Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Super enthousiast. Alle acties mislukte eigenlijk wel. Zijn kans deed hij wel nog wel aardig. Goed dat hij zijn debuut heeft gemaakt, dan is de kop eraf.Johan Bakayoko
-
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
Ach, dat menneke heeft nog nooit voor zoveel mensen gespeeld. En dan werd het stadion ook nog eens gek bij alles wat hij deed. Nogal logisch dat dingen dan mislukken, het is allemaal niet niks hè.
Had hem zijn goal wel gegund, maar het was vooral leuk om hem zijn debuut te zien maken in een Philips Stadion waar daadwerkelijk mensen zitten. Mooi man.
Had hem zijn goal wel gegund, maar het was vooral leuk om hem zijn debuut te zien maken in een Philips Stadion waar daadwerkelijk mensen zitten. Mooi man.
-
- Nationale topspeler
- 2
- Park
- Nationale topspeler
- 7
Mooi voor hem en idd iedereen gunt het hem ook
Staat ook op lijst voor Conference League, kan daar ook minuten maken
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... s/?iv=true
Staat ook op lijst voor Conference League, kan daar ook minuten maken
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... s/?iv=true
-
- Vedette
- 7
We leveren inderdaad buitenspelers af alsof het niets is..en toch hebben we niet genoeg geld (of slimheid) om goede spelers te kopen voor de andere posities.11 Sir Tinus schreef: ↑09 feb 2022, 04:14 Zolang we dit soort spelers blijven opleiden kunnen we budget vrij maken voor de belangrijke aankopen zoals de spits en de vervanger van Gakpo.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Mooi mannetje! Nu al een zwak voor hem'Toen de trainer zei dat ik me moest klaarmaken, besefte ik het nog niet helemaal', zei Bakayoko in gesprek met PSV TV. 'Toen hij me riep, dacht ik eerst dat ik terug moest naar de bank. Maar ik moest komen en mocht invallen. Toen was ik in shock. Er waren te veel emoties.'
Het publiek in het Philips Stadion scandeerde de naam van Bakayoko. 'Maar ik hoorde niets toen ik inviel, het was donker in mijn hoofd. Als ik de bal kreeg, riep het publiek mijn naam. Daar kreeg ik adrenaline door. De trainer zei dat ik ervan moest genieten, dat heb ik gedaan. Ik ben blij. De jongens zeiden ook dat ik mijn acties moest maken als ik de kans kreeg. Het is fijn dat ze me dat gunnen.'
- Ardbeg
- Mister PSV
- 6
Direct verliefd weer. Het zal weer eens niet zo zijn. Eerst Hongaren, nu Belgen.Sensation schreef: ↑09 feb 2022, 09:54Mooi mannetje! Nu al een zwak voor hem'Toen de trainer zei dat ik me moest klaarmaken, besefte ik het nog niet helemaal', zei Bakayoko in gesprek met PSV TV. 'Toen hij me riep, dacht ik eerst dat ik terug moest naar de bank. Maar ik moest komen en mocht invallen. Toen was ik in shock. Er waren te veel emoties.'
Het publiek in het Philips Stadion scandeerde de naam van Bakayoko. 'Maar ik hoorde niets toen ik inviel, het was donker in mijn hoofd. Als ik de bal kreeg, riep het publiek mijn naam. Daar kreeg ik adrenaline door. De trainer zei dat ik ervan moest genieten, dat heb ik gedaan. Ik ben blij. De jongens zeiden ook dat ik mijn acties moest maken als ik de kans kreeg. Het is fijn dat ze me dat gunnen.'
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Staat in de visie van Roger gewoon achter Doan en Vertessen in de pikorde. De beker was een beloning en incident voor nu.
-
- Nationale topspeler
- 2
het was denk ik een mooie ervaring voor hem maar hij moet spelen hij heeft niks aan 5 minuten in het eerste.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Leuk spelertje, maar blijft toch net minder verfijnd als Madueke. PSV heeft een mooi traject voor hem uitgestippeld, dit jaar gas geven bij Jong en af en toe invallen in het eerste, volgend jaar vaste wissel en indien z'n ontwikkeling lekker gaat kan hij het jaar daarop een basisspeler zijn.