Isaac Babadi

Spelers A-selectie.
TylerDurdn
Internationale topspeler
6

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Verkeerde topic *
  • Citaat
    Vanthaman18
    Vedette
    3
    Favoriete speler: Malik Tillman

Awards:

TylerDurdn schreef: 21 jan 2025, 19:57 Enig idee waarom Saibari niet speelt of op de bank aanwezig is?
    Ja, ziek
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Vanthaman18 voor dit bericht:
    TylerDurdn
    psvgouda
    Legende
    3
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

TylerDurdn schreef: 21 jan 2025, 19:57 Enig idee waarom Saibari niet speelt of op de bank aanwezig is?
    :indexfinger:
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Mooi die glimlach van d'n Baab na die kans.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
    Koenjo
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Haha staat gewoon tikitaka te doen.
  • Citaat
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler
    4

Moet echt meer gaan spelen, toptalent
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Eindhovenvoetbal voor dit bericht (totaal 3):
    LeandroBonfimLucieNilisMithras
    DonyellMalen
    Legende
    4

Waanzinnige invalbeurt, brengt zoveel voetbal. En die glimlach, dan ben ik al helemaal verkocht.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 9):
    DeBruyneGundogangFTSLeandroBonfimLucieNilisRobson de SouzaPeeJKoenjoMithras
    Armada
    Vedette
    6

Ik zal de zeiker zijn. Ik word niet blij hiervan. Iets met mentaliteit. Maar goed. Hij deed het niet slecht.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Armada voor dit bericht (totaal 2):
    BarryBanaanJasperPSV
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Armada schreef: 29 jan 2025, 23:05 Ik zal de zeiker zijn. Ik word niet blij hiervan. Iets met mentaliteit. Maar goed. Hij deed het niet slecht.
    Helemaal eens. Leuk zijn reactie op de kopkans, maar dat gallery play is echt ongepast als je als broekie even meedoet. Anderszins ook begrijpelijk dat juist zo’n jochie in het enthousiasme zich een beetje verliest.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    BarryBanaan
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ongepast nog wel. Wat een zeikerds zitten hier zeg. Sjonge jonge.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 5):
    ruuddevilRobson de SouzaJandeVakantiemanNoaNoTheBaddest10Ren Höek
    LeandroBonfim
    Meervoudig international
    2

Zal allemaal wel, barst van het talent. Die moet minuten gaan maken, waar dan ook.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen LeandroBonfim voor dit bericht (totaal 2):
    EindhovenvoetbalMenno1
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal
    3

Armada schreef: 29 jan 2025, 23:05 Ik zal de zeiker zijn. Ik word niet blij hiervan. Iets met mentaliteit. Maar goed. Hij deed het niet slecht.
    Hij heeft iets speciaals. Die lichaamsschijnbewegingen, pfoh… Icey ga er nou eens helemaal voor.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PeeJ voor dit bericht:
    LeandroBonfim
    Armada
    Vedette
    6

Thijs schreef: 29 jan 2025, 23:07
    Helemaal eens. Leuk zijn reactie op de kopkans, maar dat gallery play is echt ongepast als je als broekie even meedoet. Anderszins ook begrijpelijk dat juist zo’n jochie in het enthousiasme zich een beetje verliest.
    Nou. Dat “jochie”-verhaal gaat voor mij op als je vanuit de jeugd per abuis een keer mee mag doen. Dat je dan jeugdig onbezonnen bent. Prima. Leuk zelfs dat naieve.

Babadi zit al lange tijd bij de a-selectie. Heeft het vaker niet laten zien. Heeft moeite om een kans af te dwingen en is een speeltuinvoetballer in de grote mannenwereld. Daar is ‘ie al vaak op aangesproken. Dan is dit een beetje een bevestiging van alles.

