Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Menno1
Legende
7
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Thijs schreef: 13 sep 2024, 20:42
Menno1 schreef: 13 sep 2024, 20:32

Omdat hij het in PSV 1 wel liet zien het niveau aan te kunnen in het begin. Dit is een veel groter talent als van Duiven. maar hij moet wel uitgedaagd blijven worden. Dit is hetzelfde als een VWO student mee te laten draaien met MAVO; die gaat er dan ook niet meer volle bak tegenaan. Kan je iets van vinden, maar het is gewoon menselijk gedrag.
Ik vind dat wel een beetje het pamperen van onze toptalenten, terwijl Babadi op alle vlakken nog genoeg te leren heeft bij Jong. Babadi hoort in 1VWO en draait nu mee bij 4Mavo. Dikke prima, hoor. Of Babadi daadwerkelijk zoveel meer talent heeft als VanDuiven is misschien op technisch gebied waar, maar dat zegt bij lange na niet of het totaalpakketje ook meer voorstelt. Ik vind dat PSV dit prima aanpakt en veel beter dan met Ihattaren die op het paard werd getild en er keihard vanaf viel toen een paar leuke acties per wedstrijd niet meer voldeden.
Daar verschillen we dan in van mening: ik vind verhuren niks met pamperen te maken. Ihattaren is sowieso een randgeval. Die heeft op geen enkele manier kunnen slagen. Niet bij ons, niet bij Jong Ajax, Niet bij Sampdoria, Niet in Praag. Dat is een lost case. Maar de route Lammers had ik voor Babadi een logische gevonden
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Blijft zonde dat hij zo weinig speelt in het eerste. Heerlijke speler, zo technisch en goed in de passing ook. Speelt erg goed.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

DonyellMalen schreef: 24 sep 2024, 21:15 Blijft zonde dat hij zo weinig speelt in het eerste. Heerlijke speler, zo technisch en goed in de passing ook. Speelt erg goed.
    Echt een hele fijne speler om naar te kijken als hij t op de heupen heeft, waar elke ED club jaloers op is. + Land

feyenoord heeft milambo en zichiel uit eigen jeugd, maar dit is een klasse beter in potentie
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Zonder bal moet het nog wel behoorlijk beter, maar die 8-positie lijkt hem wel te liggen.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Nu weer op 10.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

Psvaanzet schreef: 24 sep 2024, 21:17
    DonyellMalen schreef: 24 sep 2024, 21:15 Blijft zonde dat hij zo weinig speelt in het eerste. Heerlijke speler, zo technisch en goed in de passing ook. Speelt erg goed.
    Echt een hele fijne speler om naar te kijken als hij t op de heupen heeft, waar elke ED club jaloers op is. + Land

feyenoord heeft milambo en zichiel uit eigen jeugd, maar dit is een klasse beter in potentie
    Mwa. Vind je echt dat hij zo veel heeft laten zien?
  • Citaat
    R.Manco
    Basisspeler
    1

Kreeg gisteren wegens omstandigheden weer 20 minuten. Ik vond hem erg sterk spelen eigenlijk. Aan de bal is het natuurlijk bekend dat hij een handige speler is. Had een paar ballen waar echt wel zijn talent uit blijkt. Wat me vooral positief opviel is de manier waarop hij fanatiek druk zette en daarin ook medespelers mee leek te willen nemen. Wat mij betreft een professionele invalbeurt. Toch wel idioot dat je zo'n jongen nog kan brengen nadat je 3 middenvelders op zijn positie naar de kant hebt gehaald.
  • Citaat
  • RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wel jammer dat ie niet genoeg minuten krijgt. Concurrentie op het middenveld is groot. Zo'n Land zal weinig spelen dit seizoen.
  • Citaat
    MC Hammer
    Meervoudig international
    1

R.Manco schreef: 29 sep 2024, 07:53 Kreeg gisteren wegens omstandigheden weer 20 minuten. Ik vond hem erg sterk spelen eigenlijk. Aan de bal is het natuurlijk bekend dat hij een handige speler is. Had een paar ballen waar echt wel zijn talent uit blijkt. Wat me vooral positief opviel is de manier waarop hij fanatiek druk zette en daarin ook medespelers mee leek te willen nemen. Wat mij betreft een professionele invalbeurt. Toch wel idioot dat je zo'n jongen nog kan brengen nadat je 3 middenvelders op zijn positie naar de kant hebt gehaald.
    O, grappig, volgens mij waren al zijn eerste balbehandelingen fout en daarna heb ik niet meer opgelet. Dacht dat hij een gevaarlijke bal verspeelde (met het halve team voor de bal) en daarna nog een bal nauwelijks kon controleren.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen MC Hammer voor dit bericht:
    Thijs
    Hammertime!
    TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Ik vond het helemaal niks die invalbeurt. We raakten totaal de grip kwijt op de wedstrijd, de ruimtes werden erg groot op het middenveld en hij speelde weer alsof hij in de zandbak van de speeltuin stond. Van mij mag Land de volgende keer speelminuten krijgen om zo’n wedstrijd professioneel uit te spelen.
  • Citaat
    R.Manco
    Basisspeler
    1

