Jarrad Branthwaite

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Lastig. Ik snap dat je Branthwaite wilt behouden. Een speler met voldoende potentie en marktwaarde voor Engelse club wanneer hij uiteindelijk weer gaat. Maar met Obispo en Boscagli in de geleden, zou ik toch eerst de prio ergens anders leggen.

Mijn call: PSV wilt in februari (na de huidige window) de transfer rondmaken, waarbij de transfer komende zomer doorgang vindt. Men weet dat het geld nu op zak wordt gehouden en wilt dus vroeg in de zomer al toeslaan, ook om transfers in het huidig boekjaar te laten vallen.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Grasmat schreef: 27 jan 2023, 17:37 Plus zijn achternaam klinkt een beetje als brandweer, vet grappig. Daarbij vallen alle andere argumenten in het niet.
Eens. En we kunnen um Gekke Gerrit noemen. Die goat als de Brandweer jonguh!

Zonder gein, heeft me extreem positief verrast. Voor 5m is het een makkelijke keuze, 100% kopen. Boscagli en Ramalho verkopen/ lozen, nog een CV er bij halen en je bent klaar. Onze gekke Gerrit is op dit moment de beste van allemaal.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Kopen is een heel goed idee. Goede jonge speler en je kunt hem altijd kwijt aan een Engelse club, bij een goede CL campagne nog voor veel geld ook nog.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Fantastische aanwinst zou dit zijn.
Gebruikersavatar
Tyyne
Basisspeler
1
Berichten: 432
Lid geworden op: 24 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ik word erg geil van Gerrit, lijkt mij een perfecte speler om te behouden, vooral met zijn nationaliteit kan hij veel waard worden. Haal er in de zomer een ervaren rechterverdediger bij en we zouden zomaar eens de champions league kunnen winnen 8) 8) :PSV: :ketchup: :ketchup: :pul:
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 27 jan 2023, 19:27 Mijn call: PSV wilt in februari (na de huidige window) de transfer rondmaken, waarbij de transfer komende zomer doorgang vindt. Men weet dat het geld nu op zak wordt gehouden en wilt dus vroeg in de zomer al toeslaan, ook om transfers in het huidig boekjaar te laten vallen.
Dit gaat PSV ongetwijfeld ook doen met de positie op de vleugels ;) Waarschijnlijk wordt er iemand goedkoop gehuurd straks en gaat PSV een aantal vroege transfers in de zomer laten plaatsvinden. Gok ik.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Tyyne schreef: 27 jan 2023, 20:24 Haal er in de zomer een ervaren rechterverdediger bij en we zouden zomaar eens de champions league kunnen winnen
Ik word geil van deze gedachte.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Jwoeloe schreef: 27 jan 2023, 19:27 Lastig. Ik snap dat je Branthwaite wilt behouden. Een speler met voldoende potentie en marktwaarde voor Engelse club wanneer hij uiteindelijk weer gaat. Maar met Obispo en Boscagli in de geleden, zou ik toch eerst de prio ergens anders leggen.

Mijn call: PSV wilt in februari (na de huidige window) de transfer rondmaken, waarbij de transfer komende zomer doorgang vindt. Men weet dat het geld nu op zak wordt gehouden en wilt dus vroeg in de zomer al toeslaan, ook om transfers in het huidig boekjaar te laten vallen.
Ik denk dat Obispo is afgeschreven na afgelopen seizoen. Die gaat richting uitgang. En voor Boscagli zou die stap ook niet raar zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hier wordt ik blij van. Is de beste centrale verdediger die je hebt, dan kun je doorselecteren op de middelmaat die om hem heen staat. Project Obispo mag dan worden afgesloten.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hele mooie steekbal zojuist op Mwene
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Branthwaite kopen heeft in mijn ogen alleen maar zin als je er 2 andere laat gaan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 28 jan 2023, 18:21 Branthwaite kopen heeft in mijn ogen alleen maar zin als je er 2 andere laat gaan.
Dit zijn 2 dingen die compleet los van elkaar kunnen.
Is Jarred goed genoeg als bouwsteen naar de toekomst? Jazeker, dus kopen als het kan.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 28 jan 2023, 18:30
Juancho schreef: 28 jan 2023, 18:21 Branthwaite kopen heeft in mijn ogen alleen maar zin als je er 2 andere laat gaan.
Dit zijn 2 dingen die compleet los van elkaar kunnen.
Is Jarred goed genoeg als bouwsteen naar de toekomst? Jazeker, dus kopen als het kan.
Oneens en wel hierom. Ik mijn ogen is Branthwaite nog niet zover en moet vooral nog veel leren. Waarschijnlijk door simpelweg veel te spelen. Hij zal daar, net als heel PSV, een klasse CV naast moeten hebben. Kijk je naar wat wij al hebben is het allemaal beperkt, middelmatig en twijfelachtig. Gezien de twijfel die Branthwaite in mijn ogen nog zeker heeft ga je niet stapelen met nog een twijfelaar.

