Jarrad Branthwaite

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Mikelvb schreef: 30 okt 2022, 08:50
ruuddevil schreef: 30 okt 2022, 08:04

Als hij vertrekt dan komt er niemand voor terug, want Boscagli kan dan waarschijnlijk weer spelen.
Ja want Boscagli was verdedigend echt top. Boscagli/Obispo/Teze/Ramalho/Gerrit. Allemaal verdedigers die ergens goed in zijn maar ook zeker steken laten vallen. Hebben ons allemaal ergens punten gekost en zeker voor frustratie gezorgd. Echter zie ik het gewoon een stuk simpeler. We hebben als club op termijn knaken nodig. Gerrit is helaas een huur speler dus die gaat ons die knaken niet opleveren, dus dan liever Obispo met de hoop dat hij zich toch nog verder ontwikkelt. Heeft in bijna 1,5 seizoen niet eens 1 vol seizoen aan wedstrijden gespeeld op dit niveau dus zo vreemd is het allemaal niet dat het nog niet top top level is. Mochten we Gerrit voor een leuk prijsje kunnen overnemen lijkt me dit natuurlijk een goede keuze. Er zit echt potentie in die jongen.
We hebben knaken nodig ja. CL knaken. De kans dat je van Ajax en AZ wint is met Gerrit groter dan met Obispo. Dan blijf je in de race voor het kampioenschap.

En zeg nou zelf, met de lage bedragen die PSV vangt (zeker voor verdedigers), wij gaan nooit meer dan 7 miljoen euro vangen voor Obispo.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mikelvb schreef: 30 okt 2022, 08:50
ruuddevil schreef: 30 okt 2022, 08:04

Als hij vertrekt dan komt er niemand voor terug, want Boscagli kan dan waarschijnlijk weer spelen.
Ja want Boscagli was verdedigend echt top. Boscagli/Obispo/Teze/Ramalho/Gerrit. Allemaal verdedigers die ergens goed in zijn maar ook zeker steken laten vallen. Hebben ons allemaal ergens punten gekost en zeker voor frustratie gezorgd. Echter zie ik het gewoon een stuk simpeler. We hebben als club op termijn knaken nodig. Gerrit is helaas een huur speler dus die gaat ons die knaken niet opleveren, dus dan liever Obispo met de hoop dat hij zich toch nog verder ontwikkelt. Heeft in bijna 1,5 seizoen niet eens 1 vol seizoen aan wedstrijden gespeeld op dit niveau dus zo vreemd is het allemaal niet dat het nog niet top top level is. Mochten we Gerrit voor een leuk prijsje kunnen overnemen lijkt me dit natuurlijk een goede keuze. Er zit echt potentie in die jongen.
Ik zeg niet dat Boscagli top is. Ik zeg alleen dat als je kijkt naar de keuzes die PSV maakt het onrealistisch is te verwachten dat ze een vervanger halen als Gerrit mocht vertrekken nu Boscagli zijn rentree nadert.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ykhim schreef: 29 okt 2022, 20:18
PCGC schreef: 29 okt 2022, 20:01 Welke fouten, die Obispo heeft gemaakt, heeft Gerrit gemaakt? Die heeft ons (nog) geen wedstrijden gekost.
Gerrit maakte toch ook gewoon enorme fouten tegen Excelsior en Volendam? Dan scoort PSV er wel 6 en 7, dus dan wordt het allemaal niet zo'n issue. Had tegen Groningen ook gekund, maar ja.
Ga hier ook wel mee met PCGC eigenlijk. Vooral ook omdat ik niet verwacht dat wij bij PSV spelers zullen hebben die nooit fouten maken. Maar Obispo maakt iedere week een Frank de Boertje. Daarnaast nog eens de paniek als we een tegengoal krijgen (al ligt dat niet alleen aan Obispo). Gerrit boven Obispo any given Sunday!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

'Eight days a week', niet voor minder
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Virgil van Dijk vertrok op zijn 22ste naar Celtic mede doordat de Nederlandse top meer zag in Mike van der Hoorn, Jeffrey Bruma en Karim Rekik. Van Dijk had niet de blessure historie van Obispo en had daardoor al veel meer kunnen spelen bij Willem II en Groningen, maar ook daar werd hij niet als de foutloze verdediger gezien.

