Guus Til

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Joenepsv schreef: 17 okt 2022, 18:50 Vind het wel lekker dat Til en Veerman niet van die voor geprogrammeerde robots zijn. De meeste voetballers zijn van die trekpoppen die niks zeggen. Wij hebben nu twee gasten die op een fatsoenlijke manier geen blad voor de mond nemen. Koesteren.
Dat is ook zo. Alleen het is de vraag of ze zichzelf er ook een plezier mee doen. Want de pers gaat ze natuurlijk wel zoeken...omdat ze weten dat ze leuke quotes krijgen. Veerman heeft hopelijk zijn lesje wat dat betreft al geleerd...maar iets zegt me dat dat niet het geval is.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is toch gewoon een prima en leuk gesprek tussen die twee. Ze praten gewoon over Til in de spits zonder dat er een perschef staat te souffleren: 'Ik speel daar waar de trainer mij nodig heeft en dan doe ik mijn stinkende best.' 'Dank je wel! Terug naar de studio'. Waarna de perschef en de journalist elkaar een boks geven vanwege weer een goed afgerond interview waar nooit meer over gesproken gaat worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind Guus dus een toffe peer, maar eigenlijk staan alle signalen op diep rood met betrekking tot deze wedstrijd. Van het weekend vond ik het tegenovergestelde maar uit bij Arsenal lijkt over het algemeen meer op Glasgow en Monaco uit dan op Utrecht thuis. Ook tegen Ajax speelde hij niet goed maar daar maakte hij 3 goals en dan is alles vergeten en vergeven maar vandaag lijkt het een ondankbare taak voor hem.

Maar ik laat me heel graag verrassen.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Guus kan zich een uur langer de ballen uit zijn broek lopen. De boel afjagen en voorin sleuren. Het laatste half uur kan Luuk wellicht dan invallen en hopelijk dan een goal maken.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

11 Sir Tinus schreef: 20 okt 2022, 18:08 Ik vind Guus dus een toffe peer, maar eigenlijk staan alle signalen op diep rood met betrekking tot deze wedstrijd. Van het weekend vond ik het tegenovergestelde maar uit bij Arsenal lijkt over het algemeen meer op Glasgow en Monaco uit dan op Utrecht thuis. Ook tegen Ajax speelde hij niet goed maar daar maakte hij 3 goals en dan is alles vergeten en vergeven maar vandaag lijkt het een ondankbare taak voor hem.

Maar ik laat me heel graag verrassen.
Je kan hem in dit soort wedstrijden een stuk beter in de spits zetten dan daarachter wat hij tegen Monaco en Rangers stond. Verder zijn er weinig wedstrijdfitte alternatieven, dus vind het te billijken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Goed om druk te zetten.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Gaat met een omhaal de winnende goal maken
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2166
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 schreef: 20 okt 2022, 18:54 Gaat met een omhaal de winnende goal maken
Voor PSV of Arsenal? ;)
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Duh
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Je verwacht het niet he? En dan 0 aanvallende dode spelmomenten, geen hoog druk op de bal en geen bruikbare lange ballen op hem omdat er geen aansluiting was. Compleet ridicuul idee om hem vandaag in de spits te zetten. Tactische blunder.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 20 okt 2022, 20:43 Je verwacht het niet he? En dan 0 aanvallende dode spelmomenten, geen hoog druk op de bal en geen bruikbare lange ballen op hem omdat er geen aansluiting was. Compleet ridicuul idee om hem vandaag in de spits te zetten. Tactische blunder.
Dat had jij heel goed gezien, Tinus.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gelukkig zijn zowel Noni als Luuk weer terug, dan kan de hele matige optie met Til als spits de prullenbak in. Nooit meer aub!!! In de winter moet er sowieso een extra spits bij komen, desnoods via huur/optie koop want dit is werkelijk PSV onwaardig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Natuurlijk is het vooral de schuld van de verdediging (m.n. Obispo), maar als hij tenminste een van die twee giga-kansen scoort zouden we er nu warmpjes bij zitten.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Net zo schuldig als Obispo hoor. Zit wat mij betreft geen enkel verschil tussen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Als deze man niet scoort hoort hij voetballend niet eens in het linkerrijtje thuis. Hoe haalde ze het in hun hoofd om hem te halen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij is niet de reden dat je niet wint.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

RemPSV schreef: 23 okt 2022, 16:32 Als deze man niet scoort hoort hij voetballend niet eens in het linkerrijtje thuis. Hoe haalde ze het in hun hoofd om hem te halen.
Hij scoort toch in de 2e helft of niet dan? Dus heel je als gaat niet op.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Absoluut wel mede hoofdschuldige met Obispo. Had er voor rust minimaal 1 moeten maken. Dan speel je een hele andere wedstrijd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 23 okt 2022, 16:33 Hij is niet de reden dat je niet wint.
Na zo'n vertoning kun je het nooit op één iemand afschuiven wat mij betreft. Maar voetbal is soms ook een mentaal spel. Groningen zit er niet lekker in, en als je dan binnen 10 minuten alweer achterkomt gaan de koppen gewoon weer hangen. In die zin wel degelijk cruciaal dat hij niet minstens één van die kansen maakt.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Natuurlijk had Til de 0-1 moeten maken. Maar hem nu de zondebok maken is belachelijk.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

11 Sir Tinus schreef: 23 okt 2022, 16:33 Hij is niet de reden dat je niet wint.
Met hem in de ploeg voetbal je met 10 man, voetballend brengt hij helemaal niets.
Bij een club als PSV kan dat niet, dus ja zeker ook door hem verlies je de wedstrijd.
En dan heb ik het nog niet eens over die 2 grote kansen die hij verprutst de eerste 15 minuten.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Hij kopt een balletje in een leeg doel, poeh zeg.

Weg met deze sta-in-de-weg, hopelijk vanaf nu Luuk in de basis.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

guus schreef: 23 okt 2022, 16:37 Natuurlijk had Til de 0-1 moeten maken. Maar hem nu de zondebok maken is belachelijk.
Maar vind je het wel normaal dat je dan Obispo zondebok maakt? Want dat zou ik dan een beetje krom vinden. Net zoals een keeper die een fout maakt vaak veel zwaarder aangepakt wordt dan een spits die een 100% kans mist.

Ik vind dat echt zulke onzin. Wat ik vanmiddag ook al riep, de kansen die Til miste voor rust tellen wat mij betreft even zwaar als die fout van Obispo. Beide liggen aan de basis van een vreselijke k*ut middag.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Til is vandaag zeker medeschuldig aan het puntverlies. Liet 2 enorme kansen liggen op de openingstreffer tegen een zwak Groningen. Grote kans dat je hier wel wint als je met 0-1 voorkomt.
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Dit is wel wat hard geoordeeld vind ik. Met een ander type spits, zeg zahavi, zijn dit nog niet eens kansen. Omdat hij bij die 1e kans niet die loopactie maakt en niet de snelheid heeft om voor zijn man te komen. En omdat hij bij die 2e goal niet het goaltjepikkersgevoel heeft om daar voor de keeper op te duiken. Ook bij die bal die ramalho (terecht) voor zijn neus inkopt en bij de uiteindelijke goal zie je dat Til vaak op de goede plek staat. Dat is waarom het bij het ontbreken van luuk zinnig is om hem in de spits te zetten.

Verder is het een ketchupflesgeval.

Luuk mist een even grote schotkans tweede helft, waar hij meer tijd had. Het is allemaal relatief.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Tijn schreef: 23 okt 2022, 17:53 Til is vandaag zeker medeschuldig aan het puntverlies. Liet 2 enorme kansen liggen op de openingstreffer tegen een zwak Groningen. Grote kans dat je hier wel wint als je met 0-1 voorkomt.
Exact ook mijn gevoel. Dan had je 'gewoon' gewonnen. Maar vanaf donderdag staat Luuk weer in de spits. Die knikt, zeker zo'n tweede kans als die Til vandaag kreeg, wel binnen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Guus Til