Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Johann Vogel schreef: 11 feb 2024, 18:50 Toch erg knap dat hij gelijk weer belangrijk is zo naar de AFCON. Dit seizoen al ontzettend belangrijk, volgend seizoen wordt hij nog belangrijker. Volgend jaar zomer gaat hij een mooie stap maken. Maar eerst nog even genieten van deze topper.
Jij bent de omgekeerde @Juancho :D
Likes voor SKERLA :
Mick Jagger
DonyellMalen
Vedette
3
Clubvoorkeur: PSV

Heel sterk. C’mon Icey, je hebt alles om onze harten te veroveren.
Likes voor DonyellMalen :
DeBruyne
Mick Jagger
Lid van verdienste
6

Johann Vogel schreef: 11 feb 2024, 18:50 Toch erg knap dat hij gelijk weer belangrijk is zo naar de AFCON. Dit seizoen al ontzettend belangrijk, volgend seizoen wordt hij nog belangrijker. Volgend jaar zomer gaat hij een mooie stap maken. Maar eerst nog even genieten van deze topper.
Grappig dat dit al de tweede keer is binnen een paar minuten dat de Babadi- en de Saibari-topic door elkaar worden gehaald. Juancho deed het net ook al, maar dan omgekeerd.
SKERLA
Vedette
6

Mick Jagger schreef: 11 feb 2024, 18:52
Grappig dat dit al de tweede keer is binnen een paar minuten dat de Babadi- en de Saibari-topic door elkaar worden gehaald. Juancho deed het net ook al, maar dan omgekeerd.
Namen lijken ook best op elkaar.

Ze beginnen allebei met een J.
Rikkert1234
Vedette
2

Vind dat Bosz maar gematigd positief is over Babadi
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Rikkert1234 schreef: 11 feb 2024, 19:03 Vind dat Bosz maar gematigd positief is over Babadi
Is dat ooit anders?

Bosz in essentie is vaak redelijk gematigd in de waardering richting de spelers voor de camera. Altijd ruimte voor ontwikkeling.
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

"Ik probeer met de mensen om mij heen op een lijn te komen, en met de directie natuurlijk"

Das duidelijk
Sparts
Vaste waarde in elftal
3

Ja, mooi als hij dit seizoen nog waarde heeft, volgend seizoen is hij elders.
Jwoeloe
Moderator
6

Awards:

Jur1913 schreef: 11 feb 2024, 19:09 "Ik probeer met de mensen om mij heen op een lijn te komen, en met de directie natuurlijk"

Das duidelijk
Ik vind het helemaal niet duidelijk, als hij het heeft gezegd zoals jij hier schrijft. Nu klinkt het namelijk alsof hij niet op 1 lijn zit met zijn entourage.
iam
Vaste waarde in elftal
1
Favoriete speler: 12e man

Jur1913 schreef: 11 feb 2024, 19:09 "Ik probeer met de mensen om mij heen op een lijn te komen, en met de directie natuurlijk"

Das duidelijk
Oogopslag en directe reactie zei ook wel genoeg.
Wilysimba
Lid van verdienste
3

Awards:

Das duidelijk
Wat is duidelijk?
MC Hammer
Vaste waarde in elftal

Jwoeloe schreef: 11 feb 2024, 19:11

Das duidelijk
Ik vind het helemaal niet duidelijk, als hij het heeft gezegd zoals jij hier schrijft. Nu klinkt het namelijk alsof hij niet op 1 lijn zit met zijn entourage.
Wat we toch al wisten?
Hammertime!
Jur1913
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Cody Gakpo

Wilysimba schreef: 11 feb 2024, 19:12

Das duidelijk
Wat is duidelijk?
Dat hij op dit moment ook niet op één lijn zit met zijn belangenvertegenwoordigers
Likes voor Jur1913 :
SKERLA
SKERLA
Vedette
6

Jwoeloe schreef: 11 feb 2024, 19:11

Das duidelijk
En zo was het.
Johann Vogel
Vedette
6

Mick Jagger schreef: 11 feb 2024, 18:52
Ik zou zweren dat ik het Saibari topic had geopend. Ik ben niet zo handig op een klein mobieltje met mijn grote handen.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3

Hij wil heel graag blijven. Het is puur zijn management, die geld ruiken. Je ziet het ook aan hem.
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Eindhovenvoetbal schreef: 11 feb 2024, 19:15 Hij wil heel graag blijven. Het is puur zijn management, die geld ruiken. Je ziet het ook aan hem.
Maar dan zorg je er toch voor dat je niet zo'n vaatdoekje bent en gewoon het heft in eigen hand heeft en gewoon bijtekent. Dat zou ieder verstandig mens toejuichen.
Likes voor Grasmat :
trouwepsvfan
Johann Vogel
Vedette
6

Het is voor hem ook veel beter om te blijven. Bakayoko zal komende zomer vertrekken dus op de vleugels is de sowieso voldoende ruimte voor veel speelminuten. Veerman zal ook vertrekken en Saibari zal dan op 8 terecht komen. Tillman zal wellicht ook vertrekken en Til is een hele andere type speler. Babadi kan de komende jaren zich in het rijtje spelen van Gakpo, Madueke, Baka en daarvoor oa Malen van aanvallers uit de opleiding die eerst bij ons doorbreken en een mooie stap maken.
JChovanec
International
2

Interview van Bosz met vraag over contractverlenging Babadi, "het is PSV he, het is graag of niet" .
Likes voor JChovanec (totaal 5):
AddoCultheldIttotYkhimComeOnPSVRen Höek
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Eindhovenvoetbal schreef: 11 feb 2024, 19:15 Hij wil heel graag blijven. Het is puur zijn management, die geld ruiken. Je ziet het ook aan hem.
Dus eigenlijk is Babadi de belangenbehartiger van zijn zaakwaarnemer
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Joenepsv
Legende
6

Awards:

Uitstekende invalbeurt. Mede dankzij hem kwamen we over het dode punt heen. Bracht energie en speelde gewoon erg goed. Hopen dat ze die verlenging er snel door krijgen.
ruuddevil
Legende
6

Awards:

Ik hoop dat het niet zo ver gaat dat Babadi bij PSV wil blijven en dat zijn ‘entourage’ dan extra geld van hem eist.
Madueke
Vedette
4

Beetje dubbel toch. Hij wil graag blijven en verlengen, maar zijn broer/familie spelen een (veel te) grote rol. Is voor Babadi ook moeilijk om die aan te kant te schuiven, wij weten niet hoe het er in huize Babadi aan toe gaat.
guus
Internationale topspeler
4

JChovanec schreef: 11 feb 2024, 19:32 Interview van Bosz met vraag over contractverlenging Babadi, "het is PSV he, het is graag of niet" .
En zo is het!
Juancho
Legende
6

Zal vast iets van waarheid in zitten maar hij is 18 jaar, hij weet vast prima wat hij zelf wil en ik kan me totaal niet voorstellen dat PSV hem een hongerloontje en een lachwekkend sportief plan voor geschotelt heeft.

Als je zijn interview ook ziet, charmant lachje, zo onschuldig en netjes. Als hij echt zelf wil blijven is het met een bakje koffie wel rond ondertussen mien dunkt.

Of hij wordt soort van gegijzeld door z'n eigen broer. Des de meer noodzaak voor PSV om de druk op te voeren. Gooi er maar een deadline tegen aan. Voor de volgende pot duidelijkheid, anders trekken we het voorstel in.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
SKERLA
Vedette
6

Juancho schreef: 11 feb 2024, 19:44 Zal vast iets van waarheid in zitten maar hij is 18 jaar, hij weet vast prima wat hij zelf wil en ik kan me totaal niet voorstellen dat PSV hem een hongerloontje en een lachwekkend sportief plan voor geschotelt heeft.

Als je zijn interview ook ziet, charmant lachje, zo onschuldig en netjes. Als hij echt zelf wil blijven is het met een bakje koffie wel rond ondertussen mien dunkt.

Of hij wordt soort van gegijzeld door z'n eigen broer. Des de meer noodzaak voor PSV om de druk op te voeren. Gooi er maar een deadline tegen aan. Voor de volgende pot duidelijkheid, anders trekken we het voorstel in.
Volgens mij gewoon dit, getuige ook bovenstaande uitspraak van hem bij ESPN.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Isaac Babadi