Interessante spelers voor PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
ShovingNE2
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Interessante spelers voor PSV

Bericht door ShovingNE2 » 18 aug 2020, 11:44

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Vind ik lastig te zeggen. Sowieso over iedere speler is dat op voorhand lastig te zeggen. Behoudens hele specifieke kwaliteiten die op bepaalde posities nodig zijn. De achterste linie moet snel zijn want 50 meter in de rug. Maar voor een middenvelder... Een goede pass naar voren. Dat heeft hij wel volgens mij. Scoort in ieder geval geregeld. 13 goals (2 penalty) in 29 duels. Prima voor een middenvelder.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 420 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Ardbeg » 18 aug 2020, 11:45

Sensation schreef:
18 aug 2020, 11:42

Even een voorzetje gedaan voor Johnny boy :mrgreen:
Vanaken zou geweldig zijn maar dat zie ik niet gebeuren.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 18 aug 2020, 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.

nilssonH
Site Admin
Has thanked: 421 times
Been thanked: 431 times

Bericht door nilssonH » 18 aug 2020, 11:47

Maar moet de nieuwe CM wel een 'doelpuntenmaker' zijn? Volgens mij heeft PSV veel meer behoefte aan een pure spelverdeler, die momenten van druk zetten herkent, en zorgt dat de onderlinge afstanden klein blijven. Vanaken is bijna een schaduwspits, die staat veel dieper.

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 18 aug 2020, 11:52

nilssonH schreef:
18 aug 2020, 11:47
Maar moet de nieuwe CM wel een 'doelpuntenmaker' zijn? Volgens mij heeft PSV veel meer behoefte aan een pure spelverdeler, die momenten van druk zetten herkent, en zorgt dat de onderlinge afstanden klein blijven. Vanaken is bijna een schaduwspits, die staat veel dieper.
Wat er al staat. Ik heb het over twee middenvelders.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 18 aug 2020, 11:54

Een type Propper is nodig

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 18 aug 2020, 11:55

Ardbeg schreef:
18 aug 2020, 11:45

Vanaken zou geweldig zijn maar dat zie ik niet gebeuren.
Club Brugge schijnt volgens Belgische geruchten op zoek naar een concurrent. En het lijkt dat Vanaken bij Club wel klaar is eigenlijk. Ik zou 8 bieden zelfs. Maar wat denken jullie over Vanaken na dit verhaal?

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/93 ... eelt-.html
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

PSV90
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 103 times
Been thanked: 82 times

Bericht door PSV90 » 18 aug 2020, 11:57

ShovingNE2 schreef:
18 aug 2020, 11:38
Vanaken oppikken? Miljoen of 11 nu.
Zou ik wel een mooie vinden, maar ben het niet met Ardbeg eens dat we twee middenvelders moeten halen. Als we er één halen, moet die andere positie kunnen worden ingevuld door Rosario, Hendrix, Guti, Sadilek of Thomas.

Als centrale verdediger zou ik Jeffrey Bruma nog steeds een prima optie vinden.

Ik heb er minder moeite mee als de linksback een jong talent is. Die Arteaga (Mexicaan) die hier laatst werd besproken is voor €3,5 miljoen naar Genk. Laten we er maar vanuit gaan dat John iets beter op het oog heeft.

Overigens zou ik met Ouwejan ook wel kunnen leven als daarnaast Vanaken en Bruma komen.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 18 aug 2020, 11:58

ShovingNE2 schreef:
18 aug 2020, 11:38
Vanaken oppikken? Miljoen of 11 nu.
Huh? Vd week slachte je het idee van Andreas Pereira af. Kom je nu met een nog aanvallender type aanzetten. 🤷🏻

Persepolis
Geselecteerd voor Oranje
Has thanked: 165 times
Been thanked: 177 times

Bericht door Persepolis » 18 aug 2020, 11:59

Wat doelpunten erbij is anders geen overbodige luxe. Van ons hele middenveld en aanval bij elkaar heeft alleen Malen bewezen op dit niveau regelmatig te kunnen scoren. Gakpo wordt er iets beter in. Lammers heeft het enkel op niveau Heerenveen laten zien tot dusver, Madueke heeft ook niet bewezen regelmatig te kunnen scoren maar gaat zich wel nog volop ontwikkelen, Bruma kan niet afmaken, Romero moet het ook nog allemaal laten zien bij PSV, Doan is geen doelpuntenmaker en van Ihattaren komen vooralsnog ook niet veel goals. Alle middenvelders bij elkaar zijn realistisch gezien goed voor misschien 5 tot 8 goals per seizoen. Het is hopen dat de aanvallers zich op dat vlak goed ontwikkelen maar scorend vermogen vanuit het middenveld is bij nagenoeg elk succesvol team aanwezig.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 18 aug 2020, 12:08

