Mario Götze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hij heeft net een nieuw contract getekend, reken maar dat ie meer krijgt dan die pannenkoek.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 25 okt 2021, 18:44 Hij heeft net een nieuw contract getekend, reken maar dat ie meer krijgt dan die pannenkoek.
Er zijn een paar wedstrijden gespeeld sinds zijn contractverlenging. Tot de verlenging heeft hij zijn waarde gehad voor de club en zijn salaris imo ruimschoots gecompenseerd. Maar met een paar mindere wedstrijden wordt hij weer gelijk afgefakkeld. Typisch voor de huidige stemming op dit forum.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

trouwepsvfan schreef: 25 okt 2021, 18:45
ruuddevil schreef: 25 okt 2021, 18:44 Hij heeft net een nieuw contract getekend, reken maar dat ie meer krijgt dan die pannenkoek.
Er zijn een paar wedstrijden gespeeld sinds zijn contractverlenging. Tot de verlenging heeft hij zijn waarde gehad voor de club en zijn salaris imo ruimschoots gecompenseerd. Maar met een paar mindere wedstrijden wordt hij weer gelijk afgefakkeld. Typisch voor de huidige stemming op dit forum.
Afgelopen seizoen bracht ie ook te weinig. Soms was het genieten, maar met zijn status en salaris moet hij veel vaker het verschil maken.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hij is (bijna?) wekelijks de beste speler op het veld.
Ja zijn prestaties de laatste weken zijn wat flets, maar over Götze klagen is onzin. Er zijn veel spelers die veel minder laten zien, begin eerst daar maar eens over.

En iemand zijn salaris erbij halen is altijd een zwaktebod, evenals de transfersom.

Maar goed, een dag geen emmer azijn over dit forum gooien is voor sommigen blijkbaar een dag niet geleefd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

trouwepsvfan schreef: 25 okt 2021, 18:45
ruuddevil schreef: 25 okt 2021, 18:44 Hij heeft net een nieuw contract getekend, reken maar dat ie meer krijgt dan die pannenkoek.
Er zijn een paar wedstrijden gespeeld sinds zijn contractverlenging. Tot de verlenging heeft hij zijn waarde gehad voor de club en zijn salaris imo ruimschoots gecompenseerd. Maar met een paar mindere wedstrijden wordt hij weer gelijk afgefakkeld. Typisch voor de huidige stemming op dit forum.
Dat ben ik helemaal met je eens. Tegen Sociedad was hij nog de uitblinker. Daarna raakte hij tegen Feyenoord geblesseerd en sindsdien is het even minder. Hopelijk kan hij komende week snel weer het verschil maken.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Vermoedt dat Gotze soms ook een beetje moedeloos wordt door het gebrek aan spelinzicht/spelplezier/spelbeleving om hem heen. Hij is natuurlijk veruit de beste speler die we hebben in de selectie, maar het is lastig om altijd maar iedereen op sleeptouw te moeten nemen. Daarvoor heb je toch meerdere spelers met dezelfde beleving nodig.
Ramalho is wat dat betreft de speler achterin die hetzelfde brengt denk ik, en wellicht kunnen we Sangare hier ook onder scharen, al mist die misschien de ervaring die nodig is, maar in de andere linies ontbreekt dezelfde beleving volledig of in ieder geval voor het grootste deel
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ren Höek schreef: 26 okt 2021, 08:37 Hij is (bijna?) wekelijks de beste speler op het veld.
Ja zijn prestaties de laatste weken zijn wat flets, maar over Götze klagen is onzin. Er zijn veel spelers die veel minder laten zien, begin eerst daar maar eens over.

En iemand zijn salaris erbij halen is altijd een zwaktebod, evenals de transfersom.

