Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
Standbeeld
Mister PSV
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Babadi zal echt gigantisch veel meer arbeid moeten gaan leveren wil hij slagen bij PSV. Het is nog een jonge gozer dus genoeg ruimte voor groei. Een verhuur aan een middenmoot ED club zou een goede stap zijn.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Hatseflats
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Vergeet ook niet dat er al 2 wissels naar de backs gingen en Pepi eerder niet eens mee mocht doen dus nu sowieso aan de beurt was.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

trouwepsvfan schreef: 24 aug 2024, 21:59 Verandering van spijs doet eten. Ik vind dat je Babadi dan de kans moet geven om in de eredivisie niveau bij een leuke ploeg wat te laten zien, ipv dat je hem weer een jaar lang tussen een gemankeerd jong PSV moet zien.
    Misschien wel, maar met Van Duiven hebben we gezien dat verhuur ook niet altijd werkt. Maar prima als Babadi bij Sparta, Heerenveen of zo gaat ballen.
  • Citaat
  • LarsKempie
    Jeugdinternational
    1

11 Tinus schreef: 24 aug 2024, 22:02 Vergeet ook niet dat er al 2 wissels naar de backs gingen en Pepi eerder niet eens mee mocht doen dus nu sowieso aan de beurt was.
    We hadden vandaag gewoon een wissel over hè! Wedstrijd geëindigd met 4 wissels ipv de 5 maximale
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen LarsKempie voor dit bericht:
    Razzaa
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

trouwepsvfan schreef: 24 aug 2024, 21:59 Verandering van spijs doet eten. Ik vind dat je Babadi dan de kans moet geven om in de eredivisie niveau bij een leuke ploeg wat te laten zien, ipv dat je hem weer een jaar lang tussen een gemankeerd jong PSV moet zien.
    Moet hij die kans wel verdienen, de ts ziet dat wellicht dan toch anders op dit moment. Ik hoop ook dat hij minuten gaat maken hoor, serieuze minuten wel te verstaan dus niet 8 minuten tegen Almere. Maar bij Jong was het laatst vrij dramatisch, al is hij niet de enige die daarmee moeite heeft/had
  • Citaat
    trouwepsvfan
    Vedette
    5
    Seizoenkaart: Vak AA

Thijs schreef: 24 aug 2024, 22:03
    Misschien wel, maar met Van Duiven hebben we gezien dat verhuur ook niet altijd werkt. Maar prima als Babadi bij Sparta, Heerenveen of zo gaat ballen.
    Van Duiven was ook wel de meest domme verhuur ooit. Je moet er uiteraard wel goed over na denken waar iemand terecht komt, wat voor voetbal er wordt gespeeld en of dat bij diegene past, wat de kansen op speeltijd zijn etc.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht:
    NoaNoTheBaddest10
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Armada
    Internationale topspeler
    6

Ik denk dat het of Babadi of Land is, die verhuurd gaat worden.

Traditioneel wacht men hier lang mee, tot de laatste dagen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Armada voor dit bericht:
    NoaNoTheBaddest10
    NoaNoTheBaddest10
    Nationale topspeler
    5
    Oude naam: NotoriousBIG046

Armada schreef: 24 aug 2024, 22:10 Ik denk dat het of Babadi of Land is, die verhuurd gaat worden.

Ook logisch, verder eens met @trouwepsvfan .
  • Citaat
  • We can't change the world until we change ourselves.
    Tovast
    Nationale topspeler
    4

Awards:

Heb er een hard hoofd in, hij begrijpt het gewoon (nog) niet. Kan uiteraard komen.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Armada schreef: 24 aug 2024, 22:10 Ik denk dat het of Babadi of Land is, die verhuurd gaat worden.

Als dat zo is, dan verwacht ik Babadi. Voor hem zijn meer alternatieven voorhanden. Bovendien heb ik de gevoel dat Babadi het meer nodig heeft om te worden uitgedaagd. Bovendien mag hij fysiek ook wel iets sterker worden, hoeft geen Memphis te worden, maar iéts meer body mag wel
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Hij kwam als een komeet, maar zit nu overduidelijk in een dip. Gek genoeg vooral na zijn verlenging is de klad erin gekomen. Verhuur zou hem daaruit kunnen trekken, maar dan moet er wel een goed plan liggen en niet ergens weer als optie erbij met een beunhaas als coach. Nog niet te vroeg afschrijven, het is op het huidige middenveld ook wel lastig om er tussen te komen.
  • Citaat
    Trixm
    Vedette
    7

Awards:

Het lijkt mij wel belangrijk dat Babadi verhuurd moet worden, zijn niveau groeit meer naar de KKD toe. Typisch zo'n jongen die zich omhoog trekt aan het niveau om zich heen. Een jaar eredivisie, NEC o.i.d. zou goed voor hem zijn.
  • Citaat
  • Saibari is underrated.
    Massimo
    Legende
    7

Babadi (en ook wel Land) hebben niet meer zoveel te zoeken in de KKD en hebben weerstand op een hoger niveau nodig. Land kan nog wel in aanmerking komen voor regelmatig minuten dit seizoen en dan is daarbij ook af en toe een wedstrijd in de KKD prima, maar voor Babadi wordt het lastiger met meer spelers voor hem. Laat hem op Eredivisieniveau spelen en kijken of hij daar meer volwassen kan worden. Niemand lijkt er op dit moment beter van te worden in de huidige situatie.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht (totaal 2):
    JoenepsvFlabbergast
    Revolinho
    Internationale topspeler
    4

Mwa Icey gaat er wel komen. Dit is een dip waar vele spelers mee te maken krijgen, maar er zit zoveel voetbal in die jongen. En de lat ligt gewoon erg hoog, wat lastig is als het je altijd makkelijk af is gegaan. Hij móet nu en dat is een andere mindset.
  • Citaat
    Klapstoel
    Vaste waarde in elftal
    2
    Seizoenkaart: Vak O

Ik blijf Babadi toch een heel opmerkelijk verhaal vinden. Grootste moeite gehad om met hem te verlengen. Uiteindelijk gelukt, maar krijgt bijna geen minuten in PSV 1 en loopt nu in Oss rond

Dat had je vorige jaar rond deze periode niet verwacht? Vraag me sterk af wat zijn next steps zijn
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Ik denk dat het probleem deels bij hem zit en deels bij PSV. Op dit moment is het geen goede match en ik had hem liever verhuurd zien worden. Bij JOng PSV gaat hij geen stappen maken en hoogstens gata zijn instelling getest worden. Maar juist voetballend moet hij stappen maken en dat gaat bij Jong amper gebeuren.
  • Citaat
  • Massimo
    Legende
    7

Ik vind het ook jammer dat hij niet verhuurd is.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
    Juancho
    ComeOnPSV
    Vedette
    5

Menno1 schreef: 13 sep 2024, 19:42 Ik denk dat het probleem deels bij hem zit en deels bij PSV. Op dit moment is het geen goede match en ik had hem liever verhuurd zien worden. Bij JOng PSV gaat hij geen stappen maken en hoogstens gata zijn instelling getest worden. Maar juist voetballend moet hij stappen maken en dat gaat bij Jong amper gebeuren.
    Nou zijn instelling is bij jong beneden alle pijl. Eerst dat anders een 2e Mo.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

ComeOnPSV schreef: 13 sep 2024, 19:45
    Menno1 schreef: 13 sep 2024, 19:42 Ik denk dat het probleem deels bij hem zit en deels bij PSV. Op dit moment is het geen goede match en ik had hem liever verhuurd zien worden. Bij JOng PSV gaat hij geen stappen maken en hoogstens gata zijn instelling getest worden. Maar juist voetballend moet hij stappen maken en dat gaat bij Jong amper gebeuren.
    En dat bedoel ik dus met beiden schuld: Babadi heeft niet de intrinsieke motivatie voor Jong PSV. Echter moet hij ook niet meer op dit niveau spelen. En ik vind dat PSV hem ook wel de mogelijkheden moet bieden om te spelen op een hoger niveau: als er geen plek is in 1, wat iedereen wel kan zien, dan moet hij maar een boodschap meekrijgen dat hij mag kiezen: Jong PSV of verhuur naar een goede eredvisie club. Dit schiet niet op zo.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Menno1 voor dit bericht (totaal 2):
    MassimoRikkert1234
    Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Menno1 schreef: 13 sep 2024, 20:01
    ComeOnPSV schreef: 13 sep 2024, 19:45

