Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Die trucjes kwam juist erg zelfverzekerd over gisteren.
Voor mijn gevoel probeerden ze juist de bal in de ploeg te houden ipv een kans te creëren waaruit balverlies en een counter kon ontstaan.
Maar misschien keek ik vanuit een ander perspectief
Die no-look was van Baka. Ook maar meteen in het strafhoekje zetten dan. Samen met Bosca. Gaat druk worden.
Babadi deed een trucje of 2 die gewoon bij een medespeler aankwamen in de rechtsbuiten hoek van Liverpool, waarbij het hele stadion aansloeg. Sommigen hier slaan echt door met kritiek.
Niemand heeft het over "het strafhoekje". Mensen vinden het ongepast. Je maakt het zelf nmi extremer dan dat er uitgesproken wordt.
Precies dit. We zeggen er ook bij dat het de jeugdigheid zal zijn, maar als Antony dit soort dingen bij Ajax deed stond dit forum bol van uitspraken dat hij doormidden geschopt moest worden voor zijn arrogantie. Bakayoko en Babadi zijn duidelijk spelers, die het plezier bij elkaar naar boven halen en dat is mooi, echter vind ik het niet passen bij zo’n wedstrijd, maar is zeker geen groot ding.
Niemand heeft het over "het strafhoekje". Mensen vinden het ongepast. Je maakt het zelf nmi extremer dan dat er uitgesproken wordt.
Precies dit. We zeggen er ook bij dat het de jeugdigheid zal zijn, maar als Antony dit soort dingen bij Ajax deed stond dit forum bol van uitspraken dat hij doormidden geschopt moest worden voor zijn arrogantie. Bakayoko en Babadi zijn duidelijk spelers, die het plezier bij elkaar naar boven halen en dat is mooi, echter vind ik het niet passen bij zo’n wedstrijd, maar is zeker geen groot ding.
Bij Antony was het stom en lachwekkend omdat het totaal niet functioneel was. Die kwam 9 van de 10 keer óf verder terug richting eigen helft na zijn show, óf hij was de bal kwijt. Dat hakje in de lucht van d'n Baab was functioneel want hij speelde de bal ermee vooruit naar een medespeler.
Bij Antony was het stom en lachwekkend omdat het totaal niet functioneel was. Die kwam 9 van de 10 keer óf verder terug richting eigen helft na zijn show, óf hij was de bal kwijt. Dat hakje in de lucht van d'n Baab was functioneel want hij speelde de bal ermee vooruit naar een medespeler.
Daarbij is Antony Ajacied en (dus) een hele vervelende en onsportieve vent, en is Babadi een PSVer en ook nog eens een hele sympathieke en vrolijke jongen.
+ Antony heeft echt een onuitstaanbare, vreselijke, ergerlijke rotkop.
De trucjes waren op een moment dat niemand iets meer om de wedstrijd gaf, en ze waren functioneel want kregen de bal bij een medespeler. Helemaal niks mis mee, ben het dus ook niet eens met de kritiek erop. Prima gedaan van Babadi en co.
Helemaal eens met Peter Bosz. Je maakt je als club zo klein door gallery-play te spelen tegen een team dat voor een wedstrijd des keizersbaard opkomt dagen met een C-elftal.
Trixm schreef: 30 jan 2025, 14:26
Helemaal eens met Peter Bosz. Je maakt je als club zo klein door gallery-play te spelen tegen een team dat voor een wedstrijd des keizersbaard opkomt dagen met een C-elftal.
Als liefhebber van het mooie voetbal vond ik het wel leuk en grappig om te zien. Maar als je er met een wat meer professionele blik naar kijkt dan snap ik Bosz wel.
Ik vind dat hakje eigenlijk briljant. Dat geeft vooral zijn klasse weer. En bovendien gewoon functioneel, in 1x zo'n bal doorspelen kunnen er maar weinig. Het enige uit dat fragmentje wat niet had gehoeven is juist die pass van Bakayoko. Babadi doet wat mij betreft helemaal niks geks.
Antony is een verschrikkelijke eikel en graftak. Ik had nog meer een hekel aan hem dan aan Tadic, dat zegt wel genoeg. Babadi is een goedlachse, speelse, schat van een jongen. Ik heb genoten van Babadi en Bosz moet eens niet zo zuur doen.
Ik vind het eigenlijk respectlozer om met een C-team op te komen dagen in een Champions League wedstrijd in een vol stadion met vol uitvak, dan om een paar trucjes te doen.
Ik vind het eigenlijk respectlozer om met een C-team op te komen dagen in een Champions League wedstrijd in een vol stadion met vol uitvak, dan om een paar trucjes te doen.
Respectloos en klein zijn twee verschillende dingen.
Ik vind dat gallery play ook vrij kinderachtig, maar meer dan dat is het ook niet.
Het is van beide kanten begrijpelijk. Tijdens de wedstrijd dacht ik ook even 'Hmm...' Voor mijn gevoel was het niet zo dat Liverpool het hoofd al in de schoot geworpen had. Anderzijds is dat speelse natuurlijk leuk om te zien, bovendien tegen min of meer leeftijdgenoten, zo gaat dat onderling nu eenmaal. Alleen ... het zal maar tot gefrustreerde reacties bij de tegenstander leiden of tot een tegenaanval. Als professional moet je je daarvan bewust zijn. En een gelijkspel of een overwinning hàd uitgemaakt. Enfin, lang verhaal kort: het is goed gegaan, het was bovendien ver van onze goal, niet meer over hebben, glimlachen en blij zijn met de overwinning