Het Philips Stadion

Algemene zaken van PSV.
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Tjompie schreef: 20 jul 2022, 09:48
Gutanoth schreef: 20 jul 2022, 09:47 Welke zijde van het stadion is dit?
Bij de Basic Fit
Ah dat is dus de familiehoek?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gutanoth schreef: 20 jul 2022, 09:50
Tjompie schreef: 20 jul 2022, 09:48

Bij de Basic Fit
Ah dat is dus de familiehoek?
Zuid-Oost lijkt het ja.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2167
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gutanoth schreef: 20 jul 2022, 09:50

Ah dat is dus de familiehoek?
Vak UU lees ik nu
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Als het nou helemaal afgefikt was hadden we eindelijk eens iets fatsoenlijks kunnen bouwen op dezelfde plek. Met zo veel mogelijk beton, een gracht om het veld, glazen dakkie, parkeergarage eronder en regenboogstoeltjes.

Het ED zit er overigens goed bovenop met het meest relevante nieuws betreft de stadionbrand:
Bij Basic Fit is iedereen uit voorzorg naar buiten gestuurd. Daar was net een spinningles begonnen. ,,We waren bij onderdeel 4 van de 14", vertelt een van deelnemers, die nu buiten naar de rook staat te kijken.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

4 van de 14, dus ze waren bijna op 1/3e van de les!! Ja dan is dit toch wel even extra schrikken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2167
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Er lagen blijkbaar op de plek van de brand bouwmaterialen opgeslagen voor werkzaamheden die ze op het dak aan het verichten zijn.

https://www.ad.nl/binnenland/brand-in-h ... ~a03206c5/
Gomes92
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 651
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano

.
Laatst gewijzigd door Gomes92 op 01 sep 2023, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Tja. Laswerkzaamheden. Gebeurt dagelijks en echt overal.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

https://www.vi.nl/nieuws/brandweer-heef ... ribune-PSV
ErikAddo
Ballenjongen
1
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 jun 2022

Afbeelding

Kijk eens wat ik de fifa 23 trailer vind.
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 20 jul 2022, 11:21 Tja. Laswerkzaamheden. Gebeurt dagelijks en echt overal.
Dat blijft inderdaad te gek voor woorden.

In dit geval twijfel ik echter: Frank Masmeijer vrij en meteen brand. Kan haast geen toeval zijn.
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2167
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ach ja, kon je verwachten met Brands als directeur
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik lees in de krant dat er met ingang van komend seizoen nieuwe technologieën op ons losgelaten gaan worden, zie:
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/07/28/bi ... n-a4137598
Het plan, dat voor een miljoen euro wordt gesponsord door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, moet supporters op drie verschillende manieren beteugelen. Bij Feyenoord wordt een niet nader gespecificeerde innovatie ingezet om ongewenst gedrag te „signaleren, registreren, identificeren en sanctioneren”. Denk aan het bepalen van „omgevingsvariabelen bepalen die ongewenst gedrag veroorzaken”.

Bij PSV is het concreter: geluidscamera’s in het stadion worden ingezet om de betrokkenheid en het enthousiasme van de fans te meten en lokaliseren. De vervolgzin is minder gezellig: „De technologie kan gelijktijdig ingezet worden om met artificial intelligence afwijkend geluid te signaleren (anomaliedetectie). Een menselijke ‘operator’ kan vervolgens live of achteraf gericht luisteren en indien nodig actie ondernemen.”
Wat kan zoiets zoal inhouden en vinden jullie dit een acceptabele ontwikkeling?
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Raw85 schreef: 29 jul 2022, 21:58 Ik lees in de krant dat er met ingang van komend seizoen nieuwe technologieën op ons losgelaten gaan worden, zie:
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/07/28/bi ... n-a4137598
Het plan, dat voor een miljoen euro wordt gesponsord door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, moet supporters op drie verschillende manieren beteugelen. Bij Feyenoord wordt een niet nader gespecificeerde innovatie ingezet om ongewenst gedrag te „signaleren, registreren, identificeren en sanctioneren”. Denk aan het bepalen van „omgevingsvariabelen bepalen die ongewenst gedrag veroorzaken”.

Bij PSV is het concreter: geluidscamera’s in het stadion worden ingezet om de betrokkenheid en het enthousiasme van de fans te meten en lokaliseren. De vervolgzin is minder gezellig: „De technologie kan gelijktijdig ingezet worden om met artificial intelligence afwijkend geluid te signaleren (anomaliedetectie). Een menselijke ‘operator’ kan vervolgens live of achteraf gericht luisteren en indien nodig actie ondernemen.”
Wat kan zoiets zoal inhouden en vinden jullie dit een acceptabele ontwikkeling?
zeer ongewenst. je wordt vee
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Niet meer vals zingen heren, anders word je eruit gepikt.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25080
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik ben tegen. Dit vind ik te ver gaan. Net alsof het Philips Stadion een bajes is. Doe even lekker normaal en laat de stewards en "normale" camera's het oplossen. Volgende stap is een puntensysteem. Bij ieder scheldwoord krijg je een punt.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