Menno1 schreef:
18 aug 2020, 11:58
Huh? Vd week slachte je het idee van Andreas Pereira af. Kom je nu met een nog aanvallender type aanzetten. 🤷🏻
Ik denk dat hij dit in ieder geval beter in kan vullen, maar vooruit: je hebt wel een punt. En in ieder geval ervaring.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 845 times
Been thanked: 938 times

Bericht door El Sordo » 18 aug 2020, 12:11

Ok, nu de Argentijnse economie weer hard bezig is in een flinke recessie te belanden is het wellicht interessant om bij onze empanada-etende vrienden te gaan shoppen?

Bij Boca bijvoorbeeld, waar onze oude vriend Frank Fabra nog steeds speelt. Heeft nog steeds nooit in Europa gespeeld, wellicht is hij ditmaal te porren? Dan nemen we wat mij betreft direct Jorman Campuzano mee, is 24, maar begint daar steeds meer een vaste kracht te worden. Of hij beter is dan Hendrix/Rosario? Geen idee, maar het is wel een frisse naam.

En als je dan toch in de buurt bent, zet Robert 'Sicario' Rojas ook even op het vliegtuig. Heeft de techniek van Dumfries, maar mits goed geslepen kan het een wat minder ruwe diamant worden.
Laatst gewijzigd door El Sordo op 18 aug 2020, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar we winnen, maar we het niet van de daken schreeuwen.

Massimo
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 150 times
Been thanked: 540 times

Bericht door Massimo » 18 aug 2020, 12:15

Het type middenvelder zal nu ook naar gekeken moeten worden. De twee centrale middenvelders zijn doorgaans wat defensiever. Er mag daar diepgang zijn, maar vanuit defensieve taken naar voren denken is wel een vereiste. De overige middenvelders zijn eigenlijk de buitenspelers. De aanvallende middenvelder positie is er eigenlijk niet meer (niet voor niets de discussie over Ihattaren) Wat ik in de oefenpotten gezien heb is dat met regelmaat één van de spitsen zich soms wat laat uitzakken om op die plek in het veld de positie bezet te krijgen. Een speler als of vergelijkbaar als Vanaken had denk ik perfect gepast in de manier van spelen van zowel Cocu als Van Bommel. Met deze manier van spelen denk ik een stuk minder. Een speler als Van Ginkel, mits fit, zou ik bijvoorbeeld wel perfect vinden passen bij dit PSV en hoop dan ook nog steeds dat hij uiteindelijk wordt gehuurd.

ShovingNE2
Site Admin

Bericht door ShovingNE2 » 18 aug 2020, 12:21

Ik ben een groot fan van Van Ginkel. Maar als met Van Ginkel huren de vacature op het middenveld wordt ingevuld dan hang je je hele seizoen op aan een grote gok. Want hoe positief ik ook ben, er is altijd een kans dat hij weinig kan spelen komend seizoen. En als zou die kans maar 20% zijn dan is dat nog een te grote gok.

Ja: welkom. Maar niet als invulling van de vacature maar voor erbij.

PCGC
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 369 times
Been thanked: 701 times

Bericht door PCGC » 18 aug 2020, 12:22

Dat doe je als ie voor PvA gaat als vaste LB ook, wie weet hoe lang die er uit is en hoe die terugkomt.
“Geboren met een rood wit hart. Eigen drank en eigen glas, Johnny Baco Eindhovenaar”

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2317 times
Been thanked: 870 times

Bericht door Ren Höek » 18 aug 2020, 12:42

PCGC schreef:
18 aug 2020, 12:22
Dat doe je als ie voor PvA gaat als vaste LB ook, wie weet hoe lang die er uit is en hoe die terugkomt.
Die heeft een schouderblessure, dat traject is vrij voorspelbaar en daarna kan hij ook gewoon weer voluit spelen.
Dat is niet te vergelijken met de langdurige knieblessures en bijbehorende operaties bij Van Ginkel, die ook al 2 jaar niet meer heeft gespeeld.