Ik heb niks tegen hem. Vind het vooral “een beetje dom” (en ongepast).
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Armada voor dit bericht:
    Ardbeg
    BarryBanaan
    Meervoudig international
    1

Hij heeft PAS iets speciaals als die het voor elkaar krijgt meters en vieze duels kan pakken. Anders is het gewoon een Youef Hersi light,.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen BarryBanaan voor dit bericht:
    Armada
    Armada
    Vedette
    6

BarryBanaan schreef: 29 jan 2025, 23:14 Hij heeft PAS iets speciaals als die het voor elkaar krijgt meters en vieze duels kan pakken. Anders is het gewoon een Youef Hersi light,.
    Baka’s no look pass en trucjes….

Die heeft nu wel vieze meters gemaakt!
  • Citaat
    Ren Höek
    Vedette
    6

Een 19 jarige valt in de slotfase in, scoort bijna en gaat daarna meedoen als zijn goede vriend begint met wat gallery play.
    Ik dacht "leuk dat die mannekes een heel stadion even op zijn kop zetten". Anderen zeiken hem blijkbaar liever af daarvoor, dat vind ik dan weer een bijzondere denkwijze.

Maar ieder zijn ding.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 5):
    DeEintovenaar29.04.2007ruuddevilMenno1LucieNilis
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 09:56 Een 19 jarige valt in de slotfase in, scoort bijna en gaat daarna meedoen als zijn goede vriend begint met wat gallery play.
    Ik dacht "leuk dat die mannekes een heel stadion even op zijn kop zetten". Anderen zeiken hem blijkbaar liever af daarvoor, dat vind ik dan weer een bijzondere denkwijze.

Maar ieder zijn ding.
    Het was een beetje misplaatst maar 10x liever spelers die er op deze manier ook plezier uit halen, en voor een lach op de gezichten bij supporters zorgt, dan spelers die tot de laatste seconde plichtmatig meehobbelen of volgestopt zitten met tactische aanwijzingen waardoor er geen spontaniteit meer in zit.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht (totaal 3):
    DonyellMalenBoemBoemTheoLucieNilis
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 09:56 Een 19 jarige valt in de slotfase in, scoort bijna en gaat daarna meedoen als zijn goede vriend begint met wat gallery play.

Maar ieder zijn ding.
    Ik vind "afzeiken" erg overdreven. Het ziet er leuk uit maar het is tijdens een wedstrijd die je met moeite over de streep trekt gewoon ongepast. Wat als het mis gaat en zij komen er doorheen en het gaat mis? Als je kritiek intern is dat je te veel bezig bent met speeltuinvoetbal en je valt hier in en doet dit. Tja.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
    Thijs
    Hightower
    Basisspeler
    4

Ardbeg schreef: 30 jan 2025, 10:00

Maar ieder zijn ding.
    Ik vind "afzeiken" erg overdreven. Het ziet er leuk uit maar het is tijdens een wedstrijd die je met moeite over de streep trekt gewoon ongepast. Wat als het mis gaat en zij komen er doorheen en het gaat mis? Als je kritiek intern is dat je te veel bezig bent met speeltuinvoetbal en je valt hier in en doet dit. Tja.
    Door dat overdreven gedoe ontstond er toch nog een gevaarlijk moment met die vrije trap op het einde, of ging er wat anders aan vooraf.

Je mag weer een keer meedoen, en laat dan dit gedrag zien bij een 3-2 stand, ik vind het ook ongepast plus totaal onnodig, daarnaast heb ik er niet zoveel mee, heeft misschien ook wel met respect naar je tegenstander te maken.

Trek gewoon de overwinning over de streep.

Die glimlach na die kans is wel weer mooi om te zien.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Hightower voor dit bericht:
    Ardbeg
    Ren Höek
    Vedette
    6

Ardbeg schreef: 30 jan 2025, 10:00 Wat als het mis gaat en zij komen er doorheen en het gaat mis?
    Als je zo gaat redeneren moet hij elke pass meteen teruggeven. Want het zou kunnen zijn dat...