Armando Obispo heeft in de basis alle kwaliteiten. Gaat hij de veelheid aan foutjes uit zijn spel krijgen? Geen idee, maar als je ooit een verdediger hier had die in potentie alles had, is hij het wel. Branthwaite heeft dat niet, want ondanks zijn lengte en bouw, is hij minder in duel- en kopkracht dan Obispo, is zijn tackle minder en is het opbouwend ongeveer gelijk. Alleen komt dan het aloude forumprobleem naar boven dat wij spelers ophemelen na drie leuke acties en vinden dat ze moeten spelen ten koste van spelers, die het al veel vaker gezien hebben maar even in een mindere fase zitten (denk bijvoorbeeld aan de roep voor Hendrix over Guardado, Bakayoko over Doan, Dumfries die inwisselbaar zou zijn enz.)
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 apr 2022

trouwepsvfan schreef: 30 okt 2022, 08:57
Mikelvb schreef: 30 okt 2022, 08:50

Ja want Boscagli was verdedigend echt top. Boscagli/Obispo/Teze/Ramalho/Gerrit. Allemaal verdedigers die ergens goed in zijn maar ook zeker steken laten vallen. Hebben ons allemaal ergens punten gekost en zeker voor frustratie gezorgd. Echter zie ik het gewoon een stuk simpeler. We hebben als club op termijn knaken nodig. Gerrit is helaas een huur speler dus die gaat ons die knaken niet opleveren, dus dan liever Obispo met de hoop dat hij zich toch nog verder ontwikkelt. Heeft in bijna 1,5 seizoen niet eens 1 vol seizoen aan wedstrijden gespeeld op dit niveau dus zo vreemd is het allemaal niet dat het nog niet top top level is. Mochten we Gerrit voor een leuk prijsje kunnen overnemen lijkt me dit natuurlijk een goede keuze. Er zit echt potentie in die jongen.
We hebben knaken nodig ja. CL knaken. De kans dat je van Ajax en AZ wint is met Gerrit groter dan met Obispo. Dan blijf je in de race voor het kampioenschap.

En zeg nou zelf, met de lage bedragen die PSV vangt (zeker voor verdedigers), wij gaan nooit meer dan 7 miljoen euro vangen voor Obispo.
Zeker waar. Alleen doen als Gerrit zoveel beter is dan Obispo is nog nergens op gebaseerd. Met Obispo is er ook van Ajax, Feyenoord en Monaco gewonnen. Ook je 2e punt is helemaal waar, maar 7 miljoen is nog altijd meer dan niks.

Mijn voorkeur gaat uit naar Gerrit en Obispo. Ik vind Ramalho ondanks zijn hier benoemde leiderschap skills gewoon een wilde bras.
Laatst gewijzigd door Mikelvb op 30 okt 2022, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Thijs schreef: 30 okt 2022, 09:24 Virgil van Dijk vertrok op zijn 22ste naar Celtic mede doordat de Nederlandse top meer zag in Mike van der Hoorn, Jeffrey Bruma en Karim Rekik. Van Dijk had niet de blessure historie van Obispo en had daardoor al veel meer kunnen spelen bij Willem II en Groningen, maar ook daar werd hij niet als de foutloze verdediger gezien.

