Ki-Jana Hoever

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kezmania schreef: 05 sep 2022, 21:16 Zou mij niks verbazen als Mauro straks rechtsback gaat spelen.
We hebben toch Mwene?
Kezmania
Meervoudig international
3
Berichten: 1047
Lid geworden op: 4 nov 2020

Desalniettemin zou het mij niet verbazen dat Mauro 1 en Mwene 2 wordt. Max blijft dan vaste LB.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Wel classic Brands aankoop voor de verdediging. Voetballend meer dan prima maar het broekje moet niet te vies worden. Vond hem afgelopen woensdag ook echt zwak invallen. Werd een paar keer voorbijgelopen door spelers van Volendam op zijn positie rechtsachter.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Kezmania schreef: 05 sep 2022, 21:32 Desalniettemin zou het mij niet verbazen dat Mauro 1 en Mwene 2 wordt. Max blijft dan vaste LB.
Maar Max is na Hoever ongeveer onze slechtste speler. Waarom zou die in godsnaam blijven staan als Mauro terug is?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kezmania schreef: 05 sep 2022, 21:32 Desalniettemin zou het mij niet verbazen dat Mauro 1 en Mwene 2 wordt. Max blijft dan vaste LB.
Dan moeten de supporters in actie gaan komen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 sep 2022, 21:33
Kezmania schreef: 05 sep 2022, 21:32 Desalniettemin zou het mij niet verbazen dat Mauro 1 en Mwene 2 wordt. Max blijft dan vaste LB.
Maar Max is na Hoever ongeveer onze slechtste speler. Waarom zou die in godsnaam blijven staan als Mauro terug is?
Omdat Ruud gelooft dat Max een betere voorzet heeft. Het spel is namelijk afgestemd op Luuk.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 05 sep 2022, 21:36
mateja schreef: 05 sep 2022, 21:33

Maar Max is na Hoever ongeveer onze slechtste speler. Waarom zou die in godsnaam blijven staan als Mauro terug is?
Omdat Ruud gelooft dat Max een betere voorzet heeft. Het spel is namelijk afgestemd op Luuk.
Ik denk dat Max alleen speelt omdat Mauro er niet is. Met Mauro op links kan je makkelijker Mwene opstellen op rechts, qua verdedigende zekerheid. Daarnaast heeft Max misschien 1 of 2 goede voorzetten gegeven, dat ziet Ruud ook.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 sep 2022, 21:42
Standbeeld schreef: 05 sep 2022, 21:36
Omdat Ruud gelooft dat Max een betere voorzet heeft. Het spel is namelijk afgestemd op Luuk.
Ik denk dat Max alleen speelt omdat Mauro er niet is. Met Mauro op links kan je makkelijker Mwene opstellen op rechts, qua verdedigende zekerheid. Daarnaast heeft Max misschien 1 of 2 goede voorzetten gegeven, dat ziet Ruud ook.
En wat is dan de reden dat Max speelt als Teze op rechts speelt, volgens jou?
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Hoeveel goede wedstrijden heeft Mauro eigenlijk gespeeld als linksback? Voor m’n gevoel heeft hij vooral (als noodoplossing) op rechts toen echt geweldige wedstrijden gespeeld. Ik vraag me af of je op basis daarvan direct kunt zeggen dat hij als linksback in staat is hetzelfde niveau te bereiken. Sowieso is het nog de vraag of dat niveau het daadwerkelijke constante niveau van Mauro is of dat hij die maanden toevallig gewoon geweldig in vorm was.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mauro gaat op links net zoveel leveren als op rechts. En gewoon op constant niveau. Daar ben ik niet bang voor. Ik heb genoeg gezien vorig seizoen. Toppertje.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 05 sep 2022, 21:45
mateja schreef: 05 sep 2022, 21:42

Ik denk dat Max alleen speelt omdat Mauro er niet is. Met Mauro op links kan je makkelijker Mwene opstellen op rechts, qua verdedigende zekerheid. Daarnaast heeft Max misschien 1 of 2 goede voorzetten gegeven, dat ziet Ruud ook.
En wat is dan de reden dat Max speelt als Teze op rechts speelt, volgens jou?
Omdat je met Teze wat meer defensieve 'zekerheid' zou moeten hebben. Die zekerheid geeft Max je niet, en Mwene ook minder dan Teze. Mauro is wat meer gedoseerd, waardoor je minder risico loopt als je ook Mwene opstelt. Ik denk zelfs dat Max hier niet meer zou spelen als Mauro gewoon fit was geweest.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 schreef: 05 sep 2022, 21:49 Hoeveel goede wedstrijden heeft Mauro eigenlijk gespeeld als linksback? Voor m’n gevoel heeft hij vooral (als noodoplossing) op rechts toen echt geweldige wedstrijden gespeeld. Ik vraag me af of je op basis daarvan direct kunt zeggen dat hij als linksback in staat is hetzelfde niveau te bereiken. Sowieso is het nog de vraag of dat niveau het daadwerkelijke constante niveau van Mauro is of dat hij die maanden toevallig gewoon geweldig in vorm was.
Mauro was gewoon linksback, deed dat echt heel goed, totdat Mwene geblesseerd raakte en hij op rechts nodig was. De wedstrijd tegen Vitesse (uit) was toen een van de topwedstrijden die hij daar speelde. Zijn positioneren op rechts was een noodverband, en aangezien Max weer 'fit' was en Mwene's blessure langer duurde bleef Mauro staan.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 sep 2022, 21:56
Standbeeld schreef: 05 sep 2022, 21:45
En wat is dan de reden dat Max speelt als Teze op rechts speelt, volgens jou?
Omdat je met Teze wat meer defensieve 'zekerheid' zou moeten hebben. Die zekerheid geeft Max je niet, en Mwene ook minder dan Teze. Mauro is wat meer gedoseerd, waardoor je minder risico loopt als je ook Mwene opstelt. Ik denk zelfs dat Max hier niet meer zou spelen als Mauro gewoon fit was geweest.
Ik bedoelde eigenlijk: je bent vrij stellig over een exit van Max, maar toch speelt Max als Teze op rechts staat terwijl Ruud ook Mwene op kan stellen ipv Max. Dus waarom speelt Max dan nu in plaats van Mwene?
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 05 sep 2022, 21:58
mateja schreef: 05 sep 2022, 21:56

Omdat je met Teze wat meer defensieve 'zekerheid' zou moeten hebben. Die zekerheid geeft Max je niet, en Mwene ook minder dan Teze. Mauro is wat meer gedoseerd, waardoor je minder risico loopt als je ook Mwene opstelt. Ik denk zelfs dat Max hier niet meer zou spelen als Mauro gewoon fit was geweest.
Ik bedoelde eigenlijk: je bent vrij stellig over een exit van Max, maar toch speelt Max als Teze op rechts staat terwijl Ruud ook Mwene op kan stellen ipv Max. Dus waarom speelt Max dan nu in plaats van Mwene?
Ah, zo. Ik denk vooral omdat Mwene rechtsbenig is en hij hem liever op rechts ziet? Maar, het zou me niks verbazen als er snel verandering in komt, aangezien Max elke week de zwakste schakel is, als het niveau/tempo van de tegenstander omhoog gaat.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Die jongen mag vooral Klopp elke week een bedankje sturen want door die paar invalbeurten daar is hij miljonair geworden. Anders speelde hij nu gewoon bij Groningen of iets in die richting.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 05 sep 2022, 22:01
Standbeeld schreef: 05 sep 2022, 21:58
Ik bedoelde eigenlijk: je bent vrij stellig over een exit van Max, maar toch speelt Max als Teze op rechts staat terwijl Ruud ook Mwene op kan stellen ipv Max. Dus waarom speelt Max dan nu in plaats van Mwene?
Ah, zo. Ik denk vooral omdat Mwene rechtsbenig is en hij hem liever op rechts ziet? Maar, het zou me niks verbazen als er snel verandering in komt, aangezien Max elke week de zwakste schakel is, als het niveau/tempo van de tegenstander omhoog gaat.
Ik hoop met je mee.
nilssonH schreef: 05 sep 2022, 22:02 Die jongen mag vooral Klopp elke week een bedankje sturen want door die paar invalbeurten daar is hij miljonair geworden. Anders speelde hij nu gewoon bij Groningen of iets in die richting.
Kunnen we Hoever niet als aanvaller testen? Aanvallend brengt ie wel wat maar verdedigen kan hij niet.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Waar ik mij persoonlijk nog het meest aan erger bij Hoever is zijn uitstraling. Hij heeft echt exact dezelfde uitstraling als Drommel: alsof het hem allemaal geen fuck kan interesseren. Vind alles wel prima, staat ie erin: prima, staat ie er niet in: ook prima, het zal wel.
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Och jee. Mensen afrekenen op hun uitstraling.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Tegen Volendam had hij een moment dat hij vanuit zijn eigen 16 een bal 5 meter verder in de voeten van de tegenstander speelde, zonder onder druk te staan. Hij bleef staan en ondernam 0,0 poging zijn fout goed te maken. Die vent lijkt niet geschikt voor profvoetbal. Hopelijk herpakt hij zich.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Franciscus schreef: 05 sep 2022, 22:10 Och jee. Mensen afrekenen op hun uitstraling.
Kan je wel cynisch doen, maar als dat ook net de twee zijn die aangesproken zijn op hun inzet dan zegt dat wel wat natuurlijk.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Wegtrappen die vent. Wat een flater.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Yep..
Was al niks en geen enkele hoop dat het iets gaat worden dit seizoen..
Denkt vooral vooruit en is verdedigend bizar slecht..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Het wordt tijd dat de gehele scouting incl. John en Marcel (die beiden in hun nopjes waren met deze 'aanwinst') de inname van LSD eens gaan verminderen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Franciscus schreef: 05 sep 2022, 22:10 Och jee. Mensen afrekenen op hun uitstraling.
Dat is toch vrij terecht? Vooral als het in dit geval ook dubbel en dwars klopt
Gebruikersavatar
Franciscus
Nationale topspeler
1
Berichten: 2018
Lid geworden op: 27 jul 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Nee. Uitstraling scoort geen doelpunten en zegt ook lang niet alles over iemands instelling. Messi kan soms ook de uitstraling van een drol hebben. Andersom ook genoeg voorbeelden. Goede uitstraling, maar er niks van kunnen en ook niet zo heel veel aan doen.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Verlies nemen, zet hem morgen maar terug op het vliegtuig naar Wolves. Ik heb net de samenvatting gezien, bij de eerste goal geeft hij zijn tegenstander alle ruimte om de voorzet te geven. Het tweede doelpunt is symbolisch voor Hoever, hij neemt de bal semi-nonchalant aan met de borst wat als een pass bedoeld was naar Comenencia :neh: hiermee bracht hij zichzelf en Comenencia alleen maar in de problemen. Voor iemand met PL ervaring zijn dit kinderlijke fouten, laten we het maar niet over salaris hebben. Hiervoor mogen we John en scouting echt op aankijken. Haal dan niemand als dit het alternatief is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ki-Jana Hoever