Donyell Malen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
1913
Moderator
3
Berichten: 119
Lid geworden op: 1 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Afbeelding

Donyell Malen, 19 januari 1999
Nationaliteit: Nederland, Suriname
Voet: Rechts
:PSV: 31 augustus 2017 -

Aankoopbedrag:€600.000 vanaf Arsenal
Verkoopbedrag:

Links:
Instagram
Transfermarkt



De goal tegen De Graafschap:

Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15288
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik vind dat Donyell laat zien in potentie een topspits te zijn, maar door de uitputting nu zijn niveau nog niet te halen. Ik denk dat ie na dit seizoen er nog minstens eentje moet blijven om echt als grote meneer te vertrekken, maar dat heeft ie wel in zich. Zo snel weg, zo wendbaar, zo doelgericht. Topspits in wording.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En wat volgens mij iemand op het vorige forum ook al meldde; na zo'n blessure duurt het vaak wel een aantal maanden tot een half jaar voordat iemand weer echt op z'n niveau terug is.
Ik heb vertrouwen in Malen en ik zou hem nog steeds telkens als eerste spits op het wedstrijdformulier zetten.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Als Donyell in vorm raakt, legt hij er 30 in dit seizoen én geeft ie 10+ assists op momenten dat hij moet afgeven.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Voorlopig heeft ie geen zin om assists te geven en alleen voor de goals gaat. Kan veel meer waarde hebben voor het team.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Heeft een geweldig schot in de benen, maar moet echt even met van Nistelrooij aan zijn 1 op 1 gaan werken.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Laat hem maar beginnen met af en toe een bal afgeven.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vond hem niet goed vandaag. Maar hij pikt wel weer zijn goal mee, in tegenstelling tot Zahavi.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Ik snap oprecht niet wat iedereen tegen Zahavi heeft, legt een prachtige bal klaar voor Malen die hij binnen moet schuiven. Had iedereen een hattrick per wedstrijd verwacht ofzo? Ik vind dat hij gewoon een prima rendement heeft. Deze wedstrijd was ie wellicht iets minder scherp maar toch zeker niet slecht? Ik las zelfs vergelijkingen met Bruma, kom op zeg.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Jammer dat hij naar Oranje moet. Zou voor ons beter zijn als hij even zijn rust pakt en op de Herdgang verder werkt om 100% fit te worden. Mist soms de scherpte die hij begin vorig seizoen wel had. En hij mist nog soms het overzicht als een teamgenoot er beter voor staat. Als hij dat op orde krijgt gaat hij topscorer van de Eredivisie worden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij is al het hele seizoen niet zo goed. Desondanks zijn z'n cijfers prima. Benieuwd hoe het gaat als het straks wél loopt.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Ykhim schreef: 08 nov 2020, 22:06 Hij is al het hele seizoen niet zo goed. Desondanks zijn z'n cijfers prima. Benieuwd hoe het gaat als het straks wél loopt.
Dit. Hij ploetert en hij zwoegt, en heeft op dit moment duidelijk moeite om op zijn instinct te durven vertrouwen vanwege dat dipje in zijn spel. Geef hem echter 5 kansen en hij naait er alsnog zeker 2 binnen.
Wanneer die rook tussen zijn oren weer wat weggetrokken is, worden die twee er vier. En zal hij bovendien ook weer meer rust hebben in zijn spel, minder geforceerd en verkrampt spelen, en nóg meer rendement tonen, ook qua assists.
Alle vertrouwen in deze topper, die momenteel (ondanks alles dat nog beter kan) gewoon keurige stats aflevert.

Donyell's bovengrens is (nog immer) nog lang niet in zicht in ieder geval.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Van die 5 kan hij er ook 2 afleggen nu zodat zijn team er in ieder geval eentje meer in prikt. Zeker nu het belangrijk is om 2-0 of zelfs 3-0 voor te staan bij rust.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

RIO schreef: 09 nov 2020, 01:19 Van die 5 kan hij er ook 2 afleggen nu zodat zijn team er in ieder geval eentje meer in prikt. Zeker nu het belangrijk is om 2-0 of zelfs 3-0 voor te staan bij rust.
Dat bedoel ik ook. Nu probeert hij al die 5 kansen zélf te maken. Wanneer hij (weer) meer rust en vertrouwen in zijn donder heeft, legt hij een bal ook eerder af vermoed ik wanneer de situatie daarom vraagt.

Edoch, een Malen in vorm is klinisch afmaker genoeg om er van die 5 kansen dan 4 zelf te scoren. Of 3 zelf binnen te prikken en de resterende 2 verzilveren als assist, vooruit.

Hoe dan ook, blij dat ook een Malen uit vorm een heel bruikbare speerpunt blijkt.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja en erg fijn dat ie ondanks maanden eruit gewoon een betrouwbare speler is tijdens deze speciale tijden.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Zo was hij altijd al: altijd de kortste weg naar de goal. Het is zijn kracht en zijn zwakte. Alleen vloog alles er vorig jaar in (ook met het nodige geluk) en nu niet (ook met de nodige pech.)

Het voordeel is, is dat hij altijd dreigend is. Als hij er vandaag 5 had gemaakt, dan was dat helemaal niet gek geweest. Dat is ook een kwaliteit dus, want hij si de enige speler die zo vaak zichzelf in scoringspositie weet te vinden. Aan de andere kant frustreert het wel als je ziet hoeveel kansen hij weet te verprutsen.

Vorm moet bij hem terugkomen en hij moet echt werken aan het rustige afwerken. Want dat was vorig jaar ook niet zo geweldig, alleen gingen ze er toen net wel in. Maar er zit heus wat meer rek in.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

nilssonH schreef: 08 nov 2020, 22:03 Ik vond hem niet goed vandaag. Maar hij pikt wel weer zijn goal mee, in tegenstelling tot Zahavi.
Gelukkig is Zahavi niet zo egoïstisch als Donyell dit duel was. Donyell had er al veel eerder eentje moeten maken.

Als je door een ongelukkige omstandigheid die 2-0 voorsprong kwijt raakt gaat het los op de keeper of de defensie die niets kan. Maar Malen had al veel eerder kunnen zorgen dat de wedstrijd in het slot zat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hij kan gewoon veel beter in alle opzichten, dus hoop dat ie snel het licht gaat zien.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar in de samenvatting kwam hij er niet goed uit vond ik. Veel ballen recht op de keeper. Tot aan het schot is het vaak genieten, maar bij het afwerken lijkt de scherpte of het overzicht er niet te zijn. Beetje a la Bergwijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Hij moet zijn vorm, ritme & vertrouwen gewoon hervinden, en is op de goede weg.
Over een tijdje zien we dit soort hoogstandjes vanzelf weer, beetje geduld.



Op ongeveer 2:20 min.
Gebruikersavatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
5
Berichten: 1850
Lid geworden op: 22 jan 2019

Toch was die goal erg knap wat hij maakte :)
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kunnen we trouwens dit topic openen met een andere afbeelding? Die Mitroglu elke keer, dat hoeft van mij niet zo ;)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Beter zo?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7218
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Die bal van Rigo was ook wel geweldig.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7218
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

https://www.corrieredellosport.it/news/ ... rahimovic/

AC Milan heeft interesse in Malen. Ik denk dat de kans enorm groot is dat Malen na PSV in italië speelt. Het is een voetballer die er ook wel zou kunnen passen denk ik.

Mogen ze wel even een flink bedrag naar ome John sturen natuurlijk,

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Donyell Malen