Maar goed, een dag geen emmer azijn over dit forum gooien is voor sommigen blijkbaar een dag niet geleefd.
De vraag is wie bepaalt dat hij "(bijna?) wekelijks de beste speler op het veld is"? Als ik na iedere wedstrijd naar de man of the match topic ga van dit forum, dan staan andere namen steevast hoger in de lijstjes van onze supporters. Gotze is niet slecht maar hij laat wel te weinig zien voor een speler met zijn status, techniek en ervaring. We mogen de lat echt wel wat hoger leggen voor Gotze.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 26 okt 2021, 09:19
Ren Höek schreef: 26 okt 2021, 08:37 Hij is (bijna?) wekelijks de beste speler op het veld.
Ja zijn prestaties de laatste weken zijn wat flets, maar over Götze klagen is onzin. Er zijn veel spelers die veel minder laten zien, begin eerst daar maar eens over.

En iemand zijn salaris erbij halen is altijd een zwaktebod, evenals de transfersom.

Maar goed, een dag geen emmer azijn over dit forum gooien is voor sommigen blijkbaar een dag niet geleefd.
De vraag is wie bepaalt dat hij "(bijna?) wekelijks de beste speler op het veld is"? Als ik na iedere wedstrijd naar de man of the match topic ga van dit forum, dan staan andere namen steevast hoger in de lijstjes van onze supporters. Gotze is niet slecht maar hij laat wel te weinig zien voor een speler met zijn status, techniek en ervaring. We mogen de lat echt wel wat hoger leggen voor Gotze.
Ik vermoed dat hij statistisch gezien de beste man van het veld is. Of dat in onze ogen - hoewel we natuurlijk allemaal kenners zijn - ook zo is, zijn natuurlijk twee verschillende dingen.
Iemand kan onopvallend goed spelen, maar zal dan nooit door supporters tot MotM worden uitgeroepen, terwijl iemand die twee keer een supertackle heeft waarmee een goal word voorkomen, wel zo wordt gezien.
Beauty is in the eye of the beholder, maar volgens mij staat het buiten kijf dat Gotze onze beste speler is. Of hij het meer mag laten zien, dat laat ik in het midden (mijn mening mag je uit mijn vorige post halen)
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DadOfThree schreef: 26 okt 2021, 09:23
Standbeeld schreef: 26 okt 2021, 09:19
De vraag is wie bepaalt dat hij "(bijna?) wekelijks de beste speler op het veld is"? Als ik na iedere wedstrijd naar de man of the match topic ga van dit forum, dan staan andere namen steevast hoger in de lijstjes van onze supporters. Gotze is niet slecht maar hij laat wel te weinig zien voor een speler met zijn status, techniek en ervaring. We mogen de lat echt wel wat hoger leggen voor Gotze.
Ik vermoed dat hij statistisch gezien de beste man van het veld is. Of dat in onze ogen - hoewel we natuurlijk allemaal kenners zijn - ook zo is, zijn natuurlijk twee verschillende dingen.
Iemand kan onopvallend goed spelen, maar zal dan nooit door supporters tot MotM worden uitgeroepen, terwijl iemand die twee keer een supertackle heeft waarmee een goal word voorkomen, wel zo wordt gezien.
Beauty is in the eye of the beholder, maar volgens mij staat het buiten kijf dat Gotze onze beste speler is. Of hij het meer mag laten zien, dat laat ik in het midden (mijn mening mag je uit mijn vorige post halen)
Ja, ik was het wel eens met je vorige post. Je vergat alleen Cody. Die neemt in zijn eentje al weken de ploeg op sleeptouw.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Götze wordt bijna automatisch neergezet als de beste speler in de selectie, maar dan valt zijn bijdrage in de topwedstrijden (uitgezonderd Real Sociedad) nogal tegen. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom hij bij Dortmund buiten de boot is gevallen. Tegen Ajax vond ik hem bedroevend spelen; hij liet zich piepelen door Blind en wist daardoor een belangrijke aanvoerlijn niet af te stoppen. En laten we het maar niet hebben over het gebrek aan goals of gevaarlijke schoten op goal.
Op dit moment is Gakpo overduidelijk onze beste speler in de selectie, op de voet gevolgd door Sangaré.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik heb het eergisteren al gezegd, maar ik denk dat we Götze als voetballer anders moeten benaderen dan de grote, uitgesproken leider die we willen zien.
Pirriee
Ballenjongen
2
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mag het vandaag laten zien met goals en assists, zo niet banken ermee.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Pirriee schreef: 30 okt 2021, 07:58 Mag het vandaag laten zien met goals en assists, zo niet banken ermee.
En dan Mauro op zijn plek zetten, manusje van alles
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Inderdaad. Wat een bizarre opmerking zeg.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