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 18 aug 2020, 12:55

El Sordo schreef:
18 aug 2020, 12:11
Ok, nu de Argentijnse economie weer hard bezig is in een flinke recessie te belanden is het wellicht interessant om bij onze empanada-etende vrienden te gaan shoppen?

Bij Boca bijvoorbeeld, waar onze oude vriend Frank Fabra nog steeds speelt. Heeft nog steeds nooit in Europa gespeeld, wellicht is hij ditmaal te porren? Dan nemen we wat mij betreft direct Jorman Campuzano mee, is 24, maar begint daar steeds meer een vaste kracht te worden. Of hij beter is dan Hendrix/Rosario? Geen idee, maar het is wel een frisse naam.

En als je dan toch in de buurt bent, zet Robert 'Sicario' Rojas ook even op het vliegtuig. Heeft de techniek van Dumfries, maar mits goed geslepen kan het een wat minder ruwe diamant worden.
We hebben weinig aan een frisse naam. Als dat je beweegreden is om hem op te halen terwijl je niet weet of hij beter is dan Rosario en Hendrix..aparte beweegreden

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 966 times
Been thanked: 1308 times

Bericht door ruuddevil » 18 aug 2020, 12:59

De speler die alleen in kleine wedstrijden scoort hebben we net verkocht. Klinkt niet echt als een leider, onze Hans.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door El Sordo » 18 aug 2020, 12:59

Het is geen beweegreden, maar een observatie. Zoveel was wel duidelijk, toch?

Joenepsv
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 133 times
Been thanked: 294 times

Bericht door Joenepsv » 18 aug 2020, 13:12

Massimo schreef:
18 aug 2020, 12:15
Het type middenvelder zal nu ook naar gekeken moeten worden. De twee centrale middenvelders zijn doorgaans wat defensiever. Er mag daar diepgang zijn, maar vanuit defensieve taken naar voren denken is wel een vereiste. De overige middenvelders zijn eigenlijk de buitenspelers. De aanvallende middenvelder positie is er eigenlijk niet meer (niet voor niets de discussie over Ihattaren) Wat ik in de oefenpotten gezien heb is dat met regelmaat één van de spitsen zich soms wat laat uitzakken om op die plek in het veld de positie bezet te krijgen. Een speler als of vergelijkbaar als Vanaken had denk ik perfect gepast in de manier van spelen van zowel Cocu als Van Bommel. Met deze manier van spelen denk ik een stuk minder. Een speler als Van Ginkel, mits fit, zou ik bijvoorbeeld wel perfect vinden passen bij dit PSV en hoop dan ook nog steeds dat hij uiteindelijk wordt gehuurd.
Ben ik met je eens. We hebben nu teveel van hetzelfde met Guti, Hendrix, Rosario en Sadilek. Dat zijn vooral controlerende middenvelders. Rigo past ook nog in dat rijtje trouwens. Eigenlijk vind ik alleen dat Thomas iets anders brengt en ik zie in hem ook wel een speler die veel minuten gaat maken onder Schmidt. Thomas brengt wel dynamiek en kan daarnaast goed voetballen. Een Vanaken zou fantastisch zijn of een fitte Van Ginkel. Die combineren kwaliteit met ervaring. Maar bij Van Ginkel staat toch steeds dat grote vraagteken wat betreft zijn fysiek. Ik zou het een gevaarlijke transfer vinden om hem te halen terwijl je geen idee hebt in hoeverre je op hem kan bouwen. Door selecteren op het middenveld zou ik toejuichen. Sadilek een jaartje verhuren. Rosario en Guti verkopen. Hendrix vind ik nog wel een nuttige speler maar die wil zelf wel eens ergens anders kijken. En met Rigo weet ik het niet. Die jongen kan heel goed voetballen maar het komt er niet uit.

Weet niet of Ihattaren een goede centrale middenvelder zou zijn. Ik zie hem liever van rechts komen. Spelers moeten doen waar ze goed in zijn en ik denk dat Ihattaren niet iemand is die zin heeft om de hele wedstrijd achter een aanvallende middenvelder aan te draven. Qua voetballend vermogen kan hij overal staan overigens.

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 18 aug 2020, 13:29

El Sordo schreef:
18 aug 2020, 12:59
Het is geen beweegreden, maar een observatie. Zoveel was wel duidelijk, toch?
"Dan nemen we wat mij betreft direct Jorman Campuzano mee, is 24, maar begint daar steeds meer een vaste kracht te worden. Of hij beter is dan Hendrix/Rosario? Geen idee"

Dus dit is tegenwoordig een observatie? Right.

