Jürgen Locadia

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Jürgen Locadia heeft een nieuwe club. [mention]Persepolis[/mention] heeft de geldbuidel laten rammelen en ik feliciteer hem hartelijk met zijn nieuwe aankoop!

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

28 jaar pas en nu spelend in een zandbak..
Zijn carrière is alleen maar achteruit gegaan..
Maar hee, het geld zal wel goed zijn..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Als er iemand op het juiste moment destijds verkocht is door PSV is het Locadia aan Brighton wel.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Lekker hoor [mention]Persepolis[/mention] :grin:
Wat heb je zoal in petto voor onze Jürgen?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jammer, had hem graag nog aan het werk gezien op de Europese velden. Lijkt nu voor het geld te kiezen. Het zou mij niet verbazen als het straks snel is afgelopen met Jurgen zijn carrière. Was volgens mij in zijn tijd bij PSV al druk met het maken van muziek en zijn DJ carrière. Weet niet hoe het daar inmiddels mee gaat, maar het is volgens mij een jongen die ook druk is buiten het veld.

Gefeliciteerd met de aankoop trouwens, [mention]Persepolis[/mention].
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Onze eigen Ryan Babel. Vond hem bij ons niet eens een verkeerde speler, maar na zijn vertrek is zijn carrière totaal mislukt. Toch mooi 17 mln opgeleverd (net als Babel).
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Van alle zandbakken lijkt me dat wel echt de lelijkste.

Dan zijn er toch nog wel wat andere landen waar een goede agent hem had kunnen droppen lijkt me. Hier in Japan bijvoorbeeld, als je ziet dat Bryan Linssen al terecht kan bij de populairste club.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

[mention]Persepolis[/mention] mooie aankoop. Heb je nog meer spelers nodig?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Luckassen bijvoorbeeld?
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Standbeeld schreef: 12 aug 2022, 10:05 Was volgens mij in zijn tijd bij PSV al druk met het maken van muziek en zijn DJ carrière.
Hahaha die DJ-carrière is in m'n vriendengroep jarenlang een soort meme geweest. Jezus wat was dat slecht. Hij heeft genoeg money natuurlijk dus die aankondigingen van nieuwe tracks zag er best gelikt uit, maar het was als DJ Jean bij dat koffieprogramma ooit.

Ik denk serieus dat als ik m'n buurjongetje over mn keyboard laat fietsen en dat straalbezopen geblinddoekt bewerk in Fruityloops er een betere plaat uit komt dan die van Locadia
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Locadia gaat Iran aan gort schieten. De competitie dan hè.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Hij wilde perse in Spanje blijven wonen. Dat gaat nu niet lukken Dan zal het geld wel heel erg goed zijn.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
rjg1992
Lid 2e elftal
3
Berichten: 172
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ben jij Reza Athar Persepolis?
Leuk om wat Iraanse PSV fans te hebben.
Geweldig land en geweldige mensen.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Josef Dettelbacher schreef: 12 aug 2022, 10:27 Van alle zandbakken lijkt me dat wel echt de lelijkste.
Misschien weet je meer dan mij, maar dit is volgens mij wel gewoon een serieuze voetbalclub. Zie bijvoorbeeld: https://adventure.com/soccer-iran-tehran-derby/

Zou dit zelf een veel mooier avontuur vinden dan Qatar o.i.d.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Massimo schreef: 12 aug 2022, 10:30 Luckassen bijvoorbeeld?
Belangstelling uit de serie A toch? (not verified :mrgreen: ). Ik ga volgende week op de fiets naar Italië: als je op tijd bent, neem ik hem mee achterop. Voor een kratje bier doe ik het. Zijn vertrek is verder voldoende compensatie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 schreef: 12 aug 2022, 10:40
Standbeeld schreef: 12 aug 2022, 10:05 Was volgens mij in zijn tijd bij PSV al druk met het maken van muziek en zijn DJ carrière.
Hahaha die DJ-carrière is in m'n vriendengroep jarenlang een soort meme geweest. Jezus wat was dat slecht. Hij heeft genoeg money natuurlijk dus die aankondigingen van nieuwe tracks zag er best gelikt uit, maar het was als DJ Jean bij dat koffieprogramma ooit.

Ik denk serieus dat als ik m'n buurjongetje over mn keyboard laat fietsen en dat straalbezopen geblinddoekt bewerk in Fruityloops er een betere plaat uit komt dan die van Locadia
Kan je dit bevestigen [mention]Juancho[/mention]?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 12 aug 2022, 16:42
Massimo schreef: 12 aug 2022, 10:30 Luckassen bijvoorbeeld?
Belangstelling uit de serie A toch? (not verified :mrgreen: ). Ik ga volgende week op de fiets naar Italië: als je op tijd bent, neem ik hem mee achterop. Voor een kratje bier doe ik het. Zijn vertrek is verder voldoende compensatie
De top van Frankrijk zit ook achter hem aan. Monaco en Lille.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Standbeeld schreef: 12 aug 2022, 16:54
psvgouda schreef: 12 aug 2022, 16:42
Belangstelling uit de serie A toch? (not verified :mrgreen: ). Ik ga volgende week op de fiets naar Italië: als je op tijd bent, neem ik hem mee achterop. Voor een kratje bier doe ik het. Zijn vertrek is verder voldoende compensatie
De top van Frankrijk zit ook achter hem aan. Monaco en Lille.
Ga niet door Frankrijk, helaas... :tear:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Iran zeker beter dan SA. Lekker geld scheppen. Niks mis mee.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hmm, Locadia tekent voor een Iraanse club en nog dezelfde dag wordt Salman Rushdie neergestoken na dik 30 jaar Iraanse fatwa. Toeval?