Armando Obispo heeft in de basis alle kwaliteiten. Gaat hij de veelheid aan foutjes uit zijn spel krijgen? Geen idee, maar als je ooit een verdediger hier had die in potentie alles had, is hij het wel. Branthwaite heeft dat niet, want ondanks zijn lengte en bouw, is hij minder in duel- en kopkracht dan Obispo, is zijn tackle minder en is het opbouwend ongeveer gelijk. Alleen komt dan het aloude forumprobleem naar boven dat wij spelers ophemelen na drie leuke acties en vinden dat ze moeten spelen ten koste van spelers, die het al veel vaker gezien hebben maar even in een mindere fase zitten (denk bijvoorbeeld aan de roep voor Hendrix over Guardado, Bakayoko over Doan, Dumfries die inwisselbaar zou zijn enz.)
Verschil is wel dat Obispo een paar jaar ouder is dan Gerrit en hij er blijkbaar niet in slaagt de volgende stap te zetten. Buiten zijn blessures ontwikkeld hij zich niet door. Obispo heeft bepaalde eigenschappen waardoor hij een goede verdediger kan worden maar dat valt weg bij zijn zwakke punten. Vind Brantwaithe overigens zeker niet minder qua duel en kopkracht. Naar mijn mening heeft Obispo best veel kansen gehad en heeft met name Ruud veel vertrouwen in hem maar ik zie dat niet beloond worden in stabiele prestaties. Obispo is nog steeds de eerste verdediger die omvalt als de druk hoger wordt. Brantwaithe verdiend een serie wedstrijden in de basis naar mijn mening.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Joenepsv schreef: 30 okt 2022, 09:36
Thijs schreef: 30 okt 2022, 09:24 Virgil van Dijk vertrok op zijn 22ste naar Celtic mede doordat de Nederlandse top meer zag in Mike van der Hoorn, Jeffrey Bruma en Karim Rekik. Van Dijk had niet de blessure historie van Obispo en had daardoor al veel meer kunnen spelen bij Willem II en Groningen, maar ook daar werd hij niet als de foutloze verdediger gezien.

Armando Obispo heeft in de basis alle kwaliteiten. Gaat hij de veelheid aan foutjes uit zijn spel krijgen? Geen idee, maar als je ooit een verdediger hier had die in potentie alles had, is hij het wel. Branthwaite heeft dat niet, want ondanks zijn lengte en bouw, is hij minder in duel- en kopkracht dan Obispo, is zijn tackle minder en is het opbouwend ongeveer gelijk. Alleen komt dan het aloude forumprobleem naar boven dat wij spelers ophemelen na drie leuke acties en vinden dat ze moeten spelen ten koste van spelers, die het al veel vaker gezien hebben maar even in een mindere fase zitten (denk bijvoorbeeld aan de roep voor Hendrix over Guardado, Bakayoko over Doan, Dumfries die inwisselbaar zou zijn enz.)
Verschil is wel dat Obispo een paar jaar ouder is dan Gerrit en hij er blijkbaar niet in slaagt de volgende stap te zetten. Buiten zijn blessures ontwikkeld hij zich niet door. Obispo heeft bepaalde eigenschappen waardoor hij een goede verdediger kan worden maar dat valt weg bij zijn zwakke punten. Vind Brantwaithe overigens zeker niet minder qua duel en kopkracht. Naar mijn mening heeft Obispo best veel kansen gehad en heeft met name Ruud veel vertrouwen in hem maar ik zie dat niet beloond worden in stabiele prestaties. Obispo is nog steeds de eerste verdediger die omvalt als de druk hoger wordt. Brantwaithe verdiend een serie wedstrijden in de basis naar mijn mening.
Obispo heeft twee-drie jaar gemist door blessures. Daarbij zie je dat verdedigers vaak langer nodig hebben om stabiel te worden in hun spel, dus ik vind het niet gek als Obispo nog een paar jaar behoeft. Wat zie jij als zijn zwakke punten? Concentratie? Of is er meer? En hoe vind je Brantwaithe dan op die aspecten?
Ik vind dat Jarrad best minuten verdient, maar zo lang hij gehuurd is, moet hij mijns inziens echt beter zijn dan de ander en dat is ie (nog) niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Thijs schreef: 30 okt 2022, 09:43 Daarbij zie je dat verdedigers vaak langer nodig hebben om stabiel te worden in hun spel, dus ik vind het niet gek als Obispo nog een paar jaar behoeft.
Is het gek als ik zeg dat hij die paar jaar vooral ergens anders mag gaan op doen? Het kan goed zijn dat klopt wat je zegt: maar zo'n cruciale positie die doorwerkt in je hele team als men daar onzekerheid bespeurt zie ik liever ergens anders ontwikkeling doormaken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik snap er niets van, hebben we nu een week na Groningen ineens een discussie dat Obispo beter is dan Jarred? Of onze beste verdediger is?

