Guus Til

Spelers A-selectie.
Doperwt11
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Benzzi schreef: 13 mar 2024, 23:07 Til was gewoon niet fit die zat in het rood. Vind het bizar dat er zoveel mensen kritiek op de verkeerde uiten. De Jong en Mauro waren de dissonanten met Lozano als derde.
Heeft helemaal niks met in het rood te maken.
Zijn handelingssnelheid is echt veel te traag op dit niveau. Dat was toch wel erg duidelijk vandaag. Heeft echt niks goeds gedaan 1e helft.
Probeerde wel druk te zetten maar dat deden we als ploeg niet goed en Dortmund speelde daar eerste 20 minuten goed onderuit.
En nogmaals ik ben echt blij met een type als Guus in de selectie maar wel in de eredivisie of middenmoot Europa.
Is geen schande he.
Juancho
Legende
6

Ik blijf erbij. Bruikbaar maar op hoger niveau moet je als middenvelder veel completer zijn in het huidge voetbal. Til is te beperkt. Tillman had op 10 moeten staan, kon Til komend weekend in de ED weer spelen.
Likes voor Juancho (totaal 2):
RemPSVTijn
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Karfiooltje
Nationale topspeler
2

Awards:

Til kan je erin zetten als je een weekendje rust wilt geven aan spelers in wedstrijden tegen bijvoorbeeld RKC. Hij werkt zich te knetter en daar heb ik enorm respect voor maar hij komt voetballend tekort
Madueke
Vedette
4

Komend weekend zit Til op de bank mag ik hopen, Tillman gewoon op 10. En als Saibari na de interlands hopelijk weer terug is zit Til nog steviger op de bank. Wat ook helemaal prima is, ondanks dat hij zijn waarde heeft gehad en ook zal hebben vanaf de bank.
dePinhodeSouza

Dient in de CL enkel als eventueel breekijzer te fungeren, wat hij vandaag voetballend liet zien kan echt niet. En de andere CL wedstrijden was ie niet veel beter.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Normaliter is Til volgend jaar weer basisspeler want hij is samen met Luuk de reden dat we zo dicht bij de goal van de tegenstander spelen. Bosz heeft het al zo vaak gezegd en dat het gisteren niet goed genoeg was zag letterlijk iedereen maar dat komt niet alleen door Til zelf. Net als dat het geen zin heeft om Mauro nu af te schrijven.

Iedereen heeft een rol in het team en die van Til is heel duidelijk. En of nu als basisspeler wordt gezien of als belangrijke selectiespeler... indien fit speelt ie volgend jaar weer 45 wedstrijden en maakt ie 10 goals. We kunnen wel praten over 11 basisspelers die het niveau van het elftal bepalen maar het zijn er verre van 11 en bv Til en Mauro bepalen volgend jaar óók de kracht van PSV.
Likes voor 11 Tinus :
PeeJ
TomPSV
Legende
5

Til is over een heel seizoen genomen niet goed genoeg als vaste basisspeler. Wel een fijne speler om erbij te hebben, in te brengen en in specifieke wedstrijden op te stellen, maar als het niveau omhoog gaat en de tijd om ballen aan te nemen minder wordt is hij de eerste die afhaakt.
Likes voor TomPSV :
Hatseflats
Het Kanon
Nationale topspeler
4

Nee natuurlijk niet. Til is gewogen en te licht bevonden.. Als PSV en Bosz zichzelf serieus nemen als top club/ toptrainer dan kun je op deze manier niet door blijven modderen. In de eredivisie heeft hij op momenten het verschil gemaakt, maar de de CL lukt het niet.

In Sevilla speel je een kansloze wedstrijd en draait de boel 180 graden om op het moment dat Guus gewisseld wordt. In Dortmund speel je een belabberde eerste helft en is het verschil met de tweede helft behoorlijk. Thuis tegen Lens roemen we Luuk omdat we de lange bal kunnen spelen, aangezien het middenveld de bal niet vast houdt. Vorig jaar in Monaco vroegen de journalisten zich af of Guus een profvoetballer was.
Likes voor Het Kanon :
Juancho
Mr.Unibet
Vaste waarde in elftal
2
Seizoenkaart: Vak H