Kortom, loos er eerst 2, maak ruimte voor Branthwaite en haal in de zomer een klasbak van een CV die bovendien goed past bij Jarred.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Is in niets beter dan Obispo, hier 5 miljoen voor uittrekken is wederom weggegooid geld.
#simplythebest
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 28 jan 2023, 18:41
11 Sir Tinus schreef: 28 jan 2023, 18:30

Dit zijn 2 dingen die compleet los van elkaar kunnen.
Is Jarred goed genoeg als bouwsteen naar de toekomst? Jazeker, dus kopen als het kan.
Oneens en wel hierom. Ik mijn ogen is Branthwaite nog niet zover en moet vooral nog veel leren. Waarschijnlijk door simpelweg veel te spelen. Hij zal daar, net als heel PSV, een klasse CV naast moeten hebben. Kijk je naar wat wij al hebben is het allemaal beperkt, middelmatig en twijfelachtig. Gezien de twijfel die Branthwaite in mijn ogen nog zeker heeft ga je niet stapelen met nog een twijfelaar.

Kortom, loos er eerst 2, maak ruimte voor Branthwaite en haal in de zomer een klasbak van een CV die bovendien goed past bij Jarred.
Eigenlijk zeg je wat ik ook zeg maar ik vind het niet afhankelijk van wie er weg gaat. Want je moet kijken naar het toekomstig plaatje en als Jarred daarin hoort dan moet je hem kopen als het kan.

Voor mij categorie buitenkansjes.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 28 jan 2023, 19:01 Is in niets beter dan Obispo, hier 5 miljoen voor uittrekken is wederom weggegooid geld.
Op welke onderdelen vind jij Obispo beter dan Gerrit?
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ervan uitgaande dat Obispo en Boscagli beide vertrekken, is 5 mijoen stuk slaan op Jarrad een no brainer. Maar dan moeten die eerste 2 ook wel echt gaan (of op z'n minst 1 van de 2).
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Sparts schreef: 28 jan 2023, 19:26
DC_PSV schreef: 28 jan 2023, 19:01 Is in niets beter dan Obispo, hier 5 miljoen voor uittrekken is wederom weggegooid geld.
Op welke onderdelen vind jij Obispo beter dan Gerrit?
Dat zeg ik ook niet. Gerrit is gewoon een Obispo, niets meer en meer minder. Om hier 5mln voor uit te trekken terwijl je een zelfdenspeler qua niveau in huis hebt is not done.
#simplythebest
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

DC_PSV schreef: 28 jan 2023, 19:37
Sparts schreef: 28 jan 2023, 19:26

Op welke onderdelen vind jij Obispo beter dan Gerrit?
Dat zeg ik ook niet. Gerrit is gewoon een Obispo, niets meer en meer minder. Om hier 5mln voor uit te trekken terwijl je een zelfdenspeler qua niveau in huis hebt is not done.
Ben het niet helemaal met je eens. Vind Gerrit redelijk gelijkwaardig aan een Obispo maar je moet die jongen ook op zijn potentie beoordelen. En ik durf mijn linkerpink erom te verwedden dat het plafond van Gerrit hoger ligt dan dat van Obispo. Vind dat Obispo zich de afgelopen anderhalf jaar in niks heeft ontwikkeld. Is nog steeds geen stabiele factor en is bovendien drie jaar ouder en dus verder dan Gerrit. Daarnaast wordt Gerrit op de voor hem minder comfortabel rechterkant geposteerd. Vijf miljoen is echt een koopje.
Sparts
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 562
Lid geworden op: 7 jan 2021
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 28 jan 2023, 19:37
Sparts schreef: 28 jan 2023, 19:26