Ramalho - Jarred heeft op dit moment alles wat we nodig hebben. Obispo heeft een top tackle en is aanvallend ook al top geweest en Teze is sneller dan Ramalho en kan beter verticaal spelen maar die 2 jonge gasten spelen veel minder volwassen dan Jarred. Als er iemand een serieuze kans als CV verdient nu dan is het Teze wel en niet Obispo.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Thijs schreef: 30 okt 2022, 09:43
Joenepsv schreef: 30 okt 2022, 09:36

Verschil is wel dat Obispo een paar jaar ouder is dan Gerrit en hij er blijkbaar niet in slaagt de volgende stap te zetten. Buiten zijn blessures ontwikkeld hij zich niet door. Obispo heeft bepaalde eigenschappen waardoor hij een goede verdediger kan worden maar dat valt weg bij zijn zwakke punten. Vind Brantwaithe overigens zeker niet minder qua duel en kopkracht. Naar mijn mening heeft Obispo best veel kansen gehad en heeft met name Ruud veel vertrouwen in hem maar ik zie dat niet beloond worden in stabiele prestaties. Obispo is nog steeds de eerste verdediger die omvalt als de druk hoger wordt. Brantwaithe verdiend een serie wedstrijden in de basis naar mijn mening.
Obispo heeft twee-drie jaar gemist door blessures. Daarbij zie je dat verdedigers vaak langer nodig hebben om stabiel te worden in hun spel, dus ik vind het niet gek als Obispo nog een paar jaar behoeft. Wat zie jij als zijn zwakke punten? Concentratie? Of is er meer? En hoe vind je Brantwaithe dan op die aspecten?
Ik vind dat Jarrad best minuten verdient, maar zo lang hij gehuurd is, moet hij mijns inziens echt beter zijn dan de ander en dat is ie (nog) niet.
Verdedigers hebben inderdaad langer de tijd nodig maar hoeveel tijd wil je hem geven en op basis van wat? Potentie? Ben het wel met de Shoving eens dat hij misschien die tijd elders moet pakken op een lager niveau. Denk dat concentratie en positionering beter moeten bij hem maar vraag me af of met name de concentratie beter kan. Of dat te leren is bedoel ik. Vind bovendien het voetballend vermogen van hem overschat. Vind Gerrit niet beter maar wel net zo goed waar Gerrit stabieler presteert als het moet. En ik ben "anti" huurling maar je kan het niet verkopen om Gerrit te banken en Obispo te handhaven naar de groep.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Uiteindelijk gaat het om de punten. En of iemand dan een huurling is of niet vind ik niet boeiend. Ik wil de best mogelijke opstelling. En persoonlijk denk ik dat het Ramalho/Gerrit is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 30 okt 2022, 10:00
Thijs schreef: 30 okt 2022, 09:43 Daarbij zie je dat verdedigers vaak langer nodig hebben om stabiel te worden in hun spel, dus ik vind het niet gek als Obispo nog een paar jaar behoeft.
Is het gek als ik zeg dat hij die paar jaar vooral ergens anders mag gaan op doen? Het kan goed zijn dat klopt wat je zegt: maar zo'n cruciale positie die doorwerkt in je hele team als men daar onzekerheid bespeurt zie ik liever ergens anders ontwikkeling doormaken.
Ja, dat is gek, want Obispo steekt niet veel meer op van potjes bij Vitesse of dergelijke. Dus ofwel gaan we zo’n speler kansen geven bij ons en de hoop hebben dat hij doorgroeit of we settelen voor een speler in de categorie Ramalho. Uiteraard kun je incidenteel een Alex of Moreno halen, maar we moeten niet doen alsof het reëel is dat we structureel die kwaliteit binnen kunnen halen.

Wat Branthwaite betreft snap ik niet hoe men kan doen alsof hij zo veel beter is dan Obispo, aangezien Obispo in zijn eerste wedstrijden dit seizoen geweldig was en hier terecht geprezen werd. Dat niveau heeft Jarrad nog niet laten zien en hij heeft wel al de nodige foutjes laten zien, wat ook normaal is voor een verdediger van die leeftijd. Maar om nu maar elke keer te gaan wisselen is helemaal fataal, net zoals ik erbij blijf dat het begin dit seizoen met Teze-Obispo prima stond, totdat zij continu uit elkaar werden gehaald en het niet meer goed kwam in welke combinatie dan ook.

