Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Stel dat Schouten, Veerman, Flamingo en Saibari hun contract nog 2 maanden duurde, had je ze dan ook niet meer gewild omdat ze nu zo ongelooflijk veel fouten maken en er slecht uit zien?
Soms zijn ze niet zo goed als je denkt en soms zijn ze niet zo slecht als je denkt. Het kan dat ze een keeper vinden die beter is zonder dat die heel veel meer kost maar ik acht die kans zo klein dat ik tevreden ben met wat ik heb. Met Benitez is het ook 2,5 jaar goed gegaan. Aan hem ligt het niet.
Hier ben ik het wel voor een groot deel mee eens. Benny is gemiddeld genomen gewoon een prima keeper. Het gros van het forum vond het een paar maanden geleden nog belachelijk dat Earnie niet verder met hem wenste te gaan. Beetje raar dat een aantal van die mensen nu opeens van hem af wil. De waan van de dag. Het loopt niet en niemand kan er meer iets van, bij wijze van spreken. En dan komt dit bericht ook nog van mij, terwijl o.a. @Ren Höek en ik Earnie altijd wel ergens begrepen dat hij de gok ging wagen om zich te kunnen verbeteren op de keeperspositie.
Als ik even voor mij zelf spreekt want ik was idd iemand die de wijze van Earnie vreemd vond. Het ging mij puur om de wijze van handelen: eerst geen nieuw contract want je wil blijkbaar een betere keeper halen. Niet eens lang daarna alsnog een nieuw contract geven want hij ontwikkelt zich opeens magisch heel goed. Terwijl Benny al het hele seizoen niet goed of zelfs heel zwak is en ondertussen in zijn eer is aangetast.
Die werk/denkwijze, daar begreep ik toen idd niks van en nu nog steeds niet. Dat staat even los van wat ik van Benitez als keeper vind.
Juancho schreef: 06 mar 2025, 14:36
Het ging mij puur om de wijze van handelen: eerst geen nieuw contract want je wil blijkbaar een betere keeper halen.
Die werk/denkwijze, daar begreep ik toen idd niks van en nu nog steeds niet. Dat staat even los van wat ik van Benitez als keeper vind.
Ik heb het vaker gezegd maar dit is niet perse hoe het gegaan is. Het is een aanname dat PSV denkt een betere keeper te willen/kunnen halen. Het is maar net wat je gelooft en wat niet. Want als ze daarna alsnog een aanbieding doen zou je zeggen dat het juist ervoor pleit dat PSV al tevreden was over Benitez. Mijn invulling van dit verhaal is vooral dat Benitez zeer waarschijnlijk een hele dure jongen is en dan PSV wellicht ook opties in kaart heeft gebracht die minder duur zijn zonder dat het iets zegt over wat ze van zijn kwaliteiten vinden. Daarnaast kan het ook nog met tekenbonus/salariseisen te maken hebben. Vergeet niet dat Benitez niet voor niets naar ons kwam 3 jaar geleden als transfervrije 28 jarige doelman die ogenschijnlijk de clubs voor het uitkiezen had (of zou moeten hebben).
Moeten we rouwig of blij zijn met het naderende tranfervrije vertrek. Ik weet het niet zo goed. Walter heeft best stabiel gekeept en ons echt geholpen na een aantal jaren van instabiliteit. Maar de laatste tijd beginnen er scheurtjes in de samenwerking te komen. Wat vinden jullie? Blij of niet blij
Een nieuwe keeper. 1 die uit zijn doel komt bij voorzetten en hoekschoppen en niet blijft staan als de bal van 4 meter wordt ingekopt.
Daarnaast helemaal klaar met die trage spelhervattingen. Soms denkt hij dat we 3-0 voor staan maar het is 0-1 achter.
PeterHoekstra schreef: 07 mar 2025, 11:42
Moeten we rouwig of blij zijn met het naderende tranfervrije vertrek. Ik weet het niet zo goed. Walter heeft best stabiel gekeept en ons echt geholpen na een aantal jaren van instabiliteit. Maar de laatste tijd beginnen er scheurtjes in de samenwerking te komen. Wat vinden jullie? Blij of niet blij
Gewoon neutraal. Was een prima keeper, beter dan die we de afgelopen jaren hebben gehad. Ik denk eigenlijk wel de beste sinds Gomes. Maar soms is het ook goed om weer "vers bloed" op doel te hebben staan.
Ik ben een grote fan van Benny, de laatste wedstrijden waren helaas niet om aan te zien en da's behoorlijk desillusionerend maar wat dat betreft beweegt hij mee met het team. Iedereen heeft last van dat onderpresteren, slechts een enkeling uitgezonderd, het idee dat al die spelers niet meer (kunnen) voldoen lijkt me vrij onzinnig.
Deze hele ellende is m.i. gewoon echt niet te doorgronden zonder met iedereen te praten.
