Spelersmakelaars/kantoren

Landen, clubs, spelers en competities.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Treurige aanleiding om het topic te starten.

Mino Raiola overleden, bevestigt door de familie. RIP

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

RIP Mino
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Beste man werkte keihard, altijd aan het werk, was nooit thuis.

Ben je multi multi miljonair, ben je dood voordat je er überhaupt echt van kan genieten.

Vale, Mino Raiola.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Was hij ziek dan ofzo? Nooit iets van meegekregen...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Enorm sneu natuurlijk, maar niet bepaald een verlies voor de voetbalwereld.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

In januari bericht dat ie in het ziekenhuis was opgenomen met een longziekte, niet nader benoemd.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

TomPSV schreef: 30 apr 2022, 16:42 Enorm sneu natuurlijk, maar niet bepaald een verlies voor de voetbalwereld.
Als jij het zegt
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Juancho schreef: 30 apr 2022, 16:41 Was hij ziek dan ofzo? Nooit iets van meegekregen...
Hij kampte al langer met ernstige gezondheidsproblemen, las ik.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Het is dan ook geen gezonde leefstijl, altijd onderweg, snel snel snel, druk druk druk. Geen idee in hoeverre dat meegespeeld heeft, maar gezond is anders. Maar hoe dan ook veel te jong, dus al met al erg treurig. Sterkte voor de nabestaanden.

Hopelijk wel het begin van een ineenstorting van die mafia zaakwaarnemerswereld.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

TomPSV schreef: 30 apr 2022, 16:42 Enorm sneu natuurlijk, maar niet bepaald een verlies voor de voetbalwereld.
Niet echt een nette opmerking he.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 30 apr 2022, 16:51 Het is dan ook geen gezonde leefstijl, altijd onderweg, snel snel snel, druk druk druk. Geen idee in hoeverre dat meegespeeld heeft, maar gezond is anders. Maar hoe dan ook veel te jong, dus al met al erg treurig. Sterkte voor de nabestaanden.

Hopelijk wel het begin van een ineenstorting van die mafia zaakwaarnemerswereld.
Dat zal er zeker aan bij hebben gedragen. Hij had ook geen gezond lichaam natuurlijk. Ik keek vorig jaar Studio Voetbal en toen schakelde Mino in om over Ihattaren te praten, toen had ik al het idee dat 'ie flink aan het hijgen was. Viel me op.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Heftig nieuws.

Rest in peace Mino!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Bijzondere man, dubbel gevoel. Maar mooi zoals hij in dit filmpje naar voren komt bij de transfer van ons' Mark naar Milan. Quote van de dag: 'Van Gaal is voor mij geen autoriteit en Cruyff al helemaal niet' :lol: Rust zacht

https://nos.nl/l/2427067
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het cynisme wat 'm in het begin ten deel viel zo van 'zakkenvuller' was hier de laatste jaren grotendeels verschoven naar bewondering voor vakmanschap. Ik meen dat PSV ook altijd prima met 'm gewerkt heeft (of mis ik wat, [mention]TomPSV[/mention]?). Absoluut een bijzondere figuur in het voetbal, veel te jong aan z'n eind gekomen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Nee, je mist helemaal niets:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 30 apr 2022, 19:00 Het cynisme wat 'm in het begin ten deel viel zo van 'zakkenvuller' was hier de laatste jaren grotendeels verschoven naar bewondering voor vakmanschap. Ik meen dat PSV ook altijd prima met 'm gewerkt heeft (of mis ik wat, @TomPSV?). Absoluut een bijzondere figuur in het voetbal, veel te jong aan z'n eind gekomen.
Zelf 49 miljoen verdiend aan de transfer van Pogba. Geen enkele zaakwaarnemer doet zo veel werk bij een transfer dat meer dan überhaupt 1 miljoen waard is. Het wordt tijd dat die onzin ophoudt en gereguleerd aan banden wordt gelegd.

Maar dat maakt zijn overlijden niet minder treurig, vooral voor familie en betrokken spelers. Staat daar uiteraard los van.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind het ook buitenproportioneel, maar Mino deed niets wat niet toegestaan is. Hij is niet de bron van het kwaad, hij maakt er gewoon dankbaar gebruik van. Daarvoor zouden we de FIFA aan moeten kijken en niet Mino. Mino heeft een erg succesvolle carrière opgebouwd en is helaas te vroeg gestorven.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Grasmat schreef: 30 apr 2022, 19:05Zelf 49 miljoen verdiend aan de transfer van Pogba.
Zat die buik dan vol met Beluga? Ik las nl. dat z'n vermogen onlangs geschat werd op een schamele 64 miljoen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 30 apr 2022, 19:11
Grasmat schreef: 30 apr 2022, 19:05Zelf 49 miljoen verdiend aan de transfer van Pogba.
Zat die buik dan vol met Beluga? Ik las nl. dat z'n vermogen onlangs geschat werd op een schamele 64 miljoen.
Geen idee, maar het komt uit de In Memoriam van VI:
Het schuim der voetbalaarde volgens velen, zeker nadat bekend werd dat hij aan de deal van Pogba naar Manchester United zelfs liefst 49 miljoen euro had overgehouden. Het leverde hem bijnamen als Mino Rioola, Transfer Cowboy en Money Mino op. Hij deinsde voor niemand terug en zijn macht reikte tot in de allerhoogste echelons van het internationale topvoetbal. Raiola werd er om verguisd, maar tegelijk bejubeld door fans als hij weer een topspeler naar hun club had gebracht. We zagen het zelf bij de transfer van Matthijs de Ligt van Ajax naar Juventus.
Wonen in Monaco zal je ook vast niet doen van een huur/hypotheek van 800 euro in de maand. :tear:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Die 49 miljoen verdiende hij niet. Maar zijn kantoor natuurlijk. Het is niet alleen Mino: er werken 200 mensen of zo. Het is omzet voor het bedrijf.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dan is het natuurlijk nog steeds veel en veel teveel geld voor het helpen bij een transfer van 1 speler.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Tja: dat zijn toch echt de clubs die het betalen natuurlijk. Totaal geschift. En van mij mag het aan banden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Clubs worden ook wel in de tang genomen door die zaakwaarnemers. Jullie willen niet betalen? Prima dan gaan we naar de concurrent en die betalen wel. Ratrace.

Maar wiens schuld het ook is, tijd om er mee te stoppen.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

In het kader van hun werkzaamheden kan ik deze serie wel aanraden, zwaar en zwaar overbetaald werk natuurlijk. Ze vinden zelf dat ze heel bijzonder werk hebben en er enorm veel moeite voor doen maar ik vind het allemaal behoorlijk overaten in ieder geval.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Spelersmakelaars/kantoren