'Slimme technologie' betekent vrijwel altijd domme technologie waarbij je privacy naar de haaien gaat.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 30 jul 2022, 11:02 'Slimme technologie' betekent vrijwel altijd domme technologie waarbij je privacy naar de haaien gaat.
En het is altijd waterdicht en veilig totdat je gegevens op straat liggen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dat moeten ze nog ff regelen ja, dat je seizoenskaart door die camera's op afstand uit te lezen is zodat ze meteen naam en toenaam op de anomalie kunnen plakken. En direct een SMSje op je debieltje: 'ff wat zachter aub, dit is je tweede waarschuwing, bij de derde wordt het zelfvernietigingsmechanisme van je seizoenskaart geactiveerd'.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
D.Millpants
Nationale topspeler
1
Berichten: 1681
Lid geworden op: 29 jun 2022
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij

ziege maar ook zagge schreef: 30 jul 2022, 11:10 Dat moeten ze nog ff regelen ja, dat je seizoenskaart door die camera's op afstand uit te lezen is zodat ze meteen naam en toenaam op de anomalie kunnen plakken. En direct een SMSje op je debieltje: 'ff wat zachter aub, dit is je tweede waarschuwing, bij de derde wordt het zelfvernietigingsmechanisme van je seizoenskaart geactiveerd'.
Zijn die tegenwoordig digitaal, die debieltjes? :lol:
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Gaat via implantaatje wat ze bij binnenkomst ingespoten wordt :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik zal wel een onpopulair mening hierin hebben maar met wat sommige supporters flikken in het stadion zou ik dit geen gek idee vinden. Kun je toch stuk makkelijk traceren en weren uit het stadion.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als je die redenatie doortrekt kan je echt al je privacy overboord gooien natuurlijk. Stel je voor dat je aan het einde van het seizoen een keurige brief krijgt met daarin een stadionverbod omdat ze menen dat je 4x gevloekt hebt, 1x een PSV-er hebt uitgefloten en meegezongen hebt met het liedje: 'Bergwijn is belhamel en ik gun hem jeuk.'

Dat wat je ook bespreekt daar door een moderator kan worden uitgeschreven. Schotanus was op de radio afgelopen week en gaf ook terecht aan: zodra je moderators aan het werk hebt wordt het subjectief.

En die Pels Rijcken die het goed vindt? Een loucher advocatenkantoor is er niet en het is een schande dat ze zich nog landsadvocaat mogen noemen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

ShovingNE2 schreef: 30 jul 2022, 13:38 Als je die redenatie doortrekt kan je echt al je privacy overboord gooien natuurlijk. Stel je voor dat je aan het einde van het seizoen een keurige brief krijgt met daarin een stadionverbod omdat ze menen dat je 4x gevloekt hebt, 1x een PSV-er hebt uitgefloten en meegezongen hebt met het liedje: 'Bergwijn is belhamel en ik gun hem jeuk.'

Dat wat je ook bespreekt daar door een moderator kan worden uitgeschreven. Schotanus was op de radio afgelopen week en gaf ook terecht aan: zodra je moderators aan het werk hebt wordt het subjectief.

En die Pels Rijcken die het goed vindt? Een loucher advocatenkantoor is er niet en het is een schande dat ze zich nog landsadvocaat mogen noemen.
Bij Pels Rijcken vraag ik me af en toe af of ze nog wel bezig zijn met het rechtssysteem van NL en niet alleen met hun eigen systeem... Zoals je aangeeft, een loucher kantoor bestaat er niet... Ik vind dit ook veel te ver gaan. Natuurlijk moeten we bepaalde problemen tackelen maar dit is absoluut niet de manier.
Raw85
Meervoudig international
3
Berichten: 1075
Lid geworden op: 4 nov 2020

Raw85 schreef: 29 jul 2022, 21:58 Ik lees in de krant dat er met ingang van komend seizoen nieuwe technologieën op ons losgelaten gaan worden, zie:
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/07/28/bi ... n-a4137598
Het plan, dat voor een miljoen euro wordt gesponsord door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, moet supporters op drie verschillende manieren beteugelen. Bij Feyenoord wordt een niet nader gespecificeerde innovatie ingezet om ongewenst gedrag te „signaleren, registreren, identificeren en sanctioneren”. Denk aan het bepalen van „omgevingsvariabelen bepalen die ongewenst gedrag veroorzaken”.

Bij PSV is het concreter: geluidscamera’s in het stadion worden ingezet om de betrokkenheid en het enthousiasme van de fans te meten en lokaliseren. De vervolgzin is minder gezellig: „De technologie kan gelijktijdig ingezet worden om met artificial intelligence afwijkend geluid te signaleren (anomaliedetectie). Een menselijke ‘operator’ kan vervolgens live of achteraf gericht luisteren en indien nodig actie ondernemen.”
Wat kan zoiets zoal inhouden en vinden jullie dit een acceptabele ontwikkeling?
Mij bevalt het voor geen meter. Denk dat we dit niet zouden moeten toestaan als supporters.

Tenzij hiermee een seintje naar de bar kan worden gegeven als m’n bier bijna op is.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Rikkert1234 schreef: 30 jul 2022, 11:43 Ik zal wel een onpopulair mening hierin hebben maar met wat sommige supporters flikken in het stadion zou ik dit geen gek idee vinden. Kun je toch stuk makkelijk traceren en weren uit het stadion.
Je moet het m.i. sowieso alleen achteraf doen, dus als er problemen opgetreden zijn en je de daders wil pakken. Dat gaat op zich al erg ver want het betekent al dat al jouw gedrag vastgelegd wordt, maar daar zijn we intussen al aan gewend.

Wat betreft subjectiviteit van moderators(?), dat vind ik nieteens zo'n punt, je kunt een menselijk oordeel nl. altijd bestrijden. Ik vind het automatiseren van deze shit een veel groter probleem, dat je bijv. al bestraft (of zelfs maar verdacht) wordt omdat de computer dat denkt, simplistische algoritmes volgend die zoals altijd door een paar navelstarende technofetisjisten in elkaar gedraaid zijn (die die algoritmes zelf heel slim vinden), waarna jij jezelf mag zien te verdedigen tegen Het Systeem wat daarmee neergezet is. Technofacisme is hiervoor misschien best een passende term.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Philips Stadion