Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Verkeerde topic *Isaac Babadi
-
Vanthaman18
- Vedette
- 3
- Favoriete speler: Malik Tillman
-
Awards:
Ja, ziekTylerDurdn schreef: 21 jan 2025, 19:57 Enig idee waarom Saibari niet speelt of op de bank aanwezig is?
- Deze gebruikers waarderen Vanthaman18 voor dit bericht:
- TylerDurdn
-
psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
TylerDurdn schreef: 21 jan 2025, 19:57 Enig idee waarom Saibari niet speelt of op de bank aanwezig is?

-
Eindhovenvoetbal
- Internationale topspeler
- 4
Moet echt meer gaan spelen, toptalent
- Deze gebruikers waarderen Eindhovenvoetbal voor dit bericht (totaal 3):
- LeandroBonfim • LucieNilis • Mithras
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
Waanzinnige invalbeurt, brengt zoveel voetbal. En die glimlach, dan ben ik al helemaal verkocht.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 9):
- DeBruyne • Gundogang • FTS • LeandroBonfim • LucieNilis • Robson de Souza • PeeJ • Koenjo • Mithras
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Helemaal eens. Leuk zijn reactie op de kopkans, maar dat gallery play is echt ongepast als je als broekie even meedoet. Anderszins ook begrijpelijk dat juist zo’n jochie in het enthousiasme zich een beetje verliest.Armada schreef: 29 jan 2025, 23:05 Ik zal de zeiker zijn. Ik word niet blij hiervan. Iets met mentaliteit. Maar goed. Hij deed het niet slecht.
- Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
- BarryBanaan
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Ongepast nog wel. Wat een zeikerds zitten hier zeg. Sjonge jonge.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 5):
- ruuddevil • Robson de Souza • JandeVakantieman • NoaNoTheBaddest10 • Ren Höek
-
- Meervoudig international
- 2
Zal allemaal wel, barst van het talent. Die moet minuten gaan maken, waar dan ook.
- Deze gebruikers waarderen LeandroBonfim voor dit bericht (totaal 2):
- Eindhovenvoetbal • Menno1
-
- Vaste waarde in elftal
- 3
Hij heeft iets speciaals. Die lichaamsschijnbewegingen, pfoh… Icey ga er nou eens helemaal voor.Armada schreef: 29 jan 2025, 23:05 Ik zal de zeiker zijn. Ik word niet blij hiervan. Iets met mentaliteit. Maar goed. Hij deed het niet slecht.
- Deze gebruikers waarderen PeeJ voor dit bericht:
- LeandroBonfim
- Armada
- Vedette
- 6
Nou. Dat “jochie”-verhaal gaat voor mij op als je vanuit de jeugd per abuis een keer mee mag doen. Dat je dan jeugdig onbezonnen bent. Prima. Leuk zelfs dat naieve.Thijs schreef: 29 jan 2025, 23:07Helemaal eens. Leuk zijn reactie op de kopkans, maar dat gallery play is echt ongepast als je als broekie even meedoet. Anderszins ook begrijpelijk dat juist zo’n jochie in het enthousiasme zich een beetje verliest.Armada schreef: 29 jan 2025, 23:05 Ik zal de zeiker zijn. Ik word niet blij hiervan. Iets met mentaliteit. Maar goed. Hij deed het niet slecht.
Babadi zit al lange tijd bij de a-selectie. Heeft het vaker niet laten zien. Heeft moeite om een kans af te dwingen en is een speeltuinvoetballer in de grote mannenwereld. Daar is ‘ie al vaak op aangesproken. Dan is dit een beetje een bevestiging van alles.
Ik heb niks tegen hem. Vind het vooral “een beetje dom” (en ongepast).
-
- Meervoudig international
- 1
Hij heeft PAS iets speciaals als die het voor elkaar krijgt meters en vieze duels kan pakken. Anders is het gewoon een Youef Hersi light,.
