Walter Benítez

Spelers A-selectie.
11 Tinus
Legende
4
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Als ze een transfervrije keeper op het oog hebben dan moeten ze het inderdaad heel rap weten, maar als ze een keeper willen halen die nog vast ligt dan hebben ze nog gerust tot half mei de kans om te wachten op een nieuwe krabbel van Bennie. En van mij mogen ze nog wel even wachten.
  • Citaat
    Doperwt11
    Vaste waarde in elftal
    1
    Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me dat ze geen transfervrije keeper op het oog hebben die ze heel graag willen hebben anders was die toch al lang vastgelegd en doe je Benitez zeker geen nieuwe aanbieding.
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Benitez is (bijna) transfervrij, die heeft er helemaal geen belang bij om op korte termijn duidelijkheid te verschaffen.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Precies, dus meest logisch is dat de wegen van PSV en Benitez aan het eind van het seizoen gaan scheiden. PSV kan een nieuwe wind laten waaien door het stadion en Benitez kan profiteren van zijn transfervrije status en dus een flinke tekenbonus opstrijken, geef hem eens ongelijk.
  • Citaat
  • Rickskeg
    International
    3

Weet iemand een goede vervanger? Bij voorkeur NL of USA. Vraag dit voor een bevriende directeur
  • Citaat
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

Rickskeg schreef: 12 mar 2025, 13:34 Weet iemand een goede vervanger? Bij voorkeur NL of USA. Vraag dit voor een bevriende directeur
    Zal Bart Verbruggen al uitgekeken zijn op de Premier League?
  • Citaat
    VTheMan
    Meervoudig international
    2
    Favoriete speler: Bakayoko

Rickskeg schreef: 12 mar 2025, 13:34 Weet iemand een goede vervanger? Bij voorkeur NL of USA. Vraag dit voor een bevriende directeur
    Tim Krul? Of misschien Tim Howard uit zijn pensioen trekken?
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

Doperwt11 schreef: 12 mar 2025, 13:22 Lijkt me dat ze geen transfervrije keeper op het oog hebben die ze heel graag willen hebben anders was die toch al lang vastgelegd en doe je Benitez zeker geen nieuwe aanbieding.
    Kan toch prima samen gaan? Als er een shortlist is met een transfervrije keeper op 1 of 2 dan moet je inderdaad rond deze tijd wel een knoop doorhakken. Maar dat wil niet zeggen dat die shortlist keepers beter zijn dan Benitez of dat PSV die liever heeft dan Benitez.

Ik call hem maar vast maar ik denk dat ze bij Olij uitkomen (als Bennie niet verlengt) en die het met Drommel laten uitzoeken (zijn laatste contractjaar).
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

11 Tinus schreef: 12 mar 2025, 13:15 Als ze een transfervrije keeper op het oog hebben dan moeten ze het inderdaad heel rap weten, maar als ze een keeper willen halen die nog vast ligt dan hebben ze nog gerust tot half mei de kans om te wachten op een nieuwe krabbel van Bennie. En van mij mogen ze nog wel even wachten.
    Ik denk dat het ongeacht contractstatus van een mogelijke vervanger belangrijk is om zo snel mogelijk te handelen. Het kan zomaar in je voordeel spreken als je een nieuwe keeper direct het vertrouwen kan geven in de contacten ipv dat je hem benadert en een slag om de arm houdt. Dan heb je wellicht weer een voordeel ten opzichte van concurrenten.
  • Citaat
  • Bruneau
    Bankzitter
    2
    Seizoenkaart: Vak PR

11 Tinus schreef: 12 mar 2025, 13:49
    Doperwt11 schreef: 12 mar 2025, 13:22 Lijkt me dat ze geen transfervrije keeper op het oog hebben die ze heel graag willen hebben anders was die toch al lang vastgelegd en doe je Benitez zeker geen nieuwe aanbieding.
    Kan toch prima samen gaan? Als er een shortlist is met een transfervrije keeper op 1 of 2 dan moet je inderdaad rond deze tijd wel een knoop doorhakken. Maar dat wil niet zeggen dat die shortlist keepers beter zijn dan Benitez of dat PSV die liever heeft dan Benitez.

Ik call hem maar vast maar ik denk dat ze bij Olij uitkomen (als Bennie niet verlengt) en die het met Drommel laten uitzoeken (zijn laatste contractjaar).
    Heb dacht ik ook ooit een keer in een podcast of artikel voorbij horen/zien komen de naam van Jeffrey de Lange, tweede keeper van Marseille die vorig jaar bij GAE speelde.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Bizot. Best grote kans dat ze hem gaan polsen, schat ik zo in.
  • Citaat
  • koetje
    Legende
    7

Madueke schreef: 12 mar 2025, 13:32 Benitez is (bijna) transfervrij, die heeft er helemaal geen belang bij om op korte termijn duidelijkheid te verschaffen.
    Stel je hebt het naar je zin bij PSV en zij zijn als enige tot nu toe met een (goed) bod gekomen?

Dan is er wel degelijk een belang. Want PSV gaat doorschakelen en het is echt niet zeker dat je als Benitez zijnde ergens 'beter' terechtkomt.
  • Citaat
  • Tovast
    Nationale topspeler
    5

Awards:

Flekken, Hermansen, Leno, Ramsdale. Qua type passen die stuk voor stuk veel beter dan Benitez.
  • Citaat
    Ivan Perisic
    Veelbelovend talent

Het contract van Mvogo loopt af. :D
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

Standbeeld schreef: 12 mar 2025, 13:51
    11 Tinus schreef: 12 mar 2025, 13:15 Als ze een transfervrije keeper op het oog hebben dan moeten ze het inderdaad heel rap weten, maar als ze een keeper willen halen die nog vast ligt dan hebben ze nog gerust tot half mei de kans om te wachten op een nieuwe krabbel van Bennie. En van mij mogen ze nog wel even wachten.
    Ik denk dat het ongeacht contractstatus van een mogelijke vervanger belangrijk is om zo snel mogelijk te handelen. Het kan zomaar in je voordeel spreken als je een nieuwe keeper direct het vertrouwen kan geven in de contacten ipv dat je hem benadert en een slag om de arm houdt. Dan heb je wellicht weer een voordeel ten opzichte van concurrenten.
    Eens hoor. PSV was zo overtuigd van Drommel dat ze hem op 16 april al hadden vastgelegd. En met betrekking tot Benitez las ik toen dat Ruud/John er al een half jaar mee bezig waren (compleet onder de radar).
  • Citaat
  • Boszball1913
    Bankzitter
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Alvaro Valles en gelijk Mika Marmol meenemen als vervanger van Boscagli
  • Citaat
  • Boszball1913
    Bankzitter
    Favoriete speler: Luuk de Jong

DonyellMalen schreef: 12 mar 2025, 13:53
    Bizot. Best grote kans dat ze hem gaan polsen, schat ik zo in.
    39 tegengoals in 24 wedstrijden en 7 clean sheets, volgens mij was zijn enige goede pot dit seizoen tegen ons :wall:
    Dus doe maar ni aub.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Boszball1913 voor dit bericht (totaal 2):
    GrasmatStandbeeld
    Siemen
    Nationale topspeler
    7

Paar prima reddingen in de tweede helft, maar zag er bij de 2-1 m.i. weer niet goed uit.

https://www.vi.nl/pro/analyse/walter-be ... n-voor-psv
    1) risicovol gokgedrag en moeilijk schakelen als verkeerd gegokt
    2) slecht in de lucht
    3) slecht bij lage voorzetten
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Siemen voor dit bericht:
    chefkeweert
    StratumZuid
    Vedette
    5

Puntje wel gered op het laatst
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    BarryBanaan
    Meervoudig international
    1
    Clubvoorkeur: psv

Blijft gewoon een net niet keeper, waar het goed zou zijn om op door te schakelen. Zowel betere lijnkeepers als keepers die wat met de voeten kunnen moeten toch te vinden zijn.
  • Citaat
  • milansandro
    Legende
    7

Probleem is binnenkort opgelost..
  • Citaat
  • Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Doperwt11
    Vaste waarde in elftal
    1

Met Olij, Bizot of de Lange ga je er toch totaal niet op vooruit.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Doperwt11 voor dit bericht (totaal 4):
    Eindhovenvoetbal11 TinusLurkerRikkert1234
    RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Zou het geen net niet keeper noemen. Dat zijn meer types zoals Drommel en Zoet. Ook Olij is een net niet keeper. Hij is allround, niet een uitblinker in alles, behalve 1 op 1, gemiddeld ok maar nogmaals geen absolute topper. En als ie dat wel was dan had ie niet zo lang bij Nice gespeeld.

Meret is transfervrij.

Ik vind Arnau Tenas nog steeds een hele goede optie, nog een jaartje contract. Of Kelleher, nu reserve bij Liverpool.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen RIO voor dit bericht (totaal 2):
    SensationRen Höek
    DC_PSV
    Legende
    7

Siemen schreef: 12 mar 2025, 23:02 Paar prima reddingen in de tweede helft, maar zag er bij de 2-1 m.i. weer niet goed uit.

https://www.vi.nl/pro/analyse/walter-be ... n-voor-psv
    1) risicovol gokgedrag en moeilijk schakelen als verkeerd gegokt
    2) slecht in de lucht
    3) slecht bij lage voorzetten
    Vooral punt 2 en 3: hij komt gewoon nooit van zn lijn af en als hij dat doet gaat t mis (NEC-uit). Hij is supersterk in de 1 vs 1, maar verder houdt de beste man geen (onhoudbare) ballen tegen. Als keeper van PSV mag je best heersen in de 16 en ballen uit de lucht plukken. Benny niet, die durft zn lijn niet los te laten..
  • Citaat
  • #simplythebest
    Siemen
    Nationale topspeler
    7

• Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards: