Ajax II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Beka
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 15 times
Been thanked: 13 times

Ajax II

Bericht door Beka » 25 okt 2019, 12:24

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Niet zo happen Ajacied ;)

Verder denk ik dat Feyenoord alleen kans maakt wanneer het zo speelt als bijvoorbeeld een Heerenveen; erg compact spelen en de kansen die je krijgt, en die komen er voor elke tegenstander in de Arena als je maar geduldig bent, direct afstraffen. Feyenoord heeft de kwaliteiten niet om het voorin vast te gaan zetten.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

Bericht door J.B. » 25 okt 2019, 12:26

Maar Feyenoord heeft wel de kwaliteiten om de kansen in ieder geval beter te benutten dan de meeste ed tegenstanders van Ajax. Gezien de kansen die Ajax weggeeft (tegen RKC al een stuk of drie). En Vermeer tegen zn oude club, die zal daar toch ook extra gemotiveerd door zijn denk ik..
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

TomPSV
Internationale topspeler
Has thanked: 496 times
Been thanked: 524 times

Bericht door TomPSV » 25 okt 2019, 13:47

Laten we alsjeblieft niet de hoop op Feyenoord gaan vestigen. Die gaan er weer kansloos af in de ArenA. Ik heb nog serieus meer vertrouwen in een resultaat van, laten we zeggen, Sparta of Willem II ofzo als die tegen Ajax spelen.

ShovingNE2
Site Admin
Has thanked: 917 times
Been thanked: 2609 times

Bericht door ShovingNE2 » 25 okt 2019, 14:03

Ajacied1988 schreef:
25 okt 2019, 12:18
Eerst sinds 2003 een scheidsrechterlijke dwaling tegen?
Kan er zo nog 100derden opnoemen in de CL,
Als de VAR niet geblunderd had in de voorronde dan hadden jullie waarschijnlijk helemaal geen CL gespeeld. Handjes dichtknijpen en haal die dop van je kop. Die is van ons! Cultureel PSV-erfgoed.
.ShovingNE2 die dreigt weg te gaan is hetzelfde als Lammers, die dreigt een bal aan te nemen. Dat kan ie namelijk helemaal niet.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 22 times

Bericht door Ajacied1988 » 25 okt 2019, 14:28

ShovingNE2 schreef:
25 okt 2019, 14:03
Ajacied1988 schreef:
Als de VAR niet geblunderd had in de voorronde dan hadden jullie waarschijnlijk helemaal geen CL gespeeld. Handjes dichtknijpen en haal die dop van je kop. Die is van ons! Cultureel PSV-erfgoed.
PAOK thuis ja, dat klopt, daar hadden we wel een heel gemakkelijke penalty mee gekregen.
PAOK betichtte toen ook de UEFA ervan dat de UEFA gewoon PAOK niet in de CL wil hebben, en dat zou zomaar kunnen dat het klopt , ik ben niet zo snel van dat soort theoriën , maar als je kijkt wat PAOK vorige jaar in Griekenland heeft geflikt, sluit ik het niet uit dat dat de reden is dat PAOK toch inderdaad behoorlijk benadeeld was in de Arena.
Overigens was er volgens mij geen VAR tijdens de Voorrondes, pas van de Hoofdtoernooi van de CL, anders had die penalty echt wel terug gedraaid geweest, die van Biseswar was als heel erg gemakkelijk gegeven, van dichtbij tegen de arm aangeschoten, die laatste penalty leek Huntelaar nota benen Tagliafico te duwen, dus was helemaal geen strafschop, die Handsbal weet ik niet dat die overruled zou zijn want dat is altijd interpertaties van een scheids, de ene vind het nogal snel hands (ik vond het geen hands ) maar andere vinden het weer wel, maar de 3e penalty zou 100% overruled zijn door de VAR, was never geen overtreding.
Laatst gewijzigd door Ajacied1988 op 25 okt 2019, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

Bericht door J.B. » 25 okt 2019, 14:32

ShovingNE2 schreef:
Ajacied1988 schreef:
:mrgreen: En zo is het!
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Batsu
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 86 times
Been thanked: 52 times