We mogen toch wel meer goals en assists verwachten van hem?
Kom op zeg..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

milansandro schreef: 30 okt 2021, 09:24 We mogen toch wel meer goals en assists verwachten van hem?
Kom op zeg..
Ik ben het hier absoluut mee eens. Er werd hier gezegd dat hij niet fit zou zijn wat natuurlijk pertinente onzin is. Maar het argument om die stelling te bestrijden was: "hij loopt 12 km waarvan 40% op high intensity". Dat is prachtig dat hij dat kan. Maar hoezo gebruiken wij een stylist als renpaard?

Dit zou hij toch niet moeten doen? Dan gaat er elders wat in de organisatie mis wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

milansandro schreef: 30 okt 2021, 09:24 We mogen toch wel meer goals en assists verwachten van hem?
Kom op zeg..
Klopt helemaal, maar is beetje hetzelfde als met Ginkel. Wie gaat het beter doen op zijn positie?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De vraag wie het beter gaat doen beantwoorden met ‘niemand’ wil niet zeggen dat we niet meer mogen vragen van Gotze (of de trainer die hem wellicht niet in staat stelt uit te blinken). Het moet beter, meer goals en assists.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Misschien wat minder extreem doorcombineren door het midden, af en toe een afstandsschot? Komt er wel eens voor in de positie
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 30 okt 2021, 09:39
milansandro schreef: 30 okt 2021, 09:24 We mogen toch wel meer goals en assists verwachten van hem?
Kom op zeg..
Klopt helemaal, maar is beetje hetzelfde als met Ginkel. Wie gaat het beter doen op zijn positie?
Propper of Guti? Ik zou dat best wel eens willen zien naast Sangare. Of Gotze zelf?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Menno1 schreef: 30 okt 2021, 10:29
Standbeeld schreef: 30 okt 2021, 09:39
Klopt helemaal, maar is beetje hetzelfde als met Ginkel. Wie gaat het beter doen op zijn positie?
Propper of Guti? Ik zou dat best wel eens willen zien naast Sangare. Of Gotze zelf?
Was Gutierrez maar een klein beetje als de echt Guti van weleer die bij Real voetbalde. Dat had een hoop opgelost.

Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Zit wel in een vormdipje helaas. Jammer want we kunnen zijn vorm juist goed gebruiken.
IK zie overigens nog steeds wel positieve dingen die wellicht niet zo opvallen op het eerste oog. De manier waarop hij ruimte maakt en creeert. Bijvoorbeeld door zich soms te laten zakken en/of naar de zijkant uit te laten wijken waardoor er ruimte omstaat voor andere om in zijn ruimtes te duiken (zoals een back, buitenspeler of andere middenvelder). Helaas wordt dit niet altijd gesnapt door de rest vh team. Dit is echter wel een stukje kwaliteit wat vaak over het hoofd wordt gezien. Zijn loopacties zonder bal en gevoel voor ruimte blijven goed. Het zal wel weer iets beter aan de bal moeten en het liefst zo dicht mogelijk bij de goal aangezien Zahavi (en andere aanvallers) op dit moment werkelijk alles mist.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Toen Götze in de voorrondes van de CL rendement liet zien door vaker in de 16 te komen, had ik wel goede hoop dat hij een goed rendement zou gaan krijgen. Ook vanwege zijn nieuwe positie. Dat valt tot nu toe wel wat tegen. De afgelopen 2 maanden waren zowel qua spel als qua rendement niet goed van Götze, terwijl ik denk dat hij dat wel zou moeten kunnen.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Pirriee schreef: 30 okt 2021, 07:58 Mag het vandaag laten zien met goals en assists, zo niet banken ermee.
:lol: :lol: :lol:
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Och, hij is zelf tribuneklant ;) Of strafbankjesklant :D
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Is die ziek?
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mario Götze