Opvolging Roger Schmidt

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Gesloten

Ruud van Nistelrooij & Fred Rutten. Goede keuze?

Ja!
37
33%
Nee!
33
30%
Ze krijgen het voordeel van de twijfel
41
37%
 
Totaal aantal stemmen: 111
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

RIO schreef: 25 okt 2021, 16:07
ShovingNE2 schreef: 25 okt 2021, 12:27 De trainer zal in ieder geval toch Engels moeten spreken lijkt mij.
I sink so.
I laik it. I laik pizza. I laik aice. I laik efferiesing.
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

RIO schreef: 25 okt 2021, 16:07
ShovingNE2 schreef: 25 okt 2021, 12:27 De trainer zal in ieder geval toch Engels moeten spreken lijkt mij.
I sink so.
Heeje I like Italy Heeje
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

guus schreef: 25 okt 2021, 16:19
RIO schreef: 25 okt 2021, 16:07

I sink so.
I laik it. I laik pizza. I laik aice. I laik efferiesing.
I likey the culture, I likey italy
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ten Hag is uiteraard de beste Nederlandse trainer, ondanks dat het een boerenlul is. Slot is voor mij de #1 als we naar Nederlanders kijken.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik zou Roger nu vandaag nog inwisselen voor Slot maar dat gaat niet gebeuren. Nu niet, over 6 maanden niet en over 3 jaar al helemaal niet meer.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Nee, maar wellicht over 1,5 jaar als Slot het wel heeft gezien bij Fey. Die wilt kampioen worden en 2 miljoen per jaar is veel beter dan wat ie nu krijgt.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik acht de kans dat Slot opvolger wordt van Ten Hag groter dan dat Ajax van PSV wint op zondag 24-10-2021.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou het niet weten. Slot is mijn favoriet zoals jullie weten; dat roep ik al 2 jaar. Maar die zit vast in Feyenoord en gaat na alle gedoe na zijn overgang naar Feyenoord en al het gezeik dat Berghuis kreeg heus niet naar PSV overstappen; die is niet levensmoe lijkt mij.

Bosz vind ik een interessante trainer kwa spel en visie maar zit in Lyon.

Jonk heeft een goede voetbal visie, maar vind ik geen 1e man materiaal. Een beetje zoals John de Jong; slimme vent, maar geen leiderstype; ideale assistent/tweede man type, maar geen zwaargewicht.

Cocu zou kunnen, maar heeft de laatste jaren aardig wat krasjes opgelopen, is op een rare manier weggegaan bij PSV/ Ome Toon en kwa voetbal werd ik er ook niet echt enthousiast van.

Verder? Ik vind het allemaal maar niks: Fraser? Leuke vent, verstandige teksten, maar geen utgesproken voetbal visie. Buijs doet het leuk bij Groningen, maar zijn voetbal is verschrikkelijk.
Pirriee
Ballenjongen
2
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ismael, Hake of Jonk. Een van die drie zal het moeten worden. Schmidt is passé.
De man wilt alleen maar aan 1 tactiek werken dat niet zal werken met deze spelers.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Bekijk de Utrecht docu en je roept never nooit meer in je leven dat je Hake wil als trainer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 25 okt 2021, 18:14 Bekijk de Utrecht docu en je roept never nooit meer in je leven dat je Hake wil als trainer.
Nog slechter dan Advocaat?

Ik zou het onwijs interessant vinden als zo’n docu ook gemaakt zou worden van PSV met Schmidt. Zou erg graag een kijkje in die keuken nemen.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Pirriee schreef: 25 okt 2021, 17:46 Ismael, Hake of Jonk. Een van die drie zal het moeten worden. Schmidt is passé.
De man wilt alleen maar aan 1 tactiek werken dat niet zal werken met deze spelers.
De dag dat Hake PSV trainer wordt, is de dag dat ik me ga aanmelden op het RKC forum.
Laatst gewijzigd door Josef Dettelbacher op 25 okt 2021, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
SRF
Veelbelovend talent
3
Berichten: 116
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Jonk wel een interessante optie eigenlijk. Maar die zou eigenlijk na Volendam eerst een Eredivisieclub uit de middenmoot moeten trainen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Ik vind geen enkele Nederlandse trainer is interessant op dit moment
Suruated
Ballenjongen
2
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat we moeten kijken naar waar het probleem echt zit.

Roger is een goede trainer en die kan bewezen een goed team smeden met weinig middelen. Ik denk alleen dat hij een goede rechterhand nodig heeft die op transfergebied een en ander bewerkstelligt.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sensation schreef: 25 okt 2021, 20:19 Ik vind geen enkele Nederlandse trainer is interessant op dit moment
Wenger? ;)
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Cocu met Fred Rutten als assistent lijkt me n prima combi.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wim Jonk is de ultieme Ajacied, geen denken aan. Flet Kutten zetten we op Ihattaren als sociaal project, als ie maar niet in de buurt van de Herdgang komt.

Cocu.
Gebruikersavatar
Golden Stars
Bankzitter
3
Berichten: 220
Lid geworden op: 4 nov 2020

Zou Advocaat het €cht naar z'n zin hebben in Irak?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Advocaat 😂
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Advocaat...serieus? Dan ben je echt een troll. Ik ga dan nog liever voor Henk de Leeuw dan voor Advocaat.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

ruuddevil schreef: 25 okt 2021, 21:31 Wim Jonk is de ultieme Ajacied, geen denken aan. Flet Kutten zetten we op Ihattaren als sociaal project, als ie maar niet in de buurt van de Herdgang komt.

Cocu.
Ik weet niet, maar volgens mij is Jonk niet al te prettig weg gegaan bij die kut club, en heeft hij ook nog wel een aardig verleden bij ons. Ik zie niet in waarom hij ons in de toekomst niet zou kunnen coachen. Het is nog een jaar of 4, 5 totdat Ruud er klaar voor is
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Heurelho
Verbannen
2
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

PHILLIP COCU. Discussie gesloten.

PSV 3 keer kampioen in de laatste 13 jaar. 3 keer Cocu. Kom maar op met het saaie resultaat voetbal. Kom maar op met die extra verdediger 20 min voor tijd. Ik heb er schijt aan. Resultaten aub.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Philip klaagde zelfs niet toen hij Luckassen kreeg als opvolger van Moreno. Dan ben je een hele grote.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 25 okt 2021, 17:37
Verder? Ik vind het allemaal maar niks: Fraser? Leuke vent, verstandige teksten, maar geen utgesproken voetbal visie. Buijs doet het leuk bij Groningen, maar zijn voetbal is verschrikkelijk.
Groningen staat 15e en als Fortuna zijn inhaalwedstrijd wint dan zakken ze naar plek 16. Die hoef ik echt niet
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Heb je de selectie gezien waar Buijs mee moet werken? Die verkopen steeds de beste spelers, Buijs mag dan weer gaan bouwen en doet dat over het algemeen vrij goed.
Goed genoeg voor PSV? Geen idee, dat kun je van niemand in de Eredivisie zeggen (De Jong, Hake, Grim, Van Wonderen doen het allemaal prima bij hun clubs)
#FreeGeneratie4

Opvolging Roger Schmidt