Boktor schreef: ↑26 okt 2023, 15:32
Tja, het is een beetje lastig om in te schatten of hij de speeltijd niet krijgt omdat hij z'n kans niet pakt (en het dus niet heeft verdiend) of omdat het te maken heeft met z'n contractsituatie.
Ik vind dat zelf niet zo lastig in te schatten, en ik denk niemand als je gewoon rationeel nadenkt over wat er is gebeurd.
Guus Til was geblesseerd, Tillman was niet fit en Saibari kwam terug van een veel te korte vakantie ivm een jeugd tournooi met Jong Marokko. Bosz heeft gewoon de eerstvolgende opgesteld en hij deed het gewoon goed maar dan krijgen ook anderen hun kans. En Saibari deed het nog een stukje beter. Toen kwam Til en die deed het weer een stukje beter en toen kwam Tillman en die deed het weer een stukje beter. Hij is gewoon 4e optie en dat is voor een speler van 18 eigenlijk 1 optie te veel. Zo eerlijk kunnen we best zijn.
Saibari wil nog wel eens naar links of rechts worden gezet, en op 8, maar Til en Tillman zijn gewoon 2 verschillende smaakjes en beide veel betrouwbaarder dan Babadi. Dit is een samenloop van omstandigheden die we alleen hadden kunnen voorkomen door hem heel veel te betalen en hopelijk te kunnen overtuigen dat hij vanzelf opschuift de komende jaren maar daar is het nu te laat voor denk ik. Want je wil ook niet nu ineens met een super aanbod komen want dan geef je echt een slecht signaal af.