Ajax III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Plaats reactie
ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Ajax III

Bericht door ShovingNE2 » 26 apr 2020, 16:24

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Blind komt voor 2,5 miljoen zijn bed nog niet uit.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Voijke
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 156 times
Been thanked: 176 times

Bericht door Voijke » 26 apr 2020, 16:29

zeker niet als je pa de onderhandelingen vanuit Ajax kant mede regisseert.

Paulus22
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Has thanked: 91 times
Been thanked: 28 times

Bericht door Paulus22 » 26 apr 2020, 17:07

Scholletje en Baby S.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

Bericht door J.B. » 26 apr 2020, 17:19

Ajacied1988 schreef:
26 apr 2020, 15:57
ShovingNE2 schreef:
26 apr 2020, 15:50
Ajacied1988 schreef:
26 apr 2020, 15:44
Ziyech is weg en verdiende 5 miljoen euro, zit je nog met een +- 8 miljoen euro salaris
Wat denk je wat Antony gaat verdienen?
Durf ik niet te zeggen, hij is nog maar 18 jaar dus zal sowieso geen 5 miljoen verdienen, ik verwacht 1,5 miljoen euro oid.
Arme jongen, net boven het minimum.. Hoe kom je ervan rond..
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Woodenshoes
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 530 times
Been thanked: 146 times

Bericht door Woodenshoes » 26 apr 2020, 20:04

Als de HELE Europese top achter Antony aanzat (volgens Ajax en zijn volgers) dan zal Antony echt niet slechts 1,5 miljoen jaarsalaris krijgen. Of er zou weer eens iets niet waar zijn van de Ajax-jubelberichten. Zijn Dest en Neres niet ondertussen al weg voor 30 - 40 miljoen?

Batsu
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 86 times
Been thanked: 52 times

Bericht door Batsu » 27 apr 2020, 08:39

Voor alle Ajacieden:

ik denk dat ik het volgende goed verwoord:

bij velen leeft het gevoel dat Ajax inderdaad de CL-gelden in de schoot geworden krijgt. Dat heeft niets met Ajax te maken maar met de omstandigheden. Maar laten we eerlijk zijn: Ajax draaide niet goed, en ik heb echt grote twijfels of ze de wedstrijd tegen Utrecht gewonnen zouden hebben. En dan zouden ze misschien zomaar niet meer bovenaanstaan. Ajax heeft dus gemazzeld en heeft het meeste geprofiteerd van de situatie. Nogmaals, door de omstandigheden.

Wat dan steekt bij velen is, de houding van Ajax. Wees nu eens nederig. Zo'n Tadic bijvoorbeeld, die vind dat Ajax kampioen is en de schaal zou moeten krijgen. Dan kan je wel zeggen: het is een topsporter en die wil alles winnen. Prima, maar elk weldenkend mens wil zo toch niet winnen? De schaal omhooghouden terwijl er enkele km's verder mensen doodgaan aan corona in het ziekenhuis?

Het zou Ajax sieren, om in plaats van naar de eigen te dure huishouding ook naar de anderen te kijken. De eredivisie bestaat niet enkel uit Ajax. Ja Ajax gaat verlies lijden, de meeste clubs denk ik. Dan wringt het als ze de "gekregen" CL-gelden gebruiken om enkel hun eigen financiele positie te ondersteunen. En hoewel dat vanuit bedrijfsoogpunt veel voor te zeggen valt, is voetbal nog altijd emotie. Het zou Ajax veel goodwill opleveren als ze hier ruimdenkender in zouden staan. Zeker ook, met wat de KNVB en de clubs vorig jaar voor Ajax hebben gedaan om Ajax zo goed mogelijk voor te bereiden voor de CL. Want toen moest ineens alles daarvoor wijken. Dan kan wel gezegd worden: als PSV het was geweest zou dat ook gedaan zijn. Misschien, en misschien ook niet. Feit is dat veel clubs zich toen geschikt hebben naar de wensen van Ajax en de KNVB. En daar mag nu best iets tegenover staan.