Dus ik snap dat je Obispo mogelijk even in de luwte wil houden, maar dan zou je een zekere factor moeten hebben als Ramalho. Dat hebben we niet, dus als je er nu voor kiest om Jarrad op te stellen, moet je dat tot het WK blijven doen en dan gaan we wel zien of jullie nog zo positief over hem zijn of dat hij dan ook bij het grof vuil moet.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik zie ook veel liever Brantwaithe dan Obispo hoor. Beetje klaar met die slaperd. Ik zeg niet dat het niet in hem zit maar totdat zijn focus 100%, lekker banken. Dan kan ie nog zo stoer kijken
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Thijs schreef: 30 okt 2022, 11:46 Ja, dat is gek, want Obispo steekt niet veel meer op van potjes bij Vitesse of dergelijke. Dus ofwel gaan we zo’n speler kansen geven bij ons en de hoop hebben dat hij doorgroeit of we settelen voor een speler in de categorie Ramalho.

Wat Branthwaite betreft snap ik niet hoe men kan doen alsof hij zo veel beter is dan Obispo, aangezien Obispo in zijn eerste wedstrijden dit seizoen geweldig was en hier terecht geprezen werd. Dat niveau heeft Jarrad nog niet laten zien en hij heeft wel al de nodige foutjes laten zien, wat ook normaal is voor een verdediger van die leeftijd. Maar om nu maar elke keer te gaan wisselen is helemaal fataal, net zoals ik erbij blijf dat het begin dit seizoen met Teze-Obispo prima stond, totdat zij continu uit elkaar werden gehaald en het niet meer goed kwam in welke combinatie dan ook.

Dus ik snap dat je Obispo mogelijk even in de luwte wil houden, maar dan zou je een zekere factor moeten hebben als Ramalho. Dat hebben we niet, dus als je er nu voor kiest om Jarrad op te stellen, moet je dat tot het WK blijven doen en dan gaan we wel zien of jullie nog zo positief over hem zijn of dat hij dan ook bij het grof vuil moet.
Obispo steekt wel degelijk daar wat van op. Hij heeft immers dezelfde tegenstanders als bij PSV alleen zal meer onder druk staan. Als hij bij Vitesse niet uitblinkt dan hoef je bij ons al helemaal niets te verwachten.

Ik zag al eerder dat er superlatieven zouden zijn gebruikt over Gerrit dat hij zo geweldig zou zijn. Eigenlijk heb ik dat nauwelijks gelezen. Ik vind het aanmerkelijk stabieler ogen met Gerrit, maar hij zal dat over meerdere wedstrijden moeten laten zien.