Wat is de observatie? Dat je niet weet of hij beter is dan hen? Dat we hem moeten ophalen? Of dat je geen idee hebt? WAAROM hij dan naar PSV zou moeten komen wordt hieruit niet duidelijk.

Ik hoop niet omdat hij een frisse naam heeft :p Is geen aanval he:)

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door El Sordo » 18 aug 2020, 13:49

Ay, dios mío...

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 18 aug 2020, 14:01

El Sordo schreef:
18 aug 2020, 13:49
Ay, dios mío...
Goed antwoord, man.

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door El Sordo » 18 aug 2020, 14:34

Ik vond het eigenlijk vrij gepast in een gesprek dat door middel van één, weliswaar keurig geselecteerde, aanname vrij snel een semantische (in plaats van inhoudelijke of informeel keuvelende) hoek in werd geduwd. Dodelijk saai en dan kunnen grotere krachten er wellicht nog wat schwung aan geven. Maar vooruit. De observatie was slechts dat het een frisse naam is. Nieuw. Fris. Anders dan wat er nu rondloopt. En vooral inhakend op de manier waarop dit topic vrijwel dagelijks wordt gevuld (veelal met losse flodders en overige nonsens, dus). Ik wist niet dat er hier dermate grondig op het geschrevene (let wel: de letters, woorden, zinnen op zich) wordt gecontroleerd. Maar een disclaimer kan dan geen kwaad. Beetje polemisch verder en dat is jammer.

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 18 aug 2020, 14:45

Verander alsjeblieft nooit, El Sordo :lol:
#InSchmidtWeTrust

Heruone
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 252 times
Been thanked: 419 times

Bericht door Heruone » 18 aug 2020, 14:55

Volgens mij is hij hier al eens genoemd, maar wellicht blijft Eliaquim Mangala wel een interessante naam om te polsen. Ervaren centrale verdediger, altijd op heel hoog niveau gespeeld en past in principe wel binnen het profiel van een grote sterke centrale verdediger die snel en mobiel genoeg is om in grote ruimtes te spelen. Hij heeft nog een éénjarig contract, Valencia wilt bezuinigen en spelers verkopen ivm de corona crisis en daardoor kan hij wellicht een goedkope betaalbare optie zijn.

Qua salaris zou het mogelijk moeten zijn, mits onderstaande bron klopt.
https://salarysport.com/football/player ... m-mangala/

De vraag rest of hij nog steeds goed genoeg is. Heeft afgelopen seizoen niet veel gespeeld (volgens mij vrij lang last gehad van een knieblessure) dus je hebt niet echt een goede graadmeter om dat te kunnen beoordelen, maar anderzijds is het niveau verschil natuurlijk significant en kon iemand als Guardado ook met twee vingers in de neus aansluiten.
Why do we pray, cry, kiss or dream with our eyes closed?
Because most beautiful things in life are not seen but only felt by heart.

Ardbeg
Vedette

Bericht door Ardbeg » 18 aug 2020, 15:13

El Sordo schreef:
18 aug 2020, 14:34
Ik vond het eigenlijk vrij gepast in een gesprek dat door middel van één, weliswaar keurig geselecteerde, aanname vrij snel een semantische (in plaats van inhoudelijke of informeel keuvelende) hoek in werd geduwd. Dodelijk saai en dan kunnen grotere krachten er wellicht nog wat schwung aan geven. Maar vooruit. De observatie was slechts dat het een frisse naam is. Nieuw. Fris. Anders dan wat er nu rondloopt. En vooral inhakend op de manier waarop dit topic vrijwel dagelijks wordt gevuld (veelal met losse flodders en overige nonsens, dus). Ik wist niet dat er hier dermate grondig op het geschrevene (let wel: de letters, woorden, zinnen op zich) wordt gecontroleerd. Maar een disclaimer kan dan geen kwaad. Beetje polemisch verder en dat is jammer.
Haha, ik kan wel waardering voor deze reactie opbrengen. Het was vooral echt een vraag, zonder het specifiek een hoek in te drukken. Als ik zo lees, kwam dat wel zo bij je over maar dat was de intentie in ieder geval niet. Ik was vooral benieuwd waarom die speler. That's it.

Plaats reactie