Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
DonyellMalen
Legende
4
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ruuddevil schreef: 10 nov 2024, 00:06 Er komt nu echt een kerel het veld in. Mooie ontwikkeling waarvoor hij wordt beloond door Bosz.
Klopt, loopt fysiek een paar stappen voor op bijv een Land. Dat ziet Bosz ook.
  • Citaat
  • Den Willy
    Jeugdinternational
    1

Heerlijke techniek deze jongen, wordt een grote.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

Den Willy schreef: 10 nov 2024, 15:00 Heerlijke techniek deze jongen, wordt een grote.
    Dat gaat niet alleen op basis van techniek. Hij heeft nog heel veel stappen te zetten om zo'n grote te worden. Ik hoop dat die knop qua volwassenheid omgaat.
  • Citaat
    Ailon
    Vedette
    7
    Favoriete speler: Memphis o salvador

Den Willy schreef: 10 nov 2024, 15:00 Heerlijke techniek deze jongen, wordt een grote.
    Daar zijn onze seniele ajax supportertjes het niet over eens.
    Die vinden juffertje Fitz-Jim niet alleen veel beter maar ook nog eens Oranje basis materiaal.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Ailon op 11 nov 2024, 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
    Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening en strijdbijlen zijn niet permanent.
    DonyellMalen
    Legende
    4

Boeiend wat zij vinden. Icey heeft een veel hoger plafond en wordt een echte kerel, zoals hier al terecht werd opgemerkt. Goed om te zien.
  • Citaat
  • RPSV94
    Meervoudig international
    2
    Seizoenkaart: Vak TT

DonyellMalen schreef: 11 nov 2024, 14:05 Boeiend wat zij vinden. Icey heeft een veel hoger plafond en wordt een echte kerel, zoals hier al terecht werd opgemerkt. Goed om te zien.
    I see what you did there
  • Citaat
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    6
    Oude naam: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ailon schreef: 11 nov 2024, 14:00
    Die vinden dat juffertje Fitz-Jim niet alleen veel beter maar ook nog eens Oranje basis materiaal.
    Dat laatste is toch ook gewoon waar?
    Fitz-Jim vind ik beter dan Danielle vd Donk, Sherida Spitse en Jackie Groenen.
  • Citaat
    Ailon
    Vedette
    7
    Favoriete speler: Memphis o salvador

Mr. Spock schreef: 11 nov 2024, 14:49
    Ailon schreef: 11 nov 2024, 14:00
    Die vinden dat juffertje Fitz-Jim niet alleen veel beter maar ook nog eens Oranje basis materiaal.
    Ik vind dat je er maar weinig kijk op hebt. Die Oranje spelers die je opsomt zijn bepaald geen veld-ballerina's. :mrgreen:
  • Citaat
  • Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening en strijdbijlen zijn niet permanent.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    6
    Oude naam: Skywalker
    Clubvoorkeur: Que miras bobo?
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ailon schreef: 11 nov 2024, 16:46
    Mr. Spock schreef: 11 nov 2024, 14:49
    Ik vind dat je er maar weinig kijk op hebt. Die Oranje spelers die je opsomt zijn bepaald geen veld-ballerina's. :mrgreen:
    Voor veld ballerina's moet je bij Frenkie 'fappy' de Jong zijn.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... re-el.html

Zouden jullie hem in de winter verhuren, of zouden jullie hem eerder minuten geven boven bijvoorbeeld Til?

En als t wel een verhuurperiode word welke club dan, Heerenveen, Nec? Ze moeten namelijk wel aanvallend voetbal spelen.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Verstandige jongen. Zoals hij zelf ook zegt, hij moet het eerst allemaal maar eens goed bespreken met PSV.
  • Citaat
  • Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Psvaanzet schreef: 12 nov 2024, 13:23 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... re-el.html

Zouden jullie hem in de winter verhuren, of zouden jullie hem eerder minuten geven boven bijvoorbeeld Til?