Het gaat er niet om of Obispo bij het grof vuil moet of dat 'wij' dan nog steeds zo positief zijn over Gerrit. Ik denk dat het moment te rechtvaardigen is om een ander op LCV neer te zetten ipv Obispo. Dan kan je nog twijfelen over Teze/Ramalho of Ramalho/Gerrit, maar om nu een ander centrum te willen zien is toch helemaal niet raar en betekent toch ook niet dat Obispo bij het grofvuil kan. Hij is simpelweg veel te wisselvallig naar mijn idee op dit moment. Laten we alsjeblieft Gerrit testen in de laatste duels. Als hij net zo wisselvallig is dan kan hij lekker terug in de winterstop als ik het goed begrijp.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 30 okt 2022, 12:19 Obispo steekt wel degelijk daar wat van op. Hij heeft immers dezelfde tegenstanders als bij PSV alleen zal meer onder druk staan. Als hij bij Vitesse niet uitblinkt dan hoef je bij ons al helemaal niets te verwachten.
Maar dat heeft hij toch al gehad? En in de zware wedstrijden bij ons heeft hij over het algemeen zijn beste wedstrijden gespeeld. Zijn probleem lijkt vooral in zijn concentratie te zitten, wat meestal gebeurt als je duidelijk beter bent dan de tegenstander. Dat gaat hij niet oefenen bij Vitesse of dergelijke, omdat hij daar een veel actievere betrokkenheid heeft, aangezien ze inderdaad meer onder druk staan. Maar onder druk komen juist zijn kwaliteiten naar boven, omdat de concentratie er vanzelf wel is en opbouwend niet zoveel gevraagd wordt. Daarbij komt hij op een leeftijd dat verhuren voor hemzelf ook niet meer logisch is en hij beter een definitieve stap naar Celtic, Brugge of dergelijke kan zetten dan.
Ik zag al eerder dat er superlatieven zouden zijn gebruikt over Gerrit dat hij zo geweldig zou zijn. Eigenlijk heb ik dat nauwelijks gelezen. Ik vind het aanmerkelijk stabieler ogen met Gerrit, maar hij zal dat over meerdere wedstrijden moeten laten zien.
Eens. Ik vind alleen hoe hier wordt gesproken over Jarrad dusdanig positief is en hij als dé oplossing gezien wordt ten faveure van Obispo en Teze en over die twee zo negatief wordt gesproken dat ik me afvraag op basis waarvan dat is.
Het gaat er niet om of Obispo bij het grof vuil moet of dat 'wij' dan nog steeds zo positief zijn over Gerrit. Ik denk dat het moment te rechtvaardigen is om een ander op LCV neer te zetten ipv Obispo. Dan kan je nog twijfelen over Teze/Ramalho of Ramalho/Gerrit, maar om nu een ander centrum te willen zien is toch helemaal niet raar en betekent toch ook niet dat Obispo bij het grofvuil kan. Hij is simpelweg veel te wisselvallig naar mijn idee op dit moment. Laten we alsjeblieft Gerrit testen in de laatste duels. Als hij net zo wisselvallig is dan kan hij lekker terug in de winterstop als ik het goed begrijp.
Gedeeltelijk eens, maar ik vind dan dat je Obispo tekort doet, omdat hij juist excelleert in de zwaardere wedstrijden. Of dat ook voor Jarrad geldt, weten we niet, want hij deed het prima tegen Arsenal, maar werd ook niet echt getest, omdat de hele ploeg zo goed functioneerde dat er geen extra last kwam te liggen bij de verdediging, zoals dat wel veel gebeurde in andere wedstrijden.
Ik zou daarom zeggen, laat Obispo nog spelen tot de winter en als hij niet voldoet, kun je hem in de winter verkopen en Bosca het met Jarrad en Teze laten uitvechten wie naast Ramalho komt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Thijs schreef: 30 okt 2022, 12:27 Gedeeltelijk eens, maar ik vind dan dat je Obispo tekort doet, omdat hij juist excelleert in de zwaardere wedstrijden. Of dat ook voor Jarrad geldt, weten we niet, want hij deed het prima tegen Arsenal, maar werd ook niet echt getest, omdat de hele ploeg zo goed functioneerde dat er geen extra last kwam te liggen bij de verdediging, zoals dat wel veel gebeurde in andere wedstrijden.
Dit is een beetje een kip en het ei verhaal realiseer ik mij. Maar Functioneert de rest van de ploeg gewoon goed omdat het koppel CV heel zeker oogt en vertrouwen geeft aan de spelers er omheen. Ik vond Max zelfs beter gaan spelen.
Ik zou daarom zeggen, laat Obispo nog spelen tot de winter en als hij niet voldoet, kun je hem in de winter verkopen en Bosca het met Jarrad en Teze laten uitvechten wie naast Ramalho komt.
Dit is denk ik een onmogelijk scenario. Simpelweg dat als Gerrit niet meer gaat spelen hij in de winter gewoon teruggaat naar Everton. Al denk ik dat vandaag Obispo speelt gezien de wijze waarop Gerrit eraf ging. Mocht het Teze/Ramalho weten dan weet Obispo genoeg.

Vitesse supporters willen hem overigens niet eens terug. Die waren totaal niet overtuigd van Obispo.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het enige wat je kunt zeggen is dat fouten van Obispo wellicht iets kunnen opleveren voor de langere termijn en bij Jarred niet. Want die is helaas aan het einde van het seizoen weer weg.