Halen sommigen nog wel plezier uit een stadionbezoek?
    Ik lees hier veel gezeur over het stille publiek, maar als we een paar jonkies hebben die het hele stadion even op zijn kop zetten is er weer gezeur over eventuele risico's en misplaatstheid. Ik vind het mierenneuken om weinig.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 6):
    GillesdelaCroquetteYkhimD.MillpantsJandeVakantiemanBramLucieNilis
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 10:39
    Ardbeg schreef: 30 jan 2025, 10:00 Wat als het mis gaat en zij komen er doorheen en het gaat mis?
    Als je zo gaat redeneren moet hij elke pass meteen teruggeven. Want het zou kunnen zijn dat...

Halen sommigen nog wel plezier uit een stadionbezoek?
    Ik lees hier veel gezeur over het stille publiek, maar als we een paar jonkies hebben die het hele stadion even op zijn kop zetten is er weer gezeur over eventuele risico's en misplaatstheid. Ik vind het mierenneuken om weinig.
    Niemand heeft het over "elke pass meteen teruggeven" maar over die onnodige no-look passing, trucjes en noem het maar op. Omdat mensen er anders in staan is het niet meteen "gezeur" of "mierenneuken". Ook dat "gezeur over het stille publiek" heeft hier welliswaar niets mee van doen.
  • Citaat
    Ren Höek
    Vedette
    6

Ardbeg schreef: 30 jan 2025, 10:40 Niemand heeft het over "elke pass meteen teruggeven" maar over die onnodige no-look passing, trucjes en noem het maar op.
    Die no-look was van Baka. Ook maar meteen in het strafhoekje zetten dan. Samen met Bosca. Gaat druk worden.
    Babadi deed een trucje of 2 die gewoon bij een medespeler aankwamen in de rechtsbuiten hoek van Liverpool, waarbij het hele stadion aansloeg. Sommigen hier slaan echt door met kritiek.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht:
    GillesdelaCroquette
    Juancho
    Mister PSV
    7

Dat spelplezier hoort toch ook een beetje bij die ventjes? Dat Bosz dat niet zo leuk vindt, prima, lekker intern met elkaar bespreken zodat ze er beter uitkomen. Maar ik vond het ook wel leuk. Dit PSV kan ook wel weer wat onbevangenheid en speelsheid gebruiken na maanden van, ik zou bijna zeggen, plichtmatig voetbal.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 5):
    Ren HöekYkhimdanko-lazovicJandeVakantiemanLucieNilis
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 10:48
    Ardbeg schreef: 30 jan 2025, 10:40 Niemand heeft het over "elke pass meteen teruggeven" maar over die onnodige no-look passing, trucjes en noem het maar op.
    Die no-look was van Baka. Ook maar meteen in het strafhoekje zetten dan. Samen met Bosca. Gaat druk worden.
    Babadi deed een trucje of 2 die gewoon bij een medespeler aankwamen in de rechtsbuiten hoek van Liverpool, waarbij het hele stadion aansloeg. Sommigen hier slaan echt door met kritiek.
    Niemand heeft het over "het strafhoekje". Mensen vinden het ongepast. Je maakt het zelf nmi extremer dan dat er uitgesproken wordt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
    Thijs
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal
    4

Juancho schreef: 30 jan 2025, 10:49 Dat spelplezier hoort toch ook een beetje bij die ventjes? Dat Bosz dat niet zo leuk vindt, prima, lekker intern met elkaar bespreken zodat ze er beter uitkomen. Maar ik vond het ook wel leuk. Dit PSV kan ook wel weer wat onbevangenheid en speelsheid gebruiken na maanden van, ik zou bijna zeggen, plichtmatig voetbal.
    Jong en onbevangen, natuurlijk hoort het niet... maar het hoort wel bij de leeftijd.
  • Citaat
  • danko-lazovic
    Nationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak PR

🥰

Ik vind Babadi echt zo’n heerlijke speler. Echt een unieke speler qua stijl ook.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen danko-lazovic voor dit bericht (totaal 8):
    DonyellMalenSKERLALeandroBonfimThindeMithrasJeronimoLucieNilisPsvamsterdam1913ab
    Plaats reactie