Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Juancho schreef: 14 mar 2024, 15:31
En zie nu, Tillman blijkt een geweldige vervanger te zijn en het elftal staat en draait 10x beter dan met Xavi. Waarom zou de mogelijke opvolger van Tillman niet hetzelfde effect kunnen brengen? Je praat dan over serieuze bedragen dus ook heel serieuze aankopen.
Als je iemand kan vinden die net zo duur is als Tillman, net zo multi inzetbaar is als Tillman, net zo weinig risico met zich mee brengt als Tillman, net zo lang zou blijven als Tillman en net zo veel zou kunnen brengen als Tillman dan zou dat van mij prima mogen ja. Dan heeft Guus Til pech en moet hij vanaf de bank komen in 70% van de wedstrijden. En dat kan hij meer dan prima maar daar wordt hij niet vrolijk van.
Er is geen 2de Tillman, dus je eisen kunnen gelijk al de prullenbak in . Wat je wel kan zoeken en scouten is een geweldige aanvallende middenvelder die compleet is, die past in de pressing van Bosz en die nog ruimte heeft om door te groeien en PSV over een x aantal jaar een financiële klapper op te leveren nadat hij eerst PSV sportief succes gebracht heeft
Als Psv door wil groeien, moet je op de 10 positie een goede voetballer hebben. Til doet zijn best, maar is niet goed genoeg
. Als het niveau omhoog gaat valt hij vaak als eerste af, dat was bij Feyenoord al zo de 2e seizoenshelft.
Ik denk nog steeds dat als wij gisteren de hele wedstrijd hadden kunnen spelen met het middenveld Veerman, Saibari en Tillman dat wij door waren gegaan.
Tijn schreef: 14 mar 2024, 15:11Persoonlijk zou ik me kunnen voorstellen dat het risico van de investering in Tillman nu kleiner geacht wordt aangezien hij al bewezen heeft hier te kunnen presteren ten opzichte van een andere speler die je voor dat bedrag kan kopen, waar je dat niet van weet.
Tijn schreef: 14 mar 2024, 15:11Persoonlijk zou ik me kunnen voorstellen dat het risico van de investering in Tillman nu kleiner geacht wordt aangezien hij al bewezen heeft hier te kunnen presteren ten opzichte van een andere speler die je voor dat bedrag kan kopen, waar je dat niet van weet.
Dit is het grootste voordeel van huren vind ik.
Je hebt er alleen geen zak aan als de verhurende club de speler altijd kan terug halen zoals nu het geval is
Guus is gewoon heel waardevol voor PSV.
Zwaar onderschat omdat het er niet altijd even sexy uitziet, en krijgt vaak onterecht de zwarte piet toebedeeld.
Søren schreef: 14 mar 2024, 18:28
Guus is gewoon heel waardevol voor PSV.
Zwaar onderschat omdat het er niet altijd even sexy uitziet, en krijgt vaak onterecht de zwarte piet toebedeeld.
Voor 3mln is Guus qua prijs-/kwaliteitverhouding echt een topaankoop. Heeft dit seizoen een belangrijk aandeel in het succes van PSV door zijn loopvermogen, goede positionering en rendement. Ik snap wel waarom Bosz fan van hem is. Tegelijkertijd is Guus ook een speler, dat als het niet loopt, dat hij de eerste is die aangekeken wordt. Dat is een beetje inherent aan het type speler dat hij is.
Het Kanon schreef: 14 mar 2024, 19:06Nah, je ziet het verschil in voetbal met en zonder
Precies dat.
Daar krijgt Guus nu dus onterecht de roetveegpiet voor toebedeeld.
Terwijl spelers en coach duidelijk aangeven dat het met tactiek en 1-op-1 spelen te maken had.
Vanavond weer zo'n pot, net als tegen Dortmund dat ik me mateloos irriteer aan Til. Kan niks met de bal, staat te diep en voegt veelste weinig toe. Op deze manier blijft het dus zo'n speler zoals ik Hema altijd al zie: fijn voor erbij maar komt overal te kort voor de belangrijke 10 positie.
Juancho schreef: 17 mar 2024, 20:59
Vanavond weer zo'n pot, net als tegen Dortmund dat ik me mateloos irriteer aan Til. Kan niks met de bal, staat te diep en voegt veelste weinig toe. Op deze manier blijft het dus zo'n speler zoals ik Hema altijd al zie: fijn voor erbij maar komt overal te kort voor de belangrijke 10 positie.
Juancho schreef: 17 mar 2024, 20:59
Wie zie jij dan liever op de 10 positie? De Action? Blokker?
Madueke schreef: 17 mar 2024, 22:13
Tillman zoveel meer impact in die invalbeurt dan Til in de hele wedstrijd.
Tillman laten banken voor Til, dat gaan we dus nooit meer doen Peet.
Echt bijzonder dat Baka eruit ging. Had echt Pepi in de spits verwacht en Luuk extra op 10 voor het doorkoppen. Zie ik Til echt geen basisspeler als je ook Tillman hebt.
Ik ben er wel klaar mee. Elke keer dezelfde discussie hoeft ook niet meer dus ik zeg het maar gewoon: Till is prima als invaller en breedte speler maar zolang je betere spelers tot je beschikking hebt start je niet meer met Guus. Op zo'n bepalende positie in de as is het dramatisch aan de bal en dat levert je gewoon meer problemen op dan die paar dingen goed kunnen maken waar Til wel prima in is.
Bovendien levert een Tillman minimaal dezelfde inzet, lopend vermogen en omschakeling. Aan de bal alleen een keer of 20 beter. Als je als coach de beschikking hebt over Tillman stel je hem op. Ik vin dat echt een onbegrijpelijke keuze van onze coach.
Guus was dus gefrustreerd vanwege zijn wissel. Enerzijds te begrijpen, aan de andere kant mag hij ook wel even in de spiegel kijken. Wat speelde hij enorm matig zeg.
Juancho schreef: 30 mar 2024, 17:26
Bovendien levert een Tillman minimaal dezelfde inzet, lopend vermogen en omschakeling. Aan de bal alleen een keer of 20 beter. Als je als coach de beschikking hebt over Tillman stel je hem op. Ik vin dat echt een onbegrijpelijke keuze van onze coach.
Over het algemeen zeker eens, maar specifiek in deze wedstrijd had Bosz ook weinig keus. Lozano was er niet dus Tillman moest op links, en Schouten en Saibari waren er ook niet waardoor de opties op het middenveld ook heel beperkt waren. Maar als je een situatie met een fitte selectie bedoelt dan helemaal eens.