En er wordt aangegeven, als PSV bovenaan had gestaan dan hadden die hetzelfde gereageerd. We zullen het nooit weten. Maar ik hoop en denk van niet. Ik hoop dat PSV (en de supporters) meer klasse hebben.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 27 apr 2020, 08:48

Goede post. Paarlen voor de zwijnen mijn beste Batsu.

De club is intens verrot.

Als je 3x in de week een jankende Flap in de pers hebt hoe slecht het wel niet gaat, waarom komt er vanuit Ajax nog niet het bericht dat de directie inlevert? Omdat het hen persoonlijk ook om de knaken te doen is. Ze hebben de geldpest daar. En daar wijkt echt alles voor. Maar dan ook echt alles.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 966 times
Been thanked: 1308 times

Bericht door ruuddevil » 27 apr 2020, 09:06

Ik weet wel zeker dat PSV supporters meer klasse hebben Batsu.

tijn0
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV natuurlijk
Has thanked: 379 times
Been thanked: 496 times

Bericht door tijn0 » 27 apr 2020, 09:09

Zeker, dat hebben we in Madrid gezien.

ruuddevil
Vedette

Bericht door ruuddevil » 27 apr 2020, 09:18

Was je erbij, Halbe?

tijn0
Nationale topspeler

Bericht door tijn0 » 27 apr 2020, 09:23

Zeker, deed vrolijk mee. Heb zelf ook geen klasse.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 27 apr 2020, 09:24

Verschil is ook wel dat Ajacieden op social echt massaal het allemaal prima vinden en dat Ajax de rest moet laten barsten. Als je dat gaat vergelijken met een klein groepje in Madrid om proberen aan te tonen dat PSV-supporters net zo slecht zijn is dat wel droevig.

Ajax en haar supporters spugen op de eredivisie en vinden het alleen maar lastig. Ziyech zei letterlijk dat hij het maar niets vond en zich niet kon motiveren meer. Die club is intens verrot en moet zo snel mogelijk naar een Europese competitie. PSV was de eerste die zei dat er een fonds moest komen en dat PSV zou meebetalen. Maar jij wil ons op 1 lijn met die club plaatsen.... hoe dan.

ruuddevil
Vedette

Bericht door ruuddevil » 27 apr 2020, 09:30

Ik lees net dat Kluivert graag wil afsluiten bij zijn grote liefde Ajax. Goh, is dat dezelfde club waar hij niet snel genoeg kon vertrekken?

tijn0
Nationale topspeler

Bericht door tijn0 » 27 apr 2020, 09:48

@ShovingNE2 Ik zeg alleen maar dat PSV-supporters ook geen klasse hebben. Meest geplaatste posting op dit forum zal "Ajax = kut" zijn. Wellicht terecht en absoluut geestig, maar zeker niet een blijk van klasse.

Je komt het een voorbeeld dat Ziyech zich niet meer motiveren kon, maar heeft Locadia (nota bene) niet ooit zoiets verklaard? We zijn niet genetisch andere wezens, of zo. Alleen iets minder wereldvreemd en arrogant. Dat siert ons en maakt ons leuker.
Laatst gewijzigd door tijn0 op 27 apr 2020, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1253 times
Been thanked: 2093 times

Bericht door Maikel_91 » 27 apr 2020, 09:48

tijn0 schreef:
27 apr 2020, 09:09
Was niet stijlvol. Maar nog altijd beter dan de shit die Ajacieden uithalen. Zoals in Schotland(volgens mij) een kroeg aanvallen en kort en klein slaan.
En meer van dat soort acties.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 845 times
Been thanked: 938 times

Bericht door El Sordo » 27 apr 2020, 10:25

Dit soort gedrag is niet beter of minder goed. Het is anders en het is allebei gênant. Het komt bij Ajax alleen net ff (wat) vaker voor.
Waar we winnen, maar we het niet van de daken schreeuwen.

