertrouwensboost, dat heeft hij nodig.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12634
Lid geworden op: 21 sep 2017

Gisteren was een goed niveau, maar uiteindelijk gaat het om een gemiddeld goed niveau te gaan halen en dat dit soort wedstrijden geen uitzonderingen zijn. Het gemiddelde niveau dit seizoen van hem vind ik onacceptabel voor een club als PSV.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Goede pot, maar dat mag ook wel voor een keeper van PSV.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Massimo schreef: 14 mar 2022, 11:21 Gisteren was een goed niveau, maar uiteindelijk gaat het om een gemiddeld goed niveau te gaan halen en dat dit soort wedstrijden geen uitzonderingen zijn. Het gemiddelde niveau dit seizoen van hem vind ik onacceptabel voor een club als PSV.
Ik kan me inderdaad nog een hele goede wedstrijd van Isaksson herinneren, waarschijnlijk z’n enige, dat was ook tegen Utrecht geloof ik.

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/1 ... d-van-PSV/
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Gisteren was goed, maar niet top. En gelukkig maar, want een topwedstrijd van een keeper betekent dat hij veel te doen heeft en gelukkig had Drommel dat niet. De keren dát hij wat moest doen deed hij het goed. Al vond ik zijn collega aan de overkant nog belangrijker voor zijn team, die had een paar goede reddingen waarmee hij een eerdere achterstand al voorkwam. Maar prima wedstrijd van Drommel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Grasmat schreef: 13 mar 2022, 23:49
Voormalig KG schreef: 13 mar 2022, 21:10 Fijn dat hij ballen heeft gepakt. Hopelijk houdt hij dit vast.
Heeft ie gedaan, schijnt na de wedstrijd zo naar huis te zijn gegaan en nog steeds zo te staan:

https://as1.ftcdn.net/v2/jpg/00/96/51/5 ... 9AeNuS.jpg
Fijn Grasmat, zo'n intimi op het forum
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25061
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

De 0 vandaag. Lekker zo doorgaan.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

1 foutje. Verder prima vooral die uitrappen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

In uitwedstrijden na de winterstop 3 tegengoals in 7 wedstrijden waarbij de 0 gehouden uit bij Utrecht Vitesse Groningen en Kopenhagen.

Thuis....9 tegengoals in 6 wedstrijden.

Je zou bijna zeggen dat ie het uit makkelijker heeft en met wen beetje psychologie van de koude grond zou je kunnen zeggen dat de druk thuis wel hoger is met 32k mensen op de banken.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel