Jarrad Branthwaite

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Deze transfer zit er dus ook aan te komen

https://www.ed.nl/PSV/PSV-hard-op-weg-o ... haring_web
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

LFG Jarrad!
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

John de Jong zal vast melden dat ze Jarrad al vanaf de verwekking volgen. Dat zit dus goed.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Beschikt niet over het gewenste profiel. Hopelijk gaat hij verrassen, mocht er een koopoptie ingebouwd (wat ik absoluut niet verwacht) zou het wel een topdeal zijn aangezien het wel een talent is
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Jarra en Jorro achterin
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Praat vloeiend Engels, dat is wel fijn.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

koetje schreef: 14 jul 2022, 16:14 John de Jong zal vast melden dat ze Jarrad al vanaf de verwekking volgen. Dat zit dus goed.
Misschien heeft John hem 20 jaar geleden wel verwekt, en dan kunnen we het gewoon eigen kweek noemen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Wil niet negatief overkomen, maar PSV wilt vanuit achteren opbouwen en lekker verzorgd voetbal spelen.. nu haal je een overbodige voetballer bij de nummer 17 van vorig jaar op.. Engelse verdedigers staan er niet echt bekend om dat ze heel goed kunnen voetballen of opbouwen.. Bij Man u speelt Harry M in de basis en is zelfs aanvoerder.. voetballend ook niet de beste.. Dus ik hou m’n hart vast 😂 Hopelijk kan hij er wat van en speelt hij een geweldig seizoen. Hij is jong dus ze kunnen hem wanneer Ramalho weer fit is wel makkelijker op de bank zetten dan een wat oudere gevestigde naam.. we gaan het zien!!!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Bombel500 schreef: 14 jul 2022, 16:22 Nu haal je een overbodige voetballer bij de nummer 17 van vorig jaar op..
Fout
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Positief is in ieder geval dat we redelijk snel hebben toegeslagen. Die jongen kan mooi een aantal oefenpotjes meepakken en ingespeeld raken in het team. Volgens mij een vrij grote jongen ook, we krijgen een aardige luchtmacht wat dat betreft.

Ik vind het wel opmerkelijk dat ze een onervaren speler huren terwijl je met Obispo ook een talent uit eigen gelederen hebt. Maar goed, als hij uiteindelijk een versterking blijkt is dat natuurlijk prima.

Nu afwachten met welke constructie hij is aangetrokken. Mooiste zou zijn als hij gehuurd wordt met aankoop optie maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Bombel500 schreef: 14 jul 2022, 16:22 Wil niet negatief overkomen, maar PSV wilt vanuit achteren opbouwen en lekker verzorgd voetbal spelen.. nu haal je een overbodige voetballer bij de nummer 17 van vorig jaar op.. Engelse verdedigers staan er niet echt bekend om dat ze heel goed kunnen voetballen of opbouwen.. Bij Man u speelt Harry M in de basis en is zelfs aanvoerder.. voetballend ook niet de beste.. Dus ik hou m’n hart vast 😂 Hopelijk kan hij er wat van en speelt hij een geweldig seizoen. Hij is jong dus ze kunnen hem wanneer Ramalho weer fit is wel makkelijker op de bank zetten dan een wat oudere gevestigde naam.. we gaan het zien!!!
Ja want alle Engelse verdedigers zijn als Maguire... :wonder:

En hij is niet overbodig, anders zou ie wel verkocht worden.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

"Lekker verzorgd voetbal spelen", dat is wel zo'n cliché term..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 14 jul 2022, 16:27 "Lekker verzorgd voetbal spelen", dat is wel zo'n cliché term..
Inderdaad. Ik wil verdedigers die zorgen dat er minder tegengoals vallen.

Beetje hetzelfde als het meevoetballende keeperverhaal, primaire taak is ballen tegenhouden. Opbouwen en meevoetballen is mooi meegenomen, maar wel secundair.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Johann Vogel schreef: 14 jul 2022, 16:26 Positief is in ieder geval dat we redelijk snel hebben toegeslagen. Die jongen kan mooi een aantal oefenpotjes meepakken en ingespeeld raken in het team. Volgens mij een vrij grote jongen ook, we krijgen een aardige luchtmacht wat dat betreft.

Ik vind het wel opmerkelijk dat ze een onervaren speler huren terwijl je met Obispo ook een talent uit eigen gelederen hebt. Maar goed, als hij uiteindelijk een versterking blijkt is dat natuurlijk prima.

