Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Juancho schreef: 11 feb 2024, 19:44 Zal vast iets van waarheid in zitten maar hij is 18 jaar, hij weet vast prima wat hij zelf wil en ik kan me totaal niet voorstellen dat PSV hem een hongerloontje en een lachwekkend sportief plan voor geschotelt heeft.

Als je zijn interview ook ziet, charmant lachje, zo onschuldig en netjes. Als hij echt zelf wil blijven is het met een bakje koffie wel rond ondertussen mien dunkt.

Of hij wordt soort van gegijzeld door z'n eigen broer. Des de meer noodzaak voor PSV om de druk op te voeren. Gooi er maar een deadline tegen aan. Voor de volgende pot duidelijkheid, anders trekken we het voorstel in.
Volgens mij gewoon dit, getuige ook bovenstaande uitspraak van hem bij ESPN.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Clubvoorkeur: PSV

Deadline!
Likes voor Sparts :
Heissenberrug
Juancho
Legende
6

Dan wordt het tijd dat ie keuzes gaat maken. Met Mo heeft PSV een goed voorbeeld van hoe snel je je carrière kan verneuken als je puur naar een paar rot centen meer kijkt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Chucky
Internationale topspeler
5

Juancho schreef: 11 feb 2024, 19:44 Of hij wordt soort van gegijzeld door z'n eigen broer.
Dit gevoel kreeg ik wel tijdens het interview. Isaac wil blijven en lekker voetballen, terwijl zijn vriendelijke broer enkel geld ruikt.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6

Awards:

Juancho schreef: 11 feb 2024, 19:44Of hij wordt soort van gegijzeld door z'n eigen broer. Des de meer noodzaak voor PSV om de druk op te voeren. Gooi er maar een deadline tegen aan. Voor de volgende pot duidelijkheid, anders trekken we het voorstel in.
Ik volg dit niet. De druk opvoeren en deadlines stellen zijn toch totaal kansloze initiatieven op het moment dat Babadi heel graag wil blijven, maar gegijzeld wordt door z'n broer? Daarmee maak je zo'n jongen toch alleen maar doodongelukkig?
Likes voor Ykhim (totaal 2):
Jur1913Noosa
Søren
Vaste waarde in elftal
Seizoenkaart: Vak BB

Joenepsv schreef: 11 feb 2024, 19:38Uitstekende invalbeurt. Mede dankzij hem kwamen we over het dode punt heen. Bracht energie en speelde gewoon erg goed. Hopen dat ze die verlenging er snel door krijgen.
Je kan ook overdrijven hè….
Juancho
Legende
6

Ykhim schreef: 11 feb 2024, 19:55
Juancho schreef: 11 feb 2024, 19:44Of hij wordt soort van gegijzeld door z'n eigen broer. Des de meer noodzaak voor PSV om de druk op te voeren. Gooi er maar een deadline tegen aan. Voor de volgende pot duidelijkheid, anders trekken we het voorstel in.
Ik volg dit niet. De druk opvoeren en deadlines stellen zijn toch totaal kansloze initiatieven op het moment dat Babadi heel graag wil blijven, maar gegijzeld wordt door z'n broer? Daarmee maak je zo'n jongen toch alleen maar doodongelukkig?
Of je probeert hem uit z'n gijzeling te halen, hem aan het nadenken zetten. Of misschien kan PSV hem voorstellen aan betrouwbare zaakwaarnemers (als ze al bestaan). Als hij echt wil blijven en achter het sportieve en financiële plan staat... Dan tekent ie. Moeilijker is het in principe niet.

Je kan niet tot einde seizoen dit laten door etteren. Daar wordt die gozer pas dood en dood ongelukkig van. Hij gaf het ook aan in zn interview, dit geneuzel doet wat met hem.

Tijd om knopen door te hakken. Linksom of rechtsom. Een 2de Ihattaren situatie moet je absoluut niet meer willen.
SKERLA
Vedette
6

Dat is dan ook wat er gebeurt volgens mij.
Chucky
Internationale topspeler
5

Juancho schreef: 11 feb 2024, 20:02

Of je probeert hem uit z'n gijzeling te halen, hem aan het nadenken zetten. Of misschien kan PSV hem voorstellen aan betrouwbare zaakwaarnemers (als ze al bestaan). Als hij echt wil blijven en achter het sportieve en financiële plan staat... Dan tekent ie. Moeilijker is het in principe niet.

