Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
Trixm schreef: ↑06 feb 2024, 15:00
Kunnen we ook consequenties hangen aan de waarheid/leugen van de statement van Gerrit? Dan wordt het meer een win-win situatie
Wat jij wilt geen probleem.
Deze gebruikers waarderen Gerritos1994 voor dit bericht:
Gerrit jonge je gaat me hier niet verneuken hè. Jarenlang heb ik met kwaliteitsposts naar deze ongekende reputatie toegewerkt. Ik heb m’n lot aan jou verbonden.
Heissenberrug schreef: ↑06 feb 2024, 20:36
Gerrit jonge je gaat me hier niet verneuken hè. Jarenlang heb ik met kwaliteitsposts naar deze ongekende reputatie toegewerkt. Ik heb m’n lot aan jou verbonden.
Dit zou inderdaad wel echt een gigantische ontmanteling zijn van een icoon van dit forum. Beetje niveau Van Bommel na zijn eerste halfjaar als trainer…
Heissenberrug schreef: ↑06 feb 2024, 20:36
Dit zou inderdaad wel echt een gigantische ontmanteling zijn van een icoon van dit forum. Beetje niveau Van Bommel na zijn eerste halfjaar als trainer…
Deze gebruikers waarderen Heissenberrug voor dit bericht:
Goede invalbeurt, het leek een beetje op Sturm Graz-thuis. Hopelijk tekent hij alsnog bij, want het talent heeft hij wel en vandaag smaakte het naar meer.
Toch erg knap dat hij gelijk weer belangrijk is zo naar de AFCON. Dit seizoen al ontzettend belangrijk, volgend seizoen wordt hij nog belangrijker. Volgend jaar zomer gaat hij een mooie stap maken. Maar eerst nog even genieten van deze topper.
Johann Vogel schreef: ↑11 feb 2024, 18:50
Toch erg knap dat hij gelijk weer belangrijk is zo naar de AFCON. Dit seizoen al ontzettend belangrijk, volgend seizoen wordt hij nog belangrijker. Volgend jaar zomer gaat hij een mooie stap maken. Maar eerst nog even genieten van deze topper.