Forumonderdelen en suggesties

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Af en toe komen er hier Ajacieden op het forum. Van hen wordt dan verwacht dat ze zich enigszins in toom houden. Ze mogen best voor Ajax zijn, maar ga niet constant liggen stoken of je liefde voor Ajax benadrukken. Lijkt me een prima regel.

Nu zit er een ander vervelende kleuter op het forum die maar blijft hameren en irriteren met zijn patat. Hij weet dat mensen het vervelend vinden, maar gaat daarna juist nóg harder zuigen. Is het niet normaal dat een buitenstaander zich schikt naar de Brabander zoals de Ajacied zich schikt aan de PSV'er op dit forum. En als je dan toch graag patat zegt, dat je je dan in toom houdt en niet constant je liefde voor dat woord benadrukt.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Mensen die moeilijk doen over friet of patat hebben tijd teveel.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ohja, het is een admin. Dan houd jij netjes de hand boven zijn hoofdje.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Nee, mensen die zeuren over het woord friet of patat hebben tijd teveel. Maakt me geen reet uit wie het is. Ik noem het de ene dag friet en de andere dag patat. Vind het een enorme non discussie.

Had geen idee over wie je het had. Maar gezien je reactie nu heb ik wel een idee.
Weer bezig met je klopjacht?
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Komt omdat jij net zo min een Brabander bent. Het interesseert mij wel. Niet als dat sporadisch een keertje voorkomt, maar wel als je het bewust keer op keer blijft herhalen omdat je weet dat medeleden het niet kunnen waarderen.

Makkelijker dat dan pestgedrag aanpakken is gewoon doen alsof de ander zich aanstelt, of bezig is met een klopjacht. Dat is er gewoon omheen praten. En doe maar net alsof ik te veel tijd heb. Zelf ben je snel met je reacties en leidt je als Ajacied een PSV-forum, Shoving zit 24/7 op dit forum en Twitter, maar ik ben degene die zogenaamd tijd te veel heeft.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Holyfuck. Je was nog serieus ook? Ik mag hier geen patat zeggen? :lol: :lol: :lol:

Hahahaha. Mijn god zeg.

#teampatat
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Magnus schreef: 04 sep 2021, 08:45 Komt omdat jij net zo min een Brabander bent. Het interesseert mij wel. Niet als dat sporadisch een keertje voorkomt, maar wel als je het bewust keer op keer blijft herhalen omdat je weet dat medeleden het niet kunnen waarderen.

Makkelijker dat dan pestgedrag aanpakken is gewoon doen alsof de ander zich aanstelt, of bezig is met een klopjacht. Dat is er gewoon omheen praten. En doe maar net alsof ik te veel tijd heb. Zelf ben je snel met je reacties, Shoving zit 24/7 op dit forum en Twitter, maar ik ben degene die zogenaamd tijd te veel heeft.
Misschien moet jij als Brabander dan accepteren dat er ook mensen zijn die niet uit Brabant komen en het anders noemen. Zal ik nu ook een riedel houden dat ik mij als niet Brabander nu gediscrimineerd voel? Kom op man, we zijn volwassen. Accepteer dat mensen een andere bewoording hebben ergens voor. De 'friet vs patat' is overal een luchtige grappige discussie en jij gaat het hier benoemen als pestgedrag? Hoe oud zijn we nou.

Overigens ben de afgelopen 3 weken wegens een vervelende privé situatie een stuk minder op het forum geweest, een enkeling weet waarom. En als ik dan weer wat meer op het forum kan zijn en ik zie iemand weer tekeer gaan omdat iemand 'patat' zegt dan vind ik inderdaad dat je tijd teveel hebt.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Zoals ik al tot twee keer toe aangeef, het gaat niet om de discussie an sich, het gaat om het bewust doorgaan en het extra vaak gaan zeggen.

Vervelend voor je situatie overigens, meen ik echt, maar staat verder echt volledig los hiervan. Ik ben niet aan het zeuren omdat jij toevallig twee weken weg was.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Je hebt snel je reactie weggehaald zie ik, nu lijkt het alsof ik op lucht reageer. Het was een reactie op Maikel.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Met alle respect hoor, maar waar gaat dit in godsnaam over? Lekker boeiend wat hij zegt. Als hij patat wil zeggen, zegt hij patat. Als jij friet wil zeggen, dan zeg jij friet..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nog geen 9 uur en mijn dag is al gemaakt. Mensen die over de ruk gaan en het pesten vinden omdat iemand patat zegt in plaats van friet. Echt geweldig. Ik laat het hierbij en verwijs naar mijn avatar.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lekker elkaar opstoken. Goed bezig kinders.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

TomPSV schreef: 04 sep 2021, 08:56 Met alle respect hoor, maar waar gaat dit in godsnaam over? Lekker boeiend wat hij zegt. Als hij patat wil zeggen, zegt hij patat. Als jij friet wil zeggen, dan zeg jij friet..
Het is nog vroeg op de ochtend, dus ik zal het nog even voor de derde keer zeggen. Hierna stop ik wel.

Het gaat niet om het gebruik van friet of patat, het gaat om het gedrag daarna, constant terugkomen op je patat, in elk topic, omdat je weet dat je reactie krijgt. Overigens niet alleen Shoving, Dadofthree doet er vrolijk aan mee.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ja, ik ben een beetje verrast en bijna teleurgesteld dat iemand serieus tot verantwoording wordt geroepen omdat hij friet/patat, patat noemt.
Gebruikersavatar
Magnus
Meervoudig international
3
Berichten: 1076
Lid geworden op: 10 nov 2020

Ik ga het geen vierde keer zeggen, drie was de max. zei ik.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 04 sep 2021, 08:59 Lekker elkaar opstoken. Goed bezig kinders.
Transferwindow voorbij he, mensen moeten de tijd weer zien te vullen :mrgreen:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Waar ben ik terecht gekomen?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 04 sep 2021, 09:03 Waar ben ik terecht gekomen?
De Viva sectie van het forum.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26045
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

psvgouda schreef: 04 sep 2021, 09:03 Waar ben ik terecht gekomen?
Al sla je me dood, ik dacht dat de eerste post een geintje was. Serieus. :grin:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja, maar Magnus heeft de pik op Shoving, dus ik gok dat het niet veel uitmaakt of ie patat of friet zegt, het zoeken gaat toch wel door.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Nu vind ik [mention]ShovingNE2[/mention] ook wel echt een patat, dus doe er eens wat aan, mods!
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hoi Magnus. Je hebt duidelijk geen reet te doen, maar als je wil kun je mijn boodschappen gaan halen. En mijn buurman kan ook nog wat extra handen gebruiken bij zijn verhuizing. Laat maar weten of je kan en dan krijg je de juiste instructies.

Groetjes!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ik twijfel nog tussen friet en patat, betekent dat ik in chasse patate van friet en patat zit.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sinds ik niet meer in Eindhoven woon heb ik geleerd dat friet en patat twee verschillende gerechten zijn, wat is dan het probleem?
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

psvgouda schreef: 04 sep 2021, 09:03 Waar ben ik terecht gekomen?
In een frietje oorlog!
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Doe mij maar een lekkere portie poutine

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Forumonderdelen en suggesties