VTBL

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Morgen komt VTBL weer terug bij RTL7. Met gasten als Aad De Mos, Anouk Hoogendijk, Ron Vlaar, Theo Janssen, Hedwiges Maduro en Jan Boskamp.

Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar deze show.
De mix van spelers lijkt mij best goed. Mensen met verschillende voetbalachtergronden.

Mooi om Jan Boskamp weer terug te zien in Nederland na die verschrikkelijke tijd voor hem.
Laatst gewijzigd door ComeOnPSV op 07 aug 2022, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Lijken me op Maduro en Boskamp na allemaal mensen om je gruwelijk aan kapot te ergeren. :tear:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 07 aug 2022, 14:30 Lijken me op Maduro en Boskamp na allemaal mensen om je gruwelijk aan kapot te ergeren. :tear:
Inderdaad en die ook nog eens niks te vertellen hebben vaak. Boskamp vind ik trouwens ook maar beperkt als er niet iemand naast zit, die iets te melden heeft.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Presentator Zijlemans laat tussen neus en lippen door even weten dat Romano elke maandag en vrijdag de uitzending siert. Andere gast Jan Boskamp snapt er helemaal niets van. "Ik kan geen Engels. Wat zei hij dan? Kan je dat niet vertalen, Simon? Daar ben je toch presentator voor!" De reactie van Janssen is weer scherp: "Ja, hij zei dus NIETS!"
Bron: een sportsiteje.

Begint lekker daar. Hebben Romano elke week in de uitzending die precies niks nieuws vertelt.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

126.000 kijkers, er stonden ongeveer twee kijkcijferkastjes aan dus.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Presentator lijkt me een aardige gozer maar niet geschikt een dergelijk programma te dragen. Dan sta je al met 2-0 achter. Wordt niks dit.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

koetje schreef: 09 aug 2022, 10:56 Presentator lijkt me een aardige gozer maar niet geschikt een dergelijk programma te dragen. Dan sta je al met 2-0 achter. Wordt niks dit.
Echt een nietszeggende flapdrol is dat inderdaad.

Dat bleek overigens de vorige keer toch ook al? Zet dan die Wyste van der Goot er neer of een nieuw talent oid.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

heb het even gekeken, maar vond het niets. Veel geouwehoer, nul inhoud. Maar dat is vaker bij dit soort ouwehoershows. Het kon niet boeien.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heb het 30 seconden gezien. Die Simon vind ik zo’n nietszeggende talentloze jongen, nooit begrepen waarom die wordt ingezet ook rond wedstrijden. Jan Boskamp is alleen maar grappig in combinatie met de VI mannen en heeft verder niks te melden, en zijn dikke getatoeëerde zoon Theo daar komt ook alleen maar poep uit. En dan hebben ze nog wat van die nietszeggende types als Maduro en Hoogendijk (wiens enige prestatie is dat ze als vrouwelijke voetballer niet het beeldscherm laat barsten) erbij gehaald.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Je vergeet Aad300. The legend.
Gewitwel
Jeugdspeler
3
Berichten: 47
Lid geworden op: 4 nov 2020

Gisteren gekeken, vond het stukken beter te doorstaan als VI met het lachbandje en de zeiksnor.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Ik vond het ook best te pruimen. Beter dan VI, maar dat is vrij wel alles tegenwoordig. Ik vind Studio Voetbal ook goed te doen trouwens. En Voetbalpraat kijkt ook wel aardig weg.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik heb het voor een deel teruggekeken, maar ik vond het een beetje een zoutloze uitzending met te snel en teveel reclame. Neemt niet weg dat ik Boskamp, Janssen en Maduro op zich prima te pruimen vind.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

De uitzending duurde wat mij betreft te lang.
Ik denk dat een uurtje genoeg moet zijn.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.mediacourant.nl/2022/08/joh ... eden-peil/
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Wilfred eigenlijk maar een slappe presentator geworden de afgelopen jaren. Hij mist al tijden de scherpte en die komt ook niet meer terug. Maar het is nog wel beter dan Zijlemans van VTBL ja, wat ook logisch is gezien de ervaring van Genee. Ik had het leuker gevonden als RTL een groot talent of een fris gezicht op VTBL had gezet. Probeer eens iets nieuws.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Genee is altijd al een slappe, matige en irritante presentator geweest, maar goed, dat is geheel persoonlijk :)
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Heeft nog 33.000 kijkers over. Wie had dat nou zien aankomen?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

33.000 is wel heel erg triest. Naar die paranormale oplichters overdag kijken nog meer bejaarden. Als ik Fabrizio was zou ik een transfer aanvragen naar een beter bekeken programma. Kan ie daar meteen weer over tweeten.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Er zijn ook gewoon teveel van dit soort programma’s.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kom ook eens een keer met nieuwe mensen, zoals ik eerder al zei. Deze line-up is niks en de presentator is ook matig. Probeer het anders een keer met het groepje Sjaak Polak, Ricky vd Berg en Theo Janssen. Dat zijn wat volkse jongens waarbij Sjaak en Ricky waarschijnlijk hele mooie anekdotes hebben en Theo kan er nog een serieus voetbalvleugje aan toevoegen. Scout vervolgens eens een goede presentator met talent ipv terugvallen op wat je hebt. Het serieuze is voor Studio Voetbal en ESPN, en het amusement is nu VI. Er zit niks tussen, terwijl VTBL zich juist ertussen wil positioneren. Dan ben je dus beide net niet en gaat het mis. Wil je echt kijkers pakken op de commerciële dan moet je TV maken en geen half gedoe hebben.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Het is een overload. Je hebt daarnaast ook nog podcasts, youtube en kranten/tijdschriften die eigen video’s maken.

Zelfs een Rondo met topgasten en beelden trekt weinig kijkers. Dit VTBL gaat het niet redden en dat wist je van te voren al.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Theo Jansen vind ik een verschrikking. Zo’n getatoeëerde kermisklant die nooit serieus heeft geleefd voor zijn sport, 50 kilo te dik is en dan nu opeens interessant en/of schijtlollig gaat zitten doen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Van der Vaart dan, ook goed.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Standbeeld schreef: 20 aug 2022, 13:57 Van der Vaart dan, ook goed.
Ook te dik. ;)
Ik kan Theo trouwens prima hebben. Niet dat schijtlollige van Andy en inhoudelijk beter.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

VTBL