Bericht door Batsu » 25 okt 2019, 15:33

Ajacied1988 schreef:
25 okt 2019, 14:28
ShovingNE2 schreef:
Ajacied1988 schreef:
PAOK thuis ja, dat klopt, daar hadden we wel een heel gemakkelijke penalty mee gekregen.
PAOK betichtte toen ook de UEFA ervan dat de UEFA gewoon PAOK niet in de CL wil hebben, en dat zou zomaar kunnen dat het klopt , ik ben niet zo snel van dat soort theoriën , maar als je kijkt wat PAOK vorige jaar in Griekenland heeft geflikt, sluit ik het niet uit dat dat de reden is dat PAOK toch inderdaad behoorlijk benadeeld was in de Arena.
Overigens was er volgens mij geen VAR tijdens de Voorrondes, pas van de Hoofdtoernooi van de CL, anders had die penalty echt wel terug gedraaid geweest, die van Biseswar was als heel erg gemakkelijk gegeven, van dichtbij tegen de arm aangeschoten, die laatste penalty leek Huntelaar nota benen Tagliafico te duwen, dus was helemaal geen strafschop, die Handsbal weet ik niet dat die overruled zou zijn want dat is altijd interpertaties van een scheids, de ene vind het nogal snel hands (ik vond het geen hands ) maar andere vinden het weer wel, maar de 3e penalty zou 100% overruled zijn door de VAR, was never geen overtreding.
Dit zei je ook: En nee, nogmaals ik geloof niet in dat het met opzet gebeurt dit soort fouten, maar als je het niet meld, blijven ze dit soort fouten maken, waardoor ze dus niet van fouten leren, om fouten te benoemen kan je ook van de fouten leren, waardoor de algehele voetbal weer een stuk eerlijker word.

Is Ajax toen naar de UEFA gestapt om ze op die fouten te wijzen? Of toch maar niet, omdat het in het eigen voordeel was? Hypocrisie ten top.

Paco Casal
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Has thanked: 309 times
Been thanked: 354 times

Bericht door Paco Casal » 25 okt 2019, 15:43

Niets zo hypocriet als (een) Ajacied.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 25 okt 2019, 15:53

Batsu schreef:
25 okt 2019, 15:33
Ajacied1988 schreef:
25 okt 2019, 14:28
ShovingNE2 schreef:

Dit zei je ook: En nee, nogmaals ik geloof niet in dat het met opzet gebeurt dit soort fouten, maar als je het niet meld, blijven ze dit soort fouten maken, waardoor ze dus niet van fouten leren, om fouten te benoemen kan je ook van de fouten leren, waardoor de algehele voetbal weer een stuk eerlijker word.

Is Ajax toen naar de UEFA gestapt om ze op die fouten te wijzen? Of toch maar niet, omdat het in het eigen voordeel was? Hypocrisie ten top.
Ajax stapt niet naar de Uefa, omtrent de afgekeurde goal van Promes, dat melden Ten Hag gisteren in de persconferentie.
Desailly zou stappen ondernemen zei die, nota bene een ex speler van Chelsea.
Desailly werkt voor de Fifa en die zou het aankaarten, hij zei dat ze te kort de tijd hadden genomen om de goal goed te kunnen analyseren, en dat wil hij verbeteren omdat als je langer de situatie bekijkt is de kans groter dat ze hadden gezien dat hun meetmoment van de trap van Ziyech niet op het juiste moment was stil gezet.
Het viel me tijdens de wedstrijd ook al op, ik juichte niet want zag meteen dat het een 50/50 was met buitenspel, maar de VAR had na 30 seconden al een beslissing gemaakt, in zo een situatie dus veel te kort en dat bleek ook.

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 966 times
Been thanked: 1308 times

Bericht door ruuddevil » 25 okt 2019, 16:55

De beslissing was juist hoor.

