Russische invasie Oekraïne

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Of je wil komen stemmen. Zo'n referendum is er niet voor niets natuurlijk.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017



Als dit de bewapening wordt van de gemobiliseerde eenheden…
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

:grin:

@wartranslated geeft ook dagelijkse updates van het hele conflict, die zijn m.i. erg aardig maar horen wel op het lijstje Onversneden Oekraïense propaganda.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

100.000 Russen worden met een katapult naar Oekraïne gestuurd om het daar op te nemen tegen het modernste wapentuig.

Benieuwd op welk punt Oekraïne besluit om echt een sterke verdedigingslinie te bouwen. De beter getrainde militairen worden weggehaald.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Jezus zeg ik dacht echt dat een propagandageintje was maar het lijkt te kloppen.. niet te geloven



Kun je nagaan wat een bloedbad dat wordt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Het is alleen maar jammer dat het geen Moskovieten zijn die sterven. De lijkenzakken moet naar het Rode Plein wil er iets gebeuren.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

In tegenstelling tot Kamchatka zal Omsk gelukkig wél bekend zijn onder de niet-Risk spelers:

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

ziege maar ook zagge schreef: 24 sep 2022, 13:34 Jezus zeg ik dacht echt dat een propagandageintje was maar het lijkt te kloppen.. niet te geloven



Kun je nagaan wat een bloedbad dat Josef Detwordt.
Mja moet zeggen als ze met oude Mosers met eerste ontwerp uit 1890 aan de slag gingen dit me nog niet zoveel verbaasde. De diepere reden ervan is interessanter, dat heeft natuurlijk alles met alomvattende corruptie te maken. Waarschijnlijk is dat ongeveer zo gegaan.

Hoogste officieer 1: voert een legercontract in voor die geweren en roomt zelf al een paar ton van het contract af
Onderofficieer: 2 krijgt de fabriek die levert zo ver dat ze een partij van mindere kwaliteit leveren voor hetzelfde bedrag en hij en diegene van de wapenfabriek steken een deel in hun zak
Rank daaronder: Verduistert van dat aantal dat binnenkomt een aantal
Rank daaronder: verstrekt de geweren aan de soldaten maar verwisselt een deel van de prtij met geweren die al in gebruik waren in Tsjetsjenie
Rank daaronder : staan voor de onderhoud en opslag van de geweren in, maar besluiten het onderhoud niet te doen en ze slecht op te slaan in roestige lekkende kraten
Rank daaroner: ruilt een deel van de geweren stiekem om met wat criminelen maar zorgt dat de aantallen wel kloppend zijn in het depot.
Rank daaronder: de recruiten die de geweren in handen krijgen die normaal nooit gebruikt zouden worden maar voor het depot in opslag lagen, waarbij alle voorgaande criminele feiten met de mantel der leifde bedekt waren tot nu dus.

Anderzijds credits aan jou en Josef Dettelbacher, ik had nog ingeschat dat de Russen studenten en dergelijke zouden ontzien - zoals ze beloofden - maar dat klopt dus ook van geen kant. Ook gasten die nooit gediend hebben moeten ineens het leger in en sommigen worden dus lukraak van straat geplukt (doet wel weer erg denken aan de Stalinistische tijden) omdat die recruiteringsbureaus in brand zijn gestoken of op andere manieren sabotage is gepleegd. De systemen zijn zo scherp daar dat zelfs enkele doden (al jaren dood) zo'n papiertje kregen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

China is er klaar mee:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 24 sep 2022, 18:43 China is er klaar mee:

Nice, al zullen die straks wel weer aandringen op onderhandelingen en dat is geen goed niews.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14380
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Vanuit Oekraïne lijken die onderhandelingen vrij simpel. Jullie tyfstralen ons land uit en de schade wordt vergoed. En anders einde onderhandelingen. Hoezo heeft Rusland ook maar iets te eisen?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 24 sep 2022, 14:44 In tegenstelling tot Kamchatka zal Omsk gelukkig wél bekend zijn onder de niet-Risk spelers:

Ik kende Kamchatka al jonge, die blonde reisdoos is daar een keer op kosten van de belastingbetaler geweest voor een reportage, en met Deadliest Catch waren ze daar ook altijd in de buurt. Als frequent bezoeker van Japan ken ik die regiokaart ook aardig. Je kunt ook vanaf Vladivostok met de boot naar Japan. Ben benieuwd of via die weg mensen gevlucht zijn..

Oh en niet te vergeten: vroeger keek ik Peking Express, en toen gingen ze inderdaad door steden als Omsk, Novosibirsk, Yekaterinburg, etc.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ShovingNE2 schreef: 24 sep 2022, 18:43 China is er klaar mee:

Ik vind dit niet breaking genoeg. Nog steeds te neutraal. Ze moeten echt Rusland alleen aan gaan spreken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Josef Dettelbacher schreef: 24 sep 2022, 19:53
ziege maar ook zagge schreef: 24 sep 2022, 14:44 In tegenstelling tot Kamchatka zal Omsk gelukkig wél bekend zijn onder de niet-Risk spelers:

Ik kende Kamchatka al jonge, die blonde reisdoos is daar een keer op kosten van de belastingbetaler geweest voor een reportage, en met Deadliest Catch waren ze daar ook altijd in de buurt. Als frequent bezoeker van Japan ken ik die regiokaart ook aardig. Je kunt ook vanaf Vladivostok met de boot naar Japan. Ben benieuwd of via die weg mensen gevlucht zijn..

Oh en niet te vergeten: vroeger keek ik Peking Express, en toen gingen ze inderdaad door steden als Omsk, Novosibirsk, Yekaterinburg, etc.
Novosibirsk, daar hebben we jaren geleden nog eens tegen gespeeld.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Josef Dettelbacher schreef: 24 sep 2022, 19:55
ShovingNE2 schreef: 24 sep 2022, 18:43 China is er klaar mee:

Ik vind dit niet breaking genoeg. Nog steeds te neutraal. Ze moeten echt Rusland alleen aan gaan spreken.
Ik denk niet dat China dat publiekelijk gaat doen. Die houden zich het liefst zo lang mogelijk neutraal. Hoe verder Rusland in een internationaal isolement komt, hoe meer leverage China straks heeft. Poetin is laatst op zijn knieën naar Xi gegaan of hij asjeblieft zijn olie en gas aan China mocht verkopen. Xi heeft eerst zijn schoenen laten likken door Poetin en daarna een korting van 40% bedongen en akkoord gegeven.

De verwachtingen zijn wel dat China maar ook India Poetin heb gemaand haast te maken met zijn oorlog. Ook voor die landen is deze oorlog niet goed, als straks de hele wereldeconomie ineen klapt. Vandaar ook de escalatie waarschijnlijk. Poetin hoopt met mobilisatie en die fake referendum Oekraïne aan de onderhandelingstafel te krijgen.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

ShovingNE2 schreef: 24 sep 2022, 14:26 Het is alleen maar jammer dat het geen Moskovieten zijn die sterven. De lijkenzakken moet naar het Rode Plein wil er iets gebeuren.

Ergens denk ik dat het eerder te hopen is dat de minderheden zich gaan roeren. Dat ze in de Kaukakus in opstand komen, of in het Verre Oosten. Die mensen worden nu de meat grinder ingestuurd terwijl Moskovieten en Sint Peterburgers (etnische Russen) gespaard worden. Als die minderheden daar achter komen komt er wellicht een punt dat ze liever sterven voor hun eigen onafhankelijkheidsstrijd dan voor een oorlog van Poetin. Ik denk dat de Russen daar de grootste angst voor hebben. Als een groep zich tegen de Russen keert kan er een domino effect opreden.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Een interessant artikel. De strekking is dat een Oekrainse overwinning en een Oekrains verlies een probleem zijn voor het westen.

https://archive.ph/qY4TK
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Tsja wat Centraalazië betreft is één van de antwoorden, denk ik, to chagrijn van het Kremlin en wie weet hebben mensen in het Westen daar ook bedenkingen bij: China.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 24 sep 2022, 19:55 Ik vind dit niet breaking genoeg. Nog steeds te neutraal. Ze moeten echt Rusland alleen aan gaan spreken.
Als dit alleen al Putler weerhoudt om een tactisch nucleair wapen in te zetten is het al heel wat. Die Oekraïners gaan sowieso alle Russen het land uitzetten. En als je ziet wat er nu richting oorlog wordt gestuurd door Putler dan komen er aan Russische zijde nog 100.000 lijken bij.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

ziege maar ook zagge schreef: 25 sep 2022, 00:20 Tsja wat Centraalazië betreft is één van de antwoorden, denk ik, to chagrijn van het Kremlin en wie weet hebben mensen in het Westen daar ook bedenkingen bij: China.
China of Rusland is wat dat betreft lood om oud ijzer. Stel de Russische invloed valt weg wat gebeurt er dan mogelijk?

- Lukashenko zal vallen want de oppositie is sterker dan zijn eigen clubje zonder de Russen
- Azerbeidjzan zal misschien in oorlog komen met Armenie, dat gebeurde nu ook al zo af en toe
- Georgie kan zijn gestolen land terug gaan claimen.
- Transnistrie zal misschien ook een andere wending krijgen
- misschien nog een grensconflictje tussen deTadjiken en Kirgizien ofzo maar daar zal China dan wel inspringen

En last but not least, [mention]Josef Dettelbacher[/mention] kan eindelijk zorgen dat de Kuril eilanden terugkomen bij Japan. Had ie al heel lang beloofd aan zijn vrouw, is geen toeval natuurlijk dat hij al die obscure plaatsen in Siberie kent [alsof iemand voor zijn plezier heel PekingExpress heeft uitgekeken]. Die bereidt al tijden een speciale operatie voor. Als al die Siberen in Oekraine zitten, BAM, ineens die eilanden terug bij Japan. Met het huidige krachtige wapentuig van een paar drones moet dat voldoende zijn tegen wat verrotte Moser riffles en verroeste AK's.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

Johann Vogel schreef: 24 sep 2022, 22:45
ShovingNE2 schreef: 24 sep 2022, 14:26 Het is alleen maar jammer dat het geen Moskovieten zijn die sterven. De lijkenzakken moet naar het Rode Plein wil er iets gebeuren.

Ergens denk ik dat het eerder te hopen is dat de minderheden zich gaan roeren. Dat ze in de Kaukakus in opstand komen, of in het Verre Oosten. Die mensen worden nu de meat grinder ingestuurd terwijl Moskovieten en Sint Peterburgers (etnische Russen) gespaard worden. Als die minderheden daar achter komen komt er wellicht een punt dat ze liever sterven voor hun eigen onafhankelijkheidsstrijd dan voor een oorlog van Poetin. Ik denk dat de Russen daar de grootste angst voor hebben. Als een groep zich tegen de Russen keert kan er een domino effect opreden.
Poetins clubje heeft er nu actieve policy van gemaakt dat juist diegenen die protesteren worden opgeroepen. Dus betekent opgepakt-de bak in- en daarna het leger in. Ook dat weerhoudt mensen van protesteren. Er is te weinig politiek activisme in Rusland, dat is hetprobleem. Heel veel mensen zijn nu pas wakker geworden. Speciale militaire operatie, iedereen geloofde het wel...
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Onze vriendin is er weer bij hoor

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5184
Lid geworden op: 7 feb 2019

We moeten toch eens met een alternatieve term voor NSB'er komen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hmmm...nog lang: 5 minuten.

Afbeelding
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

5 minuten te lang idd
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:



Tsja Rob, of dit zijn gewoon zorgen van het Surkov type.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Russische invasie Oekraïne