Financiën

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind het lastig een oordeel te geven dit jaar. En ik weet weinig van de financiële wereld, en Corona.

Enige wat ik kan zeggen is dat ik me grote zorgen maak wanneer wij geen kampioen worden dit seizoen. Er zullen dan enorme verkopen moeten plaatsvinden om het eigen vermogen weer verder op te krikken. Een titel zou echt fijn zijn.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 18 okt 2021, 19:24 Verwacht er niet te veel van, maar wellicht worden hier nog wat dingetjes geduid die de moeite waard zijn. Morgen online:

Zal ongetwijfeld een gekleurd goed nieuws show worden. Ik hoop dat er kritische vragen komen over dat gedeelte waarin we met transfers er bij op 2 miljoen PLus zouden uitkomen; is dat bijvoorbeeld incl of excl het belasting gedeelte? Want als we maar 25 miljoen netto overhouden aan een verkoop Malen, Dumfries en Rosario, dan hebben we een behoorlijk probleem.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 18 okt 2021, 20:21
Grasmat schreef: 18 okt 2021, 19:24 Verwacht er niet te veel van, maar wellicht worden hier nog wat dingetjes geduid die de moeite waard zijn. Morgen online:

Zal ongetwijfeld een gekleurd goed nieuws show worden. Ik hoop dat er kritische vragen komen over dat gedeelte waarin we met transfers er bij op 2 miljoen PLus zouden uitkomen; is dat bijvoorbeeld incl of excl het belasting gedeelte? Want als we maar 25 miljoen netto overhouden aan een verkoop Malen, Dumfries en Rosario, dan hebben we een behoorlijk probleem.
Volgens mij heeft Rik vandaag toch al bevestigd dat we van die 50 miljoen maar 25 netto overhouden?

Niet om het een of ander om mensen de maat te nemen, maar al die lui die hier riepen dat we 30 miljoen netto voor Malen hebben gekregen hadden het dus ook flink verkeerd
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

trouwepsvfan schreef: 18 okt 2021, 20:23
Menno1 schreef: 18 okt 2021, 20:21

Zal ongetwijfeld een gekleurd goed nieuws show worden. Ik hoop dat er kritische vragen komen over dat gedeelte waarin we met transfers er bij op 2 miljoen PLus zouden uitkomen; is dat bijvoorbeeld incl of excl het belasting gedeelte? Want als we maar 25 miljoen netto overhouden aan een verkoop Malen, Dumfries en Rosario, dan hebben we een behoorlijk probleem.
Volgens mij heeft Rik vandaag toch al bevestigd dat we van die 50 miljoen maar 25 netto overhouden?

Niet om het een of ander om mensen de maat te nemen, maar al die lui die hier riepen dat we 30 miljoen netto voor Malen hebben gekregen hadden het dus ook flink verkeerd
Waarom? Die centjes zijn allemaal naar andere kostenposten gevloeid.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 18 okt 2021, 20:23
Menno1 schreef: 18 okt 2021, 20:21

Zal ongetwijfeld een gekleurd goed nieuws show worden. Ik hoop dat er kritische vragen komen over dat gedeelte waarin we met transfers er bij op 2 miljoen PLus zouden uitkomen; is dat bijvoorbeeld incl of excl het belasting gedeelte? Want als we maar 25 miljoen netto overhouden aan een verkoop Malen, Dumfries en Rosario, dan hebben we een behoorlijk probleem.
Volgens mij heeft Rik vandaag toch al bevestigd dat we van die 50 miljoen maar 25 netto overhouden?

Niet om het een of ander om mensen de maat te nemen, maar al die lui die hier riepen dat we 30 miljoen netto voor Malen hebben gekregen hadden het dus ook flink verkeerd
Dat sowieso, dat laatste. Maar de eerste insider die echt 100% accurate info deelt moet ik nog tegenkomen.

Volgens mij heeft Rik dit niet bevestigd, maar kan mij vergissen. Er is ook een belasting gedeelte, dus eigenlijk is er een gat van 31 miljoen. Dan is 33 miljoen all in nog steeds veel te weinig, maar iets rooskleuriger dan maar 25 miljoen.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

Geen verrassende cijfers lijkt mij. Door corona en ook dat we een goede transfer nodig hebben is geen nieuws. Afgelopen jaren hebben we met Lozano Bergwijn Malen grote transfers gehad, alleen nu geen grote transfer die in dit boekjaar valt. Met Gakpo en Madueke komen er volgende grote transfers aan. Rest van selectie wel minder die veel geld opleveren, het zijn vaak de aanvallers die veel opleveren.
Menno1 schreef: 18 okt 2021, 20:21 Want als we maar 25 miljoen netto overhouden aan een verkoop Malen, Dumfries en Rosario, dan hebben we een behoorlijk probleem.
Het gaat niet alleen om verkopen, ook om aankopen. Elfrink heeft het over de hele transferperiode, ook uitgaven. Om tot die 25 miljoen te kopen moet er dus ook nog bedrag af wat we voor Drommel Ramalho hebben betaald. En voor transfervrije spelers zal er nog wel hoop tekengeld in zitten, zoals ook bleek uit wat naar buiten was gekomen over Zahavi.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26033
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

trouwepsvfan schreef: 18 okt 2021, 20:23 Niet om het een of ander om mensen de maat te nemen, maar al die lui die hier riepen dat we 30 miljoen netto voor Malen hebben gekregen hadden het dus ook flink verkeerd
Echt heel benieuwd wie dit geroepen heeft. Dit heeft echt helemaal niemand geroepen. Maar dan ook echt niemand. Hooguit een trol dan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Knolletje
Ballenjongen
2
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat luchtige toontje van Gerbrands baart me toch wel zorgen. Volgens hem draaien we volgend jaar uitstekende cijfers omdat hierin de transferinkomsten van Dumfries, Rosario en Malen verwerkt zullen worden. Er moet echter nog 23 miljoen aan loonbelasting afgedragen worden die tijdens de speciale omstandigheid (corona) voorlopig is uitgesteld. Dit is ongeveer even veel als de netto opbrengsten van de genoemde transfers. De schulden uit hoofde van transfers zijn ook stevig toegenomen wat dus betekent dat we nog druk bezig zijn met het afbetalen van Phillip Max, Baumgartl en Bruma. Het is gewoon open huis. Het geld vloeit naar iedereen behalve naar ons.

Het verbaast me waarom Gerbrands het woord moet doen trouwens. Waar is John de Jong in dit hele verhaal? Hij is degene die dit heeft veroorzaakt. Als hij de nieuwe spelers gaat presenteren staat PSV TV vol en nu hij de verantwoordelijkheid moet pakken zie je hem nergens
Laatst gewijzigd door Knolletje op 18 okt 2021, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 18 okt 2021, 21:09
trouwepsvfan schreef: 18 okt 2021, 20:23 Niet om het een of ander om mensen de maat te nemen, maar al die lui die hier riepen dat we 30 miljoen netto voor Malen hebben gekregen hadden het dus ook flink verkeerd
Echt heel benieuwd wie dit geroepen heeft. Dit heeft echt helemaal niemand geroepen. Maar dan ook echt niemand. Hooguit een trol dan.
Echt onzin wat je hier zegt. Op pagina 78, 79 en 81 van het Malen topic hebben meerdere forum leden (ga geen namen noemen, vind ik flauw, maar iig geen trollen) het over 30 miljoen euro netto.

En dit vond ik letterlijk na 30 seconden zoeken, dus er zullen vast nog veel meer pagina’s zijn
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Struviet schreef: 24 jul 2021, 15:33
RIO schreef: 24 jul 2021, 08:56 Iets meer heb ik begrepen. 28.
Dat begreep ik ook. Bruto is het bedrag dat Dortmund betaalt een stuk hoger dan 30 miljoen, Mino heeft ook afstand gedaan van een gedeelte van zijn percentage. Om dat te compenseren zijn er wat bonussen in de toekomst die naar Mino gaan i.p.v. PSV.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26033
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Quote uit Jaarcijfers:
1 Rekening houdend met de realisatie van
transfers na balansdatum van Dumfries,
Malen en Rosario zou het resultaat na
belastingen
op EUR 2 miljoen positief
uitkomen en het groepsvermogen op
EUR 41 miljoen.
Op deze spelers zit een aardige boekwinst. Die betaalt moet worden. Malen stond voor niet bijzonder veel op de balans. Rosario ook niet. Dus zoals ik het nu bekijk betekent dit niet Bruto opbrengst -/- kosten = 24 miljoen transferwinst. Maar het is bruto opbrengst -/- kosten -/- boekwinst = een positief resultaat. En dit heeft ook nog gecumuleerd invloed op de boekwinsten/verliezen van vorig jaar.

Bekijk daarbij de post belasting teruggave van belastingen van ruim 8,2 miljoen (betaalde belastingen kan je over voorgaande boekjaren terugvorderen kort door de bocht gezegd. Als we winst zouden hebben gemaakt was dat niet terug te vorderen. Haal dat uit de vergelijking en je netto opbrengsten van transfers liggen al ruim 8 miljoen hoger volgens mij. Mooie vraag voor Jaap.

https://i.gyazo.com/68fd5e9b2cc20d20345 ... 7665af.png

Als ik het zo bekijk is het wat ingewikkelder dan het lijkt dan plussen minnen van de transfers.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is zo langzaam aan wel duidelijk dat deze technisch directeur ons richting afgrond leidt. De selectie staat voor een gigantisch bedrag op de balans, terwijl de transferwaarde op 3 spelers na beperkt is. We moeten nog 53 mln betalen aan de belastingdienst en een aantal Duitse clubs (die blijkbaar graag voor bank spelen). En zoals Menno terecht opmerkt, het echte gat was meer dan 30 mln. John de Jong koopt te weinig spelers met doorverkoop potentie en geeft te veel uit aan spelers zonder veel restwaarde middels tekenbonussen. Een goede TD bouwt waarde op, deze verbrandt geld. We zullen niet omvallen, maar zonder Champions League gaan we wel een heel grote stap terugzetten als we zo doorgaan.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 18 okt 2021, 21:09
trouwepsvfan schreef: 18 okt 2021, 20:23 Niet om het een of ander om mensen de maat te nemen, maar al die lui die hier riepen dat we 30 miljoen netto voor Malen hebben gekregen hadden het dus ook flink verkeerd
Echt heel benieuwd wie dit geroepen heeft. Dit heeft echt helemaal niemand geroepen. Maar dan ook echt niemand. Hooguit een trol dan.
Armada schreef: 24 jul 2021, 18:39
ruuddevil schreef: 24 jul 2021, 17:34 Gelukkig is het geen 20 mln, maar richting de 30 mln.
Lees: Netto.

Ajax krijgt opleidingsvergoeding.
Arsenal krijgt een percentage.
Raiola krijgt nog steeds een flinke hap.
PSV (en Raiola) krijgen mogelijk nog bonussen, afhankelijk van prestaties.
Ren Höek schreef: 25 jul 2021, 11:16
Armada schreef: 24 jul 2021, 19:32 Nee. Dat is niet netto.
Ja, dat is wel netto en dat is al meerdere malen gemeld.
ShovingNE2 schreef: 26 jul 2021, 07:15 Ja, denk dat je wel in de buurt zit. Als de bonussen gehaald worden komen we op 30 netto uit.
Lol je hebt het bedrag van 30 miljoen netto notabene zelf geroepen
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26033
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

trouwepsvfan schreef: 18 okt 2021, 21:33 Lol je hebt het bedrag van 30 miljoen netto notabene zelf geroepen
Maar dat is toch voordat bekend was dat echt die 30 miljoen bruto was zoals hij nu overal staat? Maar verdomd je hebt gelijk. Wel benieuwd naar de context daar. Was toen de 30 al bekend? Volgens mij niet namelijk. Dit was voor de definitieve overgang (niet ver voor overigens).

Heb hierboven al de nodige kanttekening geplaatst bij de houtjetouwtje berekening van de transferopbrengst op basis van '2 miljoen winst met transferopbrengst erbij'.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dat was vlak voordat het officieel werd. Iedereen riep toen 30 miljoen netto, volgens mij is dat nooit echt rechtgezet. Kan het in het Malen topic iig niet cinden
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Knolletje
Ballenjongen
2
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 18 okt 2021, 21:31 Het is zo langzaam aan wel duidelijk dat deze technisch directeur ons richting afgrond leidt. De selectie staat voor een gigantisch bedrag op de balans, terwijl de transferwaarde op 3 spelers na beperkt is. We moeten nog 53 mln betalen aan de belastingdienst en een aantal Duitse clubs (die blijkbaar graag voor bank spelen). En zoals Menno terecht opmerkt, het echte gat was meer dan 30 mln. John de Jong koopt te weinig spelers met doorverkoop potentie en geeft te veel uit aan spelers zonder veel restwaarde middels tekenbonussen. Een goede TD bouwt waarde op, deze verbrandt geld. We zullen niet omvallen, maar zonder Champions League gaan we wel een heel grote stap terugzetten als we zo doorgaan.
Het ergste vind ik dat hij zijn gezicht niet laat zien. Dit is 100% te wijten aan deze nietsnut.
Misgelopen CL inkomsten; verkwanselde transfergelden, rare deals met zaakwaarnemers zodat spelers goedkoop weg kunnen en alle pareltjes in de uitverkoop gezet om dit wanbeleid te redden.
Bij alle presentaties staat hij stoer te doen op PSV TV met een mooi muziekje er onder (waarschijnlijk 5 keer opnieuw opgenomen want hij stottert niet), maar nu hij verantwoordelijkheid moet nemen zie je hem niet.

En Gerbrands moet daar zitten. Alsof hij 23 miljoen aan extra televisiegelden had moeten binnenhalen. Plus 30 miljoen loonbelasting. Plus 30 miljoen onbetaalde gelden voor spelers als Bruma, Max en Baumhartl.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Knolletje schreef: 18 okt 2021, 21:13 Dat luchtige toontje van Gerbrands baart me toch wel zorgen. Volgens hem draaien we volgend jaar uitstekende cijfers omdat hierin de transferinkomsten van Dumfries, Rosario en Malen verwerkt zullen worden. Er moet echter nog 23 miljoen aan loonbelasting afgedragen worden die tijdens de speciale omstandigheid (corona) voorlopig is uitgesteld. Dit is ongeveer even veel als de netto opbrengsten van de genoemde transfers. De schulden uit hoofde van transfers zijn ook stevig toegenomen wat dus betekent dat we nog druk bezig zijn met het afbetalen van Phillip Max, Baumgartl en Bruma. Het is gewoon open huis. Het geld vloeit naar iedereen behalve naar ons.

Het verbaast me waarom Gerbrands het woord moet doen trouwens. Waar is John de Jong in dit hele verhaal? Hij is degene die dit heeft veroorzaakt. Als hij de nieuwe spelers gaat presenteren staat PSV TV vol en nu hij de verantwoordelijkheid moet pakken zie je hem nergens
:lol: Dit gaat over het beleid. De centen e.d. Dat is niet de hoofdverantwoordelijkheid van John de Jong., Trouwens, los van deze voorspelbare inhoud heb ik een donkerbruin vermoeden wie jij bent. Ik ben benieuwd of je binnen een maand weer bent gebanned.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
3
Berichten: 164
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak J
Clubvoorkeur: PSV

De uitgestelde loonbelasting van 23 miljoen wordt in 5 jaar betaald, komt neer op ongeveer 4,7 miljoen per jaar.
Knolletje
Ballenjongen
2
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 18 okt 2021, 21:42
Knolletje schreef: 18 okt 2021, 21:13 Dat luchtige toontje van Gerbrands baart me toch wel zorgen. Volgens hem draaien we volgend jaar uitstekende cijfers omdat hierin de transferinkomsten van Dumfries, Rosario en Malen verwerkt zullen worden. Er moet echter nog 23 miljoen aan loonbelasting afgedragen worden die tijdens de speciale omstandigheid (corona) voorlopig is uitgesteld. Dit is ongeveer even veel als de netto opbrengsten van de genoemde transfers. De schulden uit hoofde van transfers zijn ook stevig toegenomen wat dus betekent dat we nog druk bezig zijn met het afbetalen van Phillip Max, Baumgartl en Bruma. Het is gewoon open huis. Het geld vloeit naar iedereen behalve naar ons.

Het verbaast me waarom Gerbrands het woord moet doen trouwens. Waar is John de Jong in dit hele verhaal? Hij is degene die dit heeft veroorzaakt. Als hij de nieuwe spelers gaat presenteren staat PSV TV vol en nu hij de verantwoordelijkheid moet pakken zie je hem nergens
:lol: Dit gaat over het beleid. De centen e.d. Dat is niet de hoofdverantwoordelijkheid van John de Jong., Trouwens, los van deze voorspelbare inhoud heb ik een donkerbruin vermoeden wie jij bent. Ik ben benieuwd of je binnen een maand weer bent gebanned.
We kunnen hier lang of kort over praten. Maar laat ik je dit vragen: Wie heeft de beschikking over de portemonnee?
Paulus22
International
5
Berichten: 964
Lid geworden op: 24 feb 2019