- Deze gebruikers waarderen BarryBanaan voor dit bericht:
- Armada
- Armada
- Vedette
- 6
Baka’s no look pass en trucjes….BarryBanaan schreef: 29 jan 2025, 23:14 Hij heeft PAS iets speciaals als die het voor elkaar krijgt meters en vieze duels kan pakken. Anders is het gewoon een Youef Hersi light,.
Die heeft nu wel vieze meters gemaakt!
-
Ren Höek
- Vedette
- 6
Een 19 jarige valt in de slotfase in, scoort bijna en gaat daarna meedoen als zijn goede vriend begint met wat gallery play.
Ik dacht "leuk dat die mannekes een heel stadion even op zijn kop zetten". Anderen zeiken hem blijkbaar liever af daarvoor, dat vind ik dan weer een bijzondere denkwijze.
Maar ieder zijn ding.
Ik dacht "leuk dat die mannekes een heel stadion even op zijn kop zetten". Anderen zeiken hem blijkbaar liever af daarvoor, dat vind ik dan weer een bijzondere denkwijze.
Maar ieder zijn ding.
- Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 5):
- DeEintovenaar • 29.04.2007 • ruuddevil • Menno1 • LucieNilis
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Het was een beetje misplaatst maar 10x liever spelers die er op deze manier ook plezier uit halen, en voor een lach op de gezichten bij supporters zorgt, dan spelers die tot de laatste seconde plichtmatig meehobbelen of volgestopt zitten met tactische aanwijzingen waardoor er geen spontaniteit meer in zit.Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 09:56 Een 19 jarige valt in de slotfase in, scoort bijna en gaat daarna meedoen als zijn goede vriend begint met wat gallery play.
Maar ieder zijn ding.
- Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht (totaal 3):
- DonyellMalen • BoemBoemTheo • LucieNilis
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
Ik vind "afzeiken" erg overdreven. Het ziet er leuk uit maar het is tijdens een wedstrijd die je met moeite over de streep trekt gewoon ongepast. Wat als het mis gaat en zij komen er doorheen en het gaat mis? Als je kritiek intern is dat je te veel bezig bent met speeltuinvoetbal en je valt hier in en doet dit. Tja.Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 09:56 Een 19 jarige valt in de slotfase in, scoort bijna en gaat daarna meedoen als zijn goede vriend begint met wat gallery play.
Maar ieder zijn ding.
-
- Basisspeler
- 4
Door dat overdreven gedoe ontstond er toch nog een gevaarlijk moment met die vrije trap op het einde, of ging er wat anders aan vooraf.Ardbeg schreef: 30 jan 2025, 10:00Ik vind "afzeiken" erg overdreven. Het ziet er leuk uit maar het is tijdens een wedstrijd die je met moeite over de streep trekt gewoon ongepast. Wat als het mis gaat en zij komen er doorheen en het gaat mis? Als je kritiek intern is dat je te veel bezig bent met speeltuinvoetbal en je valt hier in en doet dit. Tja.Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 09:56 Een 19 jarige valt in de slotfase in, scoort bijna en gaat daarna meedoen als zijn goede vriend begint met wat gallery play.
Maar ieder zijn ding.
Je mag weer een keer meedoen, en laat dan dit gedrag zien bij een 3-2 stand, ik vind het ook ongepast plus totaal onnodig, daarnaast heb ik er niet zoveel mee, heeft misschien ook wel met respect naar je tegenstander te maken.
Trek gewoon de overwinning over de streep.
Die glimlach na die kans is wel weer mooi om te zien.
-
Ren Höek
- Vedette
- 6
Als je zo gaat redeneren moet hij elke pass meteen teruggeven. Want het zou kunnen zijn dat...
Halen sommigen nog wel plezier uit een stadionbezoek?
Ik lees hier veel gezeur over het stille publiek, maar als we een paar jonkies hebben die het hele stadion even op zijn kop zetten is er weer gezeur over eventuele risico's en misplaatstheid. Ik vind het mierenneuken om weinig.
- Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht (totaal 6):
- GillesdelaCroquette • Ykhim • D.Millpants • JandeVakantieman • Bram • LucieNilis
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
Niemand heeft het over "elke pass meteen teruggeven" maar over die onnodige no-look passing, trucjes en noem het maar op. Omdat mensen er anders in staan is het niet meteen "gezeur" of "mierenneuken". Ook dat "gezeur over het stille publiek" heeft hier welliswaar niets mee van doen.Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 10:39Als je zo gaat redeneren moet hij elke pass meteen teruggeven. Want het zou kunnen zijn dat...
Halen sommigen nog wel plezier uit een stadionbezoek?
Ik lees hier veel gezeur over het stille publiek, maar als we een paar jonkies hebben die het hele stadion even op zijn kop zetten is er weer gezeur over eventuele risico's en misplaatstheid. Ik vind het mierenneuken om weinig.
-
Ren Höek
- Vedette
- 6
Die no-look was van Baka. Ook maar meteen in het strafhoekje zetten dan. Samen met Bosca. Gaat druk worden.Ardbeg schreef: 30 jan 2025, 10:40 Niemand heeft het over "elke pass meteen teruggeven" maar over die onnodige no-look passing, trucjes en noem het maar op.
Babadi deed een trucje of 2 die gewoon bij een medespeler aankwamen in de rechtsbuiten hoek van Liverpool, waarbij het hele stadion aansloeg. Sommigen hier slaan echt door met kritiek.
- Deze gebruikers waarderen Ren Höek voor dit bericht:
- GillesdelaCroquette
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Dat spelplezier hoort toch ook een beetje bij die ventjes? Dat Bosz dat niet zo leuk vindt, prima, lekker intern met elkaar bespreken zodat ze er beter uitkomen. Maar ik vond het ook wel leuk. Dit PSV kan ook wel weer wat onbevangenheid en speelsheid gebruiken na maanden van, ik zou bijna zeggen, plichtmatig voetbal.
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 5):
- Ren Höek • Ykhim • danko-lazovic • JandeVakantieman • LucieNilis
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
Niemand heeft het over "het strafhoekje". Mensen vinden het ongepast. Je maakt het zelf nmi extremer dan dat er uitgesproken wordt.Ren Höek schreef: 30 jan 2025, 10:48Die no-look was van Baka. Ook maar meteen in het strafhoekje zetten dan. Samen met Bosca. Gaat druk worden.Ardbeg schreef: 30 jan 2025, 10:40 Niemand heeft het over "elke pass meteen teruggeven" maar over die onnodige no-look passing, trucjes en noem het maar op.
Babadi deed een trucje of 2 die gewoon bij een medespeler aankwamen in de rechtsbuiten hoek van Liverpool, waarbij het hele stadion aansloeg. Sommigen hier slaan echt door met kritiek.
-
M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
- 4
Jong en onbevangen, natuurlijk hoort het niet... maar het hoort wel bij de leeftijd.Juancho schreef: 30 jan 2025, 10:49 Dat spelplezier hoort toch ook een beetje bij die ventjes? Dat Bosz dat niet zo leuk vindt, prima, lekker intern met elkaar bespreken zodat ze er beter uitkomen. Maar ik vond het ook wel leuk. Dit PSV kan ook wel weer wat onbevangenheid en speelsheid gebruiken na maanden van, ik zou bijna zeggen, plichtmatig voetbal.
-
- Nationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak PR
Ik vind Babadi echt zo’n heerlijke speler. Echt een unieke speler qua stijl ook.
- Deze gebruikers waarderen danko-lazovic voor dit bericht (totaal 8):
- DonyellMalen • SKERLA • LeandroBonfim • Thinde • Mithras • Jeronimo • LucieNilis • Psvamsterdam1913ab