En als t wel een verhuurperiode word welke club dan, Heerenveen, Nec? Ze moeten namelijk wel aanvallend voetbal spelen.
    FC Utrecht of zelfs FC Twente. We hoeven wat dat betreft niet te bescheiden te doen. Babadi heeft nog wat stappen te zetten, maar is in veel opzichten wel beter dan wat er bij die clubs rondloopt. Ik zou hem er overigens gewoon bij houden en eerder kijken naar een verhuur van Land aan een club als Heerenveen of NEC.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht:
    Thijs
    Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Ykhim schreef: 12 nov 2024, 13:36
    Psvaanzet schreef: 12 nov 2024, 13:23 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... re-el.html

FC Utrecht of zelfs FC Twente. We hoeven wat dat betreft niet te bescheiden te doen. Babadi heeft nog wat stappen te zetten, maar is in veel opzichten wel beter dan wat er bij die clubs rondloopt. Ik zou hem er overigens gewoon bij houden en eerder kijken naar een verhuur van Land aan een club als Heerenveen of NEC.
    Nah, twente heeft Steijn, vlap en taha die op 10 kunnen spelen. En utrecht heeft ook 2/3 opties, het is wel de bedoeling dat hij zekerheid heeft op speeltijd. En clubs hebben natuurlijk liever een gekochte speler die speelt dan gehuurd als t niveauverschil minimaal is.

Ja land oet sowieso verhuurd worden als Bosz hem geen minuten gaat geven, Heerenveen zou dan wel mooi zijn onder van persie. Komt hij ook vandaan.
  • Citaat
    StratumZuid
    Vedette
    5

Vind Babadi beter dan Steijn, Vlap en wie is Taha?
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

StratumZuid schreef: 12 nov 2024, 13:46 Vind Babadi beter dan Steijn, Vlap en wie is Taha?
    Ja ik ook wel, maar denk dat ze Steijn veel op 10 gaan zetten. Omdat ze meer ervaring hebben geen leenspelers.

Younis Taha, speelt volgensmij vooral op links
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Onderschat die Steijn niet hoor, die is enorm belangrijk daar. Qua energie, loopvermogen en diepgang, rendement. Zover is Babadi momenteel echt niet nog. Verhuur aan Twente dan ook niet logisch zijn denk ik. Je moet een goede club hebben waar er eigenlijk geen hele goede creatieve aanvallende middenvelder is. Wat heeft AZ daar bijv. lopen?
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Psvaanzet schreef: 12 nov 2024, 13:43Nah, twente heeft Steijn, vlap en taha die op 10 kunnen spelen. En utrecht heeft ook 2/3 opties, het is wel de bedoeling dat hij zekerheid heeft op speeltijd. En clubs hebben natuurlijk liever een gekochte speler die speelt dan gehuurd als t niveauverschil minimaal is.
    Babadi kan ook wel op '8', denk ik. Bij Twente is er misschien minder plek omdat ook Sadílek bijna terug is, maar bij Utrecht hebben ze geen betere middenvelders dan Babadi. Hooguit gelijkwaardig, waarbij Babadi natuurlijk een hoger plafond heeft. En die zekerheid op speeltijd is een goed argument, maar je moet ergens ook wel een balans vinden tussen speeltijd en een acceptabel niveau. Je kan hem ook wegzetten bij Almere of PEC, maar de vraag is of hij daar zoveel beter van gaat worden. Dat is bij Land misschien wat makkelijker. In mijn hoofd is de match met Heerenveen een logische. Hij komt er vandaan, ze willen voetballen met intensiteit en spelen op een niveau waarvan je mag aannemen dat Land mee kan, maar ook uitgedaagd wordt. Maar ook daar is de zekerheid op speeltijd misschien niet optimaal.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Juancho schreef: 12 nov 2024, 13:56 Onderschat die Steijn niet hoor, die is enorm belangrijk daar. Qua energie, loopvermogen en diepgang, rendement. Zover is Babadi momenteel echt niet nog. Verhuur aan Twente dan ook niet logisch zijn denk ik. Je moet een goede club hebben waar er eigenlijk geen hele goede creatieve aanvallende middenvelder is. Wat heeft AZ daar bijv. lopen?
    Mijnans 1 van hun betere spelers.
  • Citaat
    StratumZuid
    Vedette
    5

AZ 1/ 2 jaar zou leuk zijn. Kwakman, Babadi en Smit volgend seizoen. En dan een dealtje mbt Kees natuurlijk
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Ykhim schreef: 12 nov 2024, 13:56
    Psvaanzet schreef: 12 nov 2024, 13:43Nah, twente heeft Steijn, vlap en taha die op 10 kunnen spelen. En utrecht heeft ook 2/3 opties, het is wel de bedoeling dat hij zekerheid heeft op speeltijd. En clubs hebben natuurlijk liever een gekochte speler die speelt dan gehuurd als t niveauverschil minimaal is.
    Babadi kan ook wel op '8', denk ik. Bij Twente is er misschien minder plek omdat ook Sadílek bijna terug is, maar bij Utrecht hebben ze geen betere middenvelders dan Babadi. Hooguit gelijkwaardig, waarbij Babadi natuurlijk een hoger plafond heeft. En die zekerheid op speeltijd is een goed argument, maar je moet ergens ook wel een balans vinden tussen speeltijd en een acceptabel niveau. Je kan hem ook wegzetten bij Almere of PEC, maar de vraag is of hij daar zoveel beter van gaat worden. Dat is bij Land misschien wat makkelijker. In mijn hoofd is de match met Heerenveen een logische. Hij komt er vandaan, ze willen voetballen met intensiteit en spelen op een niveau waarvan je mag aannemen dat Land mee kan, maar ook uitgedaagd wordt. Maar ook daar is de zekerheid op speeltijd misschien niet optimaal.
    Ja is inderdaad lastig om precies de juiste club te kiezen, bij Sambo ging t goed maar werd t uiteindelijk niks bij PSV. Bij van duiven was t helaas weer drama bij Almere

