Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zolang er geen vervanger is, zou het ook heel vreemd zijn om een fitte Romero niet terug te laten komen.
Saibari is underrated.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Gaat dus vertrekken. Mijn hart huilt, mijn hoofd denkt dat het beter is zo...
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

18 maanden huur betekent toch gewoon contractverlenging? Zou wederom heel bijzonder zijn... Tik dat beperkte bedrag toch gewoon af, verlos die jongen uit zn leiden en laat hem lekker naar huis gaan. PSV vrijgave forse salaris en een leuke doorverkoopsom voor als het wonder alsnog uitkomt. Iedereen blij gezien de situatie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Wellicht dat er in Argentinië iets speelt wat wij niet weten of iets dergelijks.
Zolang er maar verplicht betaald moet worden aan ons maakt wat mij betreft de constructie niet zoveel uit.
Hopelijk wel een hoog doorverkooppercentage, mocht hij alsnog fit blijven en doorbreken.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ed.nl/PSV/PSV-laat-maxi-rom ... ~ac184e13/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 16 jun 2022, 13:45 Er zal vast iets spelen, maar het is nog niet rond volgens Rik. Ik denk zelf dat het niet lang meer gaat duren voordat het dan wel rond is.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-stuurt-verhuu ... ~a695b709/
Snap wel dat Rik het als journalist bij de feiten moet houden, maar dit zie je al een week aankomen. :tear:
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Gelukkig maar. Ben benieuwd naar de details.

Vaya con dios, Maximiliano Romero.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
ElTigre
International
5
Berichten: 984
Lid geworden op: 31 aug 2018

Dat wordt een nieuwe gebruikersnaam verzinnen .. 🥲
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ElTigre schreef: 16 jun 2022, 16:17 Dat wordt een nieuwe gebruikersnaam verzinnen .. 🥲
Maak er ElKito van. ;)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Elke constructie is goed. Dit is je verlies nemen en hopen er nog iets voor terug te krijgen maar als het niet op deze manier lukt dan lukt het op geen andere manier. Hetzelfde verhaal als bij Bruma overigens.

Ik had hem zo gegund vorig jaar nog een rol te spelen en hij begon ook best goed tegen Groningen maar hij is te fragiel om op te kunnen rekenen.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

:heart: broken.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 16 jun 2022, 16:08
Standbeeld schreef: 16 jun 2022, 13:45 Er zal vast iets spelen, maar het is nog niet rond volgens Rik. Ik denk zelf dat het niet lang meer gaat duren voordat het dan wel rond is.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-stuurt-verhuu ... ~a695b709/
Snap wel dat Rik het als journalist bij de feiten moet houden, maar dit zie je al een week aankomen. :tear:

Argentijnse media wisten vanuit bronnen daar dat ze interesse in Maxi hadden. Maar Rik zei niet voor niets dat PSV niet akkoord ging.

Nu hebben ze water bij de wijn gedaan en is het prima wat ze bieden.

Hoe ik het stuk lees is dat er geen vertrouwen bij PSV was dat het bod hoger ging worden.
Wel gebeurd.

Kan Rik niet veel aan veranderen qua berichtgeving.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 16 jun 2022, 14:51 Gaat dus vertrekken. Mijn hart huilt, mijn hoofd denkt dat het beter is zo...
Yep, mijn gevoel ook. Tot het laatst gehoopt dat het er toch uit zou komen en we alsnog de nieuwe Batigol hadden. Maar zakelijk gezien is dit het beste. Beetje een Reis gevoel..
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 16 jun 2022, 14:51 Gaat dus vertrekken. Mijn hart huilt, mijn hoofd denkt dat het beter is zo...
Yep, mijn gevoel ook. Tot het laatst gehoopt dat het er toch uit zou komen en we alsnog de nieuwe Batigol hadden. Maar zakelijk gezien is dit het beste. Beetje een Reis gevoel..
danko-lazovic
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 588
Lid geworden op: 4 aug 2021
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV



Geen idee hoe betrouwbaar, maar hier staat dat hij verhuurd wordt, met een optie tot koop van 1,5 miljoen voor 50% van de rechten.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

danko-lazovic schreef: 16 jun 2022, 18:18

Geen idee hoe betrouwbaar, maar hier staat dat hij verhuurd wordt, met een optie tot koop van 1,5 miljoen voor 50% van de rechten.
Dat zou prima zijn, gezien zijn talent. En dan houd je ook nog de eerste optie om hem terug te nemen mocht hij alsnog fit blijven en echt doorbreken.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Moet dat dan niet toch ook een contractverlenging vanuit PSV betekenen? Anders heb je na die 18 maanden toch helemaal niks meer te willen?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 16 jun 2022, 18:51 Moet dat dan niet toch ook een contractverlenging vanuit PSV betekenen? Anders heb je na die 18 maanden toch helemaal niks meer te willen?
Wellicht net als Bruma verplichte koop? Anders is het inderdaad een groot risico. Volgens Rik zijn die Argentijnen in ieder geval PSV tegemoet gekomen, dus kan het me bijna niet voorstellen dat we dat risico nog gaan lopen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Waarom zou je een optie op 50% afspreken? Kopen ze nu de andere 50% al? Want na afloop huur periode heeft ie nog een half jaar contract dus je kan net zo goed een prijs voor 100% afspreken.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ruuddevil schreef: 16 jun 2022, 19:53 Waarom zou je een optie op 50% afspreken? Kopen ze nu de andere 50% al? Want na afloop huur periode heeft ie nog een half jaar contract dus je kan net zo goed een prijs voor 100% afspreken.
Ik vermoed dat dat een doorverkoop percentage is. Dus goedkoop die kant op, mocht het nog wat worden profiteren we dik mee. In die landen wordt wel vaker gesproken van een bepaald percentage eigenaarschap, terwijl in het in werkelijkheid om een doorverkooppercentage gaat.
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

50% juist goede zet, mocht hij wonder boven wonder toch fit blijven kan je er nog wat extra's aan verdienen
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Na reis (die was echt europese top geworden) de volgende spits die er niet alles uit heeft mogen halen door fysieke kwalen. Doodzonde. Voor ons als supporters, voor PSV maar vooral voor hemzelf. Wellicht dat de eigen omgeving hem goed doet en hij weer lekker blessurevrij aan het voetballen komt. Dat gun ik hem meer dan ons een leuk bedrag door het doorverkooppercentage.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik vind het heel jammer dat het niks geworden is, maar i.t.t. een aantal andere gehaalde aanvallers, begreep ik deze aankoop wel. Ook met de kennis van nu. Soms gebeurt dat, maar de kwaliteit was mijns inziens juist gezien.
Bombel500
Lid 2e elftal
1
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV

Grootste miskoop van de afgelopen jaren… Denk dat hij topvoetbal in Europa lichamelijk gewoon niet aankan.. succes in Argentinië! Wie o wie wordt zijn opvolger.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Geen miskoop, want men heeft het niet verkeerd gezien. Dat hij heel blessuregevoelig blijkt en blijft, is alleen maar triest. Dat kun je niemand aanrekenen, ook Maxi zelf niet.

Het is, voor PSV maar net zo goed voor die jongen zelf, vooral gewoon heel jammer dat het zo gelopen is.
Ex unitate vires
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:



Kunnen we hieruit concluderen dat hij in ieder geval door de keuring is gekomen? ;)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Maximiliano Romero