Walter Benítez

Spelers A-selectie.
JChovanec
Meervoudig international
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

SKERLA schreef: 08 mar 2025, 22:46
JChovanec schreef: 08 mar 2025, 22:45

Werd toch meerdere keren uitgefloten als hij de bal had, tweede helft deed hij het sneller. Maar de eerste helft was een verschrikking, bleef maar lopen met de bal aan zijn voet.
Het is mij wel duidelijk dat dit bij het spel hoort wst PSV wil spelen. Maar als de tegenstander niet "hapt" vind ik het wel vervelend worden om naar te kijken. Of als uiteindelijk de bal.direct bij de tegenstander wordt ingeleverd. Maar goed ieder heeft zo zijn eigen onderdelen van het spel wat leuk wordt gevonden. Uitfluiten slaat nergens op en ik hoop dat Bennie toch blijft.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen JChovanec voor dit bericht:
    Voormalig KG
    DonyellMalen
    Legende
    4

Mensen moeten even verder kijken dan hun neus lang is. Benítez wacht met een reden en daarnaast in opdracht van Bosz. Dat het irritant overkomt snap ik wel, maar onnozel om hem vervolgens uit te fluiten als ‘ie letterlijk z’n opdracht uitvoert.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 6):
    Bossche bolBromalhosmoortjeYkhimVoormalig KGpsvgouda
    Rikkert1234
    Vedette
    3

Chucky schreef: 09 mar 2025, 08:31
    Rikkert1234 schreef: 09 mar 2025, 08:13 In 99% van de gevallen is eigen spelers uitfluiten gewoon vrij kansloos.
    En voor welke procent is het niet kansloos?
    Dat bijvoorbeeld een Rai Vloet werd uitgefloten toen hij mocht spelen na het ongeluk had veroorzaakt. Dus alleen in heel uitzonderlijke gevallen, normaliter is je eigen uitfluiten gewoon diep triest
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Rikkert1234 voor dit bericht (totaal 2):
    BromalhoSensation
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    7

Awards:

Als je fluit dan weet je zeker dat hij komende zomer weg is.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Ik moet dan altijd terug denken aan hoe lacherig er werd gedaan toen Farioli dit bij Ajax introduceerde. Nu doet PSV het dus ook (al langer overigens).
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Psvaanzet
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: psv

Lorenzo von Matterhorn schreef: 09 mar 2025, 11:00 Als je fluit dan weet je zeker dat hij komende zomer weg is.
    Ik heb nooit eigen spelers uitgefloten, zou ik ook nooit doen [behalve bij een labyad]. Maar ik zou Benitez niet echt gaan missen, PSV kan een betere keeper krijgen. genoeg budget, spelen om het kampioenschap, CL voetbal en een goede selectie als de zwakke plekken komende zomer worden aangepakt. En daar heb ik vertrouwen in.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Goede en stabiele keepers zijn schaars. Heel benieuwd wie de vervanger van Benítez wordt dan, indien hij vertrekt. Moet sowieso de Nederlandse taal machtig zijn, dan blijft er relatief weinig over.
  • Citaat
    Ivan Perisic
    Veelbelovend talent

DonyellMalen schreef: 09 mar 2025, 12:30 Goede en stabiele keepers zijn schaars. Heel benieuwd wie de vervanger van Benítez wordt dan, indien hij vertrekt. Moet sowieso de Nederlandse taal machtig zijn, dan blijft er relatief weinig over.
    Waarom moet dat?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ivan Perisic voor dit bericht:
    milansandro
    Ricardo Izecson Santos
    International
    4
    Seizoenkaart: Vak Y
    Favoriete speler: Ismael Saibari