En Heerenveen krijgt in januari dacht ik een nieuwe middenvelder erbij, maar dan kon die olsen wel eens vertrekken. Had graag gehad dat Peet Land al vaker liet invallen dan kon je een beetje zijn niveau inschatten op dit moment. Met Oranje 019 was hij direct de beste speler laatst!
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Half jaar verhuur ben ik eigenlijk niet zo van, dan is het lastig om je thuis te gaan voelen en echt impact op het team te krijgen. Zou dan eerder kiezen voor 1,5 jaar verhuur aan een stabiele middenmotor. Met evt wel voor PSV de optie om hem alsnog deze zomer terug te halen als bijv. Til/Tillman vertrekken want dan kan je Isaac een andere plek in de selectie geven natuurlijk.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
    Menno1
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Koenjo
    Meervoudig international
    2

Awards:

Aan de ene kant vind ik het jammer om hem te verhuren, maar aan de andere kant is het waarschijnlijk wel het beste voor zijn ontwikkeling. Het liefst verhuren dan aan een team dat aanvallend speelt en waar hij niet met te veel opdrachten het veld op wordt gestuurd. Heerenveen zou wat dat betreft best een goede optie kunnen zijn, denk ik.
  • Citaat
  • ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Koenjo schreef: 12 nov 2024, 14:07 Aan de ene kant vind ik het jammer om hem te verhuren, maar aan de andere kant is het waarschijnlijk wel het beste voor zijn ontwikkeling. Het liefst verhuren dan aan een team dat aanvallend speelt en waar hij niet met te veel opdrachten het veld op wordt gestuurd. Heerenveen zou wat dat betreft best een goede optie kunnen zijn, denk ik.
    Babadi op 10 en Land er achter op t middenveld, kunnen ze alvast wennen aan PSV. :}
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Psvaanzet voor dit bericht:
    Beestenaar
    Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... akije.html

zoveel afvallers al nu ook weer Regeer, waarom is Babadi helemaal uit beeld?

Vind dat hij er sowieso al bij hoort, zeker bij 019.
  • Citaat
  • Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Volgens mij speelt Babadi ook niet zoveel.
    De andere spelers laten het over het algemeen wel op een hoger en constanter niveau zien dan Babadi op dit moment. Ook al ligt zijn plafond hoger volgens velen.

Realistische en verstandige teksten.
    Zou leuk zijn om hem en anderen te zien doorbreken.
    Hij krijgt een x aantal minuten tegen PSG, door de omstandigheden en ook doordat Bosz het vertrouwen heeft in hem. Er staan wel een aantal kanonnen voor hem in de hiërarchie en zoals eerder mensen zeiden; het kan snel gaan in de voetballerij. Mochten er in de zomer een of meerdere middenvelders vertrekken dan is voor Babadi een andere rol goed mogelijk binnen de selectie. Benieuwd wat de gedachten van Bosz zijn over hem.
  • Citaat
    Ren Höek
    Vedette
    6

Voormalig KG schreef: 13 nov 2024, 14:58 Volgens mij speelt Babadi ook niet zoveel.
    De andere spelers laten het over het algemeen wel op een hoger en constanter niveau zien dan Babadi op dit moment. Ook al ligt zijn plafond hoger volgens velen.
    Nou ja, iemand als Ritmeester van de Kamp krijgt inderdaad (veel) meer speelminuten. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd.
    Hem oproepen en Babadi niet vind ik nogal onzinnig, Jong Oranje is ook voor de lange(re) termijn en daar hoort ook bij dat toptalenten gekoesterd moeten worden. Babadi is zo'n talent, Ritmeester van de Kamp duidelijk niet.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht:
    ruuddevil
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Plaats reactie