Nieuwe ontwikkelingen algemeen

Algemene zaken van PSV.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/voetbal/6232755/PSV-g ... naldo.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

https://www.duurzaam-ondernemen.nl/zonn ... tof-maken/

Ook een goede nieuwe ontwikkeling!

Met de energiebesparing op zowel stadion als Herdgang kunnen we spelers van Cruzeiro ook daadwerkelijk aantrekken!
Gebruikersavatar
psvbrasil
Ballenjongen
1
Berichten: 24
Lid geworden op: 17 mei 2022
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Veel is twee?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 28 okt 2022, 17:35Veel is twee?
Vergeleken met de andere Braziliaanse clubs wel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik ben benieuwd wat ze daar van plan zijn.
Deze clip was een paar jaar geleden voordat Ronaldo er onder andere in stapte op sterven na dood, heb ik gelezen. Zou er echt zoveel te halen zijn op het gebied van scouting, onderwijs- en trainingsmethodiek?

Als het ons een keeper van het niveau Dida, Gomes ook kan leveren via scouting of via de Academy? Prima zaak. Een verdediger van het niveau Maicon of Maxwell, aanvallers als Fred en Ronaldo.

Ze zijn in ieder geval inventief bezig. Hopelijk komt Rik een keer met een diepte interview over dit soort internationale samenwerkingen met Faber bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voormalig KG schreef: 28 okt 2022, 19:00 Ik ben benieuwd wat ze daar van plan zijn.
Deze clip was een paar jaar geleden voordat Ronaldo er onder andere in stapte op sterven na dood, heb ik gelezen. Zou er echt zoveel te halen zijn op het gebied van scouting, onderwijs- en trainingsmethodiek?

Als het ons een keeper van het niveau Dida, Gomes ook kan leveren via scouting of via de Academy? Prima zaak. Een verdediger van het niveau Maicon of Maxwell, aanvallers als Fred en Ronaldo.

Ze zijn in ieder geval inventief bezig. Hopelijk komt Rik een keer met een diepte interview over dit soort internationale samenwerkingen met Faber bijvoorbeeld.
Ik weet dat Ronaldo echt serieus bezig is met die club, als in hij wil er weer een goede stabiele club van maken die structureel in de hoogste divisie uitkomt. Hij heeft daar tal van wijzigingen doorgevoerd op bestuurlijk niveau.

Het hoeft ook niet altijd direct voordelig te zijn toch? Ik bedoel Ronaldo heeft heel veel betekend voor onze club. Wellicht wil PSV kennisdelen zodat de club sneller stappen kan maken richting topniveau. En als ze op topniveau zijn kan PSV daar mogelijk de vruchten van plukken doordat toptalenten een stap naar ons maken.

Daarnaast geldt het ook als een ingang tot Brazilië voor PSV business club leden.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Standbeeld schreef: 28 okt 2022, 19:07 Het hoeft ook niet altijd direct voordelig te zijn toch? Ik bedoel Ronaldo heeft heel veel betekend voor onze club. Wellicht wil PSV kennisdelen zodat de club sneller stappen kan maken richting topniveau. En als ze op topniveau zijn kan PSV daar mogelijk de vruchten van plukken doordat toptalenten een stap naar ons maken.
PSV zit niet in de non-profit sector he. ;) Een beetje goodwill kweken is nooit weg en Ronaldo heeft zich altijd positief over de club uitgelaten. Maar op de langere termijn levert het wel iets op, hoop ik. Al ben ik benieuwd wat voor idee erachter zit? Word er concreet ergens heen gewerkt of doet men maar wat? ?
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Na de overname door Ronaldo is Cruzeiro bezig aan een opgaande lijn.
Ze spelen in de Braziliaanse 1e Divisie, maar ze zijn al kampioen en promoveren dus naar de hoogste divisie.
PSV en Cruzeiro starten de komende jaren met meerdere projecten. Er komen uitwisselingsprogramma's tussen coaches, trainers en eventueel (jeugd)teams en spelers. De sponsors en partners van PSV willen door middel van de samenwerking voet aan de grond krijgen in Brazilië.
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-en-ronaldo ... menwerking
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 28 okt 2022, 20:02
Standbeeld schreef: 28 okt 2022, 19:07 Het hoeft ook niet altijd direct voordelig te zijn toch? Ik bedoel Ronaldo heeft heel veel betekend voor onze club. Wellicht wil PSV kennisdelen zodat de club sneller stappen kan maken richting topniveau. En als ze op topniveau zijn kan PSV daar mogelijk de vruchten van plukken doordat toptalenten een stap naar ons maken.
PSV zit niet in de non-profit sector he. ;) Een beetje goodwill kweken is nooit weg en Ronaldo heeft zich altijd positief over de club uitgelaten. Maar op de langere termijn levert het wel iets op, hoop ik. Al ben ik benieuwd wat voor idee erachter zit? Word er concreet ergens heen gewerkt of doet men maar wat? ?
Daar ben ik mijzelf van bewust. Maar wat ik bedoelde: ik ben het ergens wel eens dat wij hier waarschijnlijk veel verder zijn in methodiek, opleiding, etc. Maar als wij Cruzeiro kunnen helpen met het verder professionaliseren van hun opleiding/scouting, dan staat daar straks misschien wel optie 1 op talent tegenover. Dit overigens naast alle andere voordelen, zoals ik al zei biedt het ook een ingang tot Zuid-Amerika voor onze business leden, kunnen wij intensiever kennis vergaren over de spelers daar tot op misschien lokaal niveau, etc.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kunnen ze meteen alle nieuwe spelers huisvesten ;)

