Ajax II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Captain(C)
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 12 times
Been thanked: 12 times

Ajax II

Bericht door Captain(C) » 29 aug 2019, 10:51

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

J.B. schreef:
29 aug 2019, 10:41
Je hebt Apoel toch zien spelen? Komop, dat stelde echt helemaal niets voor. ADO is nog in staat een betere aanval op de mat te leggen. Dat was echt niets die gasten. Vraag me ook af waarom ze uberhaupt VcL spelen met zo`n elftal.
Eens, verdedigend meer dan prima, voetbaltechnisch van het niveau onderkant rechter rijtje eredivisie/ top van de Keukenkampioen divisie
Koekoek!

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 3 times
Been thanked: 22 times

Bericht door Ajacied1988 » 29 aug 2019, 10:56

Leuk dat Downplayen van Apoel, tuurlijk het is nogmaals voor CL Begrippen een kleintje, eens, maar als je in de Vr CL Play off hebt bereikt, en je geraakt in de EL, ben je natuurlijk geen De Graafschap of Telstar.
Of wil je beweren dat Telstar of De Graafschap wel even wedstrijden in de Vr van de CL zullen winnen...?
Het was inderdaad niet veel, maar wat ik al zei, eerder Subtop Eredivisie, meer is het niet.
Niveau Heerenveen/Groningen.

Maikel_91
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV
Has thanked: 1253 times
Been thanked: 2093 times

Bericht door Maikel_91 » 29 aug 2019, 10:57

Vond APOEL meer niveau Kelderklasse 15.

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 927 times
Been thanked: 727 times

Bericht door Sensation » 29 aug 2019, 10:59

Ik denk dat als ik hier nu een bierteam ga optrommelen dat we daarmee van Apoel winnen
#SzoboszlaiForBallonD'Or

Op weg naar nr 25
Meervoudig international
Clubvoorkeur:
Has thanked: 254 times
Been thanked: 99 times

Bericht door Op weg naar nr 25 » 29 aug 2019, 11:02

Ajacied1988 schreef:
29 aug 2019, 08:58
Op weg naar nr 25 schreef:
29 aug 2019, 08:49
Nóg een aankoop? Waarom? Er zat gisteren voor 30 miljoen op de bank en een basis van ongeveer 100 miljoen, daarmee moet je toch APOEL oprollen en tegen veel tegenstanders mee kunnen komen?
Als je bekijkt dat Dani De Wit ook nog eens gaat vertrekken, en als je dan de Middenvelders gaat bekijken.
Martinez is van orgine een LCV/Linksback geen middenvelder, Alvarez is eigenlijk gehaald voor RCV maar doordat het niet loopt op het middenveld komt hij op het middenveld, De Wit is weg, als je bekijkt van wie echt voor het middenveld is gehaald of zouden zijn bij Ajax 1 in de selectie houd je dus Vd Beek,Marin en Ekkelenkamp over, kan je Noa Lang nog doorschuiven inderdaad, en dan heb je nog Eiting die geblesseerd is, maar dat is gewoon niet het gewenste niveau, het middenveld is gewoon zeer matig als je bekijkt hoe het in elkaar steekt.
Wat als je Alvarez naar RCV gaat zetten, wie gaat er dan als RCM spelen? Mazraoui die niet voldoet? , Marin die niet Voldoet? Zeg het maar...
Ajax mist gewoon kwaliteit op het middenveld... of Ten Hag moet uiteindelijk heel veel vertrouwen in Schuurs hebben dat Alvarez op RCM blijft spelen en dat Schuurs als RCV gaat spelen.
Anders is het niet te begrijpen en onverantwoord als Ajax geen RCM meer gaat halen.
Daarnaast ontvangt Ajax nu dus met de Play off winst 3 miljoen, 40 miljoen aan Uefa Premies etc, en nog wat recettes gaat richting de 50 miljoen , 2 miljoen van De Wit en 20 miljoen van Dolberg.
Kan je denk ik nog wel een goede RCM voor halen, meer vraag ik niet.

@Affelay_Amrabat
Wat ik al zei, het middenveld was voetballend niet heel sterk, wel gewoon betrouwbaar, maar voetballend was het niet heel super, maar de balans was wel goed waar je op kan voortborduren.
Heb je een punt, zou geen overbodige luxe voor jullie zijn, anderzijds is er voldoende aangekocht om de vertrokken spelers op te vangen lijkt mij, lijkt me ook niet dat Schuurs en Pierie gehaald zijn om in KKD te spelen wel ? Dan kan je Blind en Alvarez bv ook wel op middenveld posteren, en Marin is ook voor middenveld gehaald. Ik begrijp je wens wel, maar misschien de aankopen dan wat minder.

Ykhim
Legende
Has thanked: 1434 times
Been thanked: 1472 times

Bericht door Ykhim » 29 aug 2019, 11:25

Brael schreef:
29 aug 2019, 10:21
Zelden een team zo kansloos zien spelen als APOEL gister, dat is toch ook de verdienste van Ajax.
Deels, ja. Maar volgens mij is het lastig te ontkennen dat APOEL erg veel individuele kwaliteiten mist. Vorige week waren ze afhankelijk van die nummer 11 van ze, maar die zat gisteren totaal niet in de wedstrijd. Als Ajax vervolgens 6 verdedigers gaat opstellen, dan weet je dat APOEL erg moeilijk tot kansen gaat komen. Prima zet van Ten Hag dus. Aanvallend was Ajax vrij pover, zoals je ook kon verwachten met zo'n opstelling.

Neemt natuurlijk niet weg dat Ajax op dit moment een paar stappen verder is dan PSV.
#InSchmidtWeTrust

Batsu
Bankzitter
Clubvoorkeur:
Has thanked: 86 times
Been thanked: 52 times

Bericht door Batsu » 29 aug 2019, 11:29

Ykhim schreef:
29 aug 2019, 11:25
Brael schreef:
Zelden een team zo kansloos zien spelen als APOEL gister, dat is toch ook de verdienste van Ajax.
Deels, ja. Maar volgens mij is het lastig te ontkennen dat APOEL erg veel individuele kwaliteiten mist. Vorige week waren ze afhankelijk van die nummer 11 van ze, maar die zat gisteren totaal niet in de wedstrijd. Als Ajax vervolgens 6 verdedigers gaat opstellen, dan weet je dat APOEL erg moeilijk tot kansen gaat komen. Prima zet van Ten Hag dus. Aanvallend was Ajax vrij pover, zoals je ook kon verwachten met zo'n opstelling.

Neemt natuurlijk niet weg dat Ajax op dit moment een paar stappen verder is dan PSV.
Waar baseer je dat dan op??

nilssonH
Site Admin
Has thanked: 421 times
Been thanked: 431 times

Bericht door nilssonH » 29 aug 2019, 11:29

Het downplayen van APOEL is natuurlijk ietwat overdreven, maar het elftal ophemelen zou weer het andere uiterste zijn. Gewoon vergelijkbaar met BATE Borisov vorig jaar: stugge ploegen, maar wel clubs waar PSV en Ajax altijd van moeten winnen over twee wedstrijden.

ElTigre
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur:
Has thanked: 70 times
Been thanked: 45 times

Bericht door ElTigre » 29 aug 2019, 11:30

Ykhim schreef:
29 aug 2019, 11:25
Brael schreef:

Vind dit zelf persoonlijk nog wel meevallen. Ben totaal nog niet onder de indruk van zowel PSV als Ajax. Ajax moest het gisteren eigenlijk ook vooral uit de standaardsituaties hebben, zie de 1-0 en de afgekeurde 2-0. PSV heeft zelf ook nog moeite met het creeëren en afmaken van echte 100% kansen, maar dit zie ik bij beide. Ik ben benieuwd naar de komende weken bij beide teams.

Ykhim
Legende

Bericht door Ykhim » 29 aug 2019, 11:37

Batsu schreef:
29 aug 2019, 11:29
Waar baseer je dat dan op??
Niet alleen op ons erbarmelijke spel, maar ook op het feit dat Ajax - zeker in de Eredivisie - weer veel te makkelijk scoort, zonder al teveel weg te geven. Je ziet bij Ajax ook meer automatismen. En ze hebben een sloot aan ervaring, gecombineerd met de juiste vechtlust.
#InSchmidtWeTrust

Ren Höek
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 2317 times
Been thanked: 870 times

Bericht door Ren Höek » 29 aug 2019, 11:46

Ykhim schreef:
29 aug 2019, 11:37
Niet alleen op ons erbarmelijke spel, maar ook op het feit dat Ajax - zeker in de Eredivisie - weer veel te makkelijk scoort, zonder al teveel weg te geven.
Je laatste opmerking klopt niet helemaal.
In vergelijking met PSV creëert Ajax dit seizoen vooralsnog meer kansen, maar krijgen ze ook meer kansen tegen. De ruimte die Ajax weggeeft achterin is best groot, niet voor niets posteerde Ten Hag gisteren 2 centrale verdedigers op het middenveld.

Ykhim
Legende

Bericht door Ykhim » 29 aug 2019, 12:05

In vergelijking met PSV ja, maar ik moet zeggen dat PSV defensief altijd al stabiel is geweest onder van Bommel. Dat is nu niet anders en tegelijkertijd waarschijnlijk ons grootste manco. Door het uitbannen van risico's, is ons aanvalsspel ook redelijk voorspelbaar.
#InSchmidtWeTrust

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

Bericht door J.B. » 29 aug 2019, 12:05

Hoe het ook is. Wat ik tot nu toe van zowel Ajax als PSV heb gezien zijn de verschillen in niveau te verwaarlozen.
Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 29 aug 2019, 12:19

29 aug 2019, 11:02
Ajacied1988 schreef:
29 aug 2019, 08:58
29 aug 2019, 08:49
Nóg een aankoop? Waarom? Er zat gisteren voor 30 miljoen op de bank en een basis van ongeveer 100 miljoen, daarmee moet je toch APOEL oprollen en tegen veel tegenstanders mee kunnen komen?
Als je bekijkt dat Dani De Wit ook nog eens gaat vertrekken, en als je dan de Middenvelders gaat bekijken.
Martinez is van orgine een LCV/Linksback geen middenvelder, Alvarez is eigenlijk gehaald voor RCV maar doordat het niet loopt op het middenveld komt hij op het middenveld, De Wit is weg, als je bekijkt van wie echt voor het middenveld is gehaald of zouden zijn bij Ajax 1 in de selectie houd je dus Vd Beek,Marin en Ekkelenkamp over, kan je Noa Lang nog doorschuiven inderdaad, en dan heb je nog Eiting die geblesseerd is, maar dat is gewoon niet het gewenste niveau, het middenveld is gewoon zeer matig als je bekijkt hoe het in elkaar steekt.
Wat als je Alvarez naar RCV gaat zetten, wie gaat er dan als RCM spelen? Mazraoui die niet voldoet? , Marin die niet Voldoet? Zeg het maar...
Ajax mist gewoon kwaliteit op het middenveld... of Ten Hag moet uiteindelijk heel veel vertrouwen in Schuurs hebben dat Alvarez op RCM blijft spelen en dat Schuurs als RCV gaat spelen.
Anders is het niet te begrijpen en onverantwoord als Ajax geen RCM meer gaat halen.
Daarnaast ontvangt Ajax nu dus met de Play off winst 3 miljoen, 40 miljoen aan Uefa Premies etc, en nog wat recettes gaat richting de 50 miljoen , 2 miljoen van De Wit en 20 miljoen van Dolberg.
Kan je denk ik nog wel een goede RCM voor halen, meer vraag ik niet.

@Affelay_Amrabat
Wat ik al zei, het middenveld was voetballend niet heel sterk, wel gewoon betrouwbaar, maar voetballend was het niet heel super, maar de balans was wel goed waar je op kan voortborduren.
Heb je een punt, zou geen overbodige luxe voor jullie zijn, anderzijds is er voldoende aangekocht om de vertrokken spelers op te vangen lijkt mij, lijkt me ook niet dat Schuurs en Pierie gehaald zijn om in KKD te spelen wel ? Dan kan je Blind en Alvarez bv ook wel op middenveld posteren, en Marin is ook voor middenveld gehaald. Ik begrijp je wens wel, maar misschien de aankopen dan wat minder.
Pieri en Scherpen zijn inderdaad voor Jong Ajax gehaald, en onbegrijpelijke aankopen in mijn ogen, Schuurs was dat ook destijds maar heeft zich tot de selectie gespeeld maar niet in de basis, waar het wel even op leek begin van het seizoen, maar na de wedstrijd tegen PAOK uit toen hij door de mand viel moest hij plaatsnemen op de bank.
Ik verwacht dat uiteindelijk Blind als LCV blijft spelen en Alvarez RCV word.
Marin is gewoon verkeerd gescout waardoor we dus daar nog steeds een probleem hebben, rest van de aankopen zijn wel logisch, in eerste instantie was het ook de bedoeling om Blind naar het middenveld te halen met de aankoop van Martinez, maar de aansturing van Blind achterin is te belangrijk, terwijl Martinez het ook niet verkeerd deed op het middenveld.

Donkie8774
Talent
Has thanked: 42 times
Been thanked: 12 times

Bericht door Donkie8774 » 29 aug 2019, 12:35

Uit het Parool, de zelfpijperij gaat verder waar ze vorig seizoen gebleven waren:

Atalanta was direct geplaatst, Ajax niet. Zelfs de Uefa vond dat bizar

29 augustus 2019
Nu hebben we op zich niets tegen de ­voetbalclub Atalanta uit Bergamo, maar een gierende gotspe was het natuurlijk wel: de nummer drie van Italië (Champions Leaguedebutant en 92ste op de Uefa-clubranglijst) plaatste zich rechtstreeks voor de groepsfase, terwijl de kam­pioen van Nederland (vorig seizoen halvefinalist en op plaats 20 van de ranglijst) door twee voorronden heen moest.

Zo werkt dat, omdat de plaatsingslijst wordt opgesteld aan de hand van de landencoëf­ficiënt. Met andere woorden: Atalanta heeft de mazzel dat Italië ondanks Atalanta een hoge coëfficiënt heeft en Ajax de pech dat die van Nederland de laatste jaren aardig verschrompeld is, overigens juist ondanks Ajax.

Zelfs op de burelen van de Uefa vonden ze dit een bizarre toestand. Per volgend seizoen komt er een regel die moet voorkomen dat clubs als Ajax de dupe worden van het amechtige gehannes van de andere clubs uit hun land. Mooi zo, maar dit seizoen moest het nog één keer volgens de oude regels, terwijl de Nederlandse landskampioen de bescherming volgende zomer niet meer nodig heeft: die is, vrijwel uitsluitend dankzij de Europese prestaties van Ajax, per 2020 weer rechtstreeks geplaatst voor de groepsfase.

Ajax kon deze maand het voorlopig laatste slachtoffer worden van de misstand die zowat Ajax’ naam draagt. Vandaar de spanning. Vandaar het tandenknarsen. Het zal toch niet, het zal toch niet. En nee, het zal inderdaad niet. Vandaar de opluchting. Je kon er in de zweterig warme klankkast van het jubelende stadion haast plakken van snijden.

Een Champions League-groep met Atalanta Bergamo om het te vieren dan maar? En een kampioensschaal natuurlijk, want de eerste Nederlandse kampioen die weer rechtstreeks de Champions League in mag, laat dat in godsnaam de club zijn die het gereserveerde plekje eigenhandig voor Nederland heeft heroverd.

De augustusmaand die Ajax even door moest, zit erop. Het seizoen begint eigenlijk pas nu.

Ardbeg
Vedette
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Has thanked: 420 times
Been thanked: 944 times

Bericht door Ardbeg » 29 aug 2019, 13:03

Donkie8774 schreef:
29 aug 2019, 12:35
Uit het Parool, de zelfpijperij gaat verder waar ze vorig seizoen gebleven waren:

29 augustus 2019
Nu hebben we op zich niets tegen de ­voetbalclub Atalanta uit Bergamo, maar een gierende gotspe was het natuurlijk wel: de nummer drie van Italië (Champions Leaguedebutant en 92ste op de Uefa-clubranglijst) plaatste zich rechtstreeks voor de groepsfase, terwijl de kam­pioen van Nederland (vorig seizoen halvefinalist en op plaats 20 van de ranglijst) door twee voorronden heen moest.

Zo werkt dat, omdat de plaatsingslijst wordt opgesteld aan de hand van de landencoëf­ficiënt. Met andere woorden: Atalanta heeft de mazzel dat Italië ondanks Atalanta een hoge coëfficiënt heeft en Ajax de pech dat die van Nederland de laatste jaren aardig verschrompeld is, overigens juist ondanks Ajax.

Zelfs op de burelen van de Uefa vonden ze dit een bizarre toestand. Per volgend seizoen komt er een regel die moet voorkomen dat clubs als Ajax de dupe worden van het amechtige gehannes van de andere clubs uit hun land. Mooi zo, maar dit seizoen moest het nog één keer volgens de oude regels, terwijl de Nederlandse landskampioen de bescherming volgende zomer niet meer nodig heeft: die is, vrijwel uitsluitend dankzij de Europese prestaties van Ajax, per 2020 weer rechtstreeks geplaatst voor de groepsfase.

Ajax kon deze maand het voorlopig laatste slachtoffer worden van de misstand die zowat Ajax’ naam draagt. Vandaar de spanning. Vandaar het tandenknarsen. Het zal toch niet, het zal toch niet. En nee, het zal inderdaad niet. Vandaar de opluchting. Je kon er in de zweterig warme klankkast van het jubelende stadion haast plakken van snijden.

Een Champions League-groep met Atalanta Bergamo om het te vieren dan maar? En een kampioensschaal natuurlijk, want de eerste Nederlandse kampioen die weer rechtstreeks de Champions League in mag, laat dat in godsnaam de club zijn die het gereserveerde plekje eigenhandig voor Nederland heeft heroverd.

De augustusmaand die Ajax even door moest, zit erop. Het seizoen begint eigenlijk pas nu.
Kots

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 845 times
Been thanked: 938 times

Bericht door El Sordo » 29 aug 2019, 13:06

Zie hier gematerialiseerd waarom heel Nederland, behalve Amstelland en Hilversum, een hekel heeft aan Ajax.
Waar we winnen, maar we het niet van de daken schreeuwen.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 29 aug 2019, 13:08

Donkie8774 schreef:
29 aug 2019, 12:35

29 augustus 2019

De tekst omtrend de basis waar het over gaat, dat de nummer 4 in de CL gaat en de kampioen van Nederland niet, of dat Ajax/PSV of Feyenoord word, is natuurlijk wel bezopen.
De rest van de tekst is een grote bullshit, maar dat de nummers 4 van Italie/Engeland/Spanje/Duitsland een directe CL plaats krijgt en de kampioen van Nederland niet, slaat gewoon nergens op.

J.B.
Legende
Clubvoorkeur: Broodje Smos
Has thanked: 2133 times
Been thanked: 1143 times

Bericht door J.B. » 29 aug 2019, 13:09

Tijd om Super Mario maar weer eens van zolder te gaan halen..

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 29 aug 2019, 13:13

J.B. schreef:
29 aug 2019, 13:09
en dan krijg je dus dit:

https://www.youtube.com/watch?v=odcENDQRpgQ
Kon ik wel deels om lachen, kansloos gewoon, sommige supporters waren aan het juichen die niks met Ajax te maken hadden destijds, terwijl hun eigen ploeg achterstonden..tja... dat noem ik triest.
Kijk, PSV supporters die juichten toen heel logisch, jullie werden daardoor kampioen, Feyenoord supporters ivm de rivaliteit ook te begrijpen.
Maar de rest?
Lachwekkend... helemaal als je eigen club ook achterstaat.. tja...

Brael
Internationale topspeler
Has thanked: 179 times
Been thanked: 334 times

Bericht door Brael » 29 aug 2019, 13:18

Ook als je in principe niks met de club te maken hebt, is het wel leuk om die arrogantie op hun bek te zien gaan natuurlijk.

Ajacied1988
Nationale topspeler
Clubvoorkeur:

Bericht door Ajacied1988 » 29 aug 2019, 13:21

Brael schreef:
29 aug 2019, 13:18
Ook als je in principe niks met de club te maken hebt, is het wel leuk om die arrogantie op hun bek te zien gaan natuurlijk.
Nouja ik kon die dag nog vers herinneren, er waren gewoon clubs die verloren die wedstrijden, en die nog ergens voor streden en daardoor onder andere de Play Offs voor de Europa league niet haalden, maar die juichten wel omdat Ajax geen kampioen werd.
Indien ik een supporter was van een van die clubs, had ik er toch goed de pee in dat ze dan hadden verloren en niet de Play offs hadden bereikt, maar dat zegt veel over die ""supporters"", want als je juicht terwijl je club achterstaat.. tja sorry hoor maar ben je dan wel een echte supporter?

Sensation
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Les Girls Girls Girls
Has thanked: 927 times
Been thanked: 727 times

Bericht door Sensation » 29 aug 2019, 13:22

Ajacied1988 schreef:
29 aug 2019, 13:13
J.B. schreef:
29 aug 2019, 13:09
en dan krijg je dus dit:

https://www.youtube.com/watch?v=odcENDQRpgQ
Kon ik wel deels om lachen, kansloos gewoon, sommige supporters waren aan het juichen die niks met Ajax te maken hadden destijds, terwijl hun eigen ploeg achterstonden..tja... dat noem ik triest.
Kijk, PSV supporters die juichten toen heel logisch, jullie werden daardoor kampioen, Feyenoord supporters ivm de rivaliteit ook te begrijpen.
Maar de rest?
Lachwekkend... helemaal als je eigen club ook achterstaat.. tja...
Iedereen haat Ajax, zo simpel is het
#SzoboszlaiForBallonD'Or

El Sordo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur:
Has thanked: 845 times
Been thanked: 938 times

Bericht door El Sordo » 29 aug 2019, 13:23

Het enige wat lachwekkend is, is de manier waarop Ajax zich presenteert en gepresenteerd wordt door supporters en media. Het nationale gekwijl op die club is iedereen zat, behalve degenen die de club kennelijk als accessoire zien om erbij te mogen horen. Kan niet wachten op de volgende vijfjarige droogte.
Waar we winnen, maar we het niet van de daken schreeuwen.

Maikel_91
Site Admin
Has thanked: 1253 times
Been thanked: 2093 times

Bericht door Maikel_91 » 29 aug 2019, 13:24

Ajacieden hebben gewoon een stoornis ofzo. Gister een paar die de hele dag bang waren voor de Cyprioten. Werd gesproken over 'knikkende knietjes'. Zodra het fluitsignaal klonk was het alweer het normale gebral 'we zitten er gewoon weer bij, bij de top' 'we zijn weer waar we thuis horen' al dat soort onzinnig gelul.
En ik moest me maar eens indenken hoe ik me zou voelen als PSV zo'n geweldige prestatie geleverd zou hebben.
Toen ik zei dat ik dat zelf meegemaakt heb in 2004/2005 kwam gelijk 'dat telt niet meer mee want is lang geleden'.

Wat een incidenteel jaar wel niet kan doen met mensen. Lachwekkend volk :lol:

Brael
Internationale topspeler
Has thanked: 179 times
Been thanked: 334 times

Bericht door Brael » 29 aug 2019, 13:25

Ajacied1988 schreef:
29 aug 2019, 13:21
Brael schreef:
29 aug 2019, 13:18
Nouja ik kon die dag nog vers herinneren, er waren gewoon clubs die verloren die wedstrijden, en die nog ergens voor streden en daardoor onder andere de Play Offs voor de Europa league niet haalden, maar die juichten wel omdat Ajax geen kampioen werd.
Indien ik een supporter was van een van die clubs, had ik er toch goed de pee in dat ze dan hadden verloren en niet de Play offs hadden bereikt, maar dat zegt veel over die ""supporters"", want als je juicht terwijl je club achterstaat.. tja sorry hoor maar ben je dan wel een echte supporter?
Ah ja, een verbod op lachen als je eigen club achterstaat. Anders ben je natuurlijk geen echte supporter. Flauwekul.

Gesloten