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 150 times
Been thanked: 540 times

Bericht door Massimo » 27 apr 2020, 10:57

Wat bij Ajax nog niet helemaal ingedaald lijkt is dat ze de waarschijnlijke CL miljoenen verkrijgen op basis van 25 wedstrijden in plaats van 34. Ben je na 34 wedstrijden op doelsaldo eerste ondanks dat je 2x verloren hebt van de nummer 2 prima, dan ben je eerste en dus de kampioen. Ik vind niet dat Ajax financieel extra moet gaan bijdragen omdat ze de rijkste club zijn, maar omdat ze nu een waarschijnlijk een heleboel miljoenen ontvangen voor een prestatie die ze eigenlijk niet behaald hebben ten koste van andere clubs. Het lijkt nu wel alsof ze het heel vanzelfsprekend vinden dat ze als nummer 1 gekwalificeerd worden. Ze halen er zaken bij als hoe hard ze het geld zelf nu nodig hebben of dat clubs, zoals PEC, een keer niet meteen ja en amen zei op een voorstel van Ajax waar alleen Ajax voordeel van zou hebben en PEC juist nadeel. Wat mij betreft totaal irrelevante zaken. Het is voor alle clubs een onvoorziene crisissituatie en met de huidige beslissing van de UEFA/KNVB hebben een aantal clubs voordeel en een aantal clubs nadeel. Dan zou het prettig zijn dat om die reden en op die basis clubs die bevoordeeld zijn wat extra compenseren en clubs die benadeeld zijn juist daar wat meer van zouden ontvangen. Ik begrijp dat het om substantiële bedragen gaat, maar het is een houding die heel veel weerstand oproept en vaker regel zijn dan uitzondering. En als Ajax weer wat een keer wat nodig heeft dan zal er verwacht en geacht worden dat de KNVB en de andere clubs weer braaf met de pootjes omhoog zullen gaan.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 27 apr 2020, 11:04

Wat een verschil in reactie op de crisis vanuit PSV en vanuit Ajax. Rust vanuit Eindhoven met een realistische blik op de crisis en dat het zwaar geld gaat kosten, maar ook met de mededeling dat er wat gedaan kan worden op de transfermarkt. En daarnaast Ajax met een stuk of 3 jankverhalen hoe slecht het gaat, dat er nog 2 spelers verkocht gaan worden en dat er niet gekocht gaat worden en zelfs Babel weer gehuurd gaat worden.

Dat leven op veel te grote voet wreekt zich in Amsterdam. En als er geen CL winnaar is dit jaar spelen ze voorronde CL.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 845 times
Been thanked: 938 times

Bericht door El Sordo » 27 apr 2020, 11:38

Het zou me niets verbazen als die jankverhalen ook een vorm van politiek bedrijven zijn. Hoe meer ze nu in slachtofferrol kruipen, hoe meer ze tegenover zichzelf en de achterban kunnen verkopen dat ze zich ‘hard’ opstellen. Als je eerst zó hard schreeuwt dat het allemaal zo slecht gaat en vervelend is, lijkt je extreem barmhartig bij alles wat je straks ‘toegeeft’.
Waar we winnen, maar we het niet van de daken schreeuwen.

GillesdelaCroquette
International
Has thanked: 114 times
Been thanked: 246 times

Bericht door GillesdelaCroquette » 27 apr 2020, 11:41

Tuurlijk werkt het zo. En ze hebben het geluk dat driekwart van de media sowieso op hun hand is. Alleen al daardoor kunnen ze zich veel meer permiteren dan andere clubs.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 27 apr 2020, 11:41

Ik denk gewoon dat er paniek is. Wat op zich vreemd is met een CEO die de bizar zware Johan Cruyff Academie in een jaar tijd heeft volbracht dus prima in staat moet zijn een beursgenoteerd bedrijf te leiden, ook in zware tijden.