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... n-PSV-.htm
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tjompie schreef: 29 jun 2023, 17:38 Kunnen ze meteen alle nieuwe spelers huisvesten ;)

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... n-PSV-.htm
Zie dat Frank van Gool de co-founder is van het bedrijf Kafra. Toen ging er bij mij een lichtje branden: die naam ken ik ergens van. Ging even op onderzoek uit maar de beste man heeft ook geparticipeerd in Partnerfonds II. Hij is de voormalig eigenaar van Otto Work force (ook een sponsor van PSV). Kortom, Frank steekt aardig wat geld in de club. Frank, bedankt!
Edit: heeft ook nog zijn eigen lounge in het Philips Stadion. Het kan niet op.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Frank is volgens mij nog 2 jaar gedeeltelijk eigenaar van Otto. (heeft het in 2 delen verkocht)
Hij is ook de uitbater van de Legend lounge.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voijke schreef: 29 jun 2023, 19:01 Frank is volgens mij nog 2 jaar gedeeltelijk eigenaar van Otto. (heeft het in 2 delen verkocht)
Hij is ook de uitbater van de Legend lounge.
Toch mooi, vermogende PSV-fans die relatief veel geld in de club steken. Zo zie ik het graag.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wel grappig dat in de PSV loterij, waarvoor je lootjes kunt kopen, onder andere een gesigneerd shirt van Simons kunt winnen...
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Tjompie schreef: 10 aug 2023, 19:42 Wel grappig dat in de PSV loterij, waarvoor je lootjes kunt kopen, onder andere een gesigneerd shirt van Simons kunt winnen...
Heeft ie tenminste nog iets getekend toen hij hier was…
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Tjompie schreef: 10 aug 2023, 19:42 Wel grappig dat in de PSV loterij, waarvoor je lootjes kunt kopen, onder andere een gesigneerd shirt van Simons kunt winnen...
Als ik die win, gaat de fik erin.
Breur
Internationale topspeler
6
Berichten: 3744
Lid geworden op: 1 mar 2018

https://www.guinnessworldrecords.com/ne ... eal-757819

Verkeerde Ronaldo! Blasfemie.
VTheMan
Vaste waarde in elftal
1
Berichten: 735
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Breur schreef: 04 sep 2023, 13:59 https://www.guinnessworldrecords.com/ne ... eal-757819

Verkeerde Ronaldo! Blasfemie.
Alles voor de kliks :wall:
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... artner.htm
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Voor degenen die, net als ik, zouden willen dat alle persconferenties te zien zouden zijn, hierbij het antwoord op mijn vraag hierover aan PSV:

"het beleid van PSV is dat wij niet van alle persconferenties een live stream maken.
Dit ligt dan ook niet in de nabije planning."
Likes voor SKERLA :
RSPSV
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Elfrink had daar een duidelijke verklaring voor in de Podcast Heet van de Herdgang: Er kijken te weinig mensen en dus kost het teveel geld.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Paco Casal schreef: 12 dec 2023, 14:36 Elfrink had daar een duidelijke verklaring voor in de Podcast Heet van de Herdgang: Er kijken te weinig mensen en dus kost het teveel geld.
Teveel geld? Het kost niets om iets op youtube te livestreamen. Het enige wat je nodig hebt is een camera en die heeft het mediateam genoeg. Vind het een zwak excuus.
Likes voor trouwepsvfan (totaal 3):
VeresRivneStandbeeldLeon77M
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

trouwepsvfan schreef: 12 dec 2023, 15:26
Teveel geld? Het kost niets om iets op youtube te livestreamen. Het enige wat je nodig hebt is een camera en die heeft het mediateam genoeg. Vind het een zwak excuus.
Ik vind het ook onzin, begrijp me niet verkeerd. Ik heb geen idee wat er technisch voor nodig is om zo iets live te organiseren. Dat is hetgeen wat Elfrink aangaf. Vind het ook gelul, dat gezeik over geld. Kom je supporters een beetje tegemoet, die betalen zat.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
SKERLA
Vedette
6
Berichten: 6246
Lid geworden op: 26 aug 2017
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Misschien helpt het als meer mensen het gaan vragen?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Nieuwe ontwikkelingen algemeen