Anwar El Ghazi

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gesloten
Ronaldio
Meervoudig international
1
Berichten: 1184
Lid geworden op: 23 jul 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heeft uitstekende cijfers behaald in de Premiere League voordat hij geblesseerd raakte.

Bergwijn's doelpunten record in een seizoen in Engeland staat op 3 goals in 25 wedstrijden. Tadic 7 goals in 34 wedstrijden.
El Gahzi steekt daar bovenuit met 10 goals in 28 wedstrijden.

Geeft aan dat El Gahzi wel wat in zijn mars heeft. Ook al zeggen statistieken niet altijd alles.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Goei menneke, blij mee. Zeker voor z’n aankoopsom een sterke aankoop. Had hem wel heel graag twee weken eerder gehad, maarja dat is achteraf. Gas erop Anwar!
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Lekker , welkom Anwar !
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Bij sommige spelers kan je aan het interview al zien dat ze gaan vlammen. Jij bent zo'n speler Anwar. Jij gaat vlammen! :crown:
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Zal het tot de winterstop moeten doen.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Voijke schreef: 01 sep 2022, 01:12 Zal het tot de winterstop moeten doen.
Nee gewoon elke wedstrijd. Mooi dat hij zelf al aangeeft dat het wel wat wedstrijden kan duren voordat we de echte Anwar zien. Zelfreflectie heeft hij wel in zijn ziel.
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Was de speler waar ik meteen aan dacht toen bleek dat Madueke langdurig geblesseerd zou zijn. Moet bekennen dat ik toen wel zijn beste periode in gedachten had. Hopelijk tikt hij die weer aan en wordt hij constanter zoals hij zelf ook al aangeeft. Dat lijkt me overigens een behoorlijke uitdaging omdat hij al 27 is. In welke mate je dat nog kan verbeteren, is de vraag. Desalniettemin zie ik een goede klik met Veerman en Luuk de Jong in het verschiet en kan op drie posities spelen. Hopelijk snel wedstrijdritme en inderdaad vlammen. Vooral ook tegen zijn oude club.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Mooi interview.

En bevestigd daarin gelijk eigenlijk het ridicule: probleem is zijn consistentie. En hij heeft tijd nodig om wedstrijdritme te krijgen. Oftewel, in hoeverre is dit op korte termijn momenteel een nuttige versterking?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Tja dat wisten we van te voren. Het is in ieder geval al heel wat dat hij zelf dat doorheeft en eerlijk daar over is. Dat zie ik liever dan bravoure interviews en dan net 8kg overgewicht komen opdraven.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Eindelijk Inside Anwar!

Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wat een mooie club is PSV toch.
Weer shirtjes voor alle kinderen
Gebruikersavatar
colocolofc
Meervoudig international
5
Berichten: 1293
Lid geworden op: 26 jan 2019

Vind het een erg sympathieke kerel
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Instant upgrade op rechts voor Twente uit.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Kan ie minuten maken ja tegen Twente?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Menno1 schreef: 01 sep 2022, 03:07 Tja dat wisten we van te voren. Het is in ieder geval al heel wat dat hij zelf dat doorheeft en eerlijk daar over is. Dat zie ik liever dan bravoure interviews en dan net 8kg overgewicht komen opdraven.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij in deze groep vrij snel naar zijn niveau toe kan groeien.
Er zit veel aanstekelijk enthousiasme in.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

colocolofc schreef: 01 sep 2022, 13:42 Vind het een erg sympathieke kerel
Ja ook wel een kartrekker heb ik het idee.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Sao-Mellow
Meervoudig international
3
Berichten: 1467
Lid geworden op: 4 nov 2020

hondjevandebakker schreef: 01 sep 2022, 13:24 Eindelijk Inside Anwar!

Erg vriendelijke gast, ben onder de indruk. Niet wat je verwacht van een speler die in Amsterdam heeft gespeeld.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mooi!
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 01 sep 2022, 13:48 Instant upgrade op rechts voor Twente uit.
Liefst spits. Savio rechts en Xavi op 10. Til en Bakayoko op het bankie.

Topgozer is dit, althans zo komt hij in de video's over. Echte persoonlijkheid, kan nog wel eens belangrijk zijn in de kleedkamer. En wederom een Nederlandse jongen.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Goed interview joh. Sympathieke kerel, kan me haast niet voorstellen dat hij ooit het Ajax shirt heeft gedragen.

Ik ben er wel blij mee.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

DonyellMalen schreef: 01 sep 2022, 14:05
Liefst spits. Savio rechts en Xavi op 10. Til en Bakayoko op het bankie.

Topgozer is dit, althans zo komt hij in de video's over. Echte persoonlijkheid, kan nog wel eens belangrijk zijn in de kleedkamer. En wederom een Nederlandse jongen.
Saibari heeft het prima gedaan toch, op rechtsbuiten? Ik verwacht dat hij start aanstaande zaterdag.
#FreeGeneratie4
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Die Rik ook altijd, grapjas:
https://www.gelderlander.nl/nederlands- ... &auth_rd=1

Halen we El Ghazi van 1.88 meter. Tsja, das wel een grote aankoop of niet?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Paco Casal schreef: 01 sep 2022, 14:08 Goed interview joh. Sympathieke kerel, kan me haast niet voorstellen dat hij ooit het Ajax shirt heeft gedragen.

Ik ben er wel blij mee.
Gek hè, dat zo'n dikke rode menstruatiebaan op een wit shirt je meteen een irritante en vaak arrogante klootzak maakt. Gelukkig pikken wij er meestal degenen uit die wel normaal kunnen doen, met als El Ghazi zoals het nu lijkt. Hopelijk gaat ie vlammen en lekker boven zijn oude club eindigen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Goede gozer! Echt sociaal ook dat is wel mooi met die gekke Nederlanders o.a. die we al hebben :D
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Zie hem wel in de spits staan zaterdag. Of misschien Vertessen als die fit genoeg is. El Ghazi heeft er echter meer de fysiek voor. En hoewel ik vind dat PSV hoger had moeten mikken op de transfermarkt is het goed dat hij erbij is. En vond hem in zijn interview goed overkomen. Slimme, welbespraakte maar toch bescheiden jongen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Gelijk basis tegen die Tukkers lijkt me wat vroeg, dat zie ik Ruud eerlijk gezegd ook niet doen. Maar denk wel dat hij in eerste instantie in de spits gaat spelen bij afwezigheid van Luuk. Op rechts hebben we net meer opties en door het vertrek van Vini en de blessure van Luuk hebben we momenteel alleen Vertessen als spits, die bovendien ook net terugkomt van een blessure. El Ghazi is beter dan Vertessen, dus die stel je dan altijd op.

Ben wel echt tevreden over deze aankoop, denk echt dat hij het ontzettend goed gaat doen. Wil hij ook mee naar het WK zal hij komende 3/4 maanden echt zich moeten laten zien. Mooie drijfveer voor hem.

Anwar El Ghazi