Johan-Cruijff
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Ajax
Has thanked: 33 times
Been thanked: 66 times

Bericht door Johan-Cruijff » 27 apr 2020, 11:52

Batsu schreef:
27 apr 2020, 08:39
Voor alle Ajacieden:

bij velen leeft het gevoel dat Ajax inderdaad de CL-gelden in de schoot geworden krijgt. Dat heeft niets met Ajax te maken maar met de omstandigheden. Maar laten we eerlijk zijn: Ajax draaide niet goed, en ik heb echt grote twijfels of ze de wedstrijd tegen Utrecht gewonnen zouden hebben. En dan zouden ze misschien zomaar niet meer bovenaanstaan. Ajax heeft dus gemazzeld en heeft het meeste geprofiteerd van de situatie. Nogmaals, door de omstandigheden.
Ajax draaide inderdaad niet goed, maar er wordt ook voorbijgegaan aan het gegeven dat er een hoop jongens bij Ajax geblesseerd waren (geweest). Die kwamen terug en dat duurt het even voor de vorm is hervonden. Er valt dus best een verklaring te vinden waarom de sterke eerste seizoenshelft ineens werd onderbroken door mindere wedstrijden. Of we de wedstrijd tegen Utrecht gewonnen zouden hebben weten we niet en gaan we ook nooit weten. Daarom kunnen we het beter bij de feiten houden. Dus wellicht mazzel dat de wedstrijd destijds werd afgelast of hadden we juist pech door de vele blessures en kun je dat tegen elkaar wegstrepen. Het is net hoe je het wil zien. Ik begrijp beide invalshoeken.
Wat dan steekt bij velen is, de houding van Ajax. Wees nu eens nederig. Zo'n Tadic bijvoorbeeld, die vind dat Ajax kampioen is en de schaal zou moeten krijgen. Dan kan je wel zeggen: het is een topsporter en die wil alles winnen. Prima, maar elk weldenkend mens wil zo toch niet winnen? De schaal omhooghouden terwijl er enkele km's verder mensen doodgaan aan corona in het ziekenhuis?
Of je nu wel of geen schaal krijgt, het maakt voor het aantal coronapatiënten en -doden niets uit. Dat het daardoor een zwart randje krijgt is zeker, maar of de schaal dan helemaal niet uitgedeeld moet worden? Lastig, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik kan beide wel begrijpen. Tadic die een schaal wil omdat ze als eerste zijn geëindigd maar ook de meer genuanceerde mening van Ajacieden. Die lees je hier echter niet, maar die waren er zeker wel. Heb je bijvoorbeeld de reactie van Tagliafico gelezen en wat vind je daar dan van?
Het zou Ajax sieren, om in plaats van naar de eigen te dure huishouding ook naar de anderen te kijken. De eredivisie bestaat niet enkel uit Ajax. Ja Ajax gaat verlies lijden, de meeste clubs denk ik. Dan wringt het als ze de "gekregen" CL-gelden gebruiken om enkel hun eigen financiele positie te ondersteunen. En hoewel dat vanuit bedrijfsoogpunt veel voor te zeggen valt, is voetbal nog altijd emotie. Het zou Ajax veel goodwill opleveren als ze hier ruimdenkender in zouden staan. Zeker ook, met wat de KNVB en de clubs vorig jaar voor Ajax hebben gedaan om Ajax zo goed mogelijk voor te bereiden voor de CL. Want toen moest ineens alles daarvoor wijken. Dan kan wel gezegd worden: als PSV het was geweest zou dat ook gedaan zijn. Misschien, en misschien ook niet. Feit is dat veel clubs zich toen geschikt hebben naar de wensen van Ajax en de KNVB. En daar mag nu best iets tegenover staan.
Ik vind het nog altijd niet 'gekregen' daar Ajax op de eerste plek is geëindigd en ook het overgrote deel van de competitie bovenaan heeft gestaan. Dan verdien je het ook. Het hele geleuter over de onderlinge wedstrijden vind ik sowieso onzin, alsof we nu ineens de regels aan gaan passen. Dat vind ik een zwaktebod. Als je dan toch wil vergelijken dan moet je dat doen over de wedstrijden die én Ajax én AZ gespeeld heeft. Dat heb ik hier al eerder aangehaald. Dan zou Ajax 4 punten meer hebben dan AZ. Dat vind ik de meest eerlijke vergelijking die er kan zijn, nog eerlijker zelfs dan de huidige ranglijst.

En jij denkt dat de KNVB meer met Ajax heeft dan met PSV? Daar je in twijfel trekt of dat bij PSV ook zou zijn gebeurd. Want daar twijfel ik niet aan. Dit was voor andere clubs ook gedaan. En terecht ook. Ajax was nu de eerste club waar dit bij gebeurde en daarom was er veel weerstand tegen. Maar ik hoop dat we dat snel 'normaal' gaan vinden en het vaker plaats gaat vinden. Dat zou namelijk betekenen dat Nederlandse clubs succesvol zijn in Europa. Daar is de hele Eredivisie bij gebaat.
En er wordt aangegeven, als PSV bovenaan had gestaan dan hadden die hetzelfde gereageerd. We zullen het nooit weten. Maar ik hoop en denk van niet. Ik hoop dat PSV (en de supporters) meer klasse hebben.
Dat zullen we inderdaad nooit weten. Ik denk dat iedere supporter voornamelijk naar het belang van de eigen club kijkt. En dat is niet vreemd. Je hebt nu eenmaal het brilletje van je eigen club op in meer of mindere mate.

Johan-Cruijff
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Ajax
Has thanked: 33 times
Been thanked: 66 times

Bericht door Johan-Cruijff » 27 apr 2020, 11:57

Maikel_91 schreef:
27 apr 2020, 09:48
tijn0 schreef:
27 apr 2020, 09:09
Was niet stijlvol. Maar nog altijd beter dan de shit die Ajacieden uithalen. Zoals in Schotland(volgens mij) een kroeg aanvallen en kort en klein slaan.
En meer van dat soort acties.
Minder kwalijk*

Laten we nu niet de idioterie van supportersgroepen goed gaan praten, ongeacht van wie ze zijn. Die sukkels heb je overal en ik denk bij Ajax en Feyenoord in grotere mate dan bij PSV. Heeft wellicht ook met de grootte van de supportersschare te maken. Meer kans op simpele zielen die het voor de grote groep verpesten. Daarnaast denk ik ook dat de gemiddelde PSV'er wat intelligenter is dan de gemiddelde Ajacied en Feyenoorder die ik tegen kom. Maar dat is vooral mijn eigen ervaring. Maar kun je daardoor een hele groep generaliseren? Nee, dat zou niet eerlijk zijn. Zie ik het nut ook niet zo van in. Laten we alle feiten op zichzelf beoordelen en veroordelen en de walgelijke praktijken die supporters uithalen hard veroordelen. Wat dat betreft hebben voetbalfans een kwalijke reputatie in vergelijking met andere sporten.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 22 times

Bericht door Ajacied1988 » 27 apr 2020, 12:01

@Batsu
Ik vind ook dat na 25 speelrondes van de 34 dat Ajax een deel moet afstaan, helemaal aangezien AZ op gelijke hoogte stond dus dat AZ ook gewoon een goede kans had op het kampioensschap.
Maar om vorige jaar de CL erbij te halen vind ik daar niks mee te maken heeft, want Ajax had sommige wedstrijden niet eens 48 uur rust tussen omdat de KNVB zo de competitie had ingedeeld omdat niemand verwachtten dat Ajax zo ver zou komen.
Daarnaast is het alleen goed voor de Eredivisie in algeheel, voor alle clubs die Europees voetbal spelen.
Want afgelopen jaar stonden we nog op plek 14, nu plek 11, en volgend jaar zelfs plek 9.
Lijkt me voor alle clubs die structureel Europees voetbal behalen gewoon gunstig, en meer geld in de Eredivisie die binnenkomt, dus ook voor de algehele Eredivisie positief.

@Woodenshoes
Antony stond in de belangstelling van Dortmund en Benfica, waarvan Benfica over is geschakeld naar Pedrinho (andere buitenspeler in zijn leeftijdscategorie van Brazilie).
Daarnaast Blind verdiend 3 miljoen euro las ik net in een artikel, dus dan verwacht ik niet dat Antony 2,5 a 3 miljoen zal verdienen lijkt mij.

