Hij verdient wel zijn eigen topic. Volgens meerdere bronnen gaat Til naar PSV en zou het om een permanente overgang gaan:
https://www.telegraaf.nl/sport/26716794 ... n-guus-til
Guus Til
-
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
- 4
Inplaats van Thomas of Doan is het gewoon een upgrade. Heeft 15 keer gescoord vorig seizoen en is een type speler wat we niet hebben.
Is waarschijnlijk ook nog goedkoop/gratis op te halen.
Is waarschijnlijk ook nog goedkoop/gratis op te halen.
-
- Legende
- 6
-
Awards:
Ik begon met: wat moeten we hier nu weer mee. Inmiddels: prima leeftijd (24), veel scorende middenvelder, Nederlands international. Voor de breedte een prima speler. Voor vaste basisspeler komt hij wat tekort, maar ik verwacht ook niet dat dit zijn rol gaat worden door de aanwezigheid van Xavi Simons.
-
- Meervoudig international
- 3
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
-
Awards:
Ik zie het wel zitten zoals eerder uitgelegd. Zeker als vervanger van Doan. Meer scorend vermogen erbij. Als hij eenmaal PSV’ er is zal ik ook voor hem juichen. Steunen die jongen, mensen
.
-
- Lid van verdienste
- 7
Voor de basis vind ik hem niet goed genoeg, maar als breedtespeler is het wel een goede om erbij te hebben. Maar komt hij als breedtespeler, is de vraag.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Dit wordt echt de beste maat van Veerman bij PSV, zo'n gozer is het wel.
Was eerst echt heel sceptisch, maar nogmaals als rotatiespeler kan ik er wel vrede mee hebben.
Was eerst echt heel sceptisch, maar nogmaals als rotatiespeler kan ik er wel vrede mee hebben.
-
- Internationale topspeler
- 5
Als hij geen breedtespeler is, dan wordt hij dat wel binnen no time.Mick Jagger schreef: 02 jul 2022, 21:18 Voor de basis vind ik hem niet goed genoeg, maar als breedtespeler is het wel een goede om erbij te hebben. Maar komt hij als breedtespeler, is de vraag.
En hij is natuurlijk duur voor een breedtespeler. En geflopt in Rusland.
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 02 jul 2022, 21:22, 3 keer totaal gewijzigd.
- Maikel
- Site Admin
- 6
Ik zit exact op dezelfde lijn.TomPSV schreef: 02 jul 2022, 21:17 Ik begon met: wat moeten we hier nu weer mee. Inmiddels: prima leeftijd (24), veel scorende middenvelder, Nederlands international. Voor de breedte een prima speler. Voor vaste basisspeler komt hij wat tekort, maar ik verwacht ook niet dat dit zijn rol gaat worden door de aanwezigheid van Xavi Simons.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Tik m aan, ik ookMaikel schreef: 02 jul 2022, 21:20Ik zit exact op dezelfde lijn.TomPSV schreef: 02 jul 2022, 21:17 Ik begon met: wat moeten we hier nu weer mee. Inmiddels: prima leeftijd (24), veel scorende middenvelder, Nederlands international. Voor de breedte een prima speler. Voor vaste basisspeler komt hij wat tekort, maar ik verwacht ook niet dat dit zijn rol gaat worden door de aanwezigheid van Xavi Simons.

-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
-
- Vedette
- 7
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Lekker potje toepen in de bus met Luuk, Ginkel en Veerman.DonyellMalen schreef: 02 jul 2022, 21:19 Dit wordt echt de beste maat van Veerman bij PSV, zo'n gozer is het wel.
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
-
- Vedette
- 7
Als vervanger van Doan geen verkeerde speler. PSV gaat anders spelen dan vorig seizoen en heeft een type Til niet in de selectie. Als je Doan kan verkopen voor goed geld en je haalt Til terug voor een beperkte transfersom ga je per saldo op vooruit. Wat ook wel fijn is, Til is een goede gozer om erbij te hebben qua mentaliteit.
Mits Til als rotatiespeler wordt gehaald is dit een prima versterking. Natuurlijk moet er voor de basis ook wat bij. Een droomscenario zou natuurlijk Wijnaldum zijn. En Sangare die zijn contract verlengd.
Mits Til als rotatiespeler wordt gehaald is dit een prima versterking. Natuurlijk moet er voor de basis ook wat bij. Een droomscenario zou natuurlijk Wijnaldum zijn. En Sangare die zijn contract verlengd.
-
- Vedette
- 3