Je kan niet tot einde seizoen dit laten door etteren. Daar wordt die gozer pas dood en dood ongelukkig van. Hij gaf het ook aan in zn interview, dit geneuzel doet wat met hem.

Tijd om knopen door te hakken. Linksom of rechtsom. Een 2de Ihattaren situatie moet je absoluut niet meer willen.
Ik kan me voorstellen dat je als 18-jarig ventje niet zomaar je broer aan de kant schuift. Het is - schat ik zo in - helaas niet zo simpel als dat je hier schetst. Maar goed, ook PSV moet uiteindelijk ergens een grens trekken, ook dat is logisch vind ik.
Likes voor Chucky (totaal 3):
SKERLAYkhimRikkert1234
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

Juancho schreef: 11 feb 2024, 20:02

Populistische oplossingen van je. Zaak Babadi is in niets vergelijkbaar met die van Ihattaren, behalve dat ie niet bijtekende dan

Je hebt hier te maken met familie. Daar ga je niet in lopen stoken als werkgever

Hoe PSV zich opstelt is prima. Begrip dat het lastig is voor zo'n jongen, maar wel de eer aan de club houden door te zeggen "graag of niet". Deze keuze moet Babadi zelf maken
Likes voor Jur1913 (totaal 8):
SKERLAYkhimGarrinchaShovingNE2Rikkert1234psvelmejores1danko-lazovicRen Höek
Ykhim
Lid scoutingsteam
6

Awards:

Je kijkt er heel zakelijk naar, beste @Juancho, maar hier zit toch ook vooral een menselijk aspect aan, tenzij Babadi een onzinverhaal loopt af te steken.
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

In actiefilms wordt de gijzelnemer meestal kapotgeschoten ofzo.
SKERLA
Vedette
6

Grasmat schreef: 11 feb 2024, 20:11 In actiefilms wordt de gijzelnemer meestal kapotgeschoten ofzo.
En daarna gaat ie onder de groene zoden?
Grasmat
Lid van verdienste
6

Awards:

Ik laat niet over me heenlopen. Dus dan maar eronder...
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Grasmat schreef: 11 feb 2024, 20:11 In actiefilms wordt de gijzelnemer meestal kapotgeschoten ofzo.
Ow jij gaat naar die Liam Neeson, Bruce Willis en Jason Statham films.
Juancho
Legende
6

Ykhim schreef: 11 feb 2024, 20:11 Je kijkt er heel zakelijk naar, beste @Juancho, maar hier zit toch ook vooral een menselijk aspect aan, tenzij Babadi een onzinverhaal loopt af te steken.
Vreemd dat je dat denkt want ik combineer beide juist. Je zag aan alles dat Babadi het zelf nu ook vreselijk vindt. Hij lacht maar ondertussen doet het veel met hem. Dat je als club daarin iets probeert qua bemiddeling vind ik alleen maar menselijk. Want blijkbaar lukt het hem zelf niet.

En hoe langer dit nog duur ettert... Hoe denk je dat de mens Babadi dat zal gaan vinden? Duidelijkheid is juist voor iedereen wenselijk, zowel op menselijk vlak als op het zakelijke vlak.

Even de boel wakker schudden, daar is helemaal niks mis mee. PSV is al zolang bezig... Wanneer trek je dan wel de grens? Tot z'n laatste contactdag? En wat ga je dan doen?

Nog los van het feit dat ik vind dat je als 18 jarige ook best op een aantal gebieden zelf iets kan beslissen als je het echt zo graag wil.

Maar dat er iets moet gebeuren, dat leek me overduidelijk. Juist voor dat ventje zelf, zodat hij zich alsnog de rest van het seizoen kan focussen op wat hij het liefst doet: voetballen zonder kopzorgen. Dat vind ik een verdomd menselijke gedachtengang om eerlijk te zijn.

Soms is eem hardere aanpakt of een stevig gesprek nodig om iets of iemand wakker te schudden. Uit die bubbel, juist om er sterker en beter uit te komen ipv het te laten dooretteren tot er geen enkel middel meer voorhanden is om het te laten genezen. In dat kader kan een deadline ook inhouden dat je als club zegt : we hebben je het best mogelijke sportieve en financiële plaatje aangeboden. Tot dan blijft het staan, daarna trekken we ons terug en bestaat de kans dat we plannen zonder jou gaan maken richting komend seizoen. Wil je alsnog blijven? De bal ligt bij jezelf Isaac. En dan staat de deur altijd nog op een kiertje als hij daadwerkelijk durft knopen door te hakken. Of dat ze erachter komen dat het gras bij de buren niet altijd groener is. We zijn wel PSV he, een perfecte topclub voor jonge talenten. Dat mag ook wat waard zijn, heel veel zelfs.
Laatst gewijzigd door Juancho op 11 feb 2024, 20:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Grasmat
Lid van verdienste
6

Awards:

11 Tinus schreef: 11 feb 2024, 20:16
Ow jij gaat naar die Liam Neeson, Bruce Willis en Jason Statham films.
Nee, ik laat ze naar mij komen. Even laten zien wie de baas is. Ik zou me dus ook niet laten piepelen en bijtekenen tot 2035.
johan derksen
Vaste waarde in elftal
6

Misschien moeten we nóg een crowdfunding opzetten, zodat hij nog eens kan "vrijbreken" van zijn broer.

Afbeelding

In die docu zie je al dat z'n broer continu loopt te verkondigen dat hij zichzelf heeft opgeofferd dus vanzelfsprekend voelt die jongen zich schuldig.
Standbeeld
Legende
2

johan derksen schreef: 11 feb 2024, 20:25 Misschien moeten we nóg een crowdfunding opzetten, zodat hij nog eens kan "vrijbreken" van zijn broer.

Afbeelding

In die docu zie je al dat z'n broer continu loopt te verkondigen dat hij zichzelf heeft opgeofferd dus vanzelfsprekend voelt die jongen zich schuldig.
Wat is dit dan voor iets, die crowdfunding?
Grasmat
Lid van verdienste
6

Awards:

Standbeeld schreef: 11 feb 2024, 20:28
Crowdfunding is een alternatieve vorm van financiering waarbij (startende) ondernemers, die soms moeilijk toegang krijgen tot de traditionele financieringskanalen, voor een bepaald project online geld inzamelen bij het grote publiek.
Standbeeld
Legende
2

Grasmat schreef: 11 feb 2024, 20:33
Crowdfunding is een alternatieve vorm van financiering waarbij (startende) ondernemers, die soms moeilijk toegang krijgen tot de traditionele financieringskanalen, voor een bepaald project online geld inzamelen bij het grote publiek.
Babadi doet een crowdfunding bij de Vlaamse overheid? Wordt steeds gekker.
Grasmat
Lid van verdienste
6

Awards:

Standbeeld schreef: 11 feb 2024, 20:34
Grasmat schreef: 11 feb 2024, 20:33

Alles om maar niet bij ons bij te hoeven tekenen. :(
Standbeeld
Legende
2

Grasmat schreef: 11 feb 2024, 20:35
Standbeeld schreef: 11 feb 2024, 20:34
Alles om maar niet bij ons bij te hoeven tekenen. :(
Meen je dat? Gewoon lekker naar het tweede zetten die gozer. Laar hem maar op bijveldjes lopen. Aanbieding intrekken en zeggen dat ie op kan flikkeren. Weg ermee. Het is wel duidelijk zo.
Grasmat
Lid van verdienste
6

Awards:

Deadlinetime! :strong:
johan derksen
Vaste waarde in elftal
6

johan derksen schreef: 11 feb 2024, 20:25 Misschien moeten we nóg een crowdfunding opzetten, zodat hij nog eens kan "vrijbreken" van zijn broer.

Afbeelding

Voor deze "fantastische" documentaire:

Standbeeld
Legende
2

johan derksen schreef: 11 feb 2024, 20:41
Voor deze "fantastische" documentaire:

Het is beter dat die broer stopt met bemoeien. Laat een ervaren zaakwaarnemer het overnemen. Babadi enkel focussen op zijn ontwikkeling en dan komt het geld vanzelf. Ook voor de broer.
Likes voor Standbeeld :
Flocam

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Isaac Babadi