Als Jarred hier kan blijven zeg ik alle ballen op Jarred.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Obispo was net 20 toen hij bij Vitesse in de basis stond. Dan heeft hij nog een hele ontwikkeling voor zich natuurlijk. Dus dat Vitesse supporters hem niet terug willen, zegt imo niet zo heel veel.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zou ook weg willen als ik zie dat de trainer de slechtste CV uit de selectie steeds weer opstelt.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als Jarred niet tevreden is kan hij in de winter zo maar weg zijn. Dan komt er natuurlijk wel ruimte vrij maar ik denk oprecht dat wij niet snel iemand gaan vinden die beter is dan Jarred. Zeker niet met een lege beurs.
► Laat Spoiler zien
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Zou Wolverhampton ook zo'n clausule hebben ingebouwd?
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Boscagli wordt denk ik gezien als zijn vervanger mocht hij vertrekken.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

trouwepsvfan schreef: 30 okt 2022, 08:57
Mikelvb schreef: 30 okt 2022, 08:50

Ja want Boscagli was verdedigend echt top. Boscagli/Obispo/Teze/Ramalho/Gerrit. Allemaal verdedigers die ergens goed in zijn maar ook zeker steken laten vallen. Hebben ons allemaal ergens punten gekost en zeker voor frustratie gezorgd. Echter zie ik het gewoon een stuk simpeler. We hebben als club op termijn knaken nodig. Gerrit is helaas een huur speler dus die gaat ons die knaken niet opleveren, dus dan liever Obispo met de hoop dat hij zich toch nog verder ontwikkelt. Heeft in bijna 1,5 seizoen niet eens 1 vol seizoen aan wedstrijden gespeeld op dit niveau dus zo vreemd is het allemaal niet dat het nog niet top top level is. Mochten we Gerrit voor een leuk prijsje kunnen overnemen lijkt me dit natuurlijk een goede keuze. Er zit echt potentie in die jongen.
We hebben knaken nodig ja. CL knaken. De kans dat je van Ajax en AZ wint is met Gerrit groter dan met Obispo. Dan blijf je in de race voor het kampioenschap.

En zeg nou zelf, met de lage bedragen die PSV vangt (zeker voor verdedigers), wij gaan nooit meer dan 7 miljoen euro vangen voor Obispo.
Ik sta er toch iets anders in.
Jarred is een groot talent en een prima speler gebleken in verschillende wedstrijden. Als hij ons kan helpen tegen Ajax en AZ en de beste man op dat moment is voor zijn positie.. uitstekend. Deze wedstrijden moet je inderdaad goed doorkomen.

Mocht hij vervolgens om welke reden dan ook worden teruggeroepen door Everton, dan heeft hij het hier goed gedaan. Ook geeft dat juist weer ruimte in de selectie voor een nieuwe kwaliteitsspeler waar men op dit moment om roept. Dit geeft de staf en Marcel ook mogelijkheden om met een goede aankoop door te selecteren in de verdediging. (Al was dit nou net niet Marceel's stokpaardje in zijn eerdere jaren bij PSV)
Boscagli komt terug, dan blijft de plek van Jarred nog steeds vacant.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik dacht toch echt dat Jarrad puur kwam om Bosca op te vangen, ik verwacht dus niet dat PSV een ander haalt voor deze positie tenzij het weer huur is omdat het herstel van Bosca tegenvalt oid.

Als we echt een klasbak wilden kopen voor deze positie dan was dat afgelopen zomer toch wel gebeurd? Het is niet zo alsof Jarrad op het laatste moment in paniek gehaald is ofzo, dit was duidelijk een strategisch besluit.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

1. Boscagli past in ons steeds langer wordende rijtje verdedigers zonder grinta; iets wat Gerrit juist wel brengt. De markt op gaan voor een bikkel lijkt me dus alsnog een goed idee.

2. Hoeveel weken/maanden "terugslag" zal Boscagli krijgen bij zijn terugkeer? Het lijkt me onderhand wel een illusie dat zoiets uitblijft met onze huidige medische staf.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jarrad Branthwaite