Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Plaats reactie
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/voetbal/6185315/PSV-t ... adion.html

Was vandaag idd niet te pruimen dat veld, we verdienen beter (en zijn dat ook gewend)!

Is de grasmeester onlangs ontslagen oid? Teveel Roundup erop gegooid?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
DonyellMalen
Legende
3
Clubvoorkeur: PSV

Lijkt me geen verkeerde investering inderdaad. Dit soort weersomstandigheden zorgen ook voor een veel snellere verslechtering, maar het de kwaliteit van de grasmat was al behoorlijk achteruit gegaan. Leg er maar weer zo'n lekker biljartlakentje neer.
Grasmat
Lid van verdienste
7
Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Mea culpa boys, ik zal mezelf maar weer eens gaan vervangen. :blubber:
AddoCultheld
Internationale topspeler
3

Mocht Rik Elfrink meelezen. Kaart onderhand die waardeloze catering nog eens aan. Wachtrijen van 20 minuten, waardeloze kwaliteit en een zeer beperkt aanbod. Dit kan en moet echt een flinke upgrade krijgen.
psvgouda
Legende
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Je vergeet de prijs-kwaliteit verhouding imo. Koop al jaren hoogst zelden iets
trouwepsvfan
Vedette
5
Seizoenkaart: Vak AA

AddoCultheld schreef: 20 feb 2022, 21:05 Mocht Rik Elfrink meelezen. Kaart onderhand die waardeloze catering nog eens aan. Wachtrijen van 20 minuten, waardeloze kwaliteit en een zeer beperkt aanbod. Dit kan en moet echt een flinke upgrade krijgen.
Mensen kaarten dit al jaren in de enquête aan, en vervolgens presenteert PSV dan zo’n nieuwsbericht dat de supporters zeer tevreden zijn.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
ruuddevil
Legende
7

Awards:

Is het ooit anders geweest? De eerste cola met prik moet nog worden geschonken sinds 1913.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Favoriete speler: Chucky Lozano

Warme producten komen pas heel laat op de bovenste etage. Laatste wedstrijd voor de Corona stop geweest en toen was het ijskoud. Lekkere warme koffie zat er niet in. Heel bijzonder.
kastoekast
Nationale topspeler
2

Ik ga niet liegen, het was vrij leeg op tv
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

ruuddevil schreef: 20 feb 2022, 21:19 Is het ooit anders geweest? De eerste cola met prik moet nog worden geschonken sinds 1913.
1913?? Logisch dat de prik er dan intussen af is he :party:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Standbeeld
Mister PSV
3

kastoekast schreef: 20 feb 2022, 21:20 Ik ga niet liegen, het was vrij leeg op tv
Hedde ut weer gezien maat
Massimo
Legende
7

Dit soort dingen moeten gewoon goed geregeld zijn. Er kunnen best dingen een keer niet goed gaan, maar zorg dat je dit steeds beter voor elkaar krijgt. Ook dit hoort bij een stadionbezoek.
Sensation
Lid scoutingsteam
7
Clubvoorkeur: Ja

https://www.vi.nl/pro/overig/de-vi-stad ... -verliezer
Het Philips Stadion stak er bovenuit. Hoewel een bezoek wat aan de dure kant is, zijn de faciliteiten uitstekend en is er in de loop der jaren volop geïnvesteerd in de hypermoderne, sfeervolle PSV-thuishaven uit 1910. Het prachtig gelegen stadion aan de Frederiklaan ging 27 jaar eerder open dan De Kuip, maar het contrast tussen beide stokoude voetbalbastions had bijna niet groter kunnen zijn. PSV geeft het voorbeeld dat ook op een historische locatie plaats kan zijn voor een groot stadion dat aan alle eisen van deze tijd voldoet, als je het maar continu bijhoudt en verbetert. Daarbij zal overigens ook schelen dat PSV eigenaar is van het onderkomen, waardoor de club zelf alles in de hand heeft en snel beslissingen kan nemen.
Juancho
Mister PSV
7

Leuk maar de horeca blijft echt idioot slecht.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Raw85
Meervoudig international
3

Juancho schreef: 30 mar 2022, 14:26 Leuk maar de horeca blijft echt idioot slecht.
Ligt er deels aan waar je zit, is mijn beleving.
Juancho
Mister PSV
7

Raw85 schreef: 30 mar 2022, 15:28
Juancho schreef: 30 mar 2022, 14:26 Leuk maar de horeca blijft echt idioot slecht.
Dan nog, elk jaar weer vullen we enquetes in en elk jaar komt er hetzelfde uit. En PSV weet dus drommels goed waar de pijnpunten zitten. Elk jaar weer. En in het nieuwe seizoen is er niks verandert of is het nog slechter geworden. :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

Ik vind het op Noord inmiddels wel iets verbeterd. Kan nu gewoon een drankje halen en dat was vorig jaar echt onmogelijk. Nog veel te verbeteren, maar er is echt wat vooruitgang.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ardbeg
Mister PSV
6

Juancho schreef: 30 mar 2022, 15:30
Raw85 schreef: 30 mar 2022, 15:28
Dan nog, elk jaar weer vullen we enquetes in en elk jaar komt er hetzelfde uit. En PSV weet dus drommels goed waar de pijnpunten zitten. Elk jaar weer. En in het nieuwe seizoen is er niks verandert of is het nog slechter geworden. :wall:
Wel lullig dat Joël zelfs hier de schuld van krijgt.
Standbeeld
Mister PSV
3

Hoppa weer een prijs erbij. De VI-Stadiontest bokaal 2022 is van ons! :pul:
koetje
Legende
7

Heb op Noord nooit problemen gehad met de horeca. Je de hamburgers waren niet te vreten maar het is een illusie dat je topkwaliteit krijgt voorgeschoteld als voetbalpleps in een stadion. En natuurlijk is het vaak wachten bij de uitgiftepunten. Is ook logisch ze moeten een stroom van tienduizenden verwerken op een aantal korte piekmomenten.
ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

Ja, maar dat gaat wel een stuk beter dan vorig jaar. Hoefde je vaak niet te gaan als je het begin van de tweede helft wilde zien. Verder verwacht ik geen sterren-voedsel: ik wil optimale stadionbeleving. Daar horen matige hamburgers bij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gestelnaar
Nationale topspeler
7
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

De enige verbetering die ik gezien heb is dat ze een broodje hamburger tegenwoordig gewoon op een bolletje doen ipv een puntje
Ardbeg
Mister PSV
6

Inderdaad. Klef broodje, frituurburgertje, juin, curry, mayonaise en met geluk nog een plakje kaas. Prima.
Josef Dettelbacher
Legende
7

Awards:

ShovingNE2 schreef: 30 mar 2022, 16:20 Ja, maar dat gaat wel een stuk beter dan vorig jaar. Hoefde je vaak niet te gaan als je het begin van de tweede helft wilde zien. Verder verwacht ik geen sterren-voedsel: ik wil optimale stadionbeleving. Daar horen matige hamburgers bij.
Niet mee eens! PSV had halverwege jaren 90 in de hoeken aparte stands met bakplaten waar je lekkere hamburgers met verse uienringen kon krijgen. Is inderdaad "vroeger", maar het hoeft dus niet matig. Maak het desnoods friettent kwaliteit, dat is al voldoende.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
psvgouda
Legende
3
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Gore kantine koffie en ballen die minstens 24 uur in onduidelijke, eigen sappen hebben liggen sudderen vormen de ideale stadion beleving. Opdat je tegen de vergiftiging aan het stadion weer verlaat 8)
Plaats reactie