Woodenshoes
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 530 times
Been thanked: 146 times

Bericht door Woodenshoes » 25 okt 2019, 17:18

En de FIFA gaat hier de UEFA terecht wijzen?? We kunnen onze lol op. FIFA heeft volgens mij geen fuck te maken met UEFA-CL.

Johan-Cruijff
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: Ajax
Has thanked: 33 times
Been thanked: 66 times

Bericht door Johan-Cruijff » 25 okt 2019, 17:58

Ajax was de eerste helft wel oké, maar in de tweede helft vond ik het niveau gewoon niet hoog genoeg. Te weinig tempo in het spel en teveel foute beslissingen aan de bal. Ajax had moeite om het middenveld over te steken en alle aanvallers zaten niet in de wedstrijd. Dat terwijl jongens als Tadic en Ziyech vorig jaar juist excelleerde tegen bijvoorbeeld Real. Ik vond een gelijkspel een meer terechte uitslag, maar Ajax kakte behoorlijk in richting het eind en dan kun je zomaar verliezen. Jammer, maar gelukkig heeft Valencia ook punten verspeeld tegen Lille.

Of de goal van Promes wel of geen buitenspel was kan ik niet beoordelen. Eigenlijk niemand, want het verkeerde frame werd gebruikt. Dat hadden ze op verschillende zenders al vrij snel door. Ik hoorde het Gullit zeggen, op de Nederlandse televisie werd dit aangehaald en ook Desailly had er opmerkingen over. Heel raar dat dit kan. Ik vind het dan ook vreemd dat die goal werd afgekeurd. Maar die fout ligt bij de VAR, die gebruikt niet de goede beelden.

10. Nilis
Bankzitter
Has thanked: 366 times
Been thanked: 93 times

Bericht door 10. Nilis » 25 okt 2019, 18:05

Ik zie nu pas dat het in de media helemaal losgaat over die buitenspel goal van Promes, ik besteed vrij weinig aandacht aan die club. Maar dit was toch gewoon duidelijk buitenspel of heb ik iets gemist?

Afbeelding

De arm van de verdediger telt niet mee aangezien je daar de bal niet mee mag spelen, de streep staat dus goed. De schouder van Promes telt wel mee, dus buitenspel.

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Bericht door cocufan1 » 25 okt 2019, 18:21

J.B. schreef:
25 okt 2019, 12:26
Maar Feyenoord heeft wel de kwaliteiten om de kansen in ieder geval beter te benutten dan de meeste ed tegenstanders van Ajax. Gezien de kansen die Ajax weggeeft (tegen RKC al een stuk of drie). En Vermeer tegen zn oude club, die zal daar toch ook extra gemotiveerd door zijn denk ik..
Feyenoord heeft wel spelers met kwaliteiten. Maar het draait momenteel niet als team.
Het is los zand, en de spelers die de kwaliteiten hebben zijn niet in vorm.

Maar goed eens moet de ommekeer komen. Al geloof ik niet dat dat zondag gaat gebeuren.
Stam maakt er echt een zooitje van met opstellingen en wisselbeleid.

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 927 times
Been thanked: 727 times

Bericht door Sensation » 25 okt 2019, 18:59

En de UEFA heeft bevestigd dat de goal terecht is afgekeurd en de getoonde foto niet correct was
#SzoboszlaiForBallonD'Or

ruuddevil
Vedette
Clubvoorkeur: PSV en Real Madrid
Has thanked: 966 times
Been thanked: 1308 times

Bericht door ruuddevil » 25 okt 2019, 19:05

Opvallend dat het gebruik van het verkeerde frame als feit wordt gepresenteerd.

Los van dit alles: gewoon weggespeeld de tweede helft.

Chucky
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 185 times
Been thanked: 206 times

Bericht door Chucky » 25 okt 2019, 19:06

cocufan1 schreef:
25 okt 2019, 18:21
J.B. schreef:
25 okt 2019, 12:26
Feyenoord heeft wel spelers met kwaliteiten. Maar het draait momenteel niet als team.
Het is los zand, en de spelers die de kwaliteiten hebben zijn niet in vorm.