DonyellMalen schreef: 09 mar 2025, 12:30 Goede en stabiele keepers zijn schaars. Heel benieuwd wie de vervanger van Benítez wordt dan, indien hij vertrekt. Moet sowieso de Nederlandse taal machtig zijn, dan blijft er relatief weinig over.
    Als dat laatste een harde eis is, ga je sowieso geen keeper vinden die haalbaar is en vergelijkbaar (laat staan beter) is met Benitez
  • Citaat
    De Realist
    Vedette
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Psvaanzet schreef: 09 mar 2025, 12:09Maar ik zou Benitez niet echt gaan missen, PSV kan een betere keeper krijgen
    Nou ik ben heel benieuwd, aangezien Benitez de beste keeper is sinds Gomes, en dat niet eens een close call is.
    Ik laat me graag verrassen
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht (totaal 3):
    Voormalig KGTylerDurdnSensation
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    Massimo
    Legende
    7

Ik vind Benitez wel beduidend minder dan vorig seizoen. Af en toe nog wel eens een goede één op één redding of reflex, maar niet de puntenpakker die ik hem vorig jaar soms wel vond. En dan komen zijn mindere punten ook meer aan het licht. Een goede Benitez vind ik een versterking voor PSV, waarbij PSV sowieso al heel lang niet verwend is geweest qua keepers, maar de Benitez van dit seizoen vind ik makkelijk inwisselbaar.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht (totaal 2):
    BalinhoJuancho
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ivan Perisic schreef: 09 mar 2025, 12:35
    Waarom moet dat?
    Communicatie achterin. Men heeft het liefst een Nederlandse keeper. Overigens zie ik het liefst ook dat men verder kijkt dan enkel Nederlands sprekende keepers, anders kom je al snel bij een Bizot uit.
  • Citaat
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Hier ook hele grote zorgen over opvolging. De komst van Benny was een grote verrassing, dit niveau was al lang niet meer haalbaar gebleken voor PSV. Waar mensen het idee vandaan halen dat PSV zelfs een betere keeper zou kunnen halen is me echt een volslagen raadsel, ja theoretisch kun je het leuk beredeneren met 'we spelen CL' enz. maar als dat in de praktijk bijna vijftien jaar lang niet lukt dan zul je denk ik toch ooit moeten concluderen dat de praktijk totaal anders is.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ziege maar ook zagge voor dit bericht (totaal 11):
    YkhimVoormalig KGDe RealistRicardo Izecson SantosGrasmatThijsTylerDurdnSensationEl SordoBatsuShovingNE2
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Massimo
    Legende
    7

Doe mij die keeper van Shakhtar maar.
  • Citaat
    Ivan Perisic
    Veelbelovend talent

DonyellMalen schreef: 09 mar 2025, 12:45
    Ivan Perisic schreef: 09 mar 2025, 12:35

Waarom moet dat?
    Communicatie achterin. Men heeft het liefst een Nederlandse keeper. Overigens zie ik het liefst ook dat men verder kijkt dan enkel Nederlands sprekende keepers, anders kom je al snel bij een Bizot uit.
    Ja het zou best kunnen dat PSV dat liever heeft. Ik zie persoonlijk liever een keeper die ballen tegenhoudt en met wat Engelse steekwoorden z’n verdedigers ondersteunt. Ik kom inderdaad ook niet veel verder dan Bizot.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ivan Perisic voor dit bericht:
    Grasmat
    Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 09 mar 2025, 12:47 Hier ook hele grote zorgen over opvolging. De komst van Benny was een grote verrassing, dit niveau was al lang niet meer haalbaar gebleken voor PSV. Waar mensen het idee vandaan halen dat PSV zelfs een betere keeper zou kunnen halen is me echt een volslagen raadsel, ja theoretisch kun je het leuk beredeneren met 'we spelen CL' enz. maar als dat in de praktijk bijna vijftien jaar lang niet lukt dan zul je denk ik toch ooit moeten concluderen dat de praktijk totaal anders is.
    Helemaal eens, maar er zal wel weer iemand op je reageren en doen alsof de afgelopen maanden het niveau is waar je over spreekt…
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Maar dat wijzen steeds naar al die prutsers na Gomes is ook een beetje zwart/wit hé. Kunnen ook gewoon slechte keuzes zijn geweest terwijl er betere waren. Of PSV wilde niet een x bedrag voor de keeper neerleggen.

Deze zomer mag PSV daar best een flink budget voor vrije maken. Een hele goed keeper is gewoon mega belangrijk. 1 van de belangrijkste posities in het elftal.

Benitez goed vervangen kan echt wel als je de boel goed voor elkaar hebt. Daar ben ik niet zo bang voor. Benitez is goede doen is een prima keeper voor PSV. Geen top, wel prima. Als daar wat vanaf brokkelt zoals dit seizoen is het matig of overstijgt het niet het minimaal vereiste niveau. Dit seizoen vind ik hem echt matig.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Juancho op 09 mar 2025, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
    Smeets14
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Smeets14
    Nationale topspeler
    7

Massimo schreef: 09 mar 2025, 12:48 Doe mij die keeper van Shakhtar maar.
    Die was eigenlijk alleen tegen ons echt goed.
  • Citaat
  • HalveHaan
    Jeugdinternational
    4
    Seizoenkaart: Vak Y

Smeets14 schreef: 09 mar 2025, 16:56
    Massimo schreef: 09 mar 2025, 12:48 Doe mij die keeper van Shakhtar maar.
    Die was eigenlijk alleen tegen ons echt goed.
    Verrassend..
  • Citaat
  • PeterHoekstra
    Lid 2e elftal
    1

Die keeper van Almere, is dat niks voor ons als opvolger van Bennie?
  • Citaat
  • Op naar de derde ster
    Mr.Unibet
    Meervoudig international
    3
    Seizoenkaart: Vak H

PeterHoekstra schreef: 09 mar 2025, 23:12 Die keeper van Almere, is dat niks voor ons als opvolger van Bennie?
    Mag hopen van niet, dan is die van Willem II een klasse beter. Dat vind ik een hele goede.

Al hebben wij met Schiks en Peersman ook gewoon twee goede keepers, imo. Alleen nog weinig ervaring op het hoogste niveau.
  • Citaat
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    7
    Clubvoorkeur: Bookhouse Boys
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Zelfs een aantal misperen en 7 (record!) tegengoals krijgen met 0 saves is dus niet genoeg om de mythe dat hij de 4e beste ooit is en een betere vinden zowat onmogelijk is teniet te doen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Mr. Spock voor dit bericht (totaal 3):
    milansandroMC HammerBoszball1913
    Ik heb als hobby het knappen van dieren. Vandaag een uiltje, morgen een steenmarter.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Ja want die 7 tegengoals waren allemaal houdbare ballen en zijn schuld natuurlijk.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Grasmat op 10 mar 2025, 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    7
    Clubvoorkeur: Bookhouse Boys
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Grasmat schreef: 10 mar 2025, 07:23 Ja want die 7 tegengoals waren allemaal houdbare vallen en zijn schuld natuurlijk.
    één redding (ik zei nul, maar blijkbaar heeft hij ergens toch iets tegengehouden).
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Mr. Spock voor dit bericht (totaal 2):
    milansandroBoszball1913
    Ik heb als hobby het knappen van dieren. Vandaag een uiltje, morgen een steenmarter.
    milansandro
    Legende
    7

Grasmat schreef: 10 mar 2025, 07:23houdbare vallen

https://www.bol.com/nl/nl/p/vidaxl-voge ... kLEALw_wcB
  • Citaat
  • Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Benitez onterecht uitgefloten volgens Bosz. We waren het er denk ik al over eens dat je echt een totaal kansloos figuur bent als je Walter tegen Heerenveen ging uitfluiten toch?

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/12 ... horen.html
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht (totaal 2):
    Ricardo Izecson SantosYkhim
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Plaats reactie