Het Philips Stadion

Algemene zaken van PSV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Rikkert1234 schreef: 30 jul 2022, 11:43 Ik zal wel een onpopulair mening hierin hebben maar met wat sommige supporters flikken in het stadion zou ik dit geen gek idee vinden. Kun je toch stuk makkelijk traceren en weren uit het stadion.
Je moet het m.i. sowieso alleen achteraf doen, dus als er problemen opgetreden zijn en je de daders wil pakken. Dat gaat op zich al erg ver want het betekent al dat al jouw gedrag vastgelegd wordt, maar daar zijn we intussen al aan gewend.

Wat betreft subjectiviteit van moderators(?), dat vind ik nieteens zo'n punt, je kunt een menselijk oordeel nl. altijd bestrijden. Ik vind het automatiseren van deze shit een veel groter probleem, dat je bijv. al bestraft (of zelfs maar verdacht) wordt omdat de computer dat denkt, simplistische algoritmes volgend die zoals altijd door een paar navelstarende technofetisjisten in elkaar gedraaid zijn (die die algoritmes zelf heel slim vinden), waarna jij jezelf mag zien te verdedigen tegen Het Systeem wat daarmee neergezet is. Technofacisme is hiervoor misschien best een passende term.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Waar houdt het ook op? Het begint met camera's, nu worden het camera's met geluidsopnames en detectie, what's next? Het automatiseren van stadionverboden doordat je driemaal het wordt "kut" hebt gebruikt? Een camera op iedere supporter 90m lang? Het is iedere keer net een stap verder. Er moet ergens wel een grens worden getrokken.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Standbeeld schreef: 30 jul 2022, 14:22 Waar houdt het ook op? Het begint met camera's, nu worden het camera's met geluidsopnames en detectie, what's next? Het automatiseren van stadionverboden doordat je driemaal het wordt "kut" hebt gebruikt? Een camera op iedere supporter 90m lang? Het is iedere keer net een stap verder. Er moet ergens wel een grens worden getrokken.
Wat mij betreft wordt hier de grens getrokken hoor. Dat er cameratoezicht is ontkom je denk ik niet meer aan. En dat begrijp ik ook wel, bepaalde uitingen en spreekkoren horen niet thuis en dat mag wat mij betreft achteraf hard worden aangepakt. Maar om alle supporters op voorhand al te gaan controleren en op te merken vind ik veel te ver gaan. Ja ik bevind me op een semi-openbare plek maar dat wil absoluut niet zeggen dat ze je zomaar moeten detecteren. Ik denk dat veel supporters hier de grens dan ook wel zullen/willen trekken toch?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 30 jul 2022, 13:53
Rikkert1234 schreef: 30 jul 2022, 11:43 Ik zal wel een onpopulair mening hierin hebben maar met wat sommige supporters flikken in het stadion zou ik dit geen gek idee vinden. Kun je toch stuk makkelijk traceren en weren uit het stadion.
Je moet het m.i. sowieso alleen achteraf doen, dus als er problemen opgetreden zijn en je de daders wil pakken. Dat gaat op zich al erg ver want het betekent al dat al jouw gedrag vastgelegd wordt, maar daar zijn we intussen al aan gewend.

Wat betreft subjectiviteit van moderators(?), dat vind ik nieteens zo'n punt, je kunt een menselijk oordeel nl. altijd bestrijden. Ik vind het automatiseren van deze shit een veel groter probleem, dat je bijv. al bestraft (of zelfs maar verdacht) wordt omdat de computer dat denkt, simplistische algoritmes volgend die zoals altijd door een paar navelstarende technofetisjisten in elkaar gedraaid zijn (die die algoritmes zelf heel slim vinden), waarna jij jezelf mag zien te verdedigen tegen Het Systeem wat daarmee neergezet is. Technofacisme is hiervoor misschien best een passende term.
Ik snap wat je bedoeld en ik ben het ook met je eens dat je alleen achteraf mag bestraffen en het niet mag laten afhangen van algorithmes.

Maar bijvoorbeeld racistische spreekoren bij bijvoorbeeld een ADO Den Haag oid mag van mij best op camera staan. Is niet bedoeld voor kleine vergrijpen als kut etc, dan kun je aan iedereen wel een stadion verbod geven maar bepaalde zaken kunnen gewoon echt niet door de beugel in het stadion
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ligt er compleet aan hoe het gebruikt wordt. Hoewel ik er zelf nog niet helemaal uit ben hoe ik erover denk, slaan de genoemde voorbeelden hier natuurlijk wel door hè. Je krijgt geen stadionverbod als je kut roept.

Er is een grote, nieuwe groep van supporters die onbehandelbaar zijn. Dat is een trend die zich aan het doorzetten is. Dat 'we' daar iets op proberen te vinden lijkt mij logisch. Of dit de manier is, dat weet ik niet. Maar het lijkt mij evident dat gewone camerabeelden niet voldoende zijn. Je weet dat supporters die vuurwerk afsteken vervolgens van outfit switchen hè? Snel andere schoenen aan, jasje aan, etc. Dat maakt het gewoon heel erg lastig om op gewone camera's keihard bewijzen te vinden.

Op het gebied van racistische opmerkingen, geweldplegingen en zwaar vuurwerk mag er van mij zeker slimme technologie ingezet worden. Of deze manier de juiste is, don't know yet. Daarvoor moet ik mij nog wat meer inlezen en jullie meningen nog wat meer raadplegen 😁
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Johnnie Walker schreef: 30 jul 2022, 15:15 Ligt er compleet aan hoe het gebruikt wordt. Hoewel ik er zelf nog niet helemaal uit ben hoe ik erover denk, slaan de genoemde voorbeelden hier natuurlijk wel door hè. Je krijgt geen stadionverbod als je kut roept.
En dan later op het matje moeten komen en uitleggen dat je "put" riep en dat er dan liplees experts ingehuurd gaan worden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 30 jul 2022, 15:15 Ligt er compleet aan hoe het gebruikt wordt. Hoewel ik er zelf nog niet helemaal uit ben hoe ik erover denk, slaan de genoemde voorbeelden hier natuurlijk wel door hè. Je krijgt geen stadionverbod als je kut roept.
Nee dat snap iedereen denk ik wel. Maar mijn punt was meer dat de discussie breder getrokken zal moeten worden door te bepalen waar dan de grens ligt. En het zal niet de eerste keer zijn dat data (ook) voor een ander doel gebruikt wordt dan het oorspronkelijke (in dit geval discriminerende leuzen neem ik aan).
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

En ondertussen wordt er weer massaal en alle joden moeten dood gescandeerd. Het zal wel een impopulaire mening zijn maar wat mij betreft krijgt iedereen die dit soort teksten zingt met deze camera’s een stadionverbod. Mis je niks aan, aan die zwarte hoodies.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Joe PSV, voor één keertje mogen jullie eens ajax kopiëren ipv andersom:

Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat stond er zaterdag op de bordjes? He Gorter, ouwe jankbal, mag ik je tranen?
La vida és massa curta per no fer broma
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Mo, mag ik je shirt om aankomende zomer met het hele gezin in te kamperen?
Gebruikersavatar
Armada
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 20 mar 2018

DadOfFour schreef: 01 aug 2022, 17:22 Wat stond er zaterdag op de bordjes? He Gorter, ouwe jankbal, mag ik je tranen?
Laat het nu gewoon even los....
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat bordje?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Of de bal?
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Bierprijs 14% omhoog per zaterdag. Scheelt toch 50 euro per seizoen aan bier.

Grote bier 5.70 euro.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Inflatie is een bitch. Bedankt Poetin!

Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ga allemaal maar een keer mee naar De Vijverberg, bier voor €2,20.

Wat een absurde prijzen zijn dit.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Maikel schreef: 04 aug 2022, 22:10 Ga allemaal maar een keer mee naar De Vijverberg, bier voor €2,20.

Wat een absurde prijzen zijn dit.
Wel een heel vingerhoedje vol zeker? ;)
Absurd ja, koop je een sixpack uitstekend Bels bier voor bij de super
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda schreef: 04 aug 2022, 22:11
Maikel schreef: 04 aug 2022, 22:10 Ga allemaal maar een keer mee naar De Vijverberg, bier voor €2,20.

Wat een absurde prijzen zijn dit.
Wel een heel vingerhoedje vol zeker? ;)
Absurd ja, koop je een sixpack uitstekend Bels bier voor bij de super
Neehoor, bier is heilig in de Achterhoek he :mrgreen:

Maar als je serieus €3,20 per biertje moet betalen, die je waarschijnlijk in 3 slokken op hebt en wat waarschijnlijk ook nog eens festivalbier is. Dan ben je zo'n 60 euro kwijt om een beetje te voelen dat je wat op hebt. Jeetje.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14383
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Festivalbier is een hoax.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En het is Bavaria uiteraard. Maar over de hele linie op elk gebied gaan de prijzen toch fors omhoog. Bijna hyperinflatie: dat ga je voelen, oa in de bierprijs.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Maikel schreef: 04 aug 2022, 22:13
psvgouda schreef: 04 aug 2022, 22:11

Wel een heel vingerhoedje vol zeker? ;)
Absurd ja, koop je een sixpack uitstekend Bels bier voor bij de super
Neehoor, bier is heilig in de Achterhoek he :mrgreen:

Maar als je serieus €3,20 per biertje moet betalen, die je waarschijnlijk in 3 slokken op hebt en wat waarschijnlijk ook nog eens festivalbier is. Dan ben je zo'n 60 euro kwijt om een beetje te voelen dat je wat op hebt. Jeetje.
Of je bent 1.98 m en 217 kg of je bent niet zo snel dronken omdat je elke dag 60 euro bier drinkt ;)
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 04 aug 2022, 22:23

Of je bent 1.98 m en 217 kg of je bent niet zo snel dronken omdat je elke dag 60 euro bier drinkt ;)
Het was wat dik aangezet, maar dat bier in voetbalstadions wordt je niet dronken van.
Ben overigens niet lang hoor.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

https://favorflav.com/nl/eat-drink/thir ... bier-echt/
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Maikel schreef: 04 aug 2022, 22:24
11 Sir Tinus schreef: 04 aug 2022, 22:23

Of je bent 1.98 m en 217 kg of je bent niet zo snel dronken omdat je elke dag 60 euro bier drinkt ;)
Het was wat dik aangezet, maar dat bier in voetbalstadions wordt je niet dronken van.
Ben overigens niet lang hoor.
Zit je zeker aan de 0.0 :P

Festivalbier is een mythe idd
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hopelijk hebben ze ook eindelijk eens wat gedaan met de kritiek op de horeca.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Philips Stadion