Zo zie je maar weer. Misschien heb ik niet goed opgelet dan😅
  • Citaat
  • koetje
    Legende
    7

Vond hem wel goed. Ook een compleet ander type dan alle andere middenvelders. Prettig.
  • Citaat
    Asterix
    Meervoudig international
    1

Ik vraag me af wat het plan was van PSV. Icey is namelijk veel meer gebaat met een seizoen vol speelminuten bij een middenmoter.
  • Citaat
  • rjg1992
    Bankzitter
    4

Inderdaad, zo snel mogelijk naar Heerenveen die gasten. Dit schiet niet op. Snap wel dat PSV dit pas in januari doet, kijken hoe je ervoor staat, dubbele programma valt weg en die gasten pakken prachtige ervaringen mee in de CL.

Of naar Ajax ;) als die ver genoeg achter staan om plek 5 nog te halen. Onze vierde aanvallende middenvelder zou hun beste zijn.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Die lichaamsschijnbeweging aan de zijlijn was mooi en gaf weer een glimp van zijn klasse.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    Koning_Arnold_IV
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam
    6

Deze jongen heeft de intensiteit nog niet in de benen die Til of Tilman wel aan de dag leggen.
    Intussen 19 jaar en traint al anderhalf seizoen mee met het eerste.

Het viel mij op dat hij op een drafje de bal komt opeisen en ook dit gaat in een vertraagde vorm. Aan de bal kan hij normaliter voetballen, dit ging nu lastiger al had hij wel een paar leuke versnellende passes. Alleen zonder bal viel hij mijn ziens in deze minuten meer uit de toon met de rest .

Er zal wel geen geschikte club geweest zijn of hij wilde zelf niet naar een andere club bang voor een Van Duiven scenario.
    Ik zie hem in de winterstop liever niet op huurbasis vertrekken, dan is de kans toch minder groot dat hij zich in de basis kan spelen.
  • Citaat
  • JandeVakantieman
    Jeugdinternational
    2

R.Manco schreef: 29 sep 2024, 08:26 Zo zie je maar weer. Misschien heb ik niet goed opgelet dan😅
    Ik vond hem ook goed.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Vond ‘m ook prima. Zag ‘m zelfs ballen veroveren met Tillman-achtige tackles.

Moet fysiek wel groeien. Meer body kweken, maar dat is geen schande gezien zijn leeftijd. Mauro moet dat ook, maar die is een stuk ouder. Die schiet fysiek ook veel tekort.
  • Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

R.Manco schreef: 29 sep 2024, 08:26 Zo zie je maar weer. Misschien heb ik niet goed opgelet dan😅
    Schrale troost, ik ben het met je eens. Ik vond Babadi goed invallen, hij dreef zijn acties niet te ver door en koos een aantal keer voor de zakelijke oplossing.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Het is ook een leuke speler. Als hij efficiënter kan worden een echte smaakmaker.
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

Ik vond dat hij niet onverdienstelijk inviel gisteren en betrouwbaar oogde. Dat zijn wat mij betreft weer stappen in de juiste richting.
    Het zou toch heerlijk zijn als PSV het voor elkaar kan krijgen om een vertrek van bijvoorbeeld Veerman en Saibari/Tillman in de toekomst op te kunnen vangen met twee zelf opgeleide toppers.
  • Citaat
  • Psvaanzet
    Geselecteerd voor Oranje

Robson de Souza schreef: 23 okt 2024, 15:38 Ik vond dat hij niet onverdienstelijk inviel gisteren en betrouwbaar oogde. Dat zijn wat mij betreft weer stappen in de juiste richting.
    Het zou toch heerlijk zijn als PSV het voor elkaar kan krijgen om een vertrek van bijvoorbeeld Veerman en Saibari/Tillman in de toekomst op te kunnen vangen met twee zelf opgeleide toppers.
    zo kijk ik er ook naar, hoop land en babadi samen te zien schitteren op ons middenveld.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ik hoop dat Babadi gisteren naar Milambo heeft zitten kijken. Als je ziet wat een fysiek die jongen heeft en longen als een paard, dan zie je echt hetgeen waar Babadi nog stappen in dient te maken. Die twee jongens zijn even oud, en allebei technisch zeer goed, maar Milambo is momenteel veel completer. Aan de bak dus, Icey. Dan krijg je vanzelf ook meer minuten van Peter.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    6

Ik vond hem wel gretig ogen!
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Lekker brengen zo.
  • Citaat