RIO
Nationale topspeler
Has thanked: 232 times
Been thanked: 625 times

Bericht door RIO » 27 apr 2020, 12:01

Johan-Cruijff schreef:
27 apr 2020, 11:52
Batsu schreef:
Voor alle Ajacieden:

Ajax draaide inderdaad niet goed, maar er wordt ook voorbijgegaan aan het gegeven dat er een hoop jongens bij Ajax geblesseerd waren (geweest). Die kwamen terug en dat duurt het even voor de vorm is hervonden. Er valt dus best een verklaring te vinden waarom de sterke eerste seizoenshelft ineens werd onderbroken door mindere wedstrijden. Of we de wedstrijd tegen Utrecht gewonnen zouden hebben weten we niet en gaan we ook nooit weten. Daarom kunnen we het beter bij de feiten houden. Dus wellicht mazzel dat de wedstrijd destijds werd afgelast of hadden we juist pech door de vele blessures en kun je dat tegen elkaar wegstrepen. Het is net hoe je het wil zien. Ik begrijp beide invalshoeken.
Of je nu wel of geen schaal krijgt, het maakt voor het aantal coronapatiënten en -doden niets uit. Dat het daardoor een zwart randje krijgt is zeker, maar of de schaal dan helemaal niet uitgedeeld moet worden? Lastig, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik kan beide wel begrijpen. Tadic die een schaal wil omdat ze als eerste zijn geëindigd maar ook de meer genuanceerde mening van Ajacieden. Die lees je hier echter niet, maar die waren er zeker wel. Heb je bijvoorbeeld de reactie van Tagliafico gelezen en wat vind je daar dan van?
Ik vind het nog altijd niet 'gekregen' daar Ajax op de eerste plek is geëindigd en ook het overgrote deel van de competitie bovenaan heeft gestaan. Dan verdien je het ook. Het hele geleuter over de onderlinge wedstrijden vind ik sowieso onzin, alsof we nu ineens de regels aan gaan passen. Dat vind ik een zwaktebod. Als je dan toch wil vergelijken dan moet je dat doen over de wedstrijden die én Ajax én AZ gespeeld heeft. Dat heb ik hier al eerder aangehaald. Dan zou Ajax 4 punten meer hebben dan AZ. Dat vind ik de meest eerlijke vergelijking die er kan zijn, nog eerlijker zelfs dan de huidige ranglijst.

En jij denkt dat de KNVB meer met Ajax heeft dan met PSV? Daar je in twijfel trekt of dat bij PSV ook zou zijn gebeurd. Want daar twijfel ik niet aan. Dit was voor andere clubs ook gedaan. En terecht ook. Ajax was nu de eerste club waar dit bij gebeurde en daarom was er veel weerstand tegen. Maar ik hoop dat we dat snel 'normaal' gaan vinden en het vaker plaats gaat vinden. Dat zou namelijk betekenen dat Nederlandse clubs succesvol zijn in Europa. Daar is de hele Eredivisie bij gebaat.
Dat zullen we inderdaad nooit weten. Ik denk dat iedere supporter voornamelijk naar het belang van de eigen club kijkt. En dat is niet vreemd. Je hebt nu eenmaal het brilletje van je eigen club op in meer of mindere mate.
Jezus Christus - het was beter geweest als je niet had gereageerd. Ik denk niet dat Batsu in discussie met je wilt gaan. Soms kan je ook gewoon je klep dichthouden en iets laten voor wat het is. ;-)
Mo money, Mo honey

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

Bericht door J.B. » 27 apr 2020, 12:02

Johan-Cruijff schreef:
27 apr 2020, 11:52
Batsu schreef:
Voor alle Ajacieden:

Ajax draaide inderdaad niet goed, maar er wordt ook voorbijgegaan aan het gegeven dat er een hoop jongens bij Ajax geblesseerd waren (geweest). Die kwamen terug en dat duurt het even voor de vorm is hervonden. Er valt dus best een verklaring te vinden waarom de sterke eerste seizoenshelft ineens werd onderbroken door mindere wedstrijden.
Is echt een drogreden om e.e.a. goed te praten. Alsof AZ daar ook geen last van had. Dit haalt heel je stuk onderuit dus ik ga op de rest maar niet eens in.
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Plaats reactie