Nu afwachten met welke constructie hij is aangetrokken. Mooiste zou zijn als hij gehuurd wordt met aankoop optie maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn
Ik denk idd niet dat Everton een 20 jarige laat gaan met contract voor 3 jaar. Voor PL begrippen is dat nog harstikke jong.

Anderzijds zie ik idd niet waarom PSV een jaartje voor zo'n jonge gast gaat als het om opvulling voor de korte termijn gaat. Ik geloof wel dat er iets meer achter zit dan alleen kale huur.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Bombel500 schreef: 14 jul 2022, 16:22 Engelse verdedigers staan er niet echt bekend om dat ze heel goed kunnen voetballen of opbouwen..
Ik denk dat je een ietsiepietsie in het verleden hangt wat dit betreft.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Bombel500 schreef: 14 jul 2022, 16:22 Bij Man u speelt Harry M in de basis en is zelfs aanvoerder.. voetballend ook niet de beste..
Euhm, Maguire is voetballend juist wel erg sterk.
Niet voor niets is hij een vaste waarde bij Manu en Engeland en wilde Pep hem eerder naar City halen.

Hij laat het vooral verdedigend afweten, vorig seizoen dan. Daarvoor speelde hij prima.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik kan mij niet van de ik indruk onttrekken dat missers in het verleden in de vorm van Luckassen en Baumgartl nu tot deze huurtransfer hebben geleid. We zitten al jaren lang vast aan Luckassen, dat ze dit of een transfer als Bruma/Baumgartl willen voorkomen met het al aanwezige talent.

Ach ja...
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 14 jul 2022, 16:26
Bombel500 schreef: 14 jul 2022, 16:22 Nu haal je een overbodige voetballer bij de nummer 17 van vorig jaar op..
Fout
16 🥳 😅
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 14 jul 2022, 16:30
Bombel500 schreef: 14 jul 2022, 16:22 Bij Man u speelt Harry M in de basis en is zelfs aanvoerder.. voetballend ook niet de beste..
Euhm, Maguire is voetballend juist wel erg sterk.
Niet voor niets is hij een vaste waarde bij Manu en Engeland en wilde Pep hem eerder naar City halen.

Hij laat het vooral verdedigend afweten, vorig seizoen dan. Daarvoor speelde hij prima.
😂
Gebruikersavatar
colocolofc
Meervoudig international
5
Berichten: 1293
Lid geworden op: 26 jan 2019

Bombel… stop met die smileys
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

voskat schreef: 14 jul 2022, 16:30
Bombel500 schreef: 14 jul 2022, 16:22 Engelse verdedigers staan er niet echt bekend om dat ze heel goed kunnen voetballen of opbouwen..
Ik denk dat je een ietsiepietsie in het verleden hangt wat dit betreft.
Ik zat te denken, verder dan Stones kom ik niet.. help me ff. Ik moet bekennen dat ik ze niet 1,2,3 kan opnoemen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja goed verweer wel [mention]Bombel500[/mention]
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ren Höek schreef: 14 jul 2022, 16:30
Bombel500 schreef: 14 jul 2022, 16:22 Bij Man u speelt Harry M in de basis en is zelfs aanvoerder.. voetballend ook niet de beste..
Euhm, Maguire is voetballend juist wel erg sterk.
Proest
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 14 jul 2022, 16:29
Josef Dettelbacher schreef: 14 jul 2022, 16:27 "Lekker verzorgd voetbal spelen", dat is wel zo'n cliché term..
Inderdaad. Ik wil verdedigers die zorgen dat er minder tegengoals vallen.

Beetje hetzelfde als het meevoetballende keeperverhaal, primaire taak is ballen tegenhouden. Opbouwen en meevoetballen is mooi meegenomen, maar wel secundair.
Ik snap je wel! Maar in de eredivisie zijn we 9 van de 10 x de bovenliggende partij en is het fijn als een verdediger kan inschuiven of lekker mee kan voetballen.. Maar je hebt gelijk dat z’n primaire taak verdedigen is.
Mike92PSV
Bankzitter
3
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 14 jul 2022, 16:20 Praat vloeiend Engels, dat is wel fijn.
Ligt er wel aan met welk accent hij praat, als hij met een scouse accent praat versta je er niks van. :tear:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jarrad Branthwaite