Eran Zahavi

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Cijfermatig was het nog niet eens zo slecht. Door gebrek aan snelheid en controle echter niet goed genoeg, maar ook geen totale mislukking. Hoop op een upgrade voor de spits positie.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

ruuddevil schreef: 05 mei 2022, 09:21 Cijfermatig was het nog niet eens zo slecht. Door gebrek aan snelheid en controle echter niet goed genoeg, maar ook geen totale mislukking. Hoop op een upgrade voor de spits positie.
100%.

Ik vind zijn "Shema Yisrael" ritueel voorafgaand aan iedere wedstrijd wel heel mooi trouwens. Voetnoot.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik hou daar zelf totaal niet van maar goed, ik ben er ook niet van als voetballers hun god al verkondigen na het succesvol veters strikken.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heeft qua scoren 1-2 goede periodes van 1-2 maanden per jaar, die uiteindelijk zorgen voor aardige cijfers. Voegt daarbuiten te weinig toe. Het is geen mislukking, maar gewoon niet goed genoeg als nr 1 spits van PSV.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Voor Koné is zelfs een gebedsruimte in het kleedlokaal gebouwd.
Het maakt me niets uit wat ze doen, zolang het geen hinder is voor andere spelers en PSV het kan faciliteren, prima.
Het gaat er om wat ze op het veld laten zien; welke religie of inspiratie ze nodig hebben om daar te presteren maakt me niet uit.

Daarover gesproken valt Zahavi tegen wat betreft de verwachtte/gehoopte doelpunten i.c.m. zijn kosten aan salaris (en wellicht ook tekengeld).
Maar om het een flop te noemen, dat niet. Toch redelijke statistieken, belangrijke doelpunten en een sterke arbeidsethos laten zien.

Eran, bedankt en hopelijk gaat het jou en je familie ergens anders beter af!
One can only hope
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Die werd de vorige keer als een soort God ontvangen in Israel. Was niet goed genoeg voor PSV maar gun hem het beste. Gaat gelukkig ons salarispotje weer vergroten
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Soms heb je niks met een PSV speler. Ik had dat met bijv Toivonen. Maar ook Zahavi eigenlijk wel. Vind altijd dat hij een beetje de grote vedette uithing met dito salaris terwijl hij er niks van bakte op het veld. Ik zou me kapot irriteren aan zo'n medespeler. Dus blij dat hij gaat.

Maargoed dat is een heel persoonlijke mening 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik heb nooit dat hele 'King Zahavi' begrepen. Zelfs Gotze noemde hem zo. Ik snap best dat spelers respect hebben voor zijn mentaliteit enz, maar als voetballer behoorde hij toch niet tot de beste 5 spelers; ik betwijfel zelfs of hij bij de top 10 van deze selectie behoort. Maar het respect van zijn medespelers is ongelooflijk; wel mooi, maar moeilijk te begrijpen voor mij.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Voetballend ontstijgt hij een Finn Stokkers niet. Snel is hij niet, koppen ook niet bijzonder. Dan wordt je afgerekend op het aantal doelpunten en dat is ook te weinig voor een PSV spits. Blij dat hij gaat want van zijn salaris zijn er genoeg spitsen die beter zijn.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ik moest gister bij Milik enorm aan Zahavi denken, qua uiterlijk maar ook qua type speler. Toen Zahavi kwam werd vooral zijn doelgerichtheid geroemd en bij Israel is dat nog steeds wel te zien. Bij ons is dat helaas nooit uit de verf gekomen.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb wel respect voor de sportman Zahavi. Topscorer aller tijden van zijn land, financieel meer dan het maximale uit zijn carrière gehaald en een top professional. Maar komt net wat te kort voor het niveau PSV. Ben wel benieuwd of hij nog naar Brazilië gaat en het avontuur zoekt of toch terug naar Maccabi, waar hij de koning zal zijn.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Mooi afscheid genomen door Zahavi.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Mooi gebaar van het publiek. Toch wel terecht.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Houdoe en bedankt.




Olé, Olé.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ondanks de discussies over zijn kwalitatieve beperkingen, heeft het aan zijn inzet in ieder geval nooit gelegen. Mooi en verdiend moment voor hem. Het gaat hem goed.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Een speler die niet goed genoeg is voor PSV. Heeft met balverlies veel ergernis veroorzaakt bij de fans. Dan wordt ie gewisseld en weet je nooit hoe het gaat lopen. Dan zie je respect vanuit de supporters voor het harde werken en het alles geven voor ons shirt. En dan zie je Zahavi een hartje maken en een speciaal momentje pakken. Ik vond het prachtig. Van beide kanten.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Het was oprecht mooi. Maar tegelijkertijd vond ik een staande ovatie en het scanderen van zijn naam eigenlijk best overdreven. Alsof een grootheid vertrekt.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Het is natuurlijk ook gewoon chique om zo afscheid te nemen. Gelukkig begrijpen de meeste PSV supporters dat nog.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Precies, het was precies goed dit afscheid. Jammer dat de kers op de taart de 3 2 was.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Onze eerste spits die al-tijd hard zijn best doet, ook na een vreselijke periode. De steun en waardering keihard verdiend. Al is het niet geworden waar we hoopte.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

De man heeft zich altijd voor 200% ingezet. Prima afscheid daarom.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1713
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gouden gozer, die Zahavi. Hij heeft een beetje een arrogante uitstraling, maar er zit niets kwaads in die man. Mooi dat hij die waardering van het publiek kreeg, ook al was het lang niet altijd even goed wat hij liet zien. Ik wens hem het beste in zijn verdere carrière.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Hier de beelden:
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het is gewoon een hele aardige kerel, zo afscheid nemen betekent dat ie gewoon later met liefde terugkijkt op zijn tijd hier en altijd welkom is voor een bakkie op de herdgang. Zo hoort het.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Siemen schreef: 11 mei 2022, 23:03 Het was oprecht mooi. Maar tegelijkertijd vond ik een staande ovatie en het scanderen van zijn naam eigenlijk best overdreven. Alsof een grootheid vertrekt.
Tja dat had ik nou ook. Alsof we afscheid namen van Ronaldo. Gewoon een overbetaalde beperkte spits die hard werkt. Maar goed, liever dit dan andersom natuurlijk; het respect wederzijds was mooi en die jongen en zijn gezin hebben aardig wat ellende mee gemaakt natuurlijk.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 12 mei 2022, 05:55
Siemen schreef: 11 mei 2022, 23:03 Het was oprecht mooi. Maar tegelijkertijd vond ik een staande ovatie en het scanderen van zijn naam eigenlijk best overdreven. Alsof een grootheid vertrekt.
Tja dat had ik nou ook. Alsof we afscheid namen van Ronaldo. Gewoon een overbetaalde beperkte spits die hard werkt. Maar goed, liever dit dan andersom natuurlijk; het respect wederzijds was mooi en die jongen en zijn gezin hebben aardig wat ellende mee gemaakt natuurlijk.

Liever zo iemand dan een mo die alles verpest

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Eran Zahavi