Maar, 'scheurtjes in de samenwerking', dat klinkt alsof je bijv. communicatieproblemen oid opgemerkt hebt? Anderen hebben het erover dat ie niet meer happy in het doel staat, tsja ik denk dat niemand op dit moment happy is bij de club.
Ik twijfel bij Benny. In goede doen is het voor PSV een topkeeper, maar het ziet er momenteel allemaal plichtmatig uit, en dat vind ik voor de keeperspositie veel te riskant. Heb ook niet het idee dat hij graag blijft.
Als Vlachodimos wil, zou ik die nemen. Dat was bij Benfica echt een topkeeper en heeft nu twee schrale seizoenen bij Newcastle achter de rug.
Niet blij. Maar genoeg over die twee vragen zonder vraagtekens.
Transfervrij is nooit goed, maar heel erg rouwig ben ik er niet om. Alles hangt niet af van wie de vervanger wordt.
Heeft iemand gezien wat er na de wedstrijd met Walter gebeurde? Hij ging meteen de tunnel in, zonder het rondje te doen. Het enige wat ik zag was Bas Roorda die Begois haalde om met hem te gaan praten.
TigTogFlip schreef: 08 mar 2025, 22:35
Heeft iemand gezien wat er na de wedstrijd met Walter gebeurde? Hij ging meteen de tunnel in, zonder het rondje te doen. Het enige wat ik zag was Bas Roorda die Begois haalde om met hem te gaan praten.
Werd toch meerdere keren uitgefloten als hij de bal had, tweede helft deed hij het sneller. Maar de eerste helft was een verschrikking, bleef maar lopen met de bal aan zijn voet.
Werd toch meerdere keren uitgefloten als hij de bal had, tweede helft deed hij het sneller. Maar de eerste helft was een verschrikking, bleef maar lopen met de bal aan zijn voet.
Moest ontzettend nodig schijten heb ik zojuist gehoord van Bas Roorda.
Moest ontzettend nodig schijten heb ik zojuist gehoord van Bas Roorda.
En Bosz zelf zei er ook iets over op de persconferentie:
Mag toch hopen dat hij niet gekrenkt is omdat een handjevol supporters fluiten bij langzame uittrappen. Ik snap dat hij lang moet wachten en spelers moet lokken. Prima. Wat ik irritant vind is dat de lange bal te vaak te ver uit de buurt van Luuk belandt, zodat Luuk het duel niet lekker aan kan gaan. Maar goed, waarom je fluit richting je eigen spelers zal ik nooit begrijpen.
trouwepsvfan schreef: 08 mar 2025, 22:47
Hij wandelde naar de middellijn met de bal aan de voet om vervolgens de bal naar Noppert te spelen.
Dan heb je niet goed opgelet, vond meerdere keren Saibari die daardoor helemaal vrij stond. Maar de gemiddelde supporter heeft liever dat Benitez de bal blind naar voren schiet zonder dat de organisatie voor de tweede bal goed staat, waardoor PSV weer achter de bal aan kan rennen.
Mateloos geïrriteerd aan fluitende medesupporters. Sommige mensen zijn echt te dom om te poepen. Sowieso geen spelers uitfluiten, maarval helemaal niet als het je pet te boven gaat dat het juist de bedoeling is.
Grasmat schreef: 08 mar 2025, 23:24
Domme "supporters" zijn dus te dom om dat te snappen. Verrassend.
Dom zou ik het nog niet direct noemen, maar je merkt wel dat het gros van de mensen alleen naar de bal kijkt. Dan snap ik wel dat je denkt: schiet nou eens op, verrekte keeper.
Als je níet naar de bal kijkt, maar naar wat de rest van het team doet, dan viel in vorige weken op dat iedereen stilstond. Dan ben je je tijd aan het verdoen, zeker als de tegenstander ook niet gaat drukzetten. Wat je vandaag ziet, is dat PSV'ers de defensie van Heerenveen telkens uit positie trokken toen Benítez stond te wachten. Meerdere keren leverde dat gewoon kansen of mogelijkheden op kansen op voor PSV, omdat Benítez de bal regelmatig goed wist weg te leggen. Dat ziet het gros van de mensen klaarblijkelijk niet. Nee, die zien getreuzel en die incidentele ''pass'' op Noppert, gaan dan lopen mekkeren. Dat is wel jammer, want vandaag voerden Benítez en teamgenoten het wél goed uit. Dat mag best benoemd worden.
Het is mij wel duidelijk dat dit bij het spel hoort wst PSV wil spelen. Maar als de tegenstander niet "hapt" vind ik het wel vervelend worden om naar te kijken. Of als uiteindelijk de bal.direct bij de tegenstander wordt ingeleverd. Maar goed ieder heeft zo zijn eigen onderdelen van het spel wat leuk wordt gevonden. Uitfluiten slaat nergens op en ik hoop dat Bennie toch blijft.