Op welke onderdelen vind jij Obispo beter dan Gerrit?
Dat zeg ik ook niet. Gerrit is gewoon een Obispo, niets meer en meer minder. Om hier 5mln voor uit te trekken terwijl je een zelfdenspeler qua niveau in huis hebt is not done.
Ik vind hem echt wel een niveau hoger dan Obispo, die de afgelopen twee seizoenen veel kansen heeft gehad en een onbetrouwbare speler blijft. Hij heeft een veel beter inspeelpass dan Obispo, die te vaak onbegrijpelijk ziekenhuisballen produceert. Los van dat hij jonger is en meer groeipotentieel vind ik hem nu al wat stappen voorlopen op de overige centrale verdedigers in onze selectie. Wat mij betreft een zeer complete verdediger die we de komende jaren goed kunnen gebruiken. Kortom, hem houden en er een ervaren goede verdediger naast halen lijkt me voor volgend seizoen een goed scenario. Teze, Ramalho, Obispo het is wat mij betreft lood om oud ijzer. Kijken wie je daarvan kunt kwijtraken en wie blijft is 1e backup.
Gebruikersavatar
GiveCup2day
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 819
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Sparts schreef: 28 jan 2023, 22:29
DC_PSV schreef: 28 jan 2023, 19:37

Dat zeg ik ook niet. Gerrit is gewoon een Obispo, niets meer en meer minder. Om hier 5mln voor uit te trekken terwijl je een zelfdenspeler qua niveau in huis hebt is not done.
Ik vind hem echt wel een niveau hoger dan Obispo, die de afgelopen twee seizoenen veel kansen heeft gehad en een onbetrouwbare speler blijft. Hij heeft een veel beter inspeelpass dan Obispo, die te vaak onbegrijpelijk ziekenhuisballen produceert. Los van dat hij jonger is en meer groeipotentieel vind ik hem nu al wat stappen voorlopen op de overige centrale verdedigers in onze selectie. Wat mij betreft een zeer complete verdediger die we de komende jaren goed kunnen gebruiken. Kortom, hem houden en er een ervaren goede verdediger naast halen lijkt me voor volgend seizoen een goed scenario. Teze, Ramalho, Obispo het is wat mij betreft lood om oud ijzer. Kijken wie je daarvan kunt kwijtraken en wie blijft is 1e backup.
Inderdaad. Gerrit is allereerst in alles beter en daarnaast laat hij dit seizoen een groei zien. Die groei hebben we al anderhalf jaar niet gezien bij Obispo, op twee leuke potjes na.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Beetje op hem gelet, maar ik vond Branthwaite vandaag echt wel veruit de beste verdediger van PSV. Ik zou denk ik best 4 a 5 miljoen voor hem overhebben, mits je geen (groter) talent op de radar hebt.
Laatst gewijzigd door Heruone op 28 jan 2023, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Obispo begon vandaag direct met een Obispootje, nu liep het goed af. Ik vind Gerrit betrouwbaarder en zie hem regelmatig goed het overzicht bewaren en de bal een linie verder brengen. Ben nog niet helemaal overtuigd maar ik neig naar een positief aankoop advies mits de prijs redelijk is.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Zijn snelheid is ook echt een wapen!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Gerrit is gewoon een degelijke verdediger die niet die verschrikkelijke ziekte heeft van altijd de voetballende oplossing in de 16 willen zoeken maar als dat nodig is ook gewoon een bal de tribune in ramt.

En hij heeft een goede tackle
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

Als je ‘m vast weet te leggen verzeker je jezelf van een grote transfersom. Buiten een heel fijne speler.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jarrad Branthwaite