Maar goed eens moet de ommekeer komen. Al geloof ik niet dat dat zondag gaat gebeuren.
Stam maakt er echt een zooitje van met opstellingen en wisselbeleid.
Feyenoord’s jaarlijkse ommekeer staat dit jaar gepland voor 15 december, om daarna weer keihard in te kakken.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 25 okt 2019, 19:07

Sensation schreef:
25 okt 2019, 18:59
En de UEFA heeft bevestigd dat de goal terecht is afgekeurd en de getoonde foto niet correct was
De UEFA bevestigd dat ze verkeerde beelden hebben laten zien en dat er op andere camera standpunten te zien was dat Promes buitenspel stond.
Als dat echt zo is waarom geven ze die beelden dan niet vrij?
De KNVB doet dat namelijk wel, nu blijft nog de twijfel terwijl ze die twijfel weg kunnen nemen doormiddel van de beelden vrij te geven.

Chucky
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 185 times
Been thanked: 206 times

Bericht door Chucky » 25 okt 2019, 19:08

Ajacied1988 schreef:
25 okt 2019, 19:07
Sensation schreef:
De UEFA bevestigd dat ze verkeerde beelden hebben laten zien en dat er op andere camera standpunten te zien was dat Promes buitenspel stond.
De KNVB doet dat namelijk wel, nu blijft nog de twijfel terwijl ze die twijfel weg kunnen nemen doormiddel van de beelden vrij te geven.
Denk aan je hart.

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 927 times
Been thanked: 727 times

Bericht door Sensation » 25 okt 2019, 19:20

Ajacied1988 schreef:
Sensation schreef:
Jezus man het persbericht is net de deur uit, doe ff rustig aan
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Tonynmgn

Bericht door Tonynmgn » 25 okt 2019, 19:22

Ajacied1988 schreef:
Sensation schreef:
Accepteer nou gewoon dat Ajax een nietig cut clubje is in europa.
En dat VAR bij de uefa niet voor virtuele ajax refferee staat in tegenstelling tot hier in Nederland.

cocufan1
Nationale topspeler
Has thanked: 1 time
Been thanked: 166 times

Bericht door cocufan1 » 25 okt 2019, 20:06

Het was gewoon buitenspel.

Ajacieden zijn er altijd als eerste bij om supporters van andere club te veroordelen en Calimero te noemen bij zulke situaties.

Maar owee als ze zelf denken dat hun onrecht aangedaan is. Dan schreeuwen, en janken ze 2 maanden moord en brand.

Ze willen zo graag een grote club zijn, dus moeten ze zich daar ook eens naar gedragen. En niet 3 dagen na de wedstrijd als een klein kind lopen huilen omdat er een Lollie is afgepakt. Man, hoeveel geluk hebben ze wel niet gehad afgelopen seizoen, dat alles, maar ook werkelijk alles ze meezat.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1253 times
Been thanked: 2093 times

Bericht door Maikel_91 » 25 okt 2019, 23:19

Ajacied stop eens met zeiken, was gewoon buitenspel. Als je een hier een schouder zoekt op om uit te huilen ben je op 't verkeerde forum.

Menno1
Vedette
Clubvoorkeur:
Has thanked: 697 times
Been thanked: 1055 times

Bericht door Menno1 » 25 okt 2019, 23:35

Maikel_91 schreef:
25 okt 2019, 23:19
Ajacied stop eens met zeiken, was gewoon buitenspel. Als je een hier een schouder zoekt op om uit te huilen ben je op 't verkeerde forum.
Die schouder stond tenslotte buitenspel...

Makaveli
International
Clubvoorkeur:
Has thanked: 32 times
Been thanked: 370 times

Bericht door Makaveli » 26 okt 2019, 00:26

En niet zo'n beetje ook. Maar goed, ik denk dat Sjaak Swart zich omdraait in zijn graf.

RIO
Nationale topspeler
Has thanked: 232 times
Been thanked: 625 times

Bericht door RIO » 26 okt 2019, 03:34

Is ie dood?
Mo money, Mo honey

Gesloten