En dat bedoel ik dus met beiden schuld: Babadi heeft niet de intrinsieke motivatie voor Jong PSV. Echter moet hij ook niet meer op dit niveau spelen. En ik vind dat PSV hem ook wel de mogelijkheden moet bieden om te spelen op een hoger niveau: als er geen plek is in 1, wat iedereen wel kan zien, dan moet hij maar een boodschap meekrijgen dat hij mag kiezen: Jong PSV of verhuur naar een goede eredvisie club. Dit schiet niet op zo.
    Hoe bedoel je dat hij “niet meer op dit niveau” moet spelen? Jason van Duiven had echt bewezen dat hij het kon op dat niveau, maar Babadi heeft dat nog nooit gedaan. Dus op basis waarvan zou hij dan nu bij een Heerenveen of dergelijke moeten spelen?
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Thijs schreef: 13 sep 2024, 20:26
    Menno1 schreef: 13 sep 2024, 20:01

Hoe bedoel je dat hij “niet meer op dit niveau” moet spelen? Jason van Duiven had echt bewezen dat hij het kon op dat niveau, maar Babadi heeft dat nog nooit gedaan. Dus op basis waarvan zou hij dan nu bij een Heerenveen of dergelijke moeten spelen?
    Omdat hij het in PSV 1 wel liet zien het niveau aan te kunnen in het begin. Dit is een veel groter talent als van Duiven. maar hij moet wel uitgedaagd blijven worden. Dit is hetzelfde als een VWO student mee te laten draaien met MAVO; die gaat er dan ook niet meer volle bak tegenaan. Kan je iets van vinden, maar het is gewoon menselijk gedrag.
  • Citaat
  • TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Goede actie bij die 0-1
  • Citaat
  • LeandroBonfim
    International
    2

Blijft erg goed in de kleine ruimte.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Menno1 schreef: 13 sep 2024, 20:32
    Thijs schreef: 13 sep 2024, 20:26

Omdat hij het in PSV 1 wel liet zien het niveau aan te kunnen in het begin. Dit is een veel groter talent als van Duiven. maar hij moet wel uitgedaagd blijven worden. Dit is hetzelfde als een VWO student mee te laten draaien met MAVO; die gaat er dan ook niet meer volle bak tegenaan. Kan je iets van vinden, maar het is gewoon menselijk gedrag.
    Ik vind dat wel een beetje het pamperen van onze toptalenten, terwijl Babadi op alle vlakken nog genoeg te leren heeft bij Jong. Babadi hoort in 1VWO en draait nu mee bij 4Mavo. Dikke prima, hoor. Of Babadi daadwerkelijk zoveel meer talent heeft als VanDuiven is misschien op technisch gebied waar, maar dat zegt bij lange na niet of het totaalpakketje ook meer voorstelt. Ik vind dat PSV dit prima aanpakt en veel beter dan met Ihattaren die op het paard werd getild en er keihard vanaf viel toen een paar leuke acties per wedstrijd niet meer voldeden.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Prima eerste helft op de plek van Veerman.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Thijs schreef: 13 sep 2024, 20:42
    Menno1 schreef: 13 sep 2024, 20:32

Ik vind dat wel een beetje het pamperen van onze toptalenten, terwijl Babadi op alle vlakken nog genoeg te leren heeft bij Jong. Babadi hoort in 1VWO en draait nu mee bij 4Mavo. Dikke prima, hoor. Of Babadi daadwerkelijk zoveel meer talent heeft als VanDuiven is misschien op technisch gebied waar, maar dat zegt bij lange na niet of het totaalpakketje ook meer voorstelt. Ik vind dat PSV dit prima aanpakt en veel beter dan met Ihattaren die op het paard werd getild en er keihard vanaf viel toen een paar leuke acties per wedstrijd niet meer voldeden.
    Daar verschillen we dan in van mening: ik vind verhuren niks met pamperen te maken. Ihattaren is sowieso een randgeval. Die heeft op geen enkele manier kunnen slagen. Niet bij ons, niet bij Jong Ajax, Niet bij Sampdoria, Niet in Praag. Dat is een lost case. Maar de route Lammers had ik voor Babadi een logische gevonden
  • Citaat
  • Plaats reactie