Knolletje schreef: 18 okt 2021, 21:50
mr.top schreef: 18 okt 2021, 21:42

:lol: Dit gaat over het beleid. De centen e.d. Dat is niet de hoofdverantwoordelijkheid van John de Jong., Trouwens, los van deze voorspelbare inhoud heb ik een donkerbruin vermoeden wie jij bent. Ik ben benieuwd of je binnen een maand weer bent gebanned.
We kunnen hier lang of kort over praten. Maar laat ik je dit vragen: Wie heeft de beschikking over de portemonnee?
Toon en Jaap vooral toch?
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Knolletje schreef: 18 okt 2021, 21:50
mr.top schreef: 18 okt 2021, 21:42

:lol: Dit gaat over het beleid. De centen e.d. Dat is niet de hoofdverantwoordelijkheid van John de Jong., Trouwens, los van deze voorspelbare inhoud heb ik een donkerbruin vermoeden wie jij bent. Ik ben benieuwd of je binnen een maand weer bent gebanned.
We kunnen hier lang of kort over praten. Maar laat ik je dit vragen: Wie heeft de beschikking over de portemonnee?
Toon Gerbrands, Jaap van Baar en een resem aan commissarissen. John de Jong mag niet zomaar kopen wat hij wil.

Overigens zou je ook de moeite kunnen doen om de rest van dit topic te lezen. De Corona ellende is ook voor een groot deel verantwoordelijk voor de huidige cijfers.
Knolletje
Ballenjongen
2
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Paulus22 schreef: 18 okt 2021, 21:53
Knolletje schreef: 18 okt 2021, 21:50

We kunnen hier lang of kort over praten. Maar laat ik je dit vragen: Wie heeft de beschikking over de portemonnee?
Toon en Jaap vooral toch?
Klopt, die onderhandelen over een miljoentje meer of minder bij de tv gelden. Stellen misschien richtlijnen voor sponsoring en kunnen daar ook wel een paar miljoentjes mee binnenhalen.

Maar de echte portemonnee die zit toch maar bij 1 man. Dat is de man die Bruma en Baumgartl heeft gehaald (waar de portemonnee overigens nog niet voor is getrokken) voor hetzelfde bedrag waarvoor al onze jeugd producten voor een spotprijs naar topclubs zijn gegaan. En de zaakwaarnemers hebben ook inmiddels een hernia vanwege de gevulde zakken.

Maar waar is het geld voor ons dan? Leg mij dat eens uit.
Thoresen
Meervoudig international
5
Berichten: 1401
Lid geworden op: 10 mei 2018

Als er afgelopen zomer echt maar 25 miljoen netto is binnengekomen voor de genoemde transfers levert onze TD een wanprestatie af. En zoals gezegd 30 miljoen netto alleen voor Malen is hier vaak geroepen. Hoe denken jullie dan over 25 milhoen netto voor alle uitgaande transfers?
Laatst gewijzigd door Thoresen op 18 okt 2021, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Knolletje schreef: 18 okt 2021, 21:58

Maar de echte portemonnee die zit toch maar bij 1 man. Dat is de man die Bruma en Baumgartl heeft gehaald (waar de portemonnee overigens nog niet voor is getrokken) voor hetzelfde bedrag waarvoor al onze jeugd producten voor een spotprijs naar topclubs zijn gegaan. En de zaakwaarnemers hebben ook inmiddels een hernia vanwege de gevulde zakken.
.


Boehoe. Lekker selectief weer. Ook dezelfde man die Sangare, Boscagli en Gotze heeft gehaald.
Laatst gewijzigd door Grasmat op 18 okt 2021, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 18 okt 2021, 22:05 Boehoe. Lekker selectief weer. Ook dezelfde man die Sangare, Boscagli en Gotze heeft gehaald.
John de Jong had helemaal niets met het binnenhalen van Götze te maken natuurlijk
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26033
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Thoresen schreef: 18 okt 2021, 22:05 Als er afgelopen zomer echt maar 25 miljoen netto is binnengekomen voor de genoemde levert onze TD een wanprestatie af. En zoals gezegd 30 miljoen netto alleen voor Malen is hier vaak geroepen. Hoe denken jullie dan over 25 milhoen netto voor alle uitgaande transfers?
Dat heb ik net getikt. Dat is wat mij betreft al ruim 8 miljoen meer. Je kan ook teruglezen natuurlijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Financiën