(voor de duidelijkheid: ja, toeval)
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 12 aug 2022, 17:40
Standbeeld schreef: 12 aug 2022, 16:54
De top van Frankrijk zit ook achter hem aan. Monaco en Lille.
Ga niet door Frankrijk, helaas... :tear:
Ah, ik dacht dat Luckassen omweg waardig was. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 12 aug 2022, 16:51
Raw85 schreef: 12 aug 2022, 10:40

Hahaha die DJ-carrière is in m'n vriendengroep jarenlang een soort meme geweest. Jezus wat was dat slecht. Hij heeft genoeg money natuurlijk dus die aankondigingen van nieuwe tracks zag er best gelikt uit, maar het was als DJ Jean bij dat koffieprogramma ooit.

Ik denk serieus dat als ik m'n buurjongetje over mn keyboard laat fietsen en dat straalbezopen geblinddoekt bewerk in Fruityloops er een betere plaat uit komt dan die van Locadia
Kan je dit bevestigen @Juancho?
1. Er zijn echte liefhebbers, waar ik mezelf ook onder schat die tot op de detail na alles in control willen hebben. Zelfs privé tijd gaat voor..., <vul in wat>
2. Er zijn zogenaamde bn'ers( 😴) die dj producer spelen terwijl ze gebruik maken van ghost producing en simpelweg een paar k neerleggen terwijl ze geen fuck doen behalve hun kop in beeld te brengen,

Groep 1: full support!
Groep 2: ik hoop dat ze in drank en drugs verdrinken
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 12 aug 2022, 21:59
Standbeeld schreef: 12 aug 2022, 16:51
Kan je dit bevestigen @Juancho?
1. Er zijn echte liefhebbers, waar ik mezelf ook onder schat die tot op de detail na alles in control willen hebben. Zelfs privé tijd gaat voor..., <vul in wat>
2. Er zijn zogenaamde bn'ers( 😴) die dj producer spelen terwijl ze gebruik maken van ghost producing en simpelweg een paar k neerleggen terwijl ze geen fuck doen behalve hun kop in beeld te brengen,

Groep 1: full support!
Groep 2: ik hoop dat ze in drank en drugs verdrinken
Dan denk ik dat Locadia in groep 2 zat(?). Want ik zie ook niets meer op zijn socials van zijn DJ carrière. Ik denk dat hij de koptelefoon aan de wilgen heeft gehangen.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 12 aug 2022, 09:53 Jürgen Locadia heeft een nieuwe club. @Persepolis heeft de geldbuidel laten rammelen en ik feliciteer hem hartelijk met zijn nieuwe aankoop!



Dank! Die miljoenen moesten toch een keer uitgegeven worden 😅
Grasmat schreef: 12 aug 2022, 10:02 Lekker hoor @Persepolis :grin:
Wat heb je zoal in petto voor onze Jürgen?
Basisplaats en een verbod op DJ'en 😉
Standbeeld schreef: 12 aug 2022, 10:05
Gefeliciteerd met de aankoop trouwens, @Persepolis.
Lol bedankt 😅
RIO schreef: 12 aug 2022, 10:28 @Persepolis mooie aankoop. Heb je nog meer spelers nodig?
Massimo schreef: 12 aug 2022, 10:30 Luckassen bijvoorbeeld?


Ik zal een goed woordje voor onze vriend doen maar zelfs daar zal dat moeilijk worden denk ik 😥
rjg1992 schreef: 12 aug 2022, 16:14 Ben jij Reza Athar Persepolis?
Leuk om wat Iraanse PSV fans te hebben.
Geweldig land en geweldige mensen.
Nee, dat ben ik niet haha, ken hem ook niet. En bedankt voor het mooie compliment!
PSV90 schreef: 12 aug 2022, 16:19
Josef Dettelbacher schreef: 12 aug 2022, 10:27 Van alle zandbakken lijkt me dat wel echt de lelijkste.
Misschien weet je meer dan mij, maar dit is volgens mij wel gewoon een serieuze voetbalclub. Zie bijvoorbeeld: https://adventure.com/soccer-iran-tehran-derby/

Zou dit zelf een veel mooier avontuur vinden dan Qatar o.i.d.
Precies, via deze post wil ik ook inhaken op meerdere andere posts, voornamelijk aangaande de vergelijking Iran en landen/competities als Qatar e.d.:

-allereerst de benaming "zandbak". Ik neem aan dat het criterium voor die benaming het landschap zelf is, en niet in welk werelddeel een land zit. Landen als Qatar, VAE en SA zijn nagenoeg volledig bedekt in woestijn. Iran heeft een diversiteit aan landschappen waar de meeste landen jaloers op zouden zijn. "Zandbak" kan dus niet verder van de waarheid zijn.
- de voetbal belevenis in Iran, ook een wereld van verschil met die landen. Mensen zijn werkelijk voetbalgek in Iran, en de topclubs hebben een supportersschare die vele malen groter is dan de hele bevolking van die golflanden. Het voetbal daar heeft 1000 problemen, maar het lééft wel.
- het geld: zo'n Persepolis kan prima salarissen betalen, Locadia gaat er niet voor niks heen natuurlijk, maar die zijn bij lange na niet zo hoog als die in bv Qatar. Het is ook niet voor niks dat er tal van Iraanse internationals daar spelen of hebben gespeeld.

Lang verhaal kort, Iran heeft heel veel problemen, maar is nog steeds vele malen beter dan die zandbakken :D
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis is qua supportersschare de grootste van heel Azië, toch? Locadia heeft het dan slechter kunnen treffen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jürgen Locadia