Verwachting nieuwe aanwinsten

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Een van de meest enerverende periodes, zeker onder PSV supporters heb ik altijd het idee, is de transferperiode. Maar wat mij betreft kan het niet snel genoeg gaan voor we weer voor het echie mogen spelen. Over een tijdje weten we eigenlijk pas echt hoe goed of slecht de transferperiode is geweest, als we zien hoe onze nieuwelingen het doen. Wellicht mooi om het vooraf proberen te voorspellen wat je van de nieuwe spelers verwacht. Natuurlijk is de transferperiode nog niet afgelopen, maar posts kunnen makkelijk aangepast/aangevuld worden bij de komst van nieuwe spelers. Simpel systeem, naam van de speler + aantal :crown: erachter (1 tm 5) om aan te geven hoe hoog je verwachtingen zijn, eventueel met argumentatie. Wellicht geinig om in de winter of aan het eind van het seizoen nog eens terug te kijken...

Benitez :crown: :crown: :crown: :crown: :crown:
Hele hoge verwachtingen van onze nieuwe keeper, denk dat de keeperspositie de grootste positieve verandering zal zijn ten opzichte van vorig seizoen.

Hoever :crown: :crown:
Weet niet goed waarom, maar op een of andere manier minder vertrouwen in en ben benieuwd of hij überhaupt een basisplek zal krijgen/behouden.

Simons :crown: :crown: :crown: ( :crown: )
Nog niet direct hele hoge verwachtingen van hem in zn eerste seizoen, maar juist daarom blij dat hij hoogstwaarschijnlijk meerdere seizoenen blijft. Denk dat het uit kan groeien tot een topspeler, maar dat dit vooral vanaf zn 2e seizoen zal zijn.

Waterman :crown:
Weinig verwachtingen van, omdat ik denk dat we hem niet in PSV 1 gaan zien dit jaar.

de Jong :crown: :crown: :crown: :crown:
Hoop dat we de Jong weer zien zoals in zijn beste jaren bij PSV. Kan toch bijna niet anders dan dat we we op de spitspositie enorm op vooruit gaan dit seizoen.

Til :crown: :crown: ( :crown: )
Vind Til nog lastig in te schatten wat hij zal brengen. Benieuwd naar z'n meerwaarde..

Wordt vast binnenkort aangevuld met nieuwe namen...
Laatst gewijzigd door 29.04.2007 op 04 jul 2022, 12:45, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mag Simons een half kroontje extra? Denk dat hij Dat niveau wel heeft.
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2167
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bedankt voor je post, maar vergeet Waterman niet :crown:
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Tjompie schreef: 29 jun 2022, 22:16 Bedankt voor je post, maar vergeet Waterman niet :crown:
Had al zo'n idee dat ik iemand vergeten was, maar kon er niet opkomen, haha. Maar goed, aangepast.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Waterman verdient er wel 5 hoor. Die zal de bank perfect warmhouden :D
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Benitez 👑👑👑👑👑
Past qua persoon perfect bij het PSV van Ruud, verwacht ik zomaar. Zal al heel snel indruk maken en het hele seizoen bewonderd worden!

Hoever 👑👑👑👑
Ik betwijfel of hij momenteel (al) beter is dan Mwene of Teze, maar hij kan hopelijk zijn kans pakken op rechtsback.

Simons 👑👑👑👑👑
Los van z’n kwaliteiten, door het feit dat hij 5 jaar tekent en na het zien van zijn interview - perfecte match, en hij gaat het echt leuk hebben en doen bij PSV. Strijder. Hopelijk blijft hij 3 succesvolle jaren en verkast hij dan naar Real voor 100 miljoen.

Waterman 👑👑👑👑👑
Ze komen bij hem terecht vanwege dat ze hem gevolgd hebben en overtuigd zijn dat hij de juiste mentaliteit heeft en kan overdragen. Anders haal je hem niet. Lijkt me iemand die wel met de groep bezig is, en sowieso zijn plek kent. Wat mag ik nog meer verwachten van de 4e keeper?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Benitez is de nieuwe Gomes.
Hoever is de nieuwe Berry van Aerle.
Simons is de nieuwe Vanenburg.

Wordt en mooie tijd dus…

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Verwachting nieuwe aanwinsten