Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.
En indirect is er ook nog genoeg waar hij waardevol in is. En dat kan allemaal prima tegelijk waar zijn met het feit dat het een beperkte voetballer is. Dit jaar stoor ik me echt veel minder aan zijn gebrek aan combinatievoetbal, slechte aannames of matige passes omdat hij zo belangrijk is zonder bal. En we hebben er al genoeg die wel beter zijn met de bal.
11 Tinus schreef: ↑08 mar 2024, 15:49
En indirect is er ook nog genoeg waar hij waardevol in is. En dat kan allemaal prima tegelijk waar zijn met het feit dat het een beperkte voetballer is. Dit jaar stoor ik me echt veel minder aan zijn gebrek aan combinatievoetbal, slechte aannames of matige passes omdat hij zo belangrijk is zonder bal. En we hebben er al genoeg die wel beter zijn met de bal.
Het is ook zaak om zo'n speler in zijn kracht te gebruiken. Dat gebeurde vorig jaar niet, dit jaar wel. Zie je meteen een enorm verschil, net zoals bij meerdere andere spelers.
Vond zijn rol afgelopen wedstrijd toch vrij opvallend. Leek een andere rol te hebben, week weer erg af naar de rechterflank en kwam daardoor totaal niet in z'n kracht te spelen. Guus moet je voor het doel hebben, maar niet het spel laten maken. Wanneer je tegen Dortmund zo wil spelen kan Peter voor die rol beter Tillman gebruiken.
DonyellMalen schreef: ↑11 mar 2024, 10:58
Vond zijn rol afgelopen wedstrijd toch vrij opvallend. Leek een andere rol te hebben, week weer erg af naar de rechterflank en kwam daardoor totaal niet in z'n kracht te spelen. Guus moet je voor het doel hebben, maar niet het spel laten maken. Wanneer je tegen Dortmund zo wil spelen kan Peter voor die rol beter Tillman gebruiken.
Ik denk dat zijn taak was om te zorgen dat Bas Kuipers niet aanspeelbaar was. En dat hij daardoor meer naar rechts stond.
Wij puzzelen hier onderling over de opstelling van morgen, maar denk dat die Terzic het al helemaal niet zeker weet.
Bosz is Bosz en ik zie hem daarom zomaar voor Veerman, Tillman en Til op het middenveld gaan. Zou mij totaal niet verbazen. Beste combinatie van creativiteit en scorend vermogen. Dan kan je Mauro inbrengen om de voorsprong te verdedigen en controle te houden.
Ik verwacht Til morgen sowieso in de basis. Hummels gaat waarschijnlijk weer spelen en die back is er mogelijk niet bij. Bosz gaat flink drukken op de verdediging van Borussia en Til is daarin een belangrijk pylon met zijn loopvermogen, positionering en scorend vermogen.
Lekker boeiend dat data iets anders zegt. Het goede gevoel tussen de oren van Guus is minstens net zo belangrijk. Dan komen vanzelf nóg betere prestaties.
DonyellMalen schreef: ↑13 mar 2024, 16:50
Lekker boeiend dat data iets anders zegt. Het goede gevoel tussen de oren van Guus is minstens net zo belangrijk. Dan komen vanzelf nóg betere prestaties.
Til is vooral een speler met hele specifieke kwaliteiten. Aan de bal is het niet hoogstaand maar in het druk zetten is hij belangrijk. En hij scoort makkelijk een goal, dat is een grote kwaliteit.
De sterkte van dit PSV is vooral dat er zoveel verschillende ‘smaken’ zijn in de selectie. Dat we ook een type Til in de selectie hebben is een luxe. Al zie ik het liefst een middenveld met Veerman, Schouten en Saibari of Tillman.
Doperwt11 schreef: ↑13 mar 2024, 22:01
Hele bruikbare speler voor in de eredivisie maar dit gaat echt een paar tempootjes te snel voor Guus.
Weten we al lang en breed, maar toch beginnen we er weer aan. Heel de eerste helft werden we omver gevoetbald. In de tweede helft ging het beter na de wissel, net als in Sevilla.
Til was gewoon niet fit die zat in het rood. Vind het bizar dat er zoveel mensen kritiek op de verkeerde uiten. De Jong en Mauro waren de dissonanten met Lozano als derde.
Laatst gewijzigd door Benzzi op 13 mar 2024, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Benzzi schreef: ↑13 mar 2024, 23:07
Til was gewoon niet fit die zat in het nood. Vind het bizar dat er zoveel mensen kritiek op de verkeerde uiten. De Jong en Mauro waren de dissonanten met Lozano als derde.
Benzzi schreef: ↑13 mar 2024, 23:07
Til was gewoon niet fit die zat in het rood. Vind het bizar dat er zoveel mensen kritiek op de verkeerde uiten. De Jong en Mauro waren de dissonanten met Lozano als derde.
Heeft helemaal niks met in het rood te maken.
Zijn handelingssnelheid is echt veel te traag op dit niveau. Dat was toch wel erg duidelijk vandaag. Heeft echt niks goeds gedaan 1e helft.
Probeerde wel druk te zetten maar dat deden we als ploeg niet goed en Dortmund speelde daar eerste 20 minuten goed onderuit.
En nogmaals ik ben echt blij met een type als Guus in de selectie maar wel in de eredivisie of middenmoot Europa.
Is geen schande he.