Zo zwart/wit hoeft het niet te zijn. Uiteraard, tegen voetballende gelijken mis je wat (ook omdat De Jong al vrij statisch is), maar wanneer je dominanter kan zijn heeft hij natuurlijk meerwaarde. In de tweede helft bijv. had hij bijv van meerwaarde kunnen zijn, maar hier zie je wel heel goed het kip/ei-verhaal. Zodra hij echter moet gaan meevoetballen, zeker op zo'n cruciale positie, dan weet je dat je met hem beperkt bent want daar ligt zijn kracht niet.
Juancho
Legende
6

Precies dat, op zo'n cruciale centrale positie moet je een hele dynamische en complete middenvelder zijn. Dat is Til niet, ondanks dat ik zijn specifieke kwaliteiten die hij wel heeft enorm waardoor. Dus niet eens met @11 Tinus , ik mag hopen dat komend seizoen Til & Luuk niet het beoogde duo voor 10 en 9 is. Te beperkt, te voorspelbaar. Til komt verder genoeg aan spelen toe als hij blijft terwijl PSV of Tillman of een andere klasbak haalt voor 10. Als hij dat kan accepteren top, maar ik zou geen elftal rondom Til gaan bouwen. Aub niet. De situatie is top als je zoals gister met Tillman op 10 die zware pot had gespeeld en tegen Twente thuis dit weekend een fitte en scherpe Til in de basis kunt zetten.
Likes voor Juancho :
VTheMan
VTheMan
Geselecteerd voor Oranje
1
Favoriete speler: Bakayoko

Ik snap echt niet waarom er in deze wedstrijd voor een Til is gekozen die net terug is. Door zijn slappe inzet in de 3e minuut waardoor Sancho gewoon vrij kon schieten zijn we de controle kwijtgeraakt gelijk. Daarbij heb ik hem aanvallend niet gezien. Je had echt 0,0 aan Til in deze pot. Leuk voor de eredivisie maar had in deze pot echt met Lozano begonnen tegen die met overgewicht kampende Sule, die had dan veel eerder al geel moeten pakken om Lozano te stoppen en dan ben je veel vrijer aan de linkerkant.
11 Tinus
Legende
3

Ja want het gaat dit seizoen zo slecht met Til op 10. Misschien moeten we iets meer vertrouwen hebben in Bosz want hij weet wel wat hij doet. Tillman zou overigens ook mijn nr 10 zijn overigens.

Met Til ga je de CL niet winnen, maar als we ieder jaar kampioen worden is dat volgens mij ambitieus genoeg. En dat kan prima met Til op 10. En als je dan een keer tegen een echt goede tegenstander moet kun je altijd nog kiezen voor een Saibari ofzo (mits je Tillman niet kunt behouden).
Juancho
Legende
6

11 Tinus schreef: 14 mar 2024, 10:53 Ja want het gaat dit seizoen zo slecht met Til op 10. Misschien moeten we iets meer vertrouwen hebben in Bosz want hij weet wel wat hij doet. Tillman zou overigens ook mijn nr 10 zijn overigens.

Met Til ga je de CL niet winnen, maar als we ieder jaar kampioen worden is dat volgens mij ambitieus genoeg. En dat kan prima met Til op 10. En als je dan een keer tegen een echt goede tegenstander moet kun je altijd nog kiezen voor een Saibari ofzo (mits je Tillman niet kunt behouden).
Want het moet eerst slecht gaan voor je mag denken over verandering/verbetering? Met die gedachte hoeven we Ramalho toch ook niet te vervangen? Met hem worden we ook kampioen dit jaar. Ik vind dat een wel erg matig argument, sorry dat ik het zeg. Je wil de volgende stap maken, dus gaat de lat voor iedereen weer een stukje omhoog. En ja, daarbij hoort ook dat spelers die het nu helemaal niet slecht doen ook vervangen kunnen worden.

Til is wat mij betreft bij uitstek een speler waarbij dit voor geldt. Zijn lat moet hoger om echt die belangrijke rol in de as structureel in te kunnen vullen. Persoonlijk denk ik dat hij overal daarvoor te kort komt. Ondanks zijn hele specifieke kwaliteiten. Hij hoeft zeker niet weg, sterker nog, liever blijft hij lekker. Maar ik zie komend seizoen toch echt heel graag een veel completere 10 staan. Liefst Tillman omdat hij al geïntegreerd is in het elftal maar als dat niet lukt, dan maar een ander.

Verder alle vertrouwen in Bosz hoor, dat staat er compleet los van. Overigens wel "grappig" dat juist Bosz aangaf een foute keuze te hebben gemaakt met oa Til en dit later ook recht zette in de rust.
Laatst gewijzigd door Juancho op 14 mar 2024, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Madueke
Vedette
4

Saibari staat op '8' als Veerman weg is, die kun je dan niet op '10' zetten.

Je wilt als club ook gewoon weer een niveau verder dan dit seizoen en daar past een basisplaats voor Til gewoon niet bij. Als Tillman niet behouden kan worden dan moet er gewoon een vervanger komen.
Likes voor Madueke :
Mikelvb
11 Tinus
Legende
3

Juancho schreef: 14 mar 2024, 11:17
11 Tinus schreef: 14 mar 2024, 10:53 Ja want het gaat dit seizoen zo slecht met Til op 10. Misschien moeten we iets meer vertrouwen hebben in Bosz want hij weet wel wat hij doet. Tillman zou overigens ook mijn nr 10 zijn overigens.

Want het moet eerst slecht gaan voor je mag denken over verandering/verbetering? Met die gedachte hoeven we Ramalho toch ook niet te vervangen? Met hem worden we ook kampioen dit jaar. Ik vind dat een wel erg matig argument, sorry dat ik het zeg. Je wil de volgende stap maken, dus gaat de lat voor iedereen weer een stukje omhoog. En ja, daarbij hoort ook dat spelers die het nu helemaal niet slecht doen ook vervangen kunnen worden.

Til is wat mij betreft bij uitstek een speler waarbij dit voor geldt. Zijn lat moet hoger om echt die belangrijke rol in de as structureel in te kunnen vullen. Persoonlijk denk ik dat hij overal daarvoor te kort komt. Ondanks zijn hele specifieke kwaliteiten. Hij hoeft zeker niet weg, sterker nog, liever blijft hij lekker. Maar ik zie komend seizoen toch echt heel graag een veel completere 10 staan. Liefst Tillman omdat hij al geïntegreerd is in het elftal maar als dat niet lukt, dan maar een ander.

Verder alle vertrouwen in Bosz hoor, dat staat er compleet los van. Overigens wel "grappig" dat juist Bosz aangaf een foute keuze te hebben gemaakt met oa Til en dit later ook recht zette in de rust.
Ramalho en Til zijn echt totaal verschillende situaties. Dat weet jij ook wel.

Ik denk dat teveel mensen zich focussen op een basiselftal. Een stukje briefpapier met 11 namen erop en dat maal 45 keer per seizoen met dezelfde namen. Ook dit jaar hebben we kunnen zien dat je het niet met 11 doet maar met ongeveer 15 a 16 afhankelijk van hoeveel blessures je hebt. En Til is 100% goed genoeg om bij die 15 a 16 spelers te horen. En of je hem in wedstrijden moet opstellen waar je niet in de buurt van de 16 van de tegenstander speelt (en hij dus voetballend meer moet brengen) is een andere discussie. Maar als je 34 wedstrijden in de ED speelt en Til speelt er pakweg 25 in de basis en valt de rest in dan heb je een geweldige speler voor Boszbal en dat hebben we dit jaar meer dan genoeg gezien.

Dat Bosz het erkent is ook logisch want het was achteraf ook een foute keuze, net als Schouten als RCV neer te zetten. Maarja Til kwam erin tegen Ajax thuis en draaide de wedstrijd, Til kwam erin tegen Feyenoord en scoorde een hele belangrijke gelijkmaker en Til was in de basis uit bij Feyenoord super belangrijk in het vast zetten samen met Luuk. Maar er zijn sowieso wedstrijden waar ik andere keuzes zou maken als ik andere spelers had. Saibari is normaliter gewoon de nieuwe 8 maar Veerman wordt normaliter wel vervangen (of Saibari afhankelijk van hoe je het bekijkt) en dan heb je een optie erbij waarbij je kunt schuiven om geen Til op te stellen of hem juist te brengen als invaller.

En ik zie ook 100% liever een nog meer complete 10 en dat zou Tillman kunnen zijn. Voor mijn gevoel zou Saibari dat ook kunnen zijn overigens. Maar we hebben dit jaar gezien hoeveel spelers we op 10 nodig hebben gehad dus het zou heel kortzichtig zijn om te denken dat we volgend jaar 45 wedstrijden dezelfde nr 10 op het wedstrijdformulier hebben staan en altijd 90 minuten.

Til is hier op zijn plek met Boszbal en hopelijk onthoudt Bosz goed wat er gisteren mis ging zodat hij dat volgend jaar op een andere manier oplost.
Juancho
Legende
6

11 Tinus schreef: 14 mar 2024, 12:08
Ik reageer simpel op de opmerking dat we met Til ook kampioen worden. Dat klopt. Maar in datzelfde kampioenselftal staat Ramalho ook veelvuldig en die willen we allemaal vervangen.
Ik denk dat teveel mensen zich focussen op een basiselftal. Een stukje briefpapier met 11 namen erop en dat maal 45 keer per seizoen met dezelfde namen. Ook dit jaar hebben we kunnen zien dat je het niet met 11 doet maar met ongeveer 15 a 16 afhankelijk van hoeveel blessures je hebt. En Til is 100% goed genoeg om bij die 15 a 16 spelers te horen. En of je hem in wedstrijden moet opstellen waar je niet in de buurt van de 16 van de tegenstander speelt (en hij dus voetballend meer moet brengen) is een andere discussie. Maar als je 34 wedstrijden in de ED speelt en Til speelt er pakweg 25 in de basis en valt de rest in dan heb je een geweldige speler voor Boszbal en dat hebben we dit jaar meer dan genoeg gezien.
Maar waar zeg ik dat bovenstaande niet klopt dan? Sterker nog, ik haal volgens mij toch aan dat Til een belangrijke rol heeft, maar dat ik hem alleen simpelweg niet als de belangrijke speler voor die positie ziet? Natuurlijk ben je een speler of 16 nodig, dat weet ik heel goed. Neemt echter niet weg dat je natuurlijk in je beleidsvoering en uitgaven wel rekening houdt met bepalende spelers voor in de basis en de rest er om heen. Als Til je 10 is ga je bijv. geen 12-15 miljoen betalen + fors salaris voor Tillman. Andersom wel, aangezien Til een stuk minder heeft gekost. Als beide heren er volgend seizoen zijn ben ik dik tevreden. Dus ook met Til ja, maar ik zal hem niet als 10 op het wedstrijd formulier zetten normaal gesproken. En ondanks dat, zal hij genoeg aan spelen toekomen.
En ik zie ook 100% liever een nog meer complete 10 en dat zou Tillman kunnen zijn. Voor mijn gevoel zou Saibari dat ook kunnen zijn overigens. Maar we hebben dit jaar gezien hoeveel spelers we op 10 nodig hebben gehad dus het zou heel kortzichtig zijn om te denken dat we volgend jaar 45 wedstrijden dezelfde nr 10 op het wedstrijdformulier hebben staan en altijd 90 minuten.
Dus je zegt hier zelf toch ook al dat het Tillman wordt die gekocht wordt OF als dat niet lukt een andere klasbak voor 10? Volgens mij verschillen we dan niet heel erg van mening ;) :shake:
11 Tinus
Legende
3

Juancho schreef: 14 mar 2024, 12:16
11 Tinus schreef: 14 mar 2024, 12:08
Ik reageer simpel op de opmerking dat we met Til ook kampioen worden. Dat klopt. Maar in datzelfde kampioenselftal staat Ramalho ook veelvuldig en die willen we allemaal vervangen.
Maar waar zeg ik dat bovenstaande niet klopt dan? Sterker nog, ik haal volgens mij toch aan dat Til een belangrijke rol heeft, maar dat ik hem alleen simpelweg niet als de belangrijke speler voor die positie ziet? Natuurlijk ben je een speler of 16 nodig, dat weet ik heel goed. Neemt echter niet weg dat je natuurlijk in je beleidsvoering en uitgaven wel rekening houdt met bepalende spelers voor in de basis en de rest er om heen. Als Til je 10 is ga je bijv. geen 12-15 miljoen betalen + fors salaris voor Tillman. Andersom wel, aangezien Til een stuk minder heeft gekost. Als beide heren er volgend seizoen zijn ben ik dik tevreden. Dus ook met Til ja, maar ik zal hem niet als 10 op het wedstrijd formulier zetten normaal gesproken. En ondanks dat, zal hij genoeg aan spelen toekomen.
Dus je zegt hier zelf toch ook al dat het Tillman wordt die gekocht wordt OF als dat niet lukt een andere klasbak voor 10? Volgens mij verschillen we dan niet heel erg van mening ;) :shake:
Ja maar Til heeft een belangrijke/bepalende rol en Ramalho speelt omdat Earnie, Brands en John al 5 jaar geen verdediger kunnen kopen. Bosz heeft gewoon veel wedstrijden gekozen voor Til terwijl er alternatieven waren.

Dan verschillen we niet heel veel van mening nee maar ik verwacht niet dat PSV een 'klasbak' van 10 a 15 miljoen gaat kopen (anders dan Tillman) nu Babadi heeft verlengd en Til nergens heen gaat. Het voordeel van Tillman is dat hij óók op 8 en links kan.
Mikelvb
Nationale topspeler
1

Madueke schreef: 14 mar 2024, 11:19 Saibari staat op '8' als Veerman weg is, die kun je dan niet op '10' zetten.

Je wilt als club ook gewoon weer een niveau verder dan dit seizoen en daar past een basisplaats voor Til gewoon niet bij. Als Tillman niet behouden kan worden dan moet er gewoon een vervanger komen.
Thiago Almada
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hebben wij een CL wedstrijd met TIl in de basis gewonnen eigenlijk?
TheSyb
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV (duh)

RIO schreef: 14 mar 2024, 14:40 Hebben wij een CL wedstrijd met TIl in de basis gewonnen eigenlijk?
Lens thuis en Sevilla uit.

ofwel de twee wedstrijden die we dit jaar in de CL hebben gewonnen.
Likes voor TheSyb :
Ren Höek
Juancho
Legende
6

11 Tinus schreef: 14 mar 2024, 12:30 Dan verschillen we niet heel veel van mening nee maar ik verwacht niet dat PSV een 'klasbak' van 10 a 15 miljoen gaat kopen (anders dan Tillman) nu Babadi heeft verlengd en Til nergens heen gaat. Het voordeel van Tillman is dat hij óók op 8 en links kan.
Waarom zou je dan wel 12-15 miljoen uitgeven voor Tillman? Wat is het verschil met een ander 10 als Malik niet haalbaar is omdat Bayern hem terug haalt?
11 Tinus
Legende
3

Juancho schreef: 14 mar 2024, 14:51
11 Tinus schreef: 14 mar 2024, 12:30 Dan verschillen we niet heel veel van mening nee maar ik verwacht niet dat PSV een 'klasbak' van 10 a 15 miljoen gaat kopen (anders dan Tillman) nu Babadi heeft verlengd en Til nergens heen gaat. Het voordeel van Tillman is dat hij óók op 8 en links kan.
Waarom zou je dan wel 12-15 miljoen uitgeven voor Tillman? Wat is het verschil met een ander 10 als Malik niet haalbaar is omdat Bayern hem terug haalt?
Dat leg ik precies uit 2 zinnen later. Bij Tillman weet je wat je hebt en dat hij dan nog max 1 jaar hier speelt en dan weer verkocht kan worden voor een meervoud van die 15 miljoen. En dus omdat hij ook op andere posities kan spelen heb je flexibiliteit en keuzes. Als je nu een nieuwe nr 10 haalt die alleen op 10 kan dan zit hij Babadi sowieso in de weg maar ben je ook totaal niet flexibel omdat Til ook alleen maar op 10 kan en eigenlijk Babadi voorlopig ook. Ik zou het voor Tillman geen waste of money vinden maar voor een niveautje daaronder wel.
Juancho
Legende
6

11 Tinus schreef: 14 mar 2024, 15:02

Dat leg ik precies uit 2 zinnen later. Bij Tillman weet je wat je hebt en dat hij dan nog max 1 jaar hier speelt en dan weer verkocht kan worden voor een meervoud van die 15 miljoen. En dus omdat hij ook op andere posities kan spelen heb je flexibiliteit en keuzes. Als je nu een nieuwe nr 10 haalt die alleen op 10 kan dan zit hij Babadi sowieso in de weg maar ben je ook totaal niet flexibel omdat Til ook alleen maar op 10 kan en eigenlijk Babadi voorlopig ook. Ik zou het voor Tillman geen waste of money vinden maar voor een niveautje daaronder wel.
Beetje vreemde reactie, sorry dat ik het zeg. Je kijkt toch naar kwaliteit en wat je wil in je selectie? Als jij veel geld voor Tillman wil uittrekken zal je dat met een idee doen. Dat je zo'n type speler nodig hebt en daarvoor dus veel geld wil uitgeven. Als optie A Tillman niet meer mogelijk is dan verandert dat toch helemaal niks aan je initiele keuze om een bepaalde aanvallende middenvelder te halen? Volgens mij zitten er nogal wat spelers tussen Tillman en Til.... :wonder:

En ja, natuurlijk is het fijn dat Tillman hier straks een jaartje heeft gespeelt. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat een nieuwe topper dit niet kan. Je zoekt kwaliteit of je kiest bewust voor Til & Babadi als 10.Ik hoor vooral dat PSV dit laatste niet doet want dat is echt veelste licht.
Het Kanon
Nationale topspeler
4

TheSyb schreef: 14 mar 2024, 14:43
RIO schreef: 14 mar 2024, 14:40 Hebben wij een CL wedstrijd met TIl in de basis gewonnen eigenlijk?
Lens thuis en Sevilla uit.

ofwel de twee wedstrijden die we dit jaar in de CL hebben gewonnen.
Op het moment dat Til werd gewisseld stonden we met 2-0 achter en stond Ocampos nog op nul gele kaarten. Daarna kregen we pas grip op de wedstrijd.

Tegen Lens gingen we lange ballen spelen, omdat opbouw via het middenveld niet lukte.

We moeten echt zorgvuldiger naar aan te trekken spelrs gaan kijken. Als we mee willen doen met de grote jongens is het altijd zo zonde als je op zich best een aardige groep spelers hebt, maar desondanks steeds te kijk wordt gezet in delen van de wedstrijd omdat je, in deze gevallen, de slag op het middenveld verliest.
Tijn
Internationale topspeler
6

Awards:

Persoonlijk zou ik me kunnen voorstellen dat het risico van de investering in Tillman nu kleiner geacht wordt aangezien hij al bewezen heeft hier te kunnen presteren ten opzichte van een andere speler die je voor dat bedrag kan kopen, waar je dat niet van weet.

Daarnaast denk ik ook niet dat je de Tillman van nu voor 12-15 miljoen zou kunnen kopen, dit bedrag is vorig jaar vastgesteld. Als je Tillman nu koopt voor 15 kan je hem denk ik direct weer verkopen voor minimaal 25 miljoen.

Als derde argument, voortbordurend op de andere 2 kan ik me voorstellen dat als Tillman niet haalbaar is, de prioriteit van de investering dan elders ligt.
Aangezien we Babadi en Til o.a. ook al hebben voor de 10 positie.
Likes voor Tijn :
11 Tinus
11 Tinus
Legende
3

Juancho schreef: 14 mar 2024, 15:06
11 Tinus schreef: 14 mar 2024, 15:02

Beetje vreemde reactie, sorry dat ik het zeg. Je kijkt toch naar kwaliteit en wat je wil in je selectie? Als jij veel geld voor Tillman wil uittrekken zal je dat met een idee doen. Dat je zo'n type speler nodig hebt en daarvoor dus veel geld wil uitgeven. Als optie A Tillman niet meer mogelijk is dan verandert dat toch helemaal niks aan je initiele keuze om een bepaalde aanvallende middenvelder te halen? Volgens mij zitten er nogal wat spelers tussen Tillman en Til.... :wonder:

En ja, natuurlijk is het fijn dat Tillman hier straks een jaartje heeft gespeelt. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat een nieuwe topper dit niet kan. Je zoekt kwaliteit of je kiest bewust voor Til & Babadi als 10.Ik hoor vooral dat PSV dit laatste niet doet want dat is echt veelste licht.
Ik zie het los van elkaar. Tillman is een zekerheidje, zou net als Xavi volgend jaar heel de ED aan flarden spelen, en zou daarna die stap maken. Dan is het risico laag, de reward hoog en het past perfect in de timeline van Babadi. Daarnaast kan hij op meerdere posities zodat je flexibel bent.

En ik vrees dat PSV wel voor Til en Babadi durft te gaan als je ook nog Saibari hebt rondlopen. Iedereen vindt hem een 8 maar ik vind hem op 10 net zo goed als op 8. Dus dan is het al Til, Babadi en Saibari. En ja dan is het wellicht geen prio om 10 a 15 uit te geven voor een upgrade van Til terwijl je ook veel andere aankopen moet doen zoals @Tijn terecht zegt.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Guus Til