Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Werd toch meerdere keren uitgefloten als hij de bal had, tweede helft deed hij het sneller. Maar de eerste helft was een verschrikking, bleef maar lopen met de bal aan zijn voet.
Het is mij wel duidelijk dat dit bij het spel hoort wst PSV wil spelen. Maar als de tegenstander niet "hapt" vind ik het wel vervelend worden om naar te kijken. Of als uiteindelijk de bal.direct bij de tegenstander wordt ingeleverd. Maar goed ieder heeft zo zijn eigen onderdelen van het spel wat leuk wordt gevonden. Uitfluiten slaat nergens op en ik hoop dat Bennie toch blijft.
Mensen moeten even verder kijken dan hun neus lang is. Benítez wacht met een reden en daarnaast in opdracht van Bosz. Dat het irritant overkomt snap ik wel, maar onnozel om hem vervolgens uit te fluiten als ‘ie letterlijk z’n opdracht uitvoert.
Rikkert1234 schreef: 09 mar 2025, 08:13
In 99% van de gevallen is eigen spelers uitfluiten gewoon vrij kansloos.
En voor welke procent is het niet kansloos?
Dat bijvoorbeeld een Rai Vloet werd uitgefloten toen hij mocht spelen na het ongeluk had veroorzaakt. Dus alleen in heel uitzonderlijke gevallen, normaliter is je eigen uitfluiten gewoon diep triest
Ik moet dan altijd terug denken aan hoe lacherig er werd gedaan toen Farioli dit bij Ajax introduceerde. Nu doet PSV het dus ook (al langer overigens).
Lorenzo von Matterhorn schreef: 09 mar 2025, 11:00
Als je fluit dan weet je zeker dat hij komende zomer weg is.
Ik heb nooit eigen spelers uitgefloten, zou ik ook nooit doen [behalve bij een labyad]. Maar ik zou Benitez niet echt gaan missen, PSV kan een betere keeper krijgen. genoeg budget, spelen om het kampioenschap, CL voetbal en een goede selectie als de zwakke plekken komende zomer worden aangepakt. En daar heb ik vertrouwen in.
Goede en stabiele keepers zijn schaars. Heel benieuwd wie de vervanger van Benítez wordt dan, indien hij vertrekt. Moet sowieso de Nederlandse taal machtig zijn, dan blijft er relatief weinig over.
DonyellMalen schreef: 09 mar 2025, 12:30
Goede en stabiele keepers zijn schaars. Heel benieuwd wie de vervanger van Benítez wordt dan, indien hij vertrekt. Moet sowieso de Nederlandse taal machtig zijn, dan blijft er relatief weinig over.
Als dat laatste een harde eis is, ga je sowieso geen keeper vinden die haalbaar is en vergelijkbaar (laat staan beter) is met Benitez
Ik vind Benitez wel beduidend minder dan vorig seizoen. Af en toe nog wel eens een goede één op één redding of reflex, maar niet de puntenpakker die ik hem vorig jaar soms wel vond. En dan komen zijn mindere punten ook meer aan het licht. Een goede Benitez vind ik een versterking voor PSV, waarbij PSV sowieso al heel lang niet verwend is geweest qua keepers, maar de Benitez van dit seizoen vind ik makkelijk inwisselbaar.
Waarom moet dat?
Communicatie achterin. Men heeft het liefst een Nederlandse keeper. Overigens zie ik het liefst ook dat men verder kijkt dan enkel Nederlands sprekende keepers, anders kom je al snel bij een Bizot uit.
Hier ook hele grote zorgen over opvolging. De komst van Benny was een grote verrassing, dit niveau was al lang niet meer haalbaar gebleken voor PSV. Waar mensen het idee vandaan halen dat PSV zelfs een betere keeper zou kunnen halen is me echt een volslagen raadsel, ja theoretisch kun je het leuk beredeneren met 'we spelen CL' enz. maar als dat in de praktijk bijna vijftien jaar lang niet lukt dan zul je denk ik toch ooit moeten concluderen dat de praktijk totaal anders is.
Communicatie achterin. Men heeft het liefst een Nederlandse keeper. Overigens zie ik het liefst ook dat men verder kijkt dan enkel Nederlands sprekende keepers, anders kom je al snel bij een Bizot uit.
Ja het zou best kunnen dat PSV dat liever heeft. Ik zie persoonlijk liever een keeper die ballen tegenhoudt en met wat Engelse steekwoorden z’n verdedigers ondersteunt. Ik kom inderdaad ook niet veel verder dan Bizot.
ziege maar ook zagge schreef: 09 mar 2025, 12:47
Hier ook hele grote zorgen over opvolging. De komst van Benny was een grote verrassing, dit niveau was al lang niet meer haalbaar gebleken voor PSV. Waar mensen het idee vandaan halen dat PSV zelfs een betere keeper zou kunnen halen is me echt een volslagen raadsel, ja theoretisch kun je het leuk beredeneren met 'we spelen CL' enz. maar als dat in de praktijk bijna vijftien jaar lang niet lukt dan zul je denk ik toch ooit moeten concluderen dat de praktijk totaal anders is.
Helemaal eens, maar er zal wel weer iemand op je reageren en doen alsof de afgelopen maanden het niveau is waar je over spreekt…
Maar dat wijzen steeds naar al die prutsers na Gomes is ook een beetje zwart/wit hé. Kunnen ook gewoon slechte keuzes zijn geweest terwijl er betere waren. Of PSV wilde niet een x bedrag voor de keeper neerleggen.
Deze zomer mag PSV daar best een flink budget voor vrije maken. Een hele goed keeper is gewoon mega belangrijk. 1 van de belangrijkste posities in het elftal.
Benitez goed vervangen kan echt wel als je de boel goed voor elkaar hebt. Daar ben ik niet zo bang voor. Benitez is goede doen is een prima keeper voor PSV. Geen top, wel prima. Als daar wat vanaf brokkelt zoals dit seizoen is het matig of overstijgt het niet het minimaal vereiste niveau. Dit seizoen vind ik hem echt matig.
Zelfs een aantal misperen en 7 (record!) tegengoals krijgen met 0 saves is dus niet genoeg om de mythe dat hij de 4e beste ooit is en een betere vinden zowat onmogelijk is teniet te doen.
Benitez onterecht uitgefloten volgens Bosz. We waren het er denk ik al over eens dat je echt een totaal kansloos figuur bent als je Walter